Elżbieta Kijana

Elżbieta Kijana

Doświadczony menadżer w zakupach i sprzedaży

Warszawa, mazowieckie

Podsumowanie

  • B2B
  • planowanie biznesu
  • Analiza konkurencji
  • Analiza danych
  • E-commerce
  • FMCG
  • Import
  • Analiza rynku
  • Strategia marketingowa
  • Negocjacje
  • Kontrola procesów
  • wprowadzanie produktu
  • marketing produktu
  • Promocja produktu
  • zakupy
  • Kontrola jakości
  • Sprzedaż
  • Prognozowanie trendów
 Ponad 15 letnie doświadczenie zawodowe na stanowiskach menadżerskich w sieciach sklepów DIY na rynku polskim,
 Bogate doświadczenie w realizacji strategii produktowej w odniesieniu do należnych grup produktów,
 Skuteczne kierowanie zakupami; artykuły wystroju wnętrz, farby, artykuły sanitarne,…….
 Tworzenie i realizacja planów merchandisingowe w podległych...
Dyrektor Grupy Produktów Komplementarnych i Sezonowych DOM I OGRÓD

Avans

od sierpnia 2013 (od 1 roku i 3 miesięcy)
Zarządzanie pracą kupców,
Koordynacja procesu tworzenia gamy,
Opracowywanie budżetu sprzedaży, marży oraz zakupów,
Wybór dostawców i ofert, negocjacje umów i warunków handlowych,
Zarządzanie ceną,
Wprowadzanie produktu na rynek, analizowanie życia produktu,
Kreacja nowych marek,
Przygotowywanie akcji marketingowych (billboard, gazetka,TV), tworzenie katalogów produktowych,
Stały monitoring rynku i konkurencji,
Zarządzanie zapasem magazynowym, harmonogram rozdysponowania towaru
Koordynacja pracy i przygotowanie procesów i harmonogramów działań przygotowujących do otwarcia sklepu,
Tworzenie koncepcji merchandisingowych,
Wizytacje na sklepach pod kątem prawidłowego ułożenia towaru wg planogramów oraz ogólnego wyglądu sklepu,
Czynny udział przy remodelingach, otwarciach i relokacjach nowych marketów (przygotowanie bazy, sprawdzenie poprawności planogramów),
Menedżer Kategorii Soft Deco i Farby, Urządzanie (Łazienka, Kuchnia, Pokój)

Nomi S.A.

od lutego 2012 (od 2 lat i 9 miesięcy)
Zarządzanie pracą kupców,
Koordynacja procesu tworzenia gamy,
Opracowywanie budżetu sprzedaży, marży oraz zakupów,
Wybór dostawców i ofert, negocjacje umów i warunków handlowych,
Zarządzanie ceną,
Wprowadzanie produktu na rynek, analizowanie życia produktu,
Kreacja nowych marek,
Przygotowywanie akcji marketingowych (billboard, gazetka), tworzenie katalogów produktowych,
Stały monitoring rynku i konkurencji,
Zarządzanie importem własnym w zakresie podległych grup asortymentowych (wybór ofert, planowanie popytu, kalkulacja cen nabycia, zarządzanie zapasem magazynowym, harmonogram rozdysponowania towaru),
Koordynacja pracy i przygotowanie procesów i harmonogramów działań przygotowujących do otwarcia marketu,
Tworzenie koncepcji merchandisingowych,
Wizytacje na sklepach pod kątem prawidłowego ułożenia towaru wg planogramów oraz ogólnego wyglądu sklepu,
Czynny udział przy remodelingach, otwarciach i relokacjach nowych marketów (przygotowanie bazy, sprawdzenie poprawności planogramów),
Dyrektor ds. Asortymentu (artykuły dekoracyjne, wyposażenie wnętrz, farby, tynki, artykuły sanitarne

Castorama Polska Sp. z o.o.

lipiec 2003 - luty 2012 (przez 8 lat i 8 miesięcy)
 Koordynacja procesu tworzenia gamy,
 Kierowanie pracą kierowników działów: dekoracje, pokrycia podłogowe, artykuły sanitarne, dział drewno, dział metalowy, kasy
 Wybór dostawców i ofert, negocjacje umów i warunków handlowych, zarządzanie ceną,
 Wprowadzanie produktu na rynek, analizowanie życia produktu, kreacja nowych marek,
 Przygotowywanie akcji marketingowych (billboard, prasa, TV), tworzenie katalogów produktowych i layoutów,
 Stały monitoring rynku i konkurencji,
 Zarządzanie importem własnym w zakresie podległych grup asortymentowych (wybór ofert, planowanie popytu, kalkulacja cen nabycia, zarządzanie zapasem magazynowym, harmonogram rozdysponowania towaru),
 Koordynacja pracy i przygotowanie procesów i harmonogramów działań przygotowujących do otwarcia marketu,
 Tworzenie koncepcji merchandisingowych.
Kierownik Działu Dekoracje Poznań,Szczecin,Gorzów Wlk.

Castorama Polska Sp. z o.o.

marzec 1999 - lipiec 2003 (przez 4 lata i 5 miesięcy)
 Zarządzanie pracą działu (15 handlowców), dobór pracowników, planowanie, wdrażanie, monitoring realizowanych zadań, wdrażanie i szkolenie zespołu, motywacja,
 Implantacja działu, przeprowadzanie inwentaryzacji działu,
 Monitoring działań konkurencji,
 Planowanie akcji handlowych (prasa ,radio, billboard),
 Współpraca z dyrektorem asortymentu w zakresie budowy i doboru oferty produktowej (przeglądy gamy).
Pracownik biura dyspozycji

real,- Sp. z o.o. i Spółka, Spółka Komandytowa

styczeń 1997 - styczeń 1998 (przez 1 rok i 1 miesiąc)
-koordynacja pracy kierowników działu
-analiza sezonowości produktu
-zbieranie ofert produktowych
-procesy inwentaryzacyjne
-kontrola systemów wagowych
-przygotowywanie zamówień produktowych
-wykonywanie analiz niezbędnych do planowania sprzedaży
-benchmarking, wykrywanie czynników, które sprawiają, że analizowany proces jest wykonywany efektywnie
-zarządzanie zapasem

Edukacja

Psychologia w biznesie, licencjackie

Wyższa Szkoła Zarządzania I Prawa

od wrzesień 2012 (od 2 lat i 2 miesięcy)
Ochrona Środowiska, licencjackie

Akademia Rolnicza w Szczecinie

wrzesień 1996 - czerwiec 1998 (przez 1 rok i 10 miesięcy)

Specjalizacje

Sprzedaż » Inne

Języki

Angielski

dobry

Informacje dodatkowe

Przebyte kursy

 Zarządzanie Łańcuchem Dostaw
 Zarządzanie procesowe Lean management
 Motywacja
 Umiejętność efektywnej komunikacji
 Vademecum Menadżera
 Negocjacje dla profesjonalistów
 Przywództwo sytuacyjne SL II
 Przegląd pojęć i technik dotyczących zarządzania zapasami
 Zasady wprowadzania wyrobów budowlanych do obrotu (wymagania formalno –prawne)
 Kontrole wyrobów budowlanych u sprzedawcy
 MS Excel’ 2000 dla zaawansowanych
 Wprowadzenie do Category Management
 Zarządzanie i przywództwo Ken Blanchard

Hobby

Pływanie, podróże