Empik

Empik

działająca w Polsce i na Ukrainie sieć sprzedaży książek, wydawnictw muzycznych, filmów, gier, programów i akcesoriów komputerowych oraz prasy, artykułów papierniczych i prezentów.

ostatnia aktualizacja: Agnieszka Parol (Wygoda)

Dodatkowe informacje o Empik

Sprzedaż
www.empik.com
1001-5000

Co nowego w Empik?

  • Michał Łochowski

    Michał Łochowski rozpoczął pracę w Empik na stanowisku: .

  • Empik

    Pojawiła się nowa ocena na profilu.

    Praca dobra na czas studiów.

    Zobacz ocenę »

    • miesiąc temu
  • Empik

    Pojawiła się nowa ocena na profilu.

    fajni ludzie, śmieszne zarobki i kompletny brak rozeznania w rynku multimedialnym po stronie centrali

    Zobacz ocenę »

    • miesiąc temu

Ocena pracodawcy Empik

  • Praca dobra na czas studiów.

    doradca klienta, pracował(a) w Empik ponad 3 lata temu

    • Plusy:

      • elastyczny grafik
    • Minusy:

      • niskie wynagrodzenie
  • fajni ludzie, śmieszne zarobki i kompletny brak rozeznania w rynku multimedialnym po stronie centrali

    Anonimowo, pracował(a) w Empik mniej niż rok temu

    • Plusy:

      • atmosfera w zespole
      • elastyczny czas pracy
    • Minusy:

      • zarobki
      • zbyt wygórowane wymagania i zbyt mało czasu na ich realizację
      • oderwane od rzeczywistości "nastawienie na wyniki"
    • Wskazówki dla pracodawcy:

      • większe zarobki lub więcej korzyści z pracy dla firmy = większa motywacja do wykonywania często nierealnych wytycznych
  • gdyby nie wynagrodzenie (od 6 lat brak podwy zek, a wręcz obniżki po zmainie sposobu premiowania) to przacowało by się tam z przyjemnością

    Anonimowo, pracował(a) w Empik mniej niż rok temu lub pracuje nadal

    • Plusy:

      • fajna atmosfera
      • idealna lokalizacja
    • Minusy:

      • wynagrodzenie
      • socjal
    • Wskazówki dla pracodawcy:

      • Fanie by było gdyby pomyślano o podwyżkach, a nie o obniżkach :( od dwóch lat ciężko znaleźć mi motywację do pracy, a jak widomo pracownik bez motywacji nie daje z siebie 100% a to duża strata dla pracodawcy...
  • dobra dla studentów

    Anonimowo, pracował(a) w Empik ponad rok temu

    • Plusy:

      • elastyczne godziny pracy
      • atmosfera
    • Minusy:

      • wynagrodzenie
      • zarządzanie
    • Wskazówki dla pracodawcy:

      • Praca całkiem przyjemna (ciekawi ludzie, obcowanie z nowościami na rynku, poszerzanie horyzontów), ale traktowanie doradców przez store menagerów i kierowników pozostawia wiele do życzenia. Wymagania są ogromne, częste absurdalne decyzje z góry o zmianach promocji czy ekspozycji, zmieniane nawet kilka razy w ciągu tygodnia. Nikogo nie obchodzi, że są to bardzo czasochłonne i wymagające uwagi zadania, do tego 'pretensje' store menagerów, że zalegają kontenery z dostawą. Tylko kto ma to wszystko robić, skoro ogranicza się etaty, a płaca też nie zachęca do pozostania w firmie na dłużej? Trzy lata pracy w Empiku pokazały mi, że z roku na rok jest gorzej, a wyższe stanowiska zajmują często niekompetentni ludzie, którzy o zarządzaniu zespołem nie mają zielonego pojęcia.
  • Ciągłe dokładanie obowiązków i procedur bez jakiegokolwiek wzrostu pensji lub premii

    Anonimowo, pracował(a) w Empik mniej niż rok temu

    • Plusy:

      • Elastyczny czas pracy
    • Minusy:

      • niskie zarobki
      • nieosiagalne plany do wykonania
      • ciągły pośpiech
      • zdecydowanie ciężka, fizyczna pracy (nie ma co ukrywać: książki swoje ważą)
    • Wskazówki dla pracodawcy:

      • Zdecydowaną poprawą byłoby stworzenie jakiegoś sensownego systemu premiowania, zależnego od realnego wkładu pracy pracownika a nie czynników niezależnych od niego (pracownik nie nadrobie 20% braku w planie)
  • tylko jako forma "dorobienia sobie do studiów"

    doradca klienta, pracował(a) w Empik ponad 3 lata temu

    • Plusy:

      • praca w jednej z największych i najbardziej znanych polskich marek
      • ludzie!
      • dość elastyczny grafik
    • Minusy:

      • ciągła rotacja
      • kiepskie wynagrodzenie
      • stresująca atmosfera
  • Firma na start dla osób szukających doświadczenia w korporacjach zajmujących się handlem

    Anonimowo, pracował(a) w Empik mniej niż rok temu

    • Plusy:

      • Jest co robić
      • szybka szkoła życia
    • Minusy:

      • Płaca
      • Umowa
      • zadaniowy czas pracy
  • Praca dla wszystkich, którzy lubią pracować z ludźmi.

    Katarzyna Brzezińska (nadal pracuje w Empik)

    • Plusy:

      • elastyczny czas pracy
      • ciągle nowi klienci
      • atrakcyjne premie
    • Minusy:

      • indywidualiści nie są mile widziani liczy się praca w grupie
  • dobre miejsce, ale żeby przeczekać okres szukania innej pracy

    Anonimowo, pracował(a) w Empik ponad 3 lata temu

    • Plusy:

      • współpracownicy
      • zniżki dla pracowników
      • szkolenia
    • Minusy:

      • niskie wynagrodzenie
      • godziny pracy
    • Wskazówki dla pracodawcy:

      • Pracodawca powinien bardziej dbać o swoich pracowników i lepiej im płacić.
  • Dobre miejsce na zdobycie doświadczenia.

    Anonimowo, pracował(a) w Empik mniej niż rok temu lub pracuje nadal

    • Plusy:

      • dobra atmosfera panująca pomiedzy pracownikami
    • Minusy:

      • niskie wynagrodzenie
      • brak możliwości rozwoju
  • na piewrsza pracę bardzo dobra

    Anonimowo, pracował(a) w Empik ponad 2 lata temu

    • Plusy:

      • ludzie
      • dodatki (wczasy pod grusza)
      • kontakt z nowościami
      • godziny pracy
    • Minusy:

      • stres
      • niska płaca
      • złe warunki pracy
      • brak szkoleń, mozliwości rozwoju
    • Wskazówki dla pracodawcy:

      • Warto czasem zainwestowac w pracowników, zorganizować specjalistyczne szkolenia, prosze zrócić uwagę na to co dzieje się za plecami (np. praca powyzej 2 metrów bez zezwolenia, dzwiganie ciezarow powyzej 60 kg, w zaleznosci od salonu-zdarzaja sie ciasne zaplecza które sa niebezpieczne zwłaszcza w okresie przedswiatecznym - brak odpowiedniej szerokosci przejsc, niebezpiecznie wysoko ulozone kontenery, brak znajomosci przepisow BHP lub świadome się do nich niedostosowanie), placa minimalna to jalmuzna niestety (dotyczy głownie franczyz), warto zorganizowac szkolenia wewnetrzne dla pracownikow, duzo ciekawych, pracowitych i wartosciowych ludzi tracicie bo odpływają nie widząc szans rozwoju, zostaja tylko Ci co nie potrafia znalezc innej pracy badz sa zbyt leniwi by to zrobic, srednio po roku przychodzi totalne wypalenie
  • Dobra firma jako pierwsze miejsce pracy. Większość nie zostanie na dłużej niż rok.

