Call Center

Sortuj według: Popularności | Ocen

Obsługa klienta/Call Center

Warszawa, Polska

3.6 18
(18 opinii)
Świetna praca dla osób ze znajomością języków obcych, Plusy: nadgodziny dobrze płatne.
Anonimowy użytkownik Business Travel Consulatant, pracował(a) w Carlson Wagonlit Travel ponad 3 lata temu

Wrocław, Polska

3.6 79
(79 opinii)
Dobra rozgrzewka przed prawdziwą pracą., Plusy: elastyczny grafik.
KamilŚwidziński Kamil Świdziński, Konsultant telefoniczny

Warszawa, Polska

3.6 31
(31 opinii)
Na początek kaiery rozwojowej jest całkiem niezła, Plusy: Zespół.
Anonimowy użytkownik anonimowo, nadal pracuje w SITEL Polska Sp. z o.o.

Plewiska, Polska

3.3 31
(31 opinii)
Dobra na początek na zdobycie doświadczenia., Plusy: elastyczność godzin pracy, szeroki wachlarz zadań, rewelacyjna atmosfera, mało formalizmu.
Anonimowy użytkownik anonimowo, pracował(a) w arvato Polska ponad 3 lata temu
3.5 26
(26 opinii)
Super firma najlepsza pracuje tam łącznie 4 lata, Plusy: Wspaniali kierownicy i liderzy. Super atmosfera. Bardzo wyzrozumiali liderzy..
Anonimowy użytkownik konsultant ds. sprzedaży, pracował(a) w Contact Center sp. z o. o. ponad 3 lata temu
3.2 32
(32 opinie)
Wszystko zależy od projektu, na którym wykonuje się pracę., Plusy: ludzie.
Anonimowy użytkownik anonimowo, nadal pracuje w Call Center Poland

, Polska

3.3 23
(23 opinie)
Super firma, Plusy: godziny pracy, atmosfera, szkolenia, managerowie.
WiktorSyrek Wiktor Syrek, Telemarketer

Poznań, Polska

3.0 28
(28 opinii)
Słabe wynagrodzenie., Plusy: godziny pracy elastyczne.
MagdalenaZawada Magdalena Zawada, Konsultantka ds. sprzedaży usług telekomunikacyjnych

Warszawa, Polska

3.3 16
(16 opinii)
Ciekawe doświadczenie, Plusy: Zespół.
Ewa JustynaRoman Ewa Justyna Roman, Specjalista do spraw technicznych

Firmy w branżach

Firmy w miejscowościach