Skuteczna rekrutacja

CBB Call Center

pracowników, obserwujących

Wynagrodzenie

2.5

Możliwości rozwoju

3.0

Socjal / benefity

2.9

Ludzie / zespół

4.2

Atmosfera

4.3

Nasi ludzie

Jakość usług call center w znacznym stopniu zależy od czynnika ludzkiego.

Personel to wyjątkowo wrażliwy element w strukturach call center.
W dzisiejszych czasach Konsumenci oczekują wysokiej jakości… więcej

Opinie pracowników o CBB Call Center

Zależy nam na wiarygodności i Twoim zaufaniu, dlatego nie pozwalamy pracodawcom moderować ani usuwać opinii
Anonimowy użytkownik

Możliwość zarobienia pierwszych poważnych pieniędzy anonimowo, nadal pracuje w CBB Call Center 01.07.2017, 09:44

  • 4.4
  • 4.0
    Wynagrodzenie
  • 4.0
    Możliwości rozwoju
  • 4.0
    Socjal / benefity
  • 5.0
    Ludzie / zespół
  • 5.0
    Atmosfera

Plusy

  • Godziny pracy
  • Możliwość premii
  • Stawka godzinowa uzależniona od jakości pracy

Minusy

  • Stres
  • Premia uzależniona od realizowanych kampanii sprzedażowych
Anonimowy użytkownik

Fajna praca dla studentów i jako pierwsza praca anonimowo, nadal pracuje w CBB Call Center 16.05.2017, 18:31

  • 3.8
  • 4.0
    Wynagrodzenie
  • 2.0
    Możliwości rozwoju
  • 3.0
    Socjal / benefity
  • 5.0
    Ludzie / zespół
  • 5.0
    Atmosfera

Plusy

  • atmosfera w pracy(ludzie)

Minusy

  • praca w w weekendy i święta
Anonimowy użytkownik

Firma w której można stawiać pierwsze kroki w karierze zawodowej anonimowo, pracował(a) w CBB Call Center ponad 2 lata temu 08.08.2016, 23:10

  • 4.2
  • 3.0
    Wynagrodzenie
  • 3.0
    Możliwości rozwoju
  • 5.0
    Socjal / benefity
  • 5.0
    Ludzie / zespół
  • 5.0
    Atmosfera

Plusy

  • atmosfera
  • ciekawa praca

Minusy

  • niezbyt wysokie wynagrodzenie
Anonimowy użytkownik

Praca dobra na start, żeby zdobyć doświadczenie. Na dłuższą metę prowadzi do wypalenia. anonimowo, pracował(a) w CBB Call Center ponad 3 lata temu 24.06.2016, 19:29

  • 2.4
  • 1.0
    Wynagrodzenie
  • 2.0
    Możliwości rozwoju
  • 2.0
    Socjal / benefity
  • 3.0
    Ludzie / zespół
  • 4.0
    Atmosfera

Plusy

  • darmowe szkolenia na początku
  • atmosfera

Minusy

  • brak realnych możliwości rozwoju
  • niskie wynagrodzenia
  • schematyczność i monotonia pracy
  • kolesiostwo

Wskazówki dla pracodawcy:

Zwracać uwagę na ambitnych pracowników i starać się ich zatrzymać.

Anonimowy użytkownik

Super praca dla studentów Konsultant (HelpDesk SME), pracował(a) w CBB Call Center ponad 3 lata temu 04.04.2016, 10:58

  • 4.4
  • 3.0
    Wynagrodzenie
  • 4.0
    Możliwości rozwoju
  • 5.0
    Socjal / benefity
  • 5.0
    Ludzie / zespół
  • 5.0
    Atmosfera

Plusy

  • elastyczne godziny pracy

Minusy

  • brak
Anonimowy użytkownik

Kiepska atmosfera pracy. anonimowo, pracował(a) w CBB Call Center ponad 3 lata temu 26.12.2015, 13:20

  • 1.4
  • 2.0
    Wynagrodzenie
  • 1.0
    Możliwości rozwoju
  • 1.0
    Socjal / benefity
  • 2.0
    Ludzie / zespół
  • 1.0
    Atmosfera

Plusy

  • bywają sensowni liderzy

Minusy

  • praca do 21

Wskazówki dla pracodawcy:

dzwonić do klientów do godziny 20 maksymalnie. nikt normalny nie dzwoni po tej godzinie ponieważ ludzie pracujący od świtu o tej godzinie śpią lub nie życzą sobie telefonów. jeśli są klienci którzy chcą aby do nich tak późno dzwonić - jeden dzień w tyg ich obdzwonić.

