Dorota Bubka

Starszy Specjalista ds.Obsługi Klienta Kluczowego, Firma Kurierska Siódemka
Kraków, małopolskie

Doświadczenie zawodowe

Siódemka S.A.
Starszy Specjalista ds.Obsługi Klienta Kluczowego
-zapewnienie kluczowym Klientom współpracy ze spółką na najwyższym poziomie pod względem jakości obsługi Klienta,
-budowanie pozytywnych relacji z kluczowymi Klientami,
-stały, systematyczny kontakt z kluczowymi Klientami w celu jak najszybszego  rozwiązywania powstałych problemów,
-współpraca z działem handlowym,
-raportowanie dla Klientów kluczowych –zestawienia przesyłek ,monitoring przesyłek nadanych przez Klientów Kluczowych ,
-tworzenie codziennych raportów i statystyk na potrzeby działu handlowego i operacyjnego firmy
-koordynacja „akcji specjalnych” wysyłek
-rozpatrywanie reklamacji napływających od Klientów kluczowych

Szkolenia i kursy

- Trening motywacyjny „Podróż Bohatera”- Mariusz Szuba, Raszyn 05.03.2009 r.
- Szkolenia z Obsługi Klienta - Dział Rekrutacji i Szkoleń Siódemka Sp. z o.o.
- Szkolenie z „ Zarządzania Czasem”- Dział Rekrutacji i Szkoleń Siódemka Sp. z o.o.
- Szkolenia e- learningowe :Excel 2010, Telefoniczna Obsługa Klienta, Bezpieczeństwo Informacji i
Ochrona Środowiska -Dział Rekrutacji i Szkoleń Siódemka S.A.

Edukacja

Logo
Stosunki Międzynarodowe, specjalność:Turystyka Międzynarodowa, magisterskie
Krakowska Szkoła Wyższa im. Frycza Modrzewskiego

Specjalizacje

Obsługa klienta
Inne
Transport/Spedycja
Usługi kurierskie

Zainteresowania

Turystyka
Kulinaria

Organizacje

Obsługa komputera : Oracle, Pakiet MS Office , Microsoft Outlook, Internet
Prawo jazdy kat. B
Obsługa Klienta
umiejętność pracy w zespole
praca pod presją czasu
zaangażowanie w wykonywaną pracę
odporność na stres
bardzo dobra organizacja pracy własnej