    Anonimowo, pracował(a) w Empik mniej niż rok temu

    • Plusy:

      • Wypłacalność.
      • Możliwość nabrania doświadczenia zawodowego.
      • Dla nielicznych - rozwój.
      • Elastyczne godziny pracy.
    • Minusy:

      • Wysokość wypłaty.
      • Duża rotacja personelu.
      • Narzucana presja i stres z tego powstały.
      • Brak działającego systemu motywacyjnego.
    • Wskazówki dla pracodawcy:

      • Uświadomienie wartości człowieka. Pracując dla Empiku, niestety ma się słuszne wrażenie, że jest się tylko liczbą w arkuszu kalkulacyjnym. Przykład - zwolnienie dyrektora w CH Galeria Mokotów. Człowieka legendy, który był z Empikiem jeszcze jak była prowadzona sprzedaż "z za lady".
  • Dobra miejsce na rozwój na młodych i zaradnych

    Łukasz Trybulski, pracował w Empik ponad 3 lata temu

    • Plusy:

      • Atmosfera w pracy
      • Elastyczne godziny pracy
      • Premie
      • Możliwość podpisania umowy o pracę na starcie
    • Minusy:

      • Niska płaca przy umowie o pracę
      • Średnia płaca przy umowie zlecenie
  • Ciekawy przystanek w karierze.

    Michał Machała, pracował w Empik mniej niż rok temu

    • Plusy:

      • świetna atmosfera
      • elastyczne godziny pracy
    • Minusy:

      • brak rozwoju
      • niska płaca
    • Wskazówki dla pracodawcy:

      • zwiększenie płacy = zwiększenie chęci do pracy
  • Bardzo dobra atmosfera

    Anonimowo, pracował(a) w Empik mniej niż rok temu lub pracuje nadal

    • Plusy:

      • elastyczność
      • atmosfera w firmie
    • Minusy:

      • stosunkowo niskie wynagrodzenie
  • na początek idealna praca

    Aleksandra Morawska, pracowała w Empik ponad 3 lata temu

    • Plusy:

      • atmosfera
      • czas pracy
      • szkolenia
      • dobre zarządzanie pracownikami
      • dobra odranizacja pracy-podział na działy i pełen zakres obowiązków
    • Minusy:

      • wynagrodzenie
      • wyróznianie działów w drabinie
    • Wskazówki dla pracodawcy:

      • podnieść wynagrodzenie pracownikom i będzie naprawdę wspaniałą firmą na start i nie tylko.
  • dobra firma dla ambitnych

    Lektor (nadal pracuje w Empik)

    • Plusy:

      • rywalizacja
      • promocja
      • porządek musi być
    • Minusy:

      • rodzaj umowy
    • Wskazówki dla pracodawcy:

      • Pracuję kilka lat w 200-tysięcznym mieście i panuje tu wzorowy porządek. Klienci są szanowani, a lektorzy oceniani z pracy. Zdarzyło mi się w tym roku poprowadzić przez chwilę kurs wakacyjny w dużym mieście w tej samej szkole EmpiSchool i byłam zaskoczona. Brak organizacji pracy, klientów się mniej szanuje, nie informuje, o zmianie lektora, a stosunek do pracownika taki sobie. Tak więc, w takich dużych korporacjach wszystko zależy od dyrekcji, nawet jeśli bywa wymagająca.
  • Dobra praca na początek kariery

    Sprzedawca na dziale Multimedia-Foto, pracował(a) w Empik ponad 3 lata temu

    • Plusy:

      • atmosfera
      • regularne godziny pracy
    • Minusy:

      • brak benefitów
      • niska płaca
  • Kiedyś było lepiej

    doradca klienta, pracował(a) w Empik ponad rok temu

    • Plusy:

      • praca z fajnymi ludźmi
      • elastyczne godziny pracy
      • bycie na bieżąco ze wszystkimi nowościami książkowymi, muzycznymi itp
    • Minusy:

      • niskie wynagrodzenie
      • brak benefitów
      • nadmiar obowiązków przypadających na jednego pracownika
      • stres
      • brak stabilności
    • Wskazówki dla pracodawcy:

