Skuteczna rekrutacja

Diebold Nixdorf

Diebold Nixdorf — o nas

Dostarczamy rozwiązania i usługi w dziedzinie technologii płatności dla banków i firm handlowych. Nasza baza zainstalowanych urządzeń wynosi ponad dwa miliony bankomatów i systemów kasowych. W Polsce prowadzimy swoją działalność od 1990 roku. Nasze Centra Obsługi Klienta są zlokalizowane w Warszawie i Szczecinie. Zatrudniamy w nich ponad 650 specjalistów, którzy obsługują klientów w 19 językach.

Aktualności Diebold Nixdorf

Dostarczamy rozwiązania i usługi w dziedzinie technologii płatności dla banków i firm handlowych. Nasza baza zainstalowanych urządzeń wynosi ponad dwa miliony bankomatów i systemów kasowych. W Polsce prowadzimy swoją działalność od 1990 roku. Nasze Centra Obsługi Klienta są zlokalizowane w Warszawie i Szczecinie. Zatrudniamy w nich ponad 650 specjalistów, którzy obsługują klientów w 19 językach.

Liczba obserwujących profil: 80 09.08.2017, 14:53

Dostarczamy rozwiązania i usługi w dziedzinie technologii płatności dla banków i firm handlowych. Nasza baza zainstalowanych urządzeń wynosi ponad dwa miliony bankomatów i systemów kasowych. W Polsce prowadzimy swoją działalność od 1990 roku. Nasze Centra Obsługi Klienta są zlokalizowane w Warszawie i Szczecinie. Zatrudniamy w nich ponad 650 specjalistów, którzy obsługują klientów w 19 językach.

Diebold Nixdorf 01.08.2017, 13:44

Nasza wspaniała czwórka z "Running Team" wzięła udział w 27. Bieg Powstania Warszawskiego. Dziękujemy za reprezentowanie naszej firmy i do zobaczenia przy kolejnym biegu. Brawo Drużyna!
Dostarczamy rozwiązania i usługi w dziedzinie technologii płatności dla banków i firm handlowych. Nasza baza zainstalowanych urządzeń wynosi ponad dwa miliony bankomatów i systemów kasowych. W Polsce prowadzimy swoją działalność od 1990 roku. Nasze Centra Obsługi Klienta są zlokalizowane w Warszawie i Szczecinie. Zatrudniamy w nich ponad 650 specjalistów, którzy obsługują klientów w 19 językach.

Poszukujemy kandydata na stanowisko: 31.07.2017, 13:31

AliakseiHerman

Aliaksei Herman rozpoczął pracę na stanowisku Transition Manager 27.07.2017, 14:51

Dostarczamy rozwiązania i usługi w dziedzinie technologii płatności dla banków i firm handlowych. Nasza baza zainstalowanych urządzeń wynosi ponad dwa miliony bankomatów i systemów kasowych. W Polsce prowadzimy swoją działalność od 1990 roku. Nasze Centra Obsługi Klienta są zlokalizowane w Warszawie i Szczecinie. Zatrudniamy w nich ponad 650 specjalistów, którzy obsługują klientów w 19 językach.

Poszukujemy kandydata na stanowisko: 24.07.2017, 12:41

(Administrator Danych), z siedzibą w Warszawie ul. Kolejowej 5/7, moich danych osobowych oraz wizerunku, przekazanych w formularzu rejestracyjnym oraz w trakcie korzystania z serwisu pod adresem goldenline.pl (Serwis) w zbiorze danych Administratora Danych oraz zgodnie z Ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tekst jednolity: Dz. U. 2002 r. Nr 101 Poz. 926 z późniejszymi zmianami) oraz Ustawą z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz. U. 2002 r. Nr 144 Poz. 1204 z późniejszymi zmianami) w celu prawidłowego świadczenia usług określonych w Regulaminie oraz Polityce Ochrony Prywatności. Wyrażam również zgodę na nieodpłatne przetwarzanie danych osobowych, w tym nieodpłatne wykorzystanie wizerunku w rozumieniu art. 81 ustawy z dnia 04 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych (tekst jednolity: Dz. U. 2006 r. Nr 90 Poz. 631 z późniejszymi zmianami) umieszczonego w Profilu w celach statystycznych oraz działań marketingowych prowadzonych przez Serwis lub za jego pomocą. Oświadczam, że poinformowano mnie o przysługującym mi prawie dostępu do treści moich danych oraz ich poprawiania i że wszelkie dane osobowe zostały przekazane przeze mnie dobrowolnie.