Credit Agricole Bank Polska SA

Credit Agricole Bank Polska SA

Jesteśmy jednym z największych banków uniwersalnych w Europie. Od ponad 100 lat świadczymy zintegrowane usługi bankowe. Działamy „prosto i z sensem” – jako bank i jako pracodawca.

ostatnia aktualizacja: Łukasz Czarnołęcki

Dodatkowe informacje o Credit Agricole Bank Polska SA

Finanse/Ekonomia, Sprzedaż
powyżej 5000

O nas

Ponad 5 000 osób zatrudnionych w Credit Agricole w Polsce pracuje w wyspecjalizowanych zespołach odpowiedzialnych m.in. za sprzedaż, obsługę klienta, call center, bankowość korporacyjną, marketing, IT. Spotkasz nas w prawie 400 placówkach bankowych oraz w centrali we Wrocławiu.

Od wielu lat z...

Kariera w CA

Nasze oferty pracy adresowane są głównie do profesjonalistów. Zapraszamy osoby, które chcą brać udział w rozwoju jednego z największych banków uniwersalnych w Polsce.

Co oferujemy naszym pracownikom?

- możliwość rozwoju kariery w międzynarodowej grupie kapitałowej,
- stabilne zatrudnienie,
-...

Pracując u nas wybierasz

- zespół profesjonalistów, którzy chętnie dzielą się swoją wiedzą,
- atmosferę pracy, która wspiera wymianę pomysłów i idei,
- szansę sprawdzenia się w konkursach wewnętrznych (m.in. sprzedażowych),
- możliwość udziału w licznych akcjach pracowniczych (charytatywnych, eko, kulturalnych,...

Połącz profil z Facebookiem

Jeżeli prowadzisz już profil na Facebooku możesz go połączyć z tym z GoldenLine.pl.
Dzięki temu wszystkie informacje, które publikujesz na Facebooku pojawią się od razu na profilu na GoldenLine.pl.

Połącz tablicę z Facebookiem

Co nowego w Credit Agricole Bank Polska SA?

  • Arkadiusz Krygier

    Arkadiusz Krygier zmienił stanowisko w firmie Credit Agricole Bank Polska SA na Dyrektor ds. Ryzyka Kredytowego dla SME i AGRO.

  • Marcin Data

    Marcin Data zmienił stanowisko w firmie Credit Agricole Bank Polska SA na Dyrektor ds. Produktów Oszczędnościowych i Daily Banking.

  • Maciej Skowron

    Maciej Skowron rozpoczął pracę w Credit Agricole Bank Polska SA na stanowisku: Praktyka w Departamencie Windykacji.

  • Marta Szewczyk

    Marta Szewczyk rozpoczęła pracę w Credit Agricole Bank Polska SA na stanowisku: Zespół Weryfikacji Umów Długiego Kanału (staż).

  • Aleksandra Małgorzata D.

    Aleksandra Małgorzata D. rozpoczęła pracę w Credit Agricole Bank Polska SA na stanowisku: Menadżer Compliance Bankowości Korporacyjnej.

Ocena pracodawcy Credit Agricole Bank Polska SA

  • Firma jak każda inna, ale ludzie niepowtarzalni.

    Julia R., pracowała w Credit Agricole Bank Polska SA mniej niż rok temu

    • Plusy:

      • Ludzie
      • Benefity
      • Wypłata wynagrodzenia na czas
    • Minusy:

      • Brak dobrej komunikacji między jednostkami
      • Postawa na ilość, a nie na jakość
    • Wskazówki dla pracodawcy:

      • Najlepsze lata firma ma już za sobą :( Jako Lukas Bank nie miała sobie równych. Firmę tworzą ludzie, a tych najlepszych już dawno zabrakło :( Nie żałuję lat spędzonych w Credit Agricole - poznałam wspaniałych ludzi, dużo się nauczyłam. Firmie życzę powodzenia w realizacji "marzeń".
  • korporacja z utraconym "duchem"

    Anonimowo, pracował(a) w Credit Agricole Bank Polska SA ponad rok temu

    • Plusy:

      • standardy sprzedaży
      • produkty kredytowe
      • procesy i procedury
    • Minusy:

      • polityczność
      • kultura zarządzania
      • morale pracowników
      • duża rotacja
    • Wskazówki dla pracodawcy:

      • Przeprowadzenie badania klimatu organizacyjnego oraz opinii pracowniczej i wyciągnięcie wniosków.
  • kiedyś Lukas rodzinna firma dziśprzypomina dawne city bank z najgorszych lat

    Anonimowo, pracował(a) w Credit Agricole Bank Polska SA ponad rok temu

    • Plusy:

      • dla nowych wynagrodzenie
      • fajni ludzie
    • Minusy:

      • system premiowy
      • brak podwyżek
      • wynik nawet na 150 % nikogo nie zadowala
  • Brak słów

    Anonimowo, pracował(a) w Credit Agricole Bank Polska SA ponad 3 lata temu

    • Plusy:

      • Ludzie
      • Atmosfera
    • Minusy:

      • bardzo niskie wynagrodzenie za staż/ praktyki
      • segregowanie papieru i pakowanie do w pudła na praktykach
      • praktyka zdobyta po licznych kontaktach z działem HR
      • niedocenienie odbytych praktyk w innych projektach rekrutacyjnych
  • Bank prawdziwie przyjazny pracownikowi

    Piotr Gołembiewski, pracował w Credit Agricole Bank Polska SA mniej niż rok temu

    • Plusy:

      • Ludzie
      • Atmosfera
      • Kultura organizacyjna
    • Minusy:

      • Płaca
    • Wskazówki dla pracodawcy:

      • Doskonałe miejsce na start, atmosfera i nastawienie na pracownika. Płaca mogłaby być jednak lepsza.
  • Bank, którego największym kapitałem są ludzie

    Anonimowo, pracował(a) w Credit Agricole Bank Polska SA ponad rok temu

    • Plusy:

      • szkolenia, możliwość rozwoju i awansu
      • przyjazna kultura organizacyjna i świetna atmosfera
      • wspaniali ludzie
      • kadra doceniająca wkład zespołu
    • Minusy:

      • brak oferty produktowej
      • problemy z komunikacją
      • płace
    • Wskazówki dla pracodawcy:

      • Po osobistej i dokładnej analizie rynku pracy uważam, że CA to bardzo dobry pracodawca i pomimo tego, że pracowałem tam 10 lat - chętnie wróciłbym do tego pracodawcy. Wspominam bardzo dobrze i kibicuję szczerze - Powodzenia!!!
  • Coś niedobrego dzieje się obecnie w tej firmie...?

    Anonimowo, pracował(a) w Credit Agricole Bank Polska SA mniej niż rok temu lub pracuje nadal

    • Plusy:

      • Doradcy zaangażowani w pracę
      • dawny duch Lukas Banku, który już prawie skońcvzył tchnienie
    • Minusy:

      • raportowanie codzienne na skalę niewyobrażalnie utrudniającą pracę i pochłaniające cenny czas
      • niekontrolowane nadgodziny pracy
      • brak pomocy ze strony przełożonych centrali
      • duża rotacja pracowników co jest najbardziej niepokojące
    • Wskazówki dla pracodawcy:

      • jeśli taka międzynarodowa firma chce istnieć na rynku w Polsce to powinna zauważyć co się teraz w jej wnętrzu dzieje! firmę tworzą ludzie, doświadczeni, znający się na systemach, znający klientów od podszewki - natomiast tendencja firmy jest zaskakująca - zatrudnianie nowicjuszy, pozbywanie się tak łatwo doświadczonych pracowników, regionalni przełożeni nastawieni tylko na swój sukces i wyniki - mając za nic każdego w swoim zespole, raporty, raporciki i programy do raportowania to najważniejszy punkt końca dnia pracy, plany drugi rok z rzędu wyśrubowane tak aby nie płacić premii (za dużo składników), etatów za mało - przełożeni uważają, że klienci niech sobie poczekają i już...?, widełki wynagrodzenia zbyt nieusystematyzowane, za duże różnice w regionach i nowo zatrudnianych, pamiętam przełożonych w Lukas Banku - oni mieli pewną klasę w zachowaniu i postawie, obecni tego nie mają (uwielbiają stosować praktyki mobbingowe, dziwię się że jeszcze nikt za to nie ma sprawy w sądzie ale to kwestia czasu), coś więc niedobrego dzieje się w tej firmie, pracodawco CA ocknij się bo jak widać wszystko co niedobrego dzieje się zatrzymuje się na przełożonych regionów a możliwe że centrala nie wie o wielu złych rzeczach, chyba, że centrala ma swój cel niszczyć wszystko co nosiło znamię Lukas Banku i konsekwentnie będzie dążyć dalej do tego celu. Jaki może być finał..? zobaczymy (patrząc wstecz na ludzi z CITI i Millenium, którzy w tamtych firmach dokonali zniszczenia teraz są w CA to można się spodziewać powtórki czegoś podobnego na gruncie CA), oby w porę przyszło opamiętanie.
  • Kiedyś to była super firma, teraz to niestety korporacja

    Anonimowo, pracował(a) w Credit Agricole Bank Polska SA mniej niż rok temu lub pracuje nadal

    • Plusy:

      • Ludzie oddani pracy
      • Ludzie z pasją
      • Atmosfera
      • Pomoc współpracowników,koleżeństwo
    • Minusy:

      • Korporacyjność
      • Brak komunikacji między centralą a oddziałami
      • Papierologia
      • Ludzie z Centrali oderwani od rzeczywistości
    • Wskazówki dla pracodawcy:

      • Pracowałem/(am) w tej firmie ponad 10 lat, kiedyś był w niej duch Lukasa, ludzie z przyjemnością przychodzili do pracy,wkładali w nią całe serce. Teraz to korporacja , nie liczą się z człowiekiem, z jego oddaniem i kwalifikacjami. Teraz ważne są wykresy, tabelki i plan.
  • Na początek super - potem średnio

    Anonimowo, pracował(a) w Credit Agricole Bank Polska SA mniej niż rok temu lub pracuje nadal

    • Plusy:

      • Atmosfera
      • Rozwój - szkolenia
    • Minusy:

      • Wraz z rozwojem wcale nie idą dodatkowe profity
      • cięzko o awans pomimo społnienia kryteriów
      • firma ma tendencje do niewynagradzania finansowo zasłużonych ludzi, a przede wszsytki do zstępowania wykwalifikowanych pracowników "świerzakami"
    • Wskazówki dla pracodawcy:

      • Niedocenianie umiejętności i doświadczenia, zastępowanie wykwalifikowanych pracowników tańszymi niewykwalifikowanymi pracownikami. Osoby z zewnątrz dostają super ofertę, jak już jesteś w organizacji rozwój finansowy praktycznie niemożliwy lub mocno utrudniony. Przeciąganie awansów, awansowanie z odroczeniem profitów!
  • dobra firma dla młodych ludzi, nowoczesna technologicznie, dosyć poukładana

    Anonimowo, pracował(a) w Credit Agricole Bank Polska SA ponad 3 lata temu

    • Plusy:

      • godziny pracy
    • Minusy:

      • wynagrodzenie
  • Firma z kategorii "najpierw plany potem człowiek"

    Anonimowo, pracował(a) w Credit Agricole Bank Polska SA ponad 2 lata temu

    • Plusy:

      • wynagrodzenie
      • rozwój
    • Minusy:

      • stres
      • "życie" podporządkowane planom
  • praca w tym banku to coś co najlepszego mnie w życiu spotkało :) chętnie tam wrócę

    Dyrektor Placówki Bankowej, pracował(a) w Credit Agricole Bank Polska SA ponad rok temu

    • Plusy:

      • przyjazna atmosfera
      • możliwość rozwoju
      • szeroki wachlarz "narzędzi"
      • prosty przejrzysty system
    • Minusy:

      • brak
    • Wskazówki dla pracodawcy:

      • nie zatrudniajcie regionalnych którzy chroniąc swój tyłek robią czystkę wśród kadry
  • NIE POLECAM !!!