      • "Zadowolony pracownik to zadowolony klient" - przydałyby się benefity (może karta do klubu sportowego lub na basen), podwyżki i lepiej zorganizowana ścieżka kariery.
  • Dobry start

    Halina K., pracowała w Empik ponad 3 lata temu

    • Plusy:

      • atmosfera
      • rozwój
      • współpracownicy
    • Minusy:

      • zarobki
    • Wskazówki dla pracodawcy:

      • Ciekawa praca na start, dobra organizacja, wdrażanie dobrych nawyków, dobre doświadczenie.
  • Firma o wysokiej kulturze korporacyjnej

    Jakub Czerwik, pracował w Empik ponad 3 lata temu

    • Plusy:

      • Wynagrodzenie
      • Atmosfera
      • Ludzie
      • Ścieżka rozwoju
    • Wskazówki dla pracodawcy:

      • Nie wypełniłem minusów, dlatego, że w 2008 roku ich nie zauważyłem, ale obecnie z utrzymywanych kontaktów z pracownikami, którzy pozostali, jednoznacznie zauważam pogorszenie warunków - redukcje etatów skutkują olbrzymim wzrostem natłoku obowiązków. Podobnie jest też od strony klienta - praktycznie niemożliwe jest spotkanie pracownika poza kasą/punktem info, aby udzielił na szybko rady, jest praktycznie niemożliwe. Innym skutkiem jest także to, że w godzinach większego ruchu nie ma mowy, żeby się "dopchać" do jakiegoś pracownika i klient zostaje właściwie sam sobie. Biorąc pod uwagę, że EMPiK nigdy nie konkurował cenowo, a zawsze atmosferą i jakością obsługi jest to duży krok w tył, który może Was sporo kosztować.
  • (Dot. pracy w salonie) Dla osób, które chcą zobaczyć jak to wygląda od środka. Pasjonatom odradzam, wprawdzie ma się najświeższe wiadomości o rynku, np. ksiązki, ale płaca najczęściej nie pozwala na zakup tych tytułów.

    Anonimowo, pracował(a) w Empik ponad 2 lata temu

    • Plusy:

      • stabilność - więcej osób sama odchodzi niż jest wyrzucana
      • stosunkowo miła atmosfera
      • dość duża szansa na awans, choć jeśli po roku nie widać najmniejszych szans to widocznie źle się trafiło
      • w miarę elastyczny czas pracy
    • Minusy:

      • płaca - niewiele wyższa od minimalnej krajowej, na ogół trzeba kilku lat pracy i awansów, aby dojść do średniej
      • system premiowy kompletnie niemotywujący
      • benefity raczej skromne
      • to zdecydowanie praca fizyczna (dla osób które nie lubią)
    • Wskazówki dla pracodawcy:

      • Proszę słuchać pracowników - oni najczęściej mają rację - na pewno więcej racji niż pojedyncze jednostki, które wychodzą z biura po kawę lub aby przejrzeć półki.
  • doskonały pracodawca na czas studiów, albo żeby zdobyć doświadczenie

    konsultant Play, pracował(a) w Empik ponad 3 lata temu

    • Plusy:

      • elastyczność
    • Minusy:

      • wynagrodzenie
  • dla tych co lubią zmianowy system pracy, nie dla osób z rodzinami/dziećmi

    Anonimowo, pracował(a) w Empik ponad 3 lata temu

    • Plusy:

      • sympatyczni współpracownicy
      • zniżki na zakupy
      • brak monotonii
      • dobra praca dla fascynatów muzyki/filmu itd
    • Minusy:

      • praca w wekkendy
      • nawał obowiązków
      • brak możliwości awansu
      • niska płaca
    • Wskazówki dla pracodawcy:

      • Doceńcie wiedzę swoich pracowników i lepiej ją wykorzystajcie, a ścieranie kurzy zostawcie sprzątaczkom
  • Polecam, każdemu, kto chciałaby sprawdzić się w sektorze sprzedażowym, można się wiele nauczyć

