Orange Polska

Orange Polska

Poznaj ciekawych w zespole Orange Polska

ostatnia aktualizacja: Agata Jarzembowicz

Dodatkowe informacje o Orange Polska

Telekomunikacja, Inżynieria/Elektronika/Technologia, Praktyki
orange.jobs
powyżej 5000
3

Orange Polska

Orange daje niemal nieograniczone możliwości pracownikom firmy. Jako pierwszy i jedyny operator na rynku wdrożył ofertę konwergentną dla swoich klientów, umożliwiając pracującym przy niej osobom szansę poznania zarówno technologii mobilnych, jak i stacjonarnych. Firma stale poszukuje nowych szans...

Dostęp do innowacji i udział w projektach

Branża telekomunikacyjna to jedna z najbardziej dynamicznych i innowacyjnych gałęzi gospodarki. Silna pozycja Orange Polska na rynku i skala jej działalności przekładają się na różnorodne możliwości rozwoju zawodowego dla pracowników: poznawanie nowych obszarów i realizację ciekawych zadań....

Orange to przestrzeń dla wiecznie ciekawych

Orange Polska to przestrzeń dla ciekawych ludzi, którzy potrafią dzielić swoją pasję z zaangażowaniem w pracy. To, że nasi pracownicy to osoby aktywne, realizujące się na wielu polach – podróżnicy, odkrywcy, ludzie, którzy rozwijają swoje talenty plastyczne czy muzyczne – jest dla nas tak samo...

Połącz profil z Facebookiem

Jeżeli prowadzisz już profil na Facebooku możesz go połączyć z tym z GoldenLine.pl.
Dzięki temu wszystkie informacje, które publikujesz na Facebooku pojawią się od razu na profilu na GoldenLine.pl.

Połącz tablicę z Facebookiem

Co nowego w Orange Polska?

Ocena pracodawcy Orange Polska

  • ok

    Anonimowo, pracował(a) w Orange Polska mniej niż rok temu lub pracuje nadal

    • Plusy:

      • dobra marka
    • Minusy:

      • wynagrodzenie
  • korporacja

    Przemysław R., pracował w Orange Polska ponad 3 lata temu

    • Plusy:

      • pensja na czas
    • Minusy:

      • ciągłe zmiany
  • poteżny moloch, bez decyzyjnosci

    Anonimowo, pracował(a) w Orange Polska mniej niż rok temu lub pracuje nadal

    • Plusy:

      • stabilność
      • nowoczesność produktowa
    • Minusy:

      • brak stabilizacji
    • Anna Kostecka 28.03.2014, 11:19 Kierownik Projektu w Orange Polska

      Stabilność - brak stabilizacji. Brawo!
  • Wspaniałe miejsce, bardzo rozwojowe umożliwiające realizacje ambitnych zadań

    Doradca Rozwoju Zawodowego (nadal pracuje w Orange Polska)

    • Plusy:

      • dostęp do szkoleń
    • Minusy:

      • zmiany optymalizacyjne
  • Jak każda korporacja, liczą się znjomości i sympatie, pensje raczej słabe (nie wszystkie oczywiście)

    Anonimowo, pracował(a) w Orange Polska mniej niż rok temu lub pracuje nadal

    • Plusy:

      • pensja na czas
      • socjal
    • Minusy:

      • niska płaca
      • awanse i podwyżki uzależnione od widzimisie
      • straszenie zwolnieniami
  • Bez motywacji, umowa agencyjna bez żadnych szans na etat

    Anonimowo, pracował(a) w Orange Polska mniej niż rok temu lub pracuje nadal

    • Plusy:

      • godziny pracy
      • bieżący odbiór nadgodzin
      • lokalizacja
    • Minusy:

      • duży stres
      • brak szkoleń- dziwię się że pojawiły się jakieś wspomnienia o szkoleniach bo żadnego nie miałem
      • tzw.
      • niska pensja
    • Wskazówki dla pracodawcy:

      • Nie zapominajcie o tych co nie mają stałego etatu a pracują tak samo ciężko
    • Piotr Horbań 7.03.2014, 20:37 Opiekun Klienta Biznesowego w Orange Polska

      Są rekrutacje na stanowiska etatowe i są rekrutowani również ludzie z agencji, jest więc to nieprawdą co piszesz w temacie.
    • Jan J 27.03.2014, 20:39 doradca klienta w Orange Polska

      skoro są takie perspektywy to dlaczego jest taka duża rotacja pracowników z outsorcingu i wznawiane szkolenia na brakujące miejsca
      a etatowi pracownicy w ciągłym zagrożeniu utraty pracy
    • Kamil Bukowski 29.03.2014, 22:08 uyuutjhtbgvf w Orange Polska

      Stary nie odpiszą ci, bo ci dwaj wymienieni to osoby, którym się udało (gość musiał mieć nawijkę lepszą niż inni co do kobiety miała po prostu fuksa lub ładnie się zakręciła) i myślą że wszyscy... więcej »
  • dobra firma dla ambitnych, ale i tych bez ambicji, żeby przetrwać

    kierownik salonu sprzedaży, pracował(a) w Orange Polska ponad 3 lata temu

    • Plusy:

      • atmosfera w zespole
      • narzędzia pracy
      • rozwój
      • szkolenia
    • Minusy:

      • korporacyjność
      • sztwne procedury
      • rozmyta odpowiedzialność
      • nie sposób zmienić choćby najdrobniejszych zasad
    • Dorotka Świerczyńska 3.03.2014, 23:50

      Wielka kampania Opiekuna Biznesowego Klienta,który nie może nawet 5 zł klientowi obniżyć abonamentu więc jest tylko wewnętrzny zamęt kto na czyim kliencie sprzedał....
  • Naprawdę Super Firma

    Tomasz Szopa (nadal pracuje w Orange Polska)

    • Plusy:

      • wynagrodzenie
      • inteligentni luz
  • Solidna firma, z calym wachlarzem wad i zalet korporacji

    Anonimowo, pracował(a) w Orange Polska mniej niż rok temu lub pracuje nadal

    • Plusy:

      • wynagrodzenie
      • ekipa
      • praca zdalna
      • kierownictwo
    • Minusy:

      • biurokracja
      • wady postawy
      • rzadkie podwyżki
      • recesja
    • Wskazówki dla pracodawcy:

      • moj akurat daje rade i sie troszczy ale po innych chodzą sluchy. generalnie zalecam aby szanowne dyrektorstwo odspawalo się od stołka i ciagłych spotkań na bardzo ważnych zebraniach i ustalanieach i spedziło troche czasu ze swoimi podwładymi. to zbliża ludzi co zwieksza motywacje o zaangazowanie - fajnie sie pracuje gdy mamy leadera a nie bossa
  • na krótko, albo na długo za te same wynagrodzenie

    Anonimowo, pracował(a) w Orange Polska mniej niż rok temu

    • Plusy:

      • ludzie
    • Minusy:

      • wynagrodzenie
      • korporacyjność
      • brak stałych umów
  • Praca z możliwością awansu :)

    Konsultant, pracował(a) w Orange Polska ponad 3 lata temu

    • Plusy:

      • umowa o pracę
      • ludzie
      • socjal
    • Minusy:

      • różne zmiany
    • Wskazówki dla pracodawcy:

      • Miło wspominam! :) Ma pewno fajna Firma by zdobyć doświadczenie.
  • w porządku pracodawca

    Anonimowo, pracował(a) w Orange Polska ponad 3 lata temu

    • Plusy:

      • wynagrodzenie
      • atmosfera
      • benefity
    • Minusy:

      • rozwój
      • godziny pracy
  • Spokojna praca

    Anonimowo, pracował(a) w Orange Polska mniej niż rok temu

    • Plusy:

      • fajna atmosfera
      • ludzie
      • godziny pracy
    • Minusy:

      • brak benefitów
  • Firma dobra na początek... z punktu widzenia inżyniera

    Anonimowo, pracował(a) w Orange Polska mniej niż rok temu lub pracuje nadal

    • Plusy:

      • dobry socjal
      • można trafić na fajnych ludzi
      • godziny pracy
    • Minusy:

      • najniższe wynagrodzenie wśród wielkiej czwórki
      • korporacyjność
      • słaby standard budynków
      • ciągłe optymalizacje i cięcia kosztów
      • szykujące się zwolnienia
    • Wskazówki dla pracodawcy:

      • Niestety czasami można odnieść wrażenie, że ta firma to tonący okręt. Warunki finansowe - jak na operatora telekomunikacyjnego bardzo słabe. Innowacyjność firmy - poza konkurencją (oczywiście Orange jest na ostatnim miejscu). Firma dobra dla początkujących - lepsi inżynierowie uciekają jak najdalej. Na plus - socjal - fundusze zapomogowe, czasami trafi się jakiś wyjazd itp. Na szkolenia nie ma co liczyć za bardzo liczyć - dla nowych pracowników coś tam może się trafić.
  • Praca w tej firmie dostarcza wielu cennych doświadczeń

    Arek Głowacki (nadal pracuje w Orange Polska)

    • Plusy:

      • wynagrodzenie
      • współpracownicy
      • rozwój
    • Tomasz Markiewicz 5.03.2014, 18:51 Speckalista d/s operacji w Orange Polska

      Niby jaki rozwój?
  • Duża korporacja, spokojna praca, jesteś trybikiem w wielkiej machinie

    Anonimowo, pracował(a) w Orange Polska mniej niż rok temu lub pracuje nadal

    • Plusy:

      • spokojna praca
    • Minusy:

      • zaszuflatkowanie
      • stagnacja
      • korporacyjność
      • papierologia
    • Wskazówki dla pracodawcy:

      • rozważyć plany redukcji i wyzbywania się kompetencji do firm obsługujących Orange
  • Ciekawa praca szczególnie dla młodych ludzi, którzy interesują się nowymi technologiami.

