Ewelina Stellmacher-Zamojska

Specjalista ds. sprzedaży
Grudziądz, kujawsko-pomorskie

Umiejętności

negocjacje handlowe windykacja należności Symfonia komunikatywność Comarch ERP XL dobra organizacja pracy Komunikatywność i łatwość nawiązywania kontaktów międzyludzkich praw jazdy kat. B Budowanie relacji z klientem MS OFFICE 365

Języki

niemiecki
biegły
angielski
dobry
rosyjski
podstawowy

Doświadczenie zawodowe

Logo
Specjalista ds. sprzedaży
Zakład Przetwórstwa Tworzyw Sztucznych KATARZYNKI
- pozyskiwanie nowych klientów (udział w targach, delegacje, wyszukiwanie nowych firm przez wyszukiwarkę) oraz kontakt z obecnymi klientami głównie z: Niemiec, Austrii, Szwajcarii, Słowenii, Francji, Bośni i Herzegowiny, Ukrainy;
- sporządzanie ofert handlowych;
- negocjacje handlowe;
- analiza potrzeb klientów i proponowanie odpowiednich rozwiązań;
- monitorowanie nierozliczonych płatności, rozliczanie wpłat bankowych oraz proform;
- przygotowywanie analiz sprzedażowych;
- wprowadzanie cen do systemu, aktualizowanie danych;
- wprowadzanie zamówień do systemu;
- wystawianie faktur eksportowych;
- planowanie wysyłek eksportowych i krajowych;
- sporządzanie deklaracji Intrastat do Urzędu Celnego.
Sliwinski Sp.z o.o.
Asystentka Zarządu
- planowanie produkcji;
- planowanie wysyłek / transport;
- kierowanie działem sprzedaży;
- wystawianie faktur eksportowych i krajowych;
- obsługa klientów zagranicznych;
- współpraca ze wszystkimi działami firmy w zakresie realizacji zamówień.
Logo
referent ds. sprzedaży
Mirosław Gzella Zakład Produkcyjno-Usługowo-Handlowy w Laskowicach
- pełna obsługa klientów z uwzględnieniem zgłoszeń reklamacyjnych;
- organizowanie sprzedaży hurtowej i detalicznej;
- organizowanie transportu;
- współpraca ze wszystkimi działami firmy w zakresie realizacji zamówień.
Logo
Sekretarka, recepcjonistka
Klinika Stomatologiczna „Christ-Dent” w Grudziądzu i Kwidzynie

Szkolenia i kursy

06.11.2007 – Certyfikat Kompetencji Zawodowych w Międzynarodowym Transporcie Drogowym Rzeczy

18.03.2010 - 31.03.2010 - Techniki sprzedaży towarów i usług oraz psychologia obsługi klienta. Marketing, promocja i prowadzenie negocjacji handlowych.

Marzec 2010 - Psychologia nagradzanie i motywowania, czyli jak zatrzymać najlepszych pracowników.

Marzec 2010 - Motywacyjne systemy wynagrodzeń. Aspekty prawne i kadrowe.

Grudzień 2012 - Najnowsze zmiany w prawie celnym i aktualności na 2013 rok.

Edukacja

Logo
Bezpieczeństwo i Higiena Pracy - Technik BHP, licencjackie
Grudziądzka Szkoła Wyższa
Logo
Inżynieria Środowiska Pracy, inżynierskie
Grudziądzka Szkoła Wyższa

Specjalizacje

Administracja biurowa
Stanowiska asystenckie

Zainteresowania

Literatura i kino współczesne