    Szef sekcji działu książka, prasa, art.&pap., pracował(a) w Empik ponad 3 lata temu

    • Plusy:

      • dobra atmosfera
      • daje możliwość awansu
      • strukturalność ułatwiająca pracę
      • stabilizacja zatrudnienia
    • Minusy:

      • niskie wynagrodzenie
      • brak benefitów
      • wciąż zmieniający się system premiowy
    • Wskazówki dla pracodawcy:

      • Z perspektywy byłego już pracownika, sugeruję wykupić dla pracowników kartę sportową, bezpłatną opiekę medyczną bądź karnety do kina. Sama brałam udział w konferencji poświęconej takiemu systemowi premiowania i wiem, że Empik planował go wprowadzić. Myślę, że wielu waszych pracowników czeka na takie benefity. Podsumowując moje doświadczenie z pracy w Empiku, ja polecam ją jak najbardziej. Miałam okazję pracować ze wspaniałymi ludźmi, z którymi tworzyliśmy naprawdę zgrany zespół.
  • na początek super firma, można wiele się nauczyć i poznac cekawych nawet znanych ludzi

    Sprzedawca (pełniący obowiązki kierownika działu prasy i artykułów papierniczych), pracował(a) w Empik ponad 3 lata temu

    • Plusy:

      • super atmosfera
      • zniżka na zakupy
    • Minusy:

      • mała kasa
  • Dla ubezpieczenia i poznania ludzi

    Doradca klienta (dział "muzyka klasyczna/jazz"), pracował(a) w Empik ponad 3 lata temu

    • Plusy:

      • zgrany zespół
      • możliwość rozowju zainteresowań
      • elastyczne godziny pracy
    • Minusy:

      • zbyt niskie płace
      • zbyt duże oczekiwania
      • bardzo małe szanse na awans
  • dobre miejsce dla pracownika bez doświadczenia...

    KIEROWNIK DZIAŁU, pracował(a) w Empik ponad 3 lata temu

    • Plusy:

      • elastyczne godziny pracy
      • kontakt z nowościami na rynku "kultury"
      • współpracownicy na poziomie :)
      • dobra szkoła dla "zielonych" :)
    • Minusy:

      • płaca zależna od wygórowanych planów
      • przesadna kontrola własnych pracowników zakrawająca o podejrzliwość
      • duża rotacja
      • obniżenie standardów przez zmniejszanie liczby pracowników
    • Wskazówki dla pracodawcy:

      • obniżenie liczby pracowników w salonach nie prowadzi do podwyższenia standardów obsługi ;( a przekształcanie salonów o ustalonej pozycji na sklepy partnerskie wcale nie pomaga...
  • Dobre miejsce pracy na początek szczególnie dla studentów.

    Doradca klienta, pracował(a) w Empik ponad 3 lata temu

    • Plusy:

      • atmosfera
      • kontakt z ludźmi
      • elastyczny czas pracy
      • możliwość rozwoju zainteresowań
      • zniżki dla pracowników
    • Minusy:

      • wynagrodzenie
      • brak możliwości awansu
  • Dobra praca tymczasowa np. dla studentów, na dłuższą metę bez perspektyw

    Anonimowo, pracował(a) w Empik ponad 3 lata temu

    • Plusy:

      • wynagrodzenie i umowa o pracę
      • obecność systemu premiowego
      • dogodne godziny pracy
    • Minusy:

      • czas pracy bywa dłuższy niż rzeczywiście powinien (np.rozliczanie kasy po zamknięciu, po pracy)
      • zdaża się niezdrowa atmosfera, kiedy szefowie działów próbują zachowywać się jak kierownicy i rozkazywac pracownikom
    • Wskazówki dla pracodawcy:

      • Premie powinny być bardziej indywidualne, bo to szalenie demotywujące kiedy traci się (caly salon!) premie za Tajemniczego Klienta tylko dlatego, że komuś się nie chciało czy miał zły dzień, a samemu starało się jak najbardziej. Praca "szefów działów" i kierowników powinna być jasna również dla pracowników, bo zdaża się, że np. szef artpapu próbuje wykorzystywać pracowników książki do własnych celów, co oczywiście dezorganizuje pracę i tworzy cos w rodzaju wojen wpływów (taka sytuacja była w moim salonie i w innym u znajomego).
  • Korporacja bez ducha