    Kierownik Sprzedaży / Przedstawiciel handlowy, pracował(a) w Orange Polska ponad 3 lata temu

    • Plusy:

      • rozwój
      • stabilna praca
    • Minusy:

      • stres
      • korporacyjność
    • Wskazówki dla pracodawcy:

      • Lepsze warunki współpracy dla Partnerów Handlowych.
  • SUPER FIRMA DLA AMBITNYCH I ROZWIJAJĄCYCH SIE LUDZI

    Ekspert ds.Klientów Biznesowych (nadal pracuje w Orange Polska)

    • Plusy:

      • WYNAGRODZENIE
      • MIŁA ATMOSFERA
      • ROZWÓJ
      • GODZINY PRACY
    • Minusy:

      • KORPORACYJNOŚĆ
  • Firma, która daje bardzo duże możliwości

    Anonimowo, pracował(a) w Orange Polska mniej niż rok temu

    • Plusy:

      • rozwój
      • ludzie pracujący w tej firmie
    • Minusy:

      • zachowania typowo korporacyjne
  • Supe firma dla ambitnych

    Anonimowo, pracował(a) w Orange Polska mniej niż rok temu lub pracuje nadal

    • Plusy:

      • atmosfera
      • ciekawe szkolenia
      • rozwój
  • Fajna firma, dająca satysfakcję z pracy i wymagająca

    Anonimowo, pracował(a) w Orange Polska ponad 3 lata temu

    • Plusy:

      • wynagrodzenie
      • atmosfera
      • kontakty
    • Minusy:

      • korpo
      • stres
    • Wskazówki dla pracodawcy:

      • zbyt silne uzależnianie od firmy pracowników, "organizacja - korporacja"
  • Nie polecam

    Anonimowo, pracował(a) w Orange Polska ponad rok temu

    • Plusy:

      • godziny pracy
    • Minusy:

      • korporacyjność
      • ciężko o szkolenia
      • niska płaca
  • Polecam ambitnym :)

    Anonimowo, pracował(a) w Orange Polska ponad rok temu

    • Plusy:

      • wynagrodzenie
      • kultura organizacyjna
      • rozwój
  • Super firma z dużą możliwością rozwoju zawodowego.

    Anonimowo, pracował(a) w Orange Polska mniej niż rok temu lub pracuje nadal

    • Plusy:

      • atmosfera
      • możliwość awansu
      • mobilność zawodowa
      • nowa siedziba
    • Minusy:

      • nadal szukam
  • Nie polecam tej firmy

    Anonimowo, pracował(a) w Orange Polska ponad rok temu

    • Plusy:

      • pakiet socjalny
    • Minusy:

      • brak rozwoju
      • niesatysfakcjonujące zarobki
      • presja
    • Wskazówki dla pracodawcy:

      • Firma stawia duży nacisk na wskaźniki finansowe. Ciężka praca bez pochwały czy wyróżnienia.
    • Małgorzata Osińska 7.10.2013, 17:47 Specjalista ds. Realizacji Zamówień w Orange Polska

      ale ile pracowałeś i gdzie skoro tak twierdzisz?
    • Dorotka Świerczyńska 4.03.2014, 00:02

      Jak anonimowo to pewnie poczytał i zabłysnął !
    • Kamil Bukowski 29.03.2014, 22:13 uyuutjhtbgvf w Orange Polska

      Proszę mi powiedzieć pani Doroto w jakim celu z imienia i nazwiska krytykować byłego pracodawcę? żeby nie można było znaleźć pracy u innego? Pracowałem w dawnej TP na linii technicznej. Zarobki to... więcej »
  • Dobra firma telekomunikacyjna

    Anonimowo, pracował(a) w Orange Polska ponad rok temu

    • Plusy:

      • wynagrodzenie
      • rozwój
      • ludzie
    • Minusy:

      • stres
      • korporacyjność
  • najlepsza firma w jakiej dotychczas pracowałam. super ludzie na których można liczyć mimo zakończenia współpracy

    Małgorzata Mielewczyk, pracowała w Orange Polska mniej niż rok temu

    • Plusy:

      • można zdobyć doświadczenie
      • praca pełna wyzwań
      • bardzo fajne szkolenia (kiedyś)
    • Minusy:

      • niska pensja podstawowa
      • brak stabilności
      • ciagle zwolnienia
    • Wskazówki dla pracodawcy:

      • niestety ludzie szukającej stałej pracy w obliczu ciagłych zwolnień raczej będą bali sie tej firmy. Restrukturyzacja firmy - tak- ale nie polegająca przede wszystkim na zwolnieniach a na ciągłym rozwoju i unowoczesnianu firmy:) pozdrawiam całą ekipę z trójmiasta
  • Dobra irma na początek. Po zdobyciu doświadczenia brak doceniania pracownika.

    Anonimowo, pracował(a) w Orange Polska ponad 3 lata temu

    • Plusy:

      • Atmosfera
    • Minusy:

      • Stres
      • Korporacyjność
      • Godziny pracy
  • Zgodnie z prawem wykorzystywanie młodych niejednokrotnie zdolnych ludzi

    Paweł K., pracował w Orange Polska ponad 2 lata temu

    • Plusy:

      • przerwy
      • W późniejszym okresie (chyba gdzieś od 2008) sposób zarządzania firmą (badanie efektywności, próby ujednolicenia procesów oraz próba ich optymalizacji) nasuwa skojarzenia z dobrze rozwiniętymi korporacjami
    • Minusy:

      • brak mozliwości rozwoju
      • wzrost pensji w przypadku podwyższenia minimalnej krajowej
      • Aby zatrudnienie w agencjach pracy tymczasowej, w trakcie wykonywania pracy na rzecz Orange (poprzednio TP) było zgodne z prawem w dłuższym intrwale czasowym, owe agencje zmieniają tylko nazwy; owszem jest to zgodne z prawem, ale czy jest to etyczne?
  • Bardzo dobra

    Anonimowo, pracował(a) w Orange Polska mniej niż rok temu lub pracuje nadal

    • Plusy:

      • Atmosfera
    • Minusy:

      • Stes
  • Dobre miejsce do wykazania swoich predyspozycji zawodowych

    Anonimowo, pracował(a) w Orange Polska ponad 3 lata temu

    • Plusy:

      • Wynagrodzenie, Premia
      • Atmosfera
      • Ludzie
      • godziny pracy.
    • Minusy:

      • Cisnienie.
      • Liczby.
      • Procedury
      • Procedury
  • Moje spostrzezenia i odczucia dot. zatrudnienia na Dealer Support Orange Polska/ Telekomunikacja Polska S.A.

    Specjalista /infolinia Dealer Support/ (nadal pracuje w Orange Polska)

    • Plusy:

      • w miare elastyczne godziny pracy
      • atmosfera tworzona przez zespol
    • Minusy:

      • pracodawca bardzo duzo wymaga
      • prawie calkowity brak mozliwsci rozwoju
      • olbrzymie kompetencje nie procentuja w zaden finansowy sposob
    • Wskazówki dla pracodawcy:

      • Zmienic polityke firmy w kwestii zatrudnienia - zaczac dazyc do obopulnego zadowolenia z pracy i wynikow, a nie natomiast tylko z punktu widzenia pracodawcy....
  • Dobra na pierwszą pracę, uczy doświadczenia

    Anonimowo, pracował(a) w Orange Polska ponad 3 lata temu

    • Plusy:

      • doskonała atmosfera
      • dobra organizacja pracy
    • Minusy:

      • wynagrodzenie
      • brak możliwości rozwoju
      • długo okres oczekiwania na etat
    • Wskazówki dla pracodawcy:

      • Mniej "umów śmieciowych" Pracownicy na niższych szczeblach otrzymują "ochłapy", a nie wynagrodzenie i nie czują się doceniani
  • firma dobra na "start" dla rozpoczynających swoją przygodę z rynkiem pracy

    Róża Pawłowska, pracowała w Orange Polska ponad 2 lata temu

    • Plusy:

      • stabliność
      • pierwsze kroki rozwojowe w zawodzie sprzedawcy
      • praca niewymagająca wysiłku fizycznego
    • Minusy:

      • wynagrodzenie
      • niekorzystny system premiowy
      • za moich czasów nieodpowiedni ludzie na stanowiskach
      • brak właściwej motywacji pracowników
    • Wskazówki dla pracodawcy:

      • - zapewnienie lepszego systemu premiowego zamiast sponsorowania piłki nożnej - skuteczny system motywacyjny - więsza reklama salonów bo niestety wszelka reklama dotyczy tylko samej firmy a nie salonów W firmie pracowałam 3,5 roku
  • Super firma dla ambitny

    Dariusz K., pracował w Orange Polska ponad 3 lata temu

    • Plusy:

      • wynagrodzenie
      • atmosfera w firmie
      • benefity
    • Minusy:

      • stres
      • korporacyność
  • FIRMA DLA MŁODYCH I AMBITNYCH

    Anonimowo, pracował(a) w Orange Polska mniej niż rok temu lub pracuje nadal

    • Plusy:

      • WYNAGRODZENIE
      • ATMOSFERA
      • ROZWÓJ
      • BENEFITY
    • Minusy:

      • STRES
      • KORPORACYJNOŚĆ
      • BRAK BENEFITÓW DLA MŁODYCH MAM
  • na stanowisku telefoniczna obsługa klienta praca dobra na krótki czas dla studentów

    Anonimowo, pracował(a) w Orange Polska mniej niż rok temu lub pracuje nadal

    • Plusy:

      • regularne wynagrodzenie
      • w miarę stabilna praca
    • Minusy:

      • umowy podpisywane na 3 miesiące w rzadkich wypadkach roczne
      • zatrudnienie przez outsorcing nawet po kilku latach stażu pracy
      • brak przywilejów socjalnych (z powodu zatrudnienia przez firmę zewnętrzną)
      • zbyt częste zarządzenia odgórne dotyczące zmiany procedur
    • Wskazówki dla pracodawcy:

      • po co, pracodawcę interesuja wylacznie "wyniki" bez głębszej analizy problemu
  • na dobry początek.. .

    Specjalista / trener techniczny, pracował(a) w Orange Polska ponad 3 lata temu

    • Plusy:

      • można sporo się nauczyć
      • spore możliwości rozwijania kariery
      • nowe technologie
    • Minusy:

      • biurokracja
      • zarobki
  • jest coraz gorzej

    Anonimowo, pracował(a) w Orange Polska mniej niż rok temu lub pracuje nadal

    • Plusy:

      • pewna wypłata
      • zgodność zasad z kodeksem pracy
    • Minusy:

      • brak perspektyw
      • niechęć do podejmowania decyzji(brak odpowiedzialnego)
      • rozbudowana kadra zarządzająco-administarcyjna
      • działy techniczne w których płace spadły o 30%
  • hmm to było dość dawno ale stabilność bayła ważna

    zarządzanie należnościmi - windykacja, pracował(a) w Orange Polska ponad 3 lata temu

    • Plusy:

      • atmosfera
    • Minusy:

      • intensywność pracy
      • mało konkurencyjne wynagrodzenie
    • Wskazówki dla pracodawcy:

      • z perspektywy 6 lat pewnie dużo zmian natomiast wspominam bardzo serdecznie
  • Sprzedaż sprzedaż i jeszcze raz sprzedaż

    Anonimowo, pracował(a) w Orange Polska ponad 3 lata temu

    • Plusy:

      • socjal
      • rozwój
    • Minusy:

      • stres
      • godziny pracy w salonach
  • Stresogenna praca za kiepskie pieniądze

    Krzysztof Kabaj, pracował w Orange Polska ponad 3 lata temu

    • Plusy:

      • Godziny pracy
    • Minusy:

      • Stres
      • Korporacyjność
      • Ciągłe utrudnienia zamiast ułatwień
      • Wyśrubowane normy
  • dla ambitnych

    Bartosz Kubicki, pracował w Orange Polska ponad 3 lata temu

    • Plusy:

      • wynagrodzenie
      • możliwości rozwoju
      • uczciowść
      • dodatki
  • dobre miejsce na dorobienie sobie

    konsultant telefoniczny, pracował(a) w Orange Polska ponad 3 lata temu

    • Plusy:

      • zespół
      • atmosfera
      • elastyczny grafik
    • Minusy:

      • prawie zerowe możliwości rozwoju
      • brak benefitów
      • niska płaca
      • stawianie na cyferki, a nie zaangażowanie pracownika
    • Wskazówki dla pracodawcy:

      • czasami większe skupienie na pracowniku i nagradzanie go za to, że utrzymał pojedynczego klienta, niż za kładzenie nacisk na wyniki, ktore czasami z przyczyn niezaleznych od konsultanta nie byly mozliwe do uzyskanie i niedawanie przez to mozliwości rozwoju.
  • Praca dla osób wchodzących na rynek chcących zdobyć doświadczenie.

    Anonimowo, pracował(a) w Orange Polska ponad 3 lata temu

    • Plusy:

      • atmosfera w pracy
      • godziny pracy
    • Minusy:

      • brak możliwości rozwoju
      • stres
  • Doskonała praca by zdobyś doświaczenie w sprzedaży.

    Patrycja Zawadzka, pracowała w Orange Polska ponad 3 lata temu

    • Plusy:

      • przyjazna atmosfera
      • możliwość rozwoju
      • coaching
    • Minusy:

      • niska płaca
  • dobra atmosfera, trudna praca, miły kontakt z pracodawcą

    Konsultant CallCenter, pracował(a) w Orange Polska ponad 3 lata temu

    • Plusy:

      • atmosfera
      • szkolenia
      • elastyczne godziny pracy
    • Minusy:

      • forma zatrudnienia
      • pensja
    • Wskazówki dla pracodawcy:

      • dłuższe umowy z pośredniakiem, wyższe stawki już na starcie, częstsze doszkalania
  • Firma dla silnych psychicznie (odporność na stres), o dużej rotacji

    Anonimowo, pracował(a) w Orange Polska ponad 3 lata temu

    • Plusy:

      • Warunki pracy
      • Infrastruktura
      • Premie i możliwość awansu (dla wyższych stanowisk)
    • Minusy:

      • Bardzo stresogenna
      • "Urok" pracy w korporacji
      • Niskie zarobki
      • Duża rotacja pracowników i "niepewność jutra"
    • Wskazówki dla pracodawcy:

      • Brak.
  • Ogólnie super firma

    Anonimowo, pracował(a) w Orange Polska ponad 3 lata temu

    • Plusy:

      • Prestiż
      • Rozwój
      • Godziny pracy
  • Praca idealna dla studentów

    Telemarketer, pracował(a) w Orange Polska ponad 3 lata temu

    • Plusy:

      • atmosfera fajna, sami młodzi ludzie
      • elastyczne godziny pracy
    • Minusy:

      • brak perspektyw
      • niska płaca ok. 6 zł/h jako telemarketer
  • OK dla osób odpornych na warunki korporacyjne.

    Anonimowo, pracował(a) w Orange Polska ponad 3 lata temu

    • Plusy:

      • wynagrodzenie
      • stałe godziny pracy
      • kontakt z nowymi technologiami
    • Minusy:

      • korporacja TP
      • stres
  • Firma dobra aby dorobić podczas studiów

    konsultant ds. obcługi klienta, pracował(a) w Orange Polska ponad 3 lata temu

    • Plusy:

      • elastyczne godziny pracy
    • Minusy:

      • wynagrodzenie
      • brak możliwości awansu
  • Dobra firma do rozwoju osobostego, oraz zdobycia doświadczenia

    Sprzedawca, Pion Sprzedaży do Rynku Masowego Grupy TP, pracował(a) w Orange Polska ponad 3 lata temu

    • Plusy:

      • konkursy, benefity
      • szkolenia
    • Minusy:

      • warunki pracy
      • nastawienie na cel kosztem klienta
  • Polityka firmy nastawiona na profesionalną sprzedaż swoich produktów jak i na obsługe klienta. Jednak jak to w każdej firmie trafiaja sie pracowniccy którzy nie baczą na etyke i profesionalizm, a co za tym idzie jest dość solidna kontrola pracy sprzedawców usług TP S.A.

    Doradca Klienta, pracował(a) w Orange Polska ponad 3 lata temu

    • Plusy:

      • Podsatwa
      • Dobra atmosfera w grupie
      • Rozwój (kariera)
      • Godziny pracy (elastyczność)
    • Minusy:

      • Premia (duzo czynników wpływających na Generowanie listy klietnów automatyczniepremię)
      • Losowy wybór stalycch klienytów przez system w call center.
  • ok

    Marta Adamkowska, pracowała w Orange Polska ponad 3 lata temu

    • Plusy:

      • wynagrodzenie
      • atmosfera
    • Minusy:

      • stres
      • brak organizacji
      • biurokracja
      • nie odpowiednie osoby na pewnych stanowiskach
  • Praca dla kogoś kto ma mocne nerwy i lubi prace na słuchawce / jako pierwsza praca.

