Ewa Agata Wesoły

Ewa Agata Wesoły

Dyrektor Ogólnopolskiego Biura Obsługi Klientów, UPC Polska

Katowice, śląskie

Podsumowanie

Customer Care Director
z ponad 20 letnim doświadczeniem w zarządzaniu obsługą klientów oraz zespołem kilkuset pracowników i podwykonawców. Sukcesy w prowadzeniu projektów skupionych wokół potrzeb i doświadczeń klientów, a także zwiększania przychodów i optymalizacji kosztów.
Atutem jest szczególna koncentracja na potrzebach klientów jako element budowy przewagi konkurencyjnej firmy, oraz umiejętność szybkiego reagowania na zmieniające się potrzeby wewnętrzne i zewnętrzne. Doświadczenie w budowie strategii obsługi dla nowo wprowadzanych produktów/usług. Wysoka odporność na stres i umiejętność pracy w środowisku zmiany.
Dyrektor ds Obsługi Klienta

UPC Polska

Grupy

Wszystkich wypowiedzi: 3    (4 plusów)

Zobacz szczegóły »
  • TELEKOMUNIKACJA

    Info ze świata telekomunikacji i teleinformatyki w ujęciu biznesowym i...