    Anonimowo, pracował(a) w Empik ponad 3 lata temu

    • Plusy:

      • w miarę elastyczne godziny pracy
      • wspaniali ludzie, z którymi pracowałem
    • Minusy:

      • bardzo niskie płace
      • ilość rzeczy do wykonania nieproporcjonalna do ilości pracowników na zmianie
      • brak zaufania kierownictwa do pracowników
      • opóźnienia w dostawie asortymentu
      • duża rotacja pracowników
      • częste zmiany układu towaru
    • Wskazówki dla pracodawcy:

      • Pamiętam kilka takich sytuacji, w których premiera książki, płyty czy gry była w danym dniu, a towar w śladowych ilościach przychodził dopiero dzień po premierze - klienci zrezygnowali i kupili produkt w innym sklepie. Rotacja pracowników - warto postawić na sprawdzonych i ich docenić. Częste zmiany układu towaru w sklepie - sami klienci dawali sygnały, że do czegoś się już przyzwyczaili, a to ulega zmianom.
  • Na start

    Szef sekcji działu prasa/ Konsultant ds. Multimediów-PLAY, pracował(a) w Empik ponad 3 lata temu

    • Plusy:

      • zgrana ekipa
    • Minusy:

      • niska płaca
    • Wskazówki dla pracodawcy:

      • Wyższa płaca zmniejszy rotację pracowników, co zapewne zwiększy wydajność każdego salonu. Mniej restrykcyjne podchodzenia do wyników za tajemniczego klienta.
  • bardzo przyjemna praca, idealna dla młodych ludzi rozpoczynających pracę

    Sprzedawca na dziale multimedia/foto, pracował(a) w Empik mniej niż rok temu

    • Plusy:

      • atmosfera
      • możliwy rozwój
    • Minusy:

      • godziny pracy
      • średnia płaca
    • Wskazówki dla pracodawcy:

      • .
  • Firma generalnie dla ludzi po studiach, którzy nie mają rodzin.

    Anonimowo, pracował(a) w Empik ponad 3 lata temu

    • Plusy:

      • godziny pracy są elastyczne zależy od Dyrektora i zespołu.
      • zniżki dla pracowników na towary
      • terminowa płatność
    • Minusy:

      • stgres
      • brak podwyżek
      • brak awansu
      • niska płaca
  • Mało atrakcyjne miejsce pracy

    Anonimowo, pracował(a) w Empik ponad 3 lata temu

    • Plusy:

      • rizwijanie zainteresowań (muzyka/film/książki)
      • atmosfera
      • kontakt z ludźmi
    • Minusy:

      • wynagrodzenie
      • brak benefitów
      • duża rotacja pracowników
    • Wskazówki dla pracodawcy:

      • Nie wiem co prócz wyższych zarobków może powstrzymać dużą rotację pracowników.
  • dla niedoświadczonych, dla młodych pracowników

    kierownik ds.marketingu, pracował(a) w Empik ponad 3 lata temu

    • Plusy:

      • możliwość rozwoju
      • godziny pracy
      • benefity
      • samodzielność w podejmowaniu działań
    • Minusy:

      • niska płaca
      • brak możliwości awansu
      • brak podwyżek
    • Wskazówki dla pracodawcy:

      • Nagrody motywacyjne, dodatkowe szkolenia
  • empik school - polecam jako miejsce pracy

    obsługa klienta, call centre, pracował(a) w Empik ponad 3 lata temu

    • Plusy:

      • atmosfera
      • elastyczność
      • dodatkowe benefity
  • Super firma dla studentów

    Rafał L., pracował w Empik ponad 3 lata temu

    • Plusy:

      • Bardzo dobre zaplecze socjalne dla pracowników
      • miła atmosfera
      • sporo szkoleń
      • elastyczne godziny pracy
      • Zniżki na asortyment dla praciwników
      • kultura
    • Minusy:

      • za niskie wynagrodzenia dla doradców
  • Super firma dla studentów

    Anonimowo, pracował(a) w Empik ponad 3 lata temu

    • Plusy:

      • atmosfera w firmie
      • godziny pracy
    • Minusy:

      • wynagrodzenie
  • Bardzo dobra firma.