    Doradca Klienta, pracował(a) w Credit Agricole Bank Polska SA ponad 2 lata temu

    • Plusy:

      • terminowe wynagrodzenie
      • ciekawe szkolenia
    • Minusy:

      • OGROMNY STRES
      • NIEREALNE PLANY SPRZEDAŻOWE
    • Wskazówki dla pracodawcy:

      • Umożliwienie dobrego wdrożenia się w obowiązki i solidnego przygotowania do sprzedaży produktów PRZED nałożeniem planów sprzedażowych. A nie nakładanie planów po 2 tygodniach pracy (w tym część dni na szkoleniach wyjazdowych), gdzie jeszcze doradca nie ma do niczego uprawnień w systemie. Niestety tak było w mojej placówce i mam nadzieję, że tylko w mojej...
  • ciężka praca ale dająca satysfakcję i zadowolenie, dla osób które lubią pracę z ludźmi

    Doradca klienta, pracował(a) w Credit Agricole Bank Polska SA ponad 2 lata temu

    • Plusy:

      • dobre wynagrodzenie
      • miła atmosfera
      • szkolenia, rozwój
    • Minusy:

      • presja czasu
      • wysokie plany
  • Bardzo wysokie tempo pracy, więc dla ludzi z ambicją i chęcią nieustannego rozwoju :)

    Dyrektor Placówki (nadal pracuje w Credit Agricole Bank Polska SA)

    • Plusy:

      • ludzie
      • presja na jakość pracy
      • rozwój
      • wynagrodzenie
    • Minusy:

      • "strzały z boku" :)
      • za duże dązenie do korporacyjności
  • Najlepsza firma w jakiej pracowałem

    Doradca Klienta Indywidualnego (nadal pracuje w Credit Agricole Bank Polska SA)

    • Plusy:

      • wynagrodzenie
      • atmosfera
      • rozwój
      • benefity
    • Minusy:

      • niesatysfakcjonujący system premiowy
      • duży nacisk na realizację zadań
  • Bardzo dobra firma

    Karol Śliwka, pracował w Credit Agricole Bank Polska SA ponad rok temu

    • Plusy:

      • Dobra atmosfera
      • Wyważona swoboda działania
      • Konstruktywna pomoc od innych pracowników w razie problemów
      • Zaufanie do pracownika
    • Minusy:

      • Niezbyt wysokie wynagrodzenie
    • Wskazówki dla pracodawcy:

      • Bardzo dobry pracodawca z jednym minusem (powyżej) na stanowisku kuriera. Logicznie rzecz biorąc, można dać nieco wyższą płacę przy dość odpowiedzialnym stanowisku pod kontem ochrony danych osobowych, reprezentacyjnym itd. Jednak to i inne niedogodności można tłumaczyć kryzysem. Dla mnie osobiście, mimo wszystko, wynagrodzenie było wystarczające. Podsumowując, ocena bardzo dobra.
  • Firma dla osób ambitnych

    Wioletta Lewandowska (nadal pracuje w Credit Agricole Bank Polska SA)

    • Plusy:

      • rozwój
      • przyjazna atmosfera
    • Minusy:

      • wynagrodznie
      • stres
  • firma dla lubiących wyzwania :)

    Ewa Radomska (nadal pracuje w Credit Agricole Bank Polska SA)

    • Plusy:

      • fajni ludzie
      • atmosfera
      • możliwość rozwoju
    • Minusy:

      • korporacyjność
    • Radosław Kotowski 30.05.2013, 02:54 Dyrektor Placówki w Credit Agricole Bank Polska SA

      Prawda, rozmawialiśmy o tym ostatnio :)

Aby wystawić ocenę tej firmie musisz posiadać konto na GoldenLine od co najmniej sześciu miesięcy.

OK
Wyślij zaproszenie do