Umiejętności
negocjacje handlowe
windykacja należności
Symfonia
komunikatywność
Comarch ERP XL
dobra organizacja pracy
Komunikatywność i łatwość nawiązywania kontaktów międzyludzkich
praw jazdy kat. B
Budowanie relacji z klientem
MS OFFICE 365
Języki
niemiecki
biegły
angielski
dobry
rosyjski
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
Specjalista ds. sprzedaży
Zakład Przetwórstwa Tworzyw Sztucznych KATARZYNKI
- pozyskiwanie nowych klientów (udział w targach, delegacje, wyszukiwanie nowych firm przez wyszukiwarkę) oraz kontakt z obecnymi klientami głównie z: Niemiec, Austrii, Szwajcarii, Słowenii, Francji, Bośni i Herzegowiny, Ukrainy;
- sporządzanie ofert handlowych;
- negocjacje handlowe;
- analiza potrzeb klientów i proponowanie odpowiednich rozwiązań;
- monitorowanie nierozliczonych płatności, rozliczanie wpłat bankowych oraz proform;
- przygotowywanie analiz sprzedażowych;
- wprowadzanie cen do systemu, aktualizowanie danych;
- wprowadzanie zamówień do systemu;
- wystawianie faktur eksportowych;
- planowanie wysyłek eksportowych i krajowych;
- sporządzanie deklaracji Intrastat do Urzędu Celnego.
- sporządzanie ofert handlowych;
- negocjacje handlowe;
- analiza potrzeb klientów i proponowanie odpowiednich rozwiązań;
- monitorowanie nierozliczonych płatności, rozliczanie wpłat bankowych oraz proform;
- przygotowywanie analiz sprzedażowych;
- wprowadzanie cen do systemu, aktualizowanie danych;
- wprowadzanie zamówień do systemu;
- wystawianie faktur eksportowych;
- planowanie wysyłek eksportowych i krajowych;
- sporządzanie deklaracji Intrastat do Urzędu Celnego.
Asystentka Zarządu
- planowanie produkcji;
- planowanie wysyłek / transport;
- kierowanie działem sprzedaży;
- wystawianie faktur eksportowych i krajowych;
- obsługa klientów zagranicznych;
- współpraca ze wszystkimi działami firmy w zakresie realizacji zamówień.
- planowanie wysyłek / transport;
- kierowanie działem sprzedaży;
- wystawianie faktur eksportowych i krajowych;
- obsługa klientów zagranicznych;
- współpraca ze wszystkimi działami firmy w zakresie realizacji zamówień.
referent ds. sprzedaży
Mirosław Gzella Zakład Produkcyjno-Usługowo-Handlowy w Laskowicach
- pełna obsługa klientów z uwzględnieniem zgłoszeń reklamacyjnych;
- organizowanie sprzedaży hurtowej i detalicznej;
- organizowanie transportu;
- współpraca ze wszystkimi działami firmy w zakresie realizacji zamówień.
- organizowanie sprzedaży hurtowej i detalicznej;
- organizowanie transportu;
- współpraca ze wszystkimi działami firmy w zakresie realizacji zamówień.
Szkolenia i kursy
06.11.2007 – Certyfikat Kompetencji Zawodowych w Międzynarodowym Transporcie Drogowym Rzeczy
18.03.2010 - 31.03.2010 - Techniki sprzedaży towarów i usług oraz psychologia obsługi klienta. Marketing, promocja i prowadzenie negocjacji handlowych.
Marzec 2010 - Psychologia nagradzanie i motywowania, czyli jak zatrzymać najlepszych pracowników.
Marzec 2010 - Motywacyjne systemy wynagrodzeń. Aspekty prawne i kadrowe.
Grudzień 2012 - Najnowsze zmiany w prawie celnym i aktualności na 2013 rok.
18.03.2010 - 31.03.2010 - Techniki sprzedaży towarów i usług oraz psychologia obsługi klienta. Marketing, promocja i prowadzenie negocjacji handlowych.
Marzec 2010 - Psychologia nagradzanie i motywowania, czyli jak zatrzymać najlepszych pracowników.
Marzec 2010 - Motywacyjne systemy wynagrodzeń. Aspekty prawne i kadrowe.
Grudzień 2012 - Najnowsze zmiany w prawie celnym i aktualności na 2013 rok.
Edukacja
Specjalizacje
Administracja biurowa
Stanowiska asystenckie
Zainteresowania
Literatura i kino współczesne