Ewa Agata Wesoły

Ewa Agata Wesoły

Contact Center Manager Teleperformance Germany

Katowice, śląskie

Podsumowanie

Customer Care Director
z ponad 20 letnim doświadczeniem w zarządzaniu obsługą klientów oraz zespołem kilkuset pracowników i podwykonawców. Sukcesy w prowadzeniu projektów skupionych wokół potrzeb i doświadczeń klientów, a także zwiększania przychodów i optymalizacji kosztów.
Atutem jest szczególna koncentracja na potrzebach klientów jako element budowy przewagi konkurencyjnej firmy, oraz umiejętność szybkiego reagowania na zmieniające się potrzeby wewnętrzne i zewnętrzne. Doświadczenie w budowie...
Contact Center Manager

Teleperformance Deutschland Katowice

od października 2014 (od 3 miesięcy)
Dyrektor ds Obsługi Klienta

UPC Polska

lipiec 1991 - sierpień 2012 (przez 21 lat i 2 miesiące)

Specjalizacje

Obsługa klienta » Energia

Obsługa klienta » IT/Telekomunikacja

Grupy

Wszystkich wypowiedzi: 3    (4 plusów)

Zobacz szczegóły »
  • TELEKOMUNIKACJA

    Info ze świata telekomunikacji i teleinformatyki w ujęciu biznesowym i...