Umiejętności
Reklama
CMS
HTML
Marketing Interaktywny
Aplikacje mobilne
Aplikacje internetowe
Aplikacje facebookowe
Języki
angielski
dobry
rosyjski
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
Project Manager
- Prowadzenie projektów związanych z przygotowaniem form reklamowych oraz LP do kampanii internetowych
- Koordynacja i współpraca w procesie tworzenia:
=> aplikacji i widgetów na Facebook
=> aplikacji i widgetów na strony www klientów
=> aplikacji mobilnych (Android, iOS)
- Współpraca z grafikami, programistami oraz copywriterami
- Budowanie i utrzymywanie relacji z klientami agencji
- Bieżąca analiza rynku reklamy internetowej i działań konkurencji
- Koordynacja i współpraca w procesie tworzenia:
=> aplikacji i widgetów na Facebook
=> aplikacji i widgetów na strony www klientów
=> aplikacji mobilnych (Android, iOS)
- Współpraca z grafikami, programistami oraz copywriterami
- Budowanie i utrzymywanie relacji z klientami agencji
- Bieżąca analiza rynku reklamy internetowej i działań konkurencji
Product Manager Forbes.pl
- Nadzór i praca nad relaunchem Forbes.pl
- Odpowiedzialność za stworzenie dokumentacji funkcjonalnej dla wprowadzanych Forbes.pl i podserwisów internetowych (redakcyjnych, promocyjnych, reklamowych)
- Przygotowywanie projektów funkcjonalnych i wireframów stron WWW
- Współpraca z grafikami i programistami + odpowiedzialność za odbiór nadzorowanego projektu
- Współpraca z działem sprzedaży w zakresie nowych produktów, stałych modułów, widgetów
- Współpraca z redaktorem naczelnym w zakresie potrzeb contentowych (serwisy specjalne, widgety, wersja mobilna itp.)
- Przygotowywanie kampanii promocyjnych
- Współpraca z agencjami reklamowymi, podwykonawcami
- Zbieranie i analizowanie rezultatów działań marketingowych
- Przygotowywanie raportów dotyczących oglądalności witryny
- Współpraca z wybranymi działami w ramach firmy w zakresie realizowanych projektów
- Wsparcie redakcji w kwestiach: techniki dziennikarstwa internetowego, webusability, SEO
- Wsparcie działań sprzedażowych Forbes.pl
- Badanie potrzeb oraz satysfakcji Klientów
- Raportowanie do bezpośredniego przełożonego
- Odpowiedzialność za rozwój Forbes.pl
- Kontrola nad poprawnością wyświetlania się stron i podserwisów (reklamy, boxy, style itp.