Dominika Turek

Dominika Turek

Co-founder of Foture - Social Media solutions & consulting

Warszawa, mazowieckie

Podsumowanie

  • blog marketingowy
  • Event Management
  • Marketing internetowy
  • Pinterest
  • Web Design
Chief Executive Officer

Foture

od lipca 2010 (od 3 lat i 10 miesięcy)
* Brand development
* Creating and managing the execution of marketing and sales strategy
* Staying aware of newest trends, best practices and latest start-ups within Social Media landscape
* Creating graphical content
* Coming up with ideas for new products, features and online promotion
* Measuring and monitoring Social Media and creating business insights out of the results
* Ensuring that the online content promotes the objectives of the company
* Writing and editing marketing-driven communications on Twitter, Facebook, blog (www.foture.net/blog) etc.
Administration and IT Officer

Greene's Tutorial College (Oxford, UK)

luty 2008 - lipiec 2008 (przez 6 miesięcy)
*Management of Accommodation Officer, College Assistant and Webmaster
*Liaison with business clients
*Development of College online system
*Maintenance of administration side of the College
*Maintenance and improvement of technical infrastructure within the College
praktyki marketingowe

Microsoft Sp. z.o.o.

sierpień 2005 - lipiec 2006 (przez 1 rok)
wzięcie czynnego udziału w przygotowaniu i efektywnej organizacji:
* Microsoft Technology Summit 2005
* premiery Microsoft SQL Server 2005, BizTalk Server 2006 i Visual Studio 2005
* cyklu spotkań biznesowych pod patronatem Centrum Biznesowego Adama Smitha, przy współpracy firm Hewlett-Packard oraz AMD
* kooradynacji konkursu PC World Komputer, przeprowadzonego pod patronatem firm Microsoft i Hewlett-Packard
* koordynacji działań agencji oraz 11 partnerów podczas organizacji kampanii Microsoft Exchange Server
praktyki marketingowe

IBM Polska Sp. z. o.o.

sierpień 2004 - wrzesień 2004 (przez 2 miesiące)
* zaprojektowanie kampanii marketingowej dla średnich i małych przedsiębiorstw
* udział w kampanii telemarketingowej skierowanej do organizacji farmaceutycznych przy sprzedaży produktów IBM
* wprowadzanie i uaktualnianie informacji w firmowym systemie zarządzania danymi
* zaprojektowanie upominków świątecznych

Edukacja

Master of Science in Management, magisterskie

Universitat Pompeu Fabra

wrzesień 2009 - czerwiec 2010 (przez 10 miesięcy)
Master, Erasmus Mundus Master : Models and Methods of Quantitative Economics (QEM), magisterskie

Université Panthéon Sorbonne (Paris I)

wrzesień 2008 - grudzień 2008 (przez 4 miesiące)
Computer Science, inżynierskie

Politechnika Warszawska

od październik 2003 (od 10 lat i 7 miesięcy)

Języki

Angielski

biegły

Niemiecki

biegły

Hiszpański

dobry

Informacje dodatkowe

Przebyte kursy

udział w szkoleniu o nazwie „Budowanie zespołu”, przeprowadzonym przez firmę Pathways Polska, z zakresu rozwoju indywidualnego oraz umiejętności związanych z działaniem w zespole

udział w miesięcznym kursie języka niemieckiego na Uniwersytecie Wiedeńskim (otrzymanie nagrody za zajęcie 3 miejsca pośród najlepszych studentów biorących udział w kursie)

Hobby

Marketing bezpośredni, informatyka (E-commerce, semantyka), sztuka (malarstwo, projektowanie biżuterii), sport (windsurfing, snowboard).

Grupy

Wszystkich wypowiedzi: 1

Zobacz szczegóły »