Anonimowy użytkownik

Dla studentów - nawet dziennych. Myślę, że bardzo dobra opcja na pierwsze kroki na rynku pracy. Bardzo dobra opcja dla ludzi planujących pracę w finansach, a dla innych na tyle elastyczna by rozwijać się jednocześnie w innej branży :) anonimowo, pracował(a) w CBB Call Center ponad 3 lata temu 15.11.2015, 18:40

  • 3.0
  • 2.0
    Wynagrodzenie
  • 2.0
    Możliwości rozwoju
  • 3.0
    Socjal / benefity
  • 4.0
    Ludzie / zespół
  • 4.0
    Atmosfera

Plusy

  • godziny pracy

Minusy

  • monotonność
Anonimowy użytkownik

Dobry start w kierunku logistyki! anonimowo, nadal pracuje w CBB Call Center 08.09.2015, 14:56

  • 5.0
  • 5.0
    Wynagrodzenie
  • 5.0
    Możliwości rozwoju
  • 5.0
    Socjal / benefity
  • 5.0
    Ludzie / zespół
  • 5.0
    Atmosfera

Plusy

  • godziny pracy

Minusy

  • brak
Anonimowy użytkownik

Dla wchodzących na rynek pracy anonimowo, pracował(a) w CBB Call Center ponad 3 lata temu 02.09.2015, 07:08

  • 2.4
  • 1.0
    Wynagrodzenie
  • 1.0
    Możliwości rozwoju
  • 1.0
    Socjal / benefity
  • 5.0
    Ludzie / zespół
  • 4.0
    Atmosfera

Plusy

  • elastyczne godziny pracy

Minusy

  • brak możliwości rozwoju
Anonimowy użytkownik

Mnie się podobało bardzo konsultant, pracował(a) w CBB Call Center ponad 3 lata temu 01.09.2015, 09:16

  • 4.0
  • 3.0
    Wynagrodzenie
  • 4.0
    Możliwości rozwoju
  • 3.0
    Socjal / benefity
  • 5.0
    Ludzie / zespół
  • 5.0
    Atmosfera

Plusy

  • zespół
  • system premiowy

Minusy

  • powtarzalność działań
Zobacz więcej

Aktualności CBB Call Center

Pojawiła się nowa ocena na profilu firmy: 03.07.2017, 14:15

Możliwość zarobienia pierwszych poważnych pieniędzy
AnnaJarosz

Anna Jarosz zmieniła stanowisko na Kierownik; Zespół Kart Płatniczych 23.06.2017, 18:38

Pojawiła się nowa ocena na profilu firmy: 17.05.2017, 14:27

Fajna praca dla studentów i jako pierwsza praca

Pojawiła się nowa ocena na profilu firmy: 09.08.2016, 17:09

Firma w której można stawiać pierwsze kroki w karierze zawodowej
KingaG.

Kinga G. zmieniła stanowisko na Kierownik Zespołu Kart Płatniczych 20.07.2016, 21:25

Pojawiła się nowa ocena na profilu firmy: 27.06.2016, 23:30

Praca dobra na start, żeby zdobyć doświadczenie. Na dłuższą metę prowadzi do wypalenia.

Pojawiła się nowa ocena na profilu firmy: 04.04.2016, 23:35

Super praca dla studentów

Pojawiła się nowa ocena na profilu firmy: 28.12.2015, 14:44

Kiepska atmosfera pracy.

Liczba obserwujących profil: 400 02.12.2015, 21:51

Pojawiła się nowa ocena na profilu firmy: 16.11.2015, 16:19

Dla studentów - nawet dziennych. Myślę, że bardzo dobra opcja na pierwsze kroki na rynku pracy. Bardzo dobra opcja dla ludzi planujących pracę w finansach, a dla innych na tyle elastyczna by rozwijać się jednocześnie w innej branży :)

Pojawiła się nowa ocena na profilu firmy: 09.09.2015, 15:30

Dobry start w kierunku logistyki!

Pojawiła się nowa ocena na profilu firmy: 03.09.2015, 07:48

Dla wchodzących na rynek pracy

Pojawiła się nowa ocena na profilu firmy: 01.09.2015, 11:39

Mnie się podobało bardzo

Pojawiła się nowa ocena na profilu firmy: 01.09.2015, 11:19

super praca dla studenta
AnnaSharma

Anna Sharma rozpoczęła pracę na stanowisku Konsultant Zespołu Infolinii Pekao24 21.07.2015, 10:12

(Administrator Danych), z siedzibą w Warszawie ul. Kolejowej 5/7, moich danych osobowych oraz wizerunku, przekazanych w formularzu rejestracyjnym oraz w trakcie korzystania z serwisu pod adresem goldenline.pl (Serwis) w zbiorze danych Administratora Danych oraz zgodnie z Ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tekst jednolity: Dz. U. 2002 r. Nr 101 Poz. 926 z późniejszymi zmianami) oraz Ustawą z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz. U. 2002 r. Nr 144 Poz. 1204 z późniejszymi zmianami) w celu prawidłowego świadczenia usług określonych w Regulaminie oraz Polityce Ochrony Prywatności. Wyrażam również zgodę na nieodpłatne przetwarzanie danych osobowych, w tym nieodpłatne wykorzystanie wizerunku w rozumieniu art. 81 ustawy z dnia 04 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych (tekst jednolity: Dz. U. 2006 r. Nr 90 Poz. 631 z późniejszymi zmianami) umieszczonego w Profilu w celach statystycznych oraz działań marketingowych prowadzonych przez Serwis lub za jego pomocą. Oświadczam, że poinformowano mnie o przysługującym mi prawie dostępu do treści moich danych oraz ich poprawiania i że wszelkie dane osobowe zostały przekazane przeze mnie dobrowolnie.