    Doradca Klienta Biznesowego, pracował(a) w Orange Polska ponad 2 lata temu

    • Plusy:

      • atmosfera w firmie
      • szkolenia
    • Minusy:

      • niskie wynagrodzenie
      • demotywujące plany sprzedażowe
      • zatrudnienie przez agencje
    • Wskazówki dla pracodawcy:

      • Więcej uwagi poświęcajcie problemom i potrzebom waszych pracowników FL będących niejednokrotnie twarzą firmy dla klienta, niż niekończącym się, identycznym szkoleniom sprzedażowym. Pracownik niedowartościowany raczej nie będzie dobrze wypełniał swoich obowiązków co się przekłada na jakość świadczonych usług i ilość reklamacji na prace doradców. Na plus to stosunkowo mała ilość osób podlegająca jednemu przełożonemu. Tak trzymać.
  • dobra solidna firma

    Anonimowo, pracował(a) w Orange Polska ponad 2 lata temu

    • Plusy:

      • wynagrodzenie na 4-
      • dobra atmosfera
      • możliwości rozwoju
      • podręcznikowo realizowane projekty
    • Minusy:

      • korporacyjność
      • wykorzystywanie siły przebicia
      • bycie nieznanym trybikiem w dużej strukturze
  • praca dla malowymagajacych

    Doradca Klienta, pracował(a) w Orange Polska ponad 3 lata temu

    • Plusy:

      • atmosfera w firmie
      • godziny pracy
    • Minusy:

      • niska placa
      • brak mozliwosci rozwoju
  • Jest to firma dla szukających doświadczeń i chcących się rozwijać

    Anonimowo, pracował(a) w Orange Polska ponad 3 lata temu

    • Plusy:

      • Największy operator telekomunikacyjny
      • dobra atmosfera
      • liczne szkolenia
      • zróżnicowane godziny pracy
    • Minusy:

      • skostnienie niektórych struktur
      • biurokracja
      • małe szanse na awans
      • zarobki niższe niż u konkurencji
  • Firma poszukująca ludzi którzy zgodzą się pracować za 5 pracowników (na infolinii) za niskie wynagrodzenie.

    Anonimowo, pracował(a) w Orange Polska ponad 3 lata temu

    • Plusy:

      • atmosfera w firmie
    • Minusy:

      • niskie wynmagrodzenie
      • godziny pracy
      • praca w święta
      • umowa na 3/4 lub 1/2 etatu
  • Na początku, później co raz gorzej

    Bartosz Kusz, pracował w Orange Polska ponad 3 lata temu

    • Plusy:

      • wynagrodzenie
      • super atmosfera
      • poranne godziny pracy
      • dobry i dobrze przeszkolony przełożony
    • Minusy:

      • stres
      • w później terminie słabe zarobki
      • brak możliwości rozwoju
      • brak możliwości podniesienia stawki wynagrodzenia
  • duża korporacja dająca bardzo duże wyzwania dla ambitnych

    Anonimowo, pracował(a) w Orange Polska ponad 3 lata temu

    • Plusy:

      • rozwój
      • wynagrodzenie
      • wyzwania
      • pakiet socjalny
    • Minusy:

      • korporacyjność
  • orange jest ok zależy u jakiego dilera lub subagenta się znajdzie

    Tomasz Zajdler, pracował w Orange Polska ponad 3 lata temu

    • Plusy:

      • dobre prowizje
      • elastyczne godziny pracy od 6 rano do 22 :)
    • Minusy:

      • notoryczny brak telefonów dla kkb
      • niedouczeni ludzie w bok
      • znalazłoby sie jeszcze troszke
  • jasne możliwości rozwoju - wiesz co możesz mieć

    Konsultant Klienta Biznesowego, pracował(a) w Orange Polska ponad 3 lata temu

    • Plusy:

      • zespół
      • bazy
      • godziny pracy
    • Minusy:

      • nacisk z góry
      • konkurencja
  • Bardzo dobry pracodawca dla ludzi wkraczających na rynek pracy

    Grzegorz P., pracował w Orange Polska ponad 3 lata temu

    • Plusy:

      • rozwój
      • atmosfera w firmie
      • godziny pracy
      • ludzie!
    • Minusy:

      • umowa "śmieciowa"
    • Wskazówki dla pracodawcy:

      • Brak możliwość przejścia na etat w dłużej perspektywie działa zniechęcająco i wymusza poszukiwanie innych możliwości.
  • wielka korporacja

    Anonimowo, pracował(a) w Orange Polska ponad 2 lata temu

    • Plusy:

      • ludzie
    • Minusy:

      • stres
      • brak benefitów
  • swietna firma

    Kamila Faryna, pracowała w Orange Polska ponad 3 lata temu

    • Plusy:

      • przyjazna atmosfera
      • rozwoj
  • To firma, w której nauczyłam się najwięcej. TP ma bardzo rozwinięte procesy wewnętrzne i prowadzi dużo wewnętrznych bardzo ciekawych projektów, dających możliwość rozwoju i nauki na najwyższym poziomie.

    Katarzyna Witkowska (Borek), pracowała w Orange Polska ponad 3 lata temu

    • Plusy:

      • rozwój
      • szkolenia
      • udział w projektach
    • Minusy:

      • niskie wynagrodzenie
      • biurokracja
  • Praca dobra dla osób początkujących dla zdobycia doświadczenia

    Anonimowo, pracował(a) w Orange Polska ponad 3 lata temu

    • Plusy:

      • Dobre szkolenia
      • Dogodne ustalenie grafiku
      • Raczej miła atmosfera
    • Minusy:

      • max 3/4 etatu
      • Marne wynagrodzenie
      • Duża rotacja zatrudnionych
      • Zatrudnianie głównie przez agencje pośrednictwa pracy
  • Ciekawa i ambitna praca (w CPD w Łodzi - tam miałem praktyki).

    Piotr Tomasik, pracował w Orange Polska ponad 3 lata temu

    • Plusy:

      • atmosfera
      • mili ludzie
      • rozwój
      • dostęp do nowych technologi
  • zbyt duża "biurokracja". Jak nie waidomo co zrobić, organizuje się spotkanie, na które przychodzi dużo ludzi, którzy nie są w stanie podjąć żadnej decyzji.

    Anonimowo, pracował(a) w Orange Polska ponad 3 lata temu

    • Plusy:

      • wynagrodzenie zawsze na czas
      • ciekawy pakiet szkoleń
      • możliwość poznania mnóstwa kapitalnych ludzi
    • Minusy:

      • Brak odważnych decyzji ze strony Dyrektorów Departamentów
      • "bizantyjska" postawa managerow
      • premie nieadekwatne do osiąganych wyników
    • Wskazówki dla pracodawcy:

      • 1. Wskazówek żadnych nie ma co dawać, można zalecić jedynie, aby to co jest w staregii Grupy przestało istnieć tylko "na papierze". 2. Utrzymać w pracy najbardziej wartościowych pracowników
  • praca dorywcza

    Doradca Błękitnej Linii, pracował(a) w Orange Polska ponad 3 lata temu

    • Plusy:

      • godziny pracy
    • Minusy:

      • stres
      • ogromna rotacja pracowników
      • niska płaca
      • słabe szkolenie
  • firma dla młodych, rozwijających się, ambitnych

    trener - coach, Dział Obsługi Klienta Biznesowego, pracował(a) w Orange Polska ponad 3 lata temu

    • Plusy:

      • możliwości rozwoju
      • wysoki poziom kadry menadżerskiej
      • gotowość do ciągłej zmiany
    • Minusy:

      • czasem chaotyczne zmiany
      • czasem pochopne decyzje
  • Korporacja, dobry pracodawca jeżeli nie ma się dużych aspiracji i oczekiwań.