    Isabela Litwin, pracowała w Empik ponad 3 lata temu

    • Plusy:

      • jasne zasady
      • terminowe płatności
      • godziny pracy
      • miła atmosfera
    • Wskazówki dla pracodawcy:

      • Myślę, że Przecinek i Kropka to świetny program edukacyjny, a jednocześnie dobra akcja promocyjna. Oby więcej takich akcji ;)
  • Jak w każdej firmie i w życiu: są plusy i minusy :-) sami zdecydujcie

    Anonimowo, pracował(a) w Empik mniej niż rok temu lub pracuje nadal

    • Plusy:

      • kultura pracy
      • atmosfera
      • możliwość wypożyczeń
    • Minusy:

      • niskie zarobki pracowników niskiego szczebla
      • ciągły nawał pracy i potrzeba nieustannej wielozadaniowości
    • Wskazówki dla pracodawcy:

      • Stwórzcie jasną i mierzalną ścieżkę kariery.
  • Dobra praca dla zaczynających karierę zawodową. Można się sporo nauczyć.

    Tomasz Handzel, pracował w Empik ponad 3 lata temu

    • Plusy:

      • Bony na święta
      • Atmosfera zależy od zespołu i Dyrektora.
      • Możliwość awansu ze sprzedawcy na szefa sekcji lub kierownika działu.
      • Godziny pracy są elastyczne zależy od Dyrektora i zespołu.
  • bardziej pozytywnie

    Ada Ziółkowska, pracowała w Empik ponad rok temu

    • Plusy:

      • atmosfera w firmie
      • rozwój
      • możliwość uczestniczenia w różnych projektach
      • pakiet medyczny
      • zniżki do empik school
      • zniżki na asortyment
      • ciekawa branża
    • Minusy:

      • wynagrodzenie
      • brak szkoleń
    • Kamila K. 21.10.2012, 23:35

      Jaki pakiet medyczny? Empik nie ma pakietu medycznego dla pracowników.
    • Paweł Wojtkowski 2.01.2013, 19:25 Store Manager w Empik

      LUX-MED jest dostępny w pewnych opcjach
  • dobra firma na start dla zainteresowanych książką, filmem, multimediami

    Bogumił S., pracował w Empik ponad 3 lata temu

    • Plusy:

      • Świetni współpracownicy w
      • dostęp do kultury
      • zniżki na asortyment
      • zróżnicowane godziny pracy
    • Minusy:

      • niskie zarobki
      • coraz większa korporacyjność
  • Super firma dla ambitnych

    Agata Natalia Linek, pracowała w Empik ponad 2 lata temu

    • Plusy:

      • zniżki na asortyment
      • atmosfera w pracy
      • stały kontakt z kulturą
      • godziny pracy
      • możliwość wypożyczania asortymentu
      • elastyczność godzin pracy
      • dobra organizacja pracy na poziomie salonu
      • dobre szkolenia
      • możliwość rozwoju intelektualnego
      • dostosowanie się do możliwości pracy przez studentów zarówno dziennych jak i zaocznych
    • Minusy:

      • średnie zarobki
      • stres w intensywnych okresach, np. przedświątecznych
      • brak zorientowania na konkretne miasto i jego potrzeby i wymagania przez opiekunów regionu
      • zła organizacja pracy na poziomie regionalnym - bezsensone przerzucanie towaru z półki na półkę

Aby wystawić ocenę tej firmie musisz posiadać konto na GoldenLine od co najmniej sześciu miesięcy.

OK

Treści zamieszczone nie stanowią oficjalnego stanowiska tej firmy


Wyślij zaproszenie do