Ewa Agata Wesoły

Ewa Agata Wesoły

Dyrektor Ogólnopolskiego Biura Obsługi Klientów, UPC Polska

Katowice, śląskie

Podsumowanie

    Customer Care Director
    z ponad 20 letnim doświadczeniem w zarządzaniu obsługą klientów oraz zespołem kilkuset pracowników i podwykonawców. Sukcesy w prowadzeniu projektów skupionych wokół potrzeb i doświadczeń klientów, a także zwiększania przychodów i optymalizacji kosztów.
    Atutem jest szczególna koncentracja na potrzebach klientów jako element budowy przewagi konkurencyjnej firmy, oraz umiejętność szybkiego reagowania na zmieniające się potrzeby wewnętrzne i zewnętrzne. Doświadczenie w budowie strategii obsługi dla nowo wprowadzanych produktów/usług. Wysoka odporność na stres i umiejętność pracy w środowisku zmiany.
    Dyrektor ds Obsługi Klienta

    UPC Polska

    Grupy

    Wszystkich wypowiedzi: 3    (4 plusów)

    Zobacz szczegóły »
    • TELEKOMUNIKACJA

      Info ze świata telekomunikacji i teleinformatyki w ujęciu biznesowym i...