    Administrator SI, pracował(a) w Orange Polska ponad 3 lata temu

    • Plusy:

      • Stałość pracy
      • Korporacyjna kultura
      • Małe wymagania
    • Minusy:

      • Stres
      • Korporacyjna kultura
      • Miekompetencja średniego managementu
    • Wskazówki dla pracodawcy:

      • Firma za mało skupiona jest na pojedynczym pracowniku, raczej traktuje ich jako masę. Za dużo związków zawodowych nic w gruncie rzeczy nie wnoszących. Firma bardziej zajęta sama sobą i przegapiająca jej największy kapitał czyli ludzi...
  • firma dla odpornych na zmiany, elastycznych

    Małgorzata Kamińska, pracowała w Orange Polska ponad 3 lata temu

    • Plusy:

      • wynagrodzenie
      • mozliwosc awansu, szczegolnie w Warszawie
      • rozwoj
      • godziny pracy
    • Minusy:

      • niska kutura zarzadzajacych w terenie
      • sztywnosc procedur
      • ceremonialnosc
    • Wskazówki dla pracodawcy:

      • Pozwolic ludzion ma kreatywnosc i innowacyjnosc zgodnie z wartosciami grupy.
  • Firma całkiem ok, w zależności pod jakiego kierownika sie wpadnie

    Anonimowo, pracował(a) w Orange Polska ponad 3 lata temu

    • Plusy:

      • atmosfera zależna os kierownika
      • godziny pracy
    • Minusy:

      • stres
      • brak benefitów
      • niks płaca
      • agencje zatrudnienia
  • Stabilna firma, oferująca wysokiej jakości rozwiązania telekomunikacyjne dla biznesu

    Anonimowo, pracował(a) w Orange Polska ponad 3 lata temu

    • Plusy:

      • atmosfera w firmie
      • możliwość rozwoju
    • Minusy:

      • wynagrodzenie
      • chaos w zarządzaniu
    • Wskazówki dla pracodawcy:

      • Rozluźnienie polityki kadrowej, zwiększenie wynagrodzeń na stanowiskach specjalistycznych, poprawa istniejących procesów.
  • Pewny, stwarzający możliwości, pozwalający realizować swoje pasje pracodawca, choć nie szanujący inwestycji w pracowników.

    Arkadiusz Szmańda, pracował w Orange Polska ponad 3 lata temu

    • Plusy:

      • wynagrodzenie
      • szeroki zakres rozwoju kompetencji
      • duże możliwości realizacji własnych pomysłów
      • potencjał w załodze
    • Minusy:

      • inercja korpracyjna
      • braki kompetencyjne u niektórych managerów
      • brak inicjatyw ciągłego doskonalenia procesów
      • managerowie nie znają potencjału swoich podwładnych
    • Wskazówki dla pracodawcy:

      • Zbyt łatwo, bez analizy, pozbywacie się Państwo wiedzy i doświadczenia pracowników, bazując tylko na pobieżnej ocenie bezpośredniego przełożonego, który typuje ludzi do zwolnienia, choć ani razu nie przeprowadził coachingu czy działań operacyjnych z podwładnym. W większości przypadków ci pracownicy doskonale pożytkują całą inwestycję poczynioną przez TP w ich rozwój w innych firmach. Jestem tego żywym przykładem. Szkoda. Życzę powodzenia.
  • Praca z brakiem perspektyw

    Kinga M, pracowała w Orange Polska ponad 2 lata temu

    • Plusy:

      • elastyczne godziny pracy
    • Minusy:

      • niska płaca
      • brak premii
      • monotonia
  • jako praca dodatkowa nadaje się idealnie

    Marta Czura, pracowała w Orange Polska ponad rok temu

    • Plusy:

      • miła atmosfera
      • dogodne godziny pracy
      • umowa o pracę
    • Minusy:

      • niskie premie
      • monotonia(siedzenie przed komputerem)
  • Jeśli chodzi o region Centrum - firma przyjazna mamom i umożliwiająca zdobycie doświadczenia, a także zaprawienia się w boju.

    asystentka członka Zarządu ds. Rynku Masowego, pracował(a) w Orange Polska ponad 3 lata temu

    • Plusy:

      • możliwość rozwoju
    • Minusy:

      • sztywne, często bezsensowne zasady, trudne do ominięcia
  • dla studenta jako pierwsze doświadczenie

    Konsultant Biura Obsługi Klienta (Call Center) sieci Orange, pracował(a) w Orange Polska ponad 3 lata temu

    • Plusy:

      • młodzi współpracownicy
      • możliwosć poznania specyfuki pracy w korporacji
    • Minusy:

      • niska płaca
      • nacisk na sprzedaż usług, których klient nie chce
      • elastycznośc godzin pracy polega na przedłużaniu dyżurów
  • Świetna firma do rozwoju kompetencji, dużo wyzwań, nieograniczone możliwości rozwoju

    Anonimowo, pracował(a) w Orange Polska mniej niż rok temu lub pracuje nadal

    • Plusy:

      • rozwój
      • stabilność
      • godziny pracy
  • biurokracja, polityka zamiast biznesu, przerost zatrudnienia,

    Anonimowo, pracował(a) w Orange Polska ponad rok temu

    • Plusy:

      • stabilność
      • wynagrodzenia zawsze na czas
      • można przepracować 10 lat i nie zrobić nic (jeżeli to dla kogoś plus)
      • przyjemna atmosfera
    • Minusy:

      • biurokracja i korporacyjność, trochę jak w urzędzie państwowym
      • nierównomierne płace - rozstrzał na takim samym stanowisku od 5 do 25k zł
      • ludzie niechętni do pracy
      • zarządowi często mylą się priorytety
  • Ostatnio pojawiło się sporo wpisów, które mogą dawać mylny obraz firmy. Przede wszystkim - TP jest gigantyczne, rozsiane po całej Polsce. W zależności od miasta i Departamentu, w którym się zatrudnimy, różnice mogą być diametralne. Warto mieć to na uwadze przy sugerowaniu się wpisami. Ja pracuję w Warszawie.

    Paweł Olchowik (nadal pracuje w Orange Polska)

    • Plusy:

      • Całkiem przyzwoite wynagrodzenie jak na standardy warszawskie
      • Świetne dodatkowe benefity (karta FitProfit - sportowa, karta LuxMed - medyczna, program emerytalny - 7% wartości wynagrodzenia pracodawca sam odprowadza na 3-ci filar, ...)
      • Opcja wzięcia kredytu 0% nawet do 100 000 zł (70k mieszkaniowy, 30k socjalny)
      • Szkolenia (wiele osób pisze, że nie ma takiej opcji - wystarczy samemu złapać za telefon i zadzwonić do HR, zamiast czekać na mannę z nieba)
      • Jasny sposób przyznawania premii kwartalnych / rocznych
      • Stabilizacja - pensa zawsze jest na koncie w wyznaczonym dniu :)
      • Dla pracownika dużym plusem może być system zwolnień, który zakłada wręczenie zamiaru wypowiedzenia z tygodniowym wyprzedzeniem
    • Minusy:

      • Jak w każdej dużej (10k+ pracowników) firmie - długi proces decyzyjny. Im więcej osób zaangażowanych w każdą decyzję, tym większa szansa, że decyzja nigdy nie zostanie podjęta.
      • TP nie jest firmą "dynamiczną" - to spółka defensywna, która nie ryzykuje zbyt innowacyjnymi pomysłami.
    • Mariusz Maciążek 5.09.2012, 22:41 Ekspert ds.Klientów Biznesowych w Orange Polska

      oj tam , oj tam jest dobrze a będzie jeszcze lepiej , mam pytanie jak Pracownik firmy może pisać o jej minusach .... ;-)
  • Solidna firma, nie dla ambitnych.

    kierownik działu, pracował(a) w Orange Polska ponad 3 lata temu

    • Plusy:

      • stosunkowo stabilne zatrudnienie
      • wygodne warunki pracy
      • dbałość o zgodność z prawem pracy
      • bardzo duży zespól ludzi, miła atmosfera
    • Minusy:

      • niedocenianie wykształcenia
      • kumoterstwo
      • brak realnych perspektyw wysokich zarobków
      • beton kadry rekrutującej się z tzw. awansu społecznego
    • Wskazówki dla pracodawcy:

      • Nie traktować młodych ludzi jako taniej wysoko wykwalifikowanej siły roboczej, ścieżki awansów powinny mieć 2 lata, a nie 20. Umożliwić konkurowanie pracowników, wprowadzić zasadę płynności kadr zamiast stabilności zatrudnienia, otworzyć się na rynek pracy.
  • wymagająca wyrzeczeń jak każda korporacja

    Doradca Klienta Biznesowego, pracował(a) w Orange Polska ponad 3 lata temu

    • Plusy:

      • wynagrodzenie
      • socjal
      • możłiwość rozwoju
      • prestiż
    • Minusy:

      • odpowiedzialność za wynik
      • to praca w korporacji
      • sztwne zasady
  • Świetna praca na start kariery

    Kierownik sekcji, pracował(a) w Orange Polska ponad 3 lata temu

    • Plusy:

      • doświadczenie
      • nowe technologie
      • atmosfera
      • elastyczne godziny pracy
    • Minusy:

      • niskie wynagrodzenie
      • brak benefitów
    • Wskazówki dla pracodawcy:

      • Byłam bardzo zadowolona ze zdobytego doświadczenia i dostępu do nowoczesnych technologii - wielu szkoleń. Praca w call center była idealna do połączenia ze studiami. Niestety wysokość wynagrodzenia i zatrudnienia przez firmę outsourcingową zniechęciły mnie do kontynuowania kariery w Państwa firmie.
  • szansa na rozwój i awans

    Karolina G., pracowała w Orange Polska ponad 3 lata temu

    • Plusy:

      • możliwość awansu
      • socjal
      • dużo szkoleń
      • godziny pracy ok
    • Minusy:

      • zmianowość
      • korporacyjność
      • bardzo dużo pracy na szansę, aby być zauważonym
  • Firma dla osób chcących zdobyć doświadczenie.

