CBB Call Center Sp. z o.o.

CBB Call Center Sp. z o.o.

ostatnia aktualizacja: Magdalena Sumera

Dodatkowe informacje o CBB Call Center Sp. z o.o.

Finanse/Ekonomia, Obsługa klienta/Call Center, Marketing/Reklama/Public Relations
501-1000

Co nowego w CBB Call Center Sp. z o.o.?

  • Sylwia B.

    Sylwia B. zmieniła stanowisko w firmie CBB Call Center Sp. z o.o. na Lider Zespołu Sprzedaży.

  • CBB Call Center Sp. z o.o.

    Już ponad 300 osób obserwuje profil.

    • 4 miesiące temu
  • CBB Call Center Sp. z o.o.

    Pojawiła się nowa ocena na profilu.

    fajna atmosfera, dużo można się nauczyć - Fajna Firma Polecam

    Zobacz ocenę »

    • 4 miesiące temu

Ocena pracodawcy CBB Call Center Sp. z o.o.

  • fajna atmosfera, dużo można się nauczyć - Fajna Firma Polecam

    Jakub Kielar, pracował w CBB Call Center Sp. z o.o. ponad 3 lata temu

    • Plusy:

      • rozwój
      • dobre godziny pracy
      • mały stres
  • Świetny start w obsłudze klienta / telemarketingu

    telemarketer, pracował(a) w CBB Call Center Sp. z o.o. ponad 3 lata temu

    • Plusy:

      • elastyczny czas pracy
      • możliwość zdobycia pierwszego i podstawowego doświadczenia pracy
    • Minusy:

      • parcie na wynik
      • traktowanie pracownika z góry
      • wynagrodzenie zależne od wyniku
  • Świetny początek w bankowości

    Konsultant Sprzedaży Telefonicznej, pracował(a) w CBB Call Center Sp. z o.o. ponad rok temu

    • Plusy:

      • atmosfera
      • wynagrodzenie
      • rozwój
      • elastyczne godziny pracy
    • Minusy:

      • brak karty rekreacyjno- sportowej
  • Super firma na start zawodowy

    Joanna Jastrzębska, pracowała w CBB Call Center Sp. z o.o. ponad 3 lata temu

    • Plusy:

      • atmosfera
      • system szkoleń
      • elastyczne godziny pracy
  • Super praca dla studentów

    Anonimowo, pracował(a) w CBB Call Center Sp. z o.o. mniej niż rok temu lub pracuje nadal

    • Plusy:

      • godziny pracy
      • atmosfera w zespole
    • Minusy:

      • niska płaca
  • kużnia talenów, fantastyczni ludzie

    Anonimowo, pracował(a) w CBB Call Center Sp. z o.o. mniej niż rok temu lub pracuje nadal

    • Plusy:

      • atmosfera
    • Minusy:

      • niska płaca
  • Idealna na pierwszą pracę z możliwością zostania nieco dłużej.

    Anonimowo, pracował(a) w CBB Call Center Sp. z o.o. ponad 3 lata temu

    • Plusy:

      • elastyczny czas pracy
      • dużo inteligentnych osób w zespołach :)
      • szkolenia
      • pewne zatrudnienie (zlecenie)
    • Minusy:

      • ciężko z umową o pracę
      • trudno awansować (dużo pracowników)
      • na zleceniu brak dodatkowych "motywatorów"
      • dużo pracy, często stresującej
  • Kuźnia talentów w bankowości dzięki obsłudze PeKaO S.A.

    Arkadiusz Papiernik, pracował w CBB Call Center Sp. z o.o. ponad 3 lata temu

    • Plusy:

      • armosfera
      • dużo możliwości rozwoju
      • szkolenia
      • różne godziny pracy
  • Z braku innych możliwości, dla studentów

    Anonimowo, pracował(a) w CBB Call Center Sp. z o.o. ponad 3 lata temu

    • Plusy:

      • atmosfera
      • chęć pomocy z strony innych współpracowników
    • Minusy:

      • niska płaca
      • brak możliwości rozwoju
      • wymagania
    • Wskazówki dla pracodawcy:

      • Poważniej traktować pracowników, Ludzie to nie maszyny które na określoną czynność potrzebują tyle ile ktoś wyliczył.
  • dobra firma dla osób studiujących

    Starszy konsultant, pracował(a) w CBB Call Center Sp. z o.o. ponad 3 lata temu

    • Plusy:

      • elastyczne godziny pracy
      • atmosfera w pracy
    • Minusy:

      • niska płaca
      • brak benefitów
      • korporacyjność
  • Bardzo rzetelna i przyjazna firma

    Sebastian B., pracował w CBB Call Center Sp. z o.o. ponad 3 lata temu

    • Plusy:

      • dogodne godziny pracy
      • rewelacyjna atmosfera
      • praca w młodym zespole
      • możliwość zdobycia wiedzy z wielu dziedzin
    • Minusy:

      • czasami stresująca
      • praca przez 7 dni w tygodniu i na niektórych działach przez 24 godziny
      • dojazd
    • Wskazówki dla pracodawcy:

      • Przydałoby się lepsze premiowanie doświadczonych pracowników (stan wiedzy na 10.2007 r. )
  • Dobre na początek. Pracowałam tam ponad 5 lat temu, więc nie wiem czy nadal tak tam jest.

    Anonimowo, pracował(a) w CBB Call Center Sp. z o.o. ponad 3 lata temu

    • Plusy:

      • Świetne szkolenia telemarketingowe i przygotowanie do sprzedaży, które przydadzą się w każdej przyszłej pracy
      • Elastyczne godziny pracy
      • Cenne doświadczenie
      • Dobra dla studentów
    • Minusy:

      • Bardzo korporacyjnie
      • Przywiązanie do biurka i słuchawek- dozwolone przerwy 5 minutowe na każdą godzinę
      • Stosunkowo niska płaca
    • Wskazówki dla pracodawcy:

      • Pracowałam w CBB 5 lat tamu, więc nie wiem jak się tam teraz pracuje, ale wcześniej pozostawiało wiele do życzenia. Najgorsze było to przywiązanie do biurka i do słuchawki. Ogromnym plusem były szkolenia przeprowadzone przed rozpoczęciem pracy. Świetni prowadzący. Z ich wskazówek korzystam do dziś...
  • głównie dla studentów/świetna na start w życie zawodowe

    Anonimowo, pracował(a) w CBB Call Center Sp. z o.o. mniej niż rok temu lub pracuje nadal

    • Plusy:

      • atmosfera
      • możliwość zdobycia wiedzy z zakresu sprzedaży, telemarketingu i bankowości
      • szkolenia
    • Minusy:

      • zarobki niskie - nieadekwatne do wymagań
      • tempo pracy - ludzie to nie roboty..
    • Wskazówki dla pracodawcy:

      • podnieść wynagrodzenie, zmniejszyć obciążenie, multiskill nie wpływa dobrze na jokość pracy..
  • Dobra firma na start w Bankowości ewentualnie sprzedaży.

    Dorota Sołtys, pracowała w CBB Call Center Sp. z o.o. ponad 3 lata temu

    • Plusy:

      • szkolenia
      • ludzie
      • terminowość wynagrodzenia
      • benefity
    • Minusy:

      • małe zarobki
      • korporacja
      • obecnie zatrudnianie tylko studentów

Aby wystawić ocenę tej firmie musisz posiadać konto na GoldenLine od co najmniej sześciu miesięcy.

OK

Treści zamieszczone nie stanowią oficjalnego stanowiska tej firmy


Wyślij zaproszenie do