Reklama: Wysokie zyski z Twojej strony www , DOŁĄCZ DO NAS

Stwórz profil

Musisz wpisać swoje imię
Musisz wpisać swoje nazwisko
Musisz wpisać poprawny e-mail
Musisz wpisać hasło (min. 8 znaków)
Musisz zaakceptować regulamin

Jarosław Rybiński Student,
Politechnika
Poznańska

Temat: Rejestracja TWR Power System

Witam serdecznie, dziś trafiłem na TWR Power System - no i tak się zastanawiam.

Niby super, fajny MLM w połączeniu z pakietami partnerskimi, ale mam obawy. Niby jest 14 dni za darmo, no ale trzeba znaleźć te minimum 2 osoby oraz te 32$ - jakby nie patrzeć to troszeczkę jest. Jestem studentem i taki dochód pasywny mimo wszystko przydałby się :)

Jak to było u Was na początku, chciałbym się dowiedzieć jakie mogę mieć gwarancje, że na pewno zwróci mi się ten wkład finansowy na początku. Nie mam za bardzo pieniędzy teraz na zabawę - nie chciałbym wpłacić tych pieniędzy na darmo...

Czekam na rozsądne odpowiedzi. Pozdrawiam
8.05.2010, 21:02

Przemek Szczęch przemekszczech.pl

Jarosław Rybiński:
Witam serdecznie, dziś trafiłem na TWR Power System - no i tak się zastanawiam.

Niby super, fajny MLM w połączeniu z pakietami partnerskimi, ale mam obawy. Niby jest 14 dni za darmo, no ale trzeba znaleźć te minimum 2 osoby oraz te 32$ - jakby nie patrzeć to troszeczkę jest. Jestem studentem i taki dochód pasywny mimo wszystko przydałby się :)

Witaj,

MLM fajny, ok :) Obawy przed czym masz ??
że się Tobie nie powiedzie ??
A jak szedłeś na studia to nie obawiałeś się że sobie nie dasz rady ? A jak jest teraz ? Zapewne dajesz radę :)
32,5 $ to jest nie wiele w porównaniu do tego co możesz zarobić w przyszłości :) i nie patrz na to jak na wydatek tylko jak na inwestycję :) w swoja przyszłość :)

14 darmowych dni jest po to aby przetestować system,
i w tym czasie możesz rejestrować pierwszych partnerów :)