    Konsultant ds. sprzedaży aktywnej, pracował(a) w Orange Polska ponad 3 lata temu

    • Plusy:

      • Wynagrodzenie
      • Szkolenia
      • Godziny Pracy
      • Zaplecze Socjalne
    • Minusy:

      • Bark możliwości rozwoju
      • Słabe narzędzia pracy
  • Można trafić bardzo źle lub bardzo dobrze. Zależy od departamentu.

    Anonimowo, pracował(a) w Orange Polska ponad 2 lata temu

    • Plusy:

      • wynagrodzenie
      • dodatki
      • godziny pracy
    • Minusy:

      • korporacyjność
      • niekompetencja
      • stres
      • wewnętrzne wojenki
    • Wskazówki dla pracodawcy:

      • Menedżerowie często zatrudnieni "po znajomości" i kompetencje słabe. Brak dobrego zarządzania ludźmi, niepotrzebne zadanie, które trafiają do śmieci. Pozwala się odchodzić pracownikom wartościowym do konkurencji.
  • Dobre na chwilę

    Anonimowo, pracował(a) w Orange Polska ponad 3 lata temu

    • Plusy:

      • Możliwość wpływu na grafik
      • Atmosfera ok
    • Minusy:

      • Stres na co dzień
      • Obcinanie miesięcznego czasu pracy bez naszego wpływu
      • Niska płaca
  • brak możliwości rozwoju

    Marta Kuta, pracowała w Orange Polska ponad 3 lata temu

    • Plusy:

      • stabilne zatrudnienie
      • miła atmosfera
      • praca zamianowa
      • benefity
    • Minusy:

      • stres
      • korporacyjność
      • praca zamianowa
      • niska płaca
    • Wskazówki dla pracodawcy:

      • w tak dużej korporacji, jaką jest Telekomunikacja Polska S.A. powinny być większe możliwości rozwoju i większe zarobki.
  • bardzo dobra firma z możliwością rozwoju

    Anonimowo, pracował(a) w Orange Polska ponad 3 lata temu

    • Plusy:

      • wynagrodzenie
      • szkolenia
      • stabilność
  • raczej tylko jako pierwsza praca/ bądź dla osób aplikujących na stanowisko specjalistyczne

    Anonimowo, pracował(a) w Orange Polska ponad 3 lata temu

    • Plusy:

      • atmosfera
      • terminowość wypłat
    • Minusy:

      • praca przez agencje pośrednictwa
      • brak możliwości rozwoju
      • firma nie dba o pracowników
      • korporacyjność
    • Wskazówki dla pracodawcy:

      • Niestety osoba startująca na rynku pracy - jeśli trafi do PTK Centertel to tylko jako zatrudniona przez agencje pracy tymczasowej - i pracuje tak nawet parę lat (za śmieszne na dzisiejsze czasy pieniądze). Co z tego, że bezpośredni przełożony jest z niej zadowolony i chciałby ją mieć dalej w zespole - skoro wyższe kierownictwo zamiast poprawić warunki pracy, woli zatrudnić nowych ludzi.. Możliwość rozwoju/awansu jest mała. Inna sytuacja dotyczy osób, które pracują jako specjaliści - zatrudnieni na etacie w PTK Centertel. Pensje wyższe, opieka medyczna, karta benefit.
  • ODRADZAM - jeszcze na początku działania firmy, zaraz po wprowadzeniu na rynek GSM 1800 była to firma dająca perspektywy rozwoju i awansu pracownikom i rzetelna dla klienta. W obecnej chwili, po połączeniu struktur z TP, firma całkowicie straciła niezależność organizacyjną, panuje chaos. Firma postawiła na tzw" przerób" personelu, nie inwestuje w rozwój kadry, blokuje awanse.

    Anonimowo, pracował(a) w Orange Polska ponad 3 lata temu

    • Plusy:

      • dość wysoki poziom wynagrodzeń - szczególnie dla stanowisk menagerskich
      • dotychczasowa lokalizacja w Warszawie
    • Minusy:

      • Korporacyjność
      • stres
      • ciągłe , źle komunikowane zmiany w organizacji
    • Wskazówki dla pracodawcy:

      • Więcej samodzielności w działaniu firmy Zmiana nastawienia do własnych zasobów personalnych - umożliwienie awansów, rozwoju zawodowego Uproszczenie procedur wewnętrznych
  • Idealna firma z najlepszymi zasadami i przepisami

    Marek Gromadzki, pracował w Orange Polska ponad 3 lata temu

    • Plusy:

      • wynagrodzenie
      • atmosfera
      • socjal
      • szkolenia
      • elastyczność
    • Minusy:

      • czynniki ludzkie
    • Wskazówki dla pracodawcy:

      • większa kontrola kadry managerskiej
  • Jako pracodawca firma godna polecenia

    Remigiusz Szytuła, pracował w Orange Polska ponad 3 lata temu

    • Plusy:

      • stabilność
      • szkolenia
      • ścieżka kariery
      • kompetencje pracowników
    • Minusy:

      • w Katowicach na początku dosyć niskia płaca
  • Fatalnie

    Anonimowo, pracował(a) w Orange Polska ponad 3 lata temu

    • Plusy:

      • Niestety nie przypominam sobie
    • Minusy:

      • Zła atmosfera
      • Brak możliwości rozwoju
      • Brak motywacji
      • Niska pensja
    • Wskazówki dla pracodawcy:

      • Pracownik zewnętrzny traktowany jest bardzo źle. Najtańsza siła robocza, którą nawet wykorzystują pracownicy wewnętrzni na tym samym stanowisku. Może na wyższych stanowiskach można coś osiągnąć/uzyskać ale nie na najniższym.
  • Odradzam

    Anonimowo, pracował(a) w Orange Polska mniej niż rok temu lub pracuje nadal

    • Plusy:

      • atmosfera w pracy
      • socjal
    • Minusy:

      • słabe zarządzanie
      • brak podwyżek
      • płaca poniżej średniej na rynku
      • stres
    • Wskazówki dla pracodawcy:

      • Kiedyś bardzo dynamiczna firma. Po połączeniu się z TP SA i zarządzanie kierownictwa TPSA firma praktycznie stanęła w miejscu. Brak decyzyjności, przerost zatrudnienia. Najlepsi pracownicy odeszli. Bardzo duża ilość biurokracji, zero inicjatywy. Nie ma już kreatywnego myślenia lub jest ono tłumione. Zero podwyżek. Firma dla ludzi którzy chcą dożyć do emerytury ....
  • firma bardzo stabilna

    Anonimowo, pracował(a) w Orange Polska ponad 3 lata temu

    • Plusy:

      • stabilnosc
      • pakiet socjalny
      • towarzystwo
    • Minusy:

      • uciążliwa możliwość awansu
      • stan wyposażenia biur
      • abonament komórkowy
    • Wskazówki dla pracodawcy:

      • przemyśleć jeszcze raz ścieżki kariery
  • Rozwijająca praca z ludźmi

    Grzegorz D., pracował w Orange Polska ponad 3 lata temu

    • Plusy:

      • wysokie wymagania
      • szczególowe procedury
      • know how
    • Minusy:

      • stres
      • plany
      • biurokracja
      • wewnętrzna konkurencja
  • firma nie dająca możliwości awansu ani rozwoju

    Anonimowo, pracował(a) w Orange Polska ponad 3 lata temu

    • Plusy:

      • godziny pracy
    • Minusy:

      • stres
      • brak awansu
      • brak możliwości rozwoju
      • człowiek to rzecz
    • Wskazówki dla pracodawcy:

      • Firma w której nie ma możliwości awansu ani rozwoju. Firma, która jest w nieustannej restrukturyzacji, w której zwolnienia procowników są przeprowadzane od conajmniej 12 lat non-stop. Firma z którą pracownik nie jest wstanie identyfikować się, być dymny z tego, że w niej pracuje. Firma w której 15 lat temu cieszył się, że w niej pracuje oraz firma z której się zwlaniając mówił sobie - nareszcie !!!
  • ciekawe miejsce pracy

    Anonimowo, pracował(a) w Orange Polska mniej niż rok temu lub pracuje nadal

    • Plusy:

      • ragularne pensje
      • program emerytalny
      • pakiety socjalne: wakacje, pożyczki, medyczny i fitness
      • rozwój oparty o własną inicjatywę
    • Minusy:

      • korporacyjność
      • trudno o awans
      • brak szkoleń specjalistycznych
    • Wskazówki dla pracodawcy:

      • rzeczywiste otwarcie na pomysły pracowników - nie tylko 'na papierze' uczciwa polityka zatrudnienia - obecna opiera się o plotki i kuluary
  • Dobra stabilna firma zapewniająca poczucie bezpieczeństwa

    Konrad Kapusta, pracował w Orange Polska ponad 3 lata temu

    • Plusy:

      • wynagrodzenie
      • szkolenia
      • atmosfera
      • warunki socjalne
    • Minusy:

      • korporacyjnosc
    • Wskazówki dla pracodawcy:

      • Bardziej umiejętne rozwiązywanie wewnętrznych problemów i sporów miedzy kanałami sprzedaży
  • Firma dla której liczy się tylko zysk

    Anonimowo, pracował(a) w Orange Polska ponad 3 lata temu

    • Plusy:

      • wynagrodzenie
      • benefity (karta na siłownię, basen, prywatna opieka medyczna)
    • Minusy:

      • stres
      • korporacyjność
      • nastawienie tylko na zysk, a nie na człowieka (klienta, pracownika)
      • wiele negatywnych opinii klientów w internecie
    • Wskazówki dla pracodawcy:

      • Firma powinna zmienić podejście na bardziej pro-klienckie. Handlowcy powinni być szkoleni tak, aby rzeczywiście pomagać klientom, a nie wciskać na siłę produkty żeby tylko zrobić plan. Plan sprzedażowy powinien być bardziej elastyczny np. powinna być do wypracowania konkretna wartość w danym miesiącu. Wyszczególnienie w planie sprzedażowym konkretnych elementów powoduje to, że klienci mają wciskane te produkty, których nie potrzebują, co powoduje w długim terminie ich niezadowolenie. Nie rozumiem także polityki firmy polegającej na tym, że osoby chcące przedłużyć umowę mają zazwyczaj gorsze warunki (chyba, że płacą rachunki po 1000 zł miesięcznie za jeden numer) niż nowi klienci. Handlowcy czują się bardzo głupio w takiej sytuacji, gdy czasami muszą mówić klientowi, że bardziej opłaca się rozwiązać starą umowę i zawrzeć nową.
  • Bardzo solidny pracodawca, dbający o rozwój pracowników

    Magdalena Zarębska, pracowała w Orange Polska ponad 3 lata temu

    • Plusy:

      • wynagrodzenie
      • rozwój
      • paket socjalny
      • atmosfera
    • Minusy:

      • stres
      • mała decyzyjność
      • godziny pracy
    • Wskazówki dla pracodawcy:

      • bardzo dobra struktuta organizacyjna,merytoryczna kadra zarządzajaca, moim zdaniem mój dotychczasowy najlepszy pracodawca. Polecam pracę w TP SA
  • Call Center - niezła szkoła życia

    Anonimowo, pracował(a) w Orange Polska ponad 3 lata temu

    • Plusy:

      • ludzie
    • Minusy:

      • TP SA
      • czas pracy
  • Słaba firma

    Anonimowo, pracował(a) w Orange Polska ponad 3 lata temu

    • Plusy:

      • atmosfera ok
    • Minusy:

      • stres
      • umowy na czas określony najczęsciej miesięczne
      • brak bonów gruszy
      • bardzo niska płaca
      • umowy podpisywane przez agencję z pracownikami
    • Wskazówki dla pracodawcy:

      • Praca cały tydzień bez sensu tym bardziej że nie jest to pogotowie
  • Super jeśli ktos nie boi się wyzwan

    Anonimowo, pracował(a) w Orange Polska ponad 3 lata temu

    • Plusy:

      • atmosfera
      • stabilnosc zmian
    • Minusy:

      • duza presja czasu
      • silosowosc organizacji
  • Firma dająca możliwości rozwoju i stabilnej pracy

    Anonimowo, pracował(a) w Orange Polska mniej niż rok temu lub pracuje nadal

    • Plusy:

      • wynagrodzenie
      • atmosfera
      • rozwój
      • stabilność
    • Minusy:

      • korporacyjność
  • Duża korporacja i szalenie wymagająca

    Marek Szyndler (nadal pracuje w Orange Polska)

    • Plusy:

      • rozwój kompetencji
    • Minusy:

      • brak bezpieczeństwa co do zatrudnienia
  • Ciekawe doświadczenie

    Sławek Knych, pracował w Orange Polska ponad 3 lata temu

    • Plusy:

      • Szkolenia
      • Rozwój
      • Wysoki poziom kompetencji osób pracujących w TP
    • Minusy:

      • Skomplikowana struktura
      • Brak odpowiedzialności
      • Biurokracja
    • Wskazówki dla pracodawcy:

      • Zlikwidować w centrali 50% działów -- od razu organizacja zacznie lepiej funkcjonować;)
  • Zdecydowanie odradzam. Firma jest zarządzana chaotycznie. Zamiast inwestować w rozwój własnych pracowników ściąga się niewykwalifikowanych ludzi z innych firm.

    Anonimowo, pracował(a) w Orange Polska ponad 3 lata temu

    • Plusy:

      • Rzetelne wywiązywanie się z obowiązków płacowych.
      • Świetna atmosfera w naszym zespole mimo kłód rzucanych pod nogi.
    • Minusy:

      • Brak możliwości awansu/rozwoju.
      • Nieoptymalna struktura.
      • Rosnący wpływ TP.
      • Stres.
    • Wskazówki dla pracodawcy:

      • Postawić na rozwój własnych pracowników. Firma bardzo dużo straciła uniemożliwiając rozwój wewnątrz własnych struktur, np. całkowicie blokując możliwości awansu poziomego.
  • super praca dla początkujących!

    Anonimowo, pracował(a) w Orange Polska ponad 3 lata temu

    • Plusy:

      • wynagrodzenie na nagdodziny
      • atmwynagrodzenie na nagdoosfera
      • elastyczne godziny pracy
    • Minusy:

      • praca przez agencję
  • Odpowiednia firma na początku kariery

    Senior IP Core Network Specialist, pracował(a) w Orange Polska ponad rok temu

    • Plusy:

      • Rozwój
      • Regularne wynagrodzenie
    • Minusy:

      • Korporacyjność
      • Stres
      • Niska płaca
      • Nastawienie na
  • Fajne miejsce pracy

    Anonimowo, pracował(a) w Orange Polska mniej niż rok temu

    • Plusy:

      • wynagrodzenie
      • atmosfera
      • fitprofit
      • godziny pracy
    • Minusy:

      • korporacyjnosc
  • Kiedyś super pracodawca. Po połączeniu strukturalnym z TPSA najlepsi pracownicy odchodzą do innych firm. W związku z pogłębiającą się utratą rynku na rzecz konkurencji przez całą Grupę TP, stres jest ponadprzeciętny. Połączenie spowodowało chaos, brak decyzyjnośći kierownictwa TP( brak decyzji = spokój jak za dawnych lat i pewność, że nikt się nie będzie czepiał). Dodatkowo, ogrom organizacji sprawia, że proste czynności zajmują wieki....

    Anonimowo, pracował(a) w Orange Polska ponad 2 lata temu

    • Plusy:

      • Stabilna firma
      • Benefity: opieka medyczna, fit profit, program emerytalny.
    • Minusy:

      • Brak rozwoju a wręcz cofanie się
      • Brak decyzyjności
      • Skomplikowane procedury
  • świetne miejsce na zdobycie doświadczenia,

    Anonimowo, pracował(a) w Orange Polska mniej niż rok temu lub pracuje nadal

    • Plusy:

      • atmosfera pracy
      • częste szkolenia
      • elastyczne godziny pracy
    • Minusy:

      • małe szanse na bezpośrednie zatrudnienie, (agencje i biura pracy)
  • Super firma

    Anonimowo, pracował(a) w Orange Polska ponad 3 lata temu

    • Plusy:

      • wynagrodzenie
      • dobra atmosfera
      • rozwój
      • telepraca
    • Minusy:

      • duza korporacja
  • Dobra firma dla studentów aby sobie dorobić

    Kinga W., pracowała w Orange Polska ponad 3 lata temu

    • Plusy:

      • godziny pracy
      • większość pracowników w młodym wieku
    • Minusy:

      • bardzo niska płaca
      • większość umowa zlecenie
      • liderzy bez odpowiednich kwalifikacji
      • brak rozwoju człowiek się uwstecznia
    • Wskazówki dla pracodawcy:

      • Pracodawca powinien posiadać lepszy system motywacyjny dla pracowników.
  • sanatorium

    Starszy Analityk Biznesowy, pracował(a) w Orange Polska ponad rok temu

    • Plusy:

      • regularne wynagrodzenie
      • godziny pracy
    • Minusy:

      • stosunkowo niskie wynagrodzenie
      • zasada BMW
      • chaos
      • gra w "szukanie winnego" zamiast nastawienia na cel
    • Wskazówki dla pracodawcy:

      • więcej zaufania wobec pracowników
  • nie polecam tego pracodawcy

    Anonimowo, pracował(a) w Orange Polska ponad 3 lata temu

    • Plusy:

      • płace powyżej rynku
    • Minusy:

      • firma niezorientowana na sprzedaż
      • rozrośnięte struktury
      • zbyt duży wpływ TP - ograniczył dynamikę Orange
      • niekonkurencjyjna oferta telecom
    • Wskazówki dla pracodawcy:

      • - spłaszczenie struktur - szybsze podejmowanie decyzji - wykorzystanie potencjału Orange - best practice
  • Korporacyjny szkalny sufit

    Anonimowo, pracował(a) w Orange Polska ponad 3 lata temu

    • Plusy:

      • atmosfera w pracy
    • Minusy:

      • zaszufladkowanie
      • korporacyjność
    • Wskazówki dla pracodawcy:

      • konieczność postawienia na rozwój pracowników
  • TPSA jako pracodawca nie jest tak zła, jak jej rynkowa opinia.

    Anonimowo, pracował(a) w Orange Polska ponad 3 lata temu

    • Plusy:

      • zarobki
      • możliwości
      • potencjał
      • zakres działalności
    • Minusy:

      • biurokracja
      • dziwnie rozłożone kompetencje
      • polityczne układy
  • Wbrew opiniom jest to dobra firma z punktu widzenia pracownika.

    Krzysztof W., pracował w Orange Polska ponad 3 lata temu

    • Plusy:

      • Niezłe wynagrodzenie
      • Szkolenia
    • Minusy:

      • Pogarszające się stosunki międzyludzkie
  • Dobra praca dla ludzi po ukończeniu liceum

    Anonimowo, pracował(a) w Orange Polska ponad 3 lata temu

    • Plusy:

      • wynagrodzenie
      • godziny pracy
      • środowisko pracy
  • Świetne miejsce na start

    Asystent Brand Manager, pracował(a) w Orange Polska mniej niż rok temu

    • Plusy:

      • atmosfera w firmie
      • szansa na rozwój
      • atrakcyjne benefity
    • Minusy:

      • niska płaca
      • biurokracja
  • trudna, biurokratyczna firma, choć widać pozytywne zmiany

    Grzegorz Dębek, pracował w Orange Polska ponad 3 lata temu

    • Plusy:

      • wynagrodzenie
      • warunki pracy i wyposarzenie
    • Minusy:

      • biurokracja
      • trudna współpraca
      • za dużo procedur, za mało zaangażowania
    • Wskazówki dla pracodawcy:

      • szybsze zmiany, zmniejszanie procedur, nastawienie na współpracę
  • Usztywniona procedurami duża firma

    Anonimowo, pracował(a) w Orange Polska ponad 3 lata temu

    • Plusy:

      • pensja wypłacana terminowo
      • mozliwośc zmiany zawodu w ramach firmy
      • szkolenia na wysokim poziomie
    • Minusy:

      • Brak indywidualnego podejścia do klienta - wewnętrzego i zewnętrznego
      • sztywna polityka wynagrodzeń nastawiona na silne cięcia.
      • centralizacja
      • tylko Warszawa daje szansę na awans
  • dobra i stabilna firma - coś czego mało na rynku ostatnio

    Maciej Kozłowski, pracował w Orange Polska ponad 2 lata temu

    • Plusy:

      • terminowo płaci
      • inwestuje w szkolenia
    • Minusy:

      • wyścig szczurów jak wszędzie
      • korporacyjność
  • Dobra szkoła dla lubiących sprzedaż

    Anonimowo, pracował(a) w Orange Polska mniej niż rok temu lub pracuje nadal

    • Plusy:

      • benefity
      • szkolenia
      • wynagrodzenie
    • Minusy:

      • ogromny stres kładziony na pracownika ze strony kierowników
      • ogromny nacisk na sprzedaż
      • korporacja
      • atmosfera
      • warsztaty przed godzinami pracy
  • Jednym słowem: "Korporacja"

    Krzysztof Richter, pracował w Orange Polska ponad 3 lata temu

    • Plusy:

      • Inwestuje w pracowników przez szkolenia
      • Możliwość awansu wewnętrznego
      • Wynagrodzenie wypłacene terminowo
    • Minusy:

      • Kiepska decyzyjność, szczególnie po za siedzibą spółki
      • Stosunkowo niskie wynagrodzenie w odniesieniu do rynku
      • Częste zmiany sprzyjają chaosowi w procesach i procedurach
    • Wskazówki dla pracodawcy:

      • Spółka powinna dać większą możliwość wpływu na jej działanie przez swoich pracowników: poczawszy od menadżerów średniego szczebla po pracowników liniowych. Dobrym przykładem jest przydzielnie środków na tworzenie gruba zadaniowych, projektówych, racjonalizatorskich. Spółka znacznie sprawniej by wprowadzała korzystne dla niej zmiany, gdyby mogła wykorzystać zaangażowanie ludzi, którzy ją tworzą - a takich jest jeszcze sporo.
  • Firma nie nadążająca za zmieniającym sie otoczeniem

    Anonimowo, pracował(a) w Orange Polska ponad rok temu

    • Plusy:

      • wynagrodzenie
      • godziny pracy
    • Minusy:

      • stres
      • brak benefitów
      • biurokracja
      • TP S.A.
    • Wskazówki dla pracodawcy:

      • Firma została całkowicie "zniszczona" przez TP S.A. Zamiast równać w górę - równa w dół, w wielu obszarach zamiast stosować nowoczesne rozwiązania, zmienia się na gorsze, wprowadzając procedury rodem z zeszłej epoki. Brak elastyczności. Wielki bałagan, przerost zatrudnienia powodujący biurokrację zupełnie nie przystającą do konkurencyjnego otoczenia w którym funkcjonuje.
  • Wcześniej była dobrą firmą (zanim wkroczyło do niej TP)

    Anonimowo, pracował(a) w Orange Polska ponad 3 lata temu

    • Plusy:

      • atmosfera
    • Minusy:

      • korporacyjność
      • odbieranie benefitów bez uzasadnienia
  • Super Firma na początek...

    Paweł G., pracował w Orange Polska ponad rok temu

    • Plusy:

      • rozwój
      • szkolenia
      • motywacja
      • ludzie
    • Minusy:

      • infractruktura
      • korporacyjność
      • niska płaca
  • Monika Księżak, pracowała w Orange Polska mniej niż rok temu

    • Plusy:

      • rozwój
      • ok wynagrodzenie
      • szkolenia
      • dobra atmosfera
    • Minusy:

      • korporacyjność
      • biurokracja
  • Raczej stabilna firma, dobra do podniesienia kwalifikacji na jednym stanowisku

    Anonimowo, pracował(a) w Orange Polska mniej niż rok temu lub pracuje nadal

    • Plusy:

      • płaci terminowo
      • inwestuje w szkolenia
    • Minusy:

      • jest źle postrzegana przez ewentualnych, następnych pracodawców
      • nie koordynuje działań pomiędzy swoimi komórkami, każda żyje swoim życiem
      • mała mozliwość awansu na znaczące stanowisko bez koneksji, rzadko decydują umiejętności
    • Wskazówki dla pracodawcy:

      • Niech zwróci uwagę na spójność działania firmy, jej różnych komórek organizacyjnych, poprawi zaangażowanie komórek wspierających sprzedaż, bo w tej chwili żyją dla siebie a nie dla klientów i sprzedawców
  • Fiorma dla pracowitych i ambitnych

    Sławomir Turek, pracował w Orange Polska ponad 3 lata temu

    • Plusy:

      • dynamicznie zmieniający się biznes
      • rozwojowa praca
      • bardzo szybko wprowadzane nowe mechanizmy funkcjonowania biznesu
      • styk telco IT media
  • Orange Labs - dobre miejsce na start po studiach, warunki bardzo zroznicowane zalezy jak sie trafi

    Anonimowo, pracował(a) w Orange Polska ponad 2 lata temu

    • Plusy:

      • elastyczny czas pracy
      • dobra atmosfera
      • szkolenia
      • spory budzet na sprzet
      • mozliwa realizacja wlasnych pomyslow
    • Minusy:

      • slabi kierownicy projektow
      • niska placa
      • niewiele ambitnych pracownikow
      • bardzo male mozliwosci awansu
  • NIESPRAWIEDLIWA

    Arkadiusz Szczapiński, pracował w Orange Polska ponad 3 lata temu

    • Plusy:

      • presiż
      • rozwój
      • szkolenia
    • Minusy:

      • stres
      • korporacyjność
      • praca za wynik
    • Wskazówki dla pracodawcy:

      • USTALANIE PLANÓW W OPARCIU O MOŻLIWOŚCI RYNKU/TERENU I ILOŚCI PIENIĄDZA W RYNKU.. ZA MOJEJ KADENCJI... TEN SAM PLAN MA CZŁOWIEK W BOGATYM MIEŚCIE NP. WARSZAWA, POZNAŃ, BYDGOSCZ, KRAKÓW, CO W BIDULEWIE KOMUNY NP. WŁOCŁAWEK

Aby wystawić ocenę tej firmie musisz posiadać konto na GoldenLine od co najmniej sześciu miesięcy.

OK
Wyślij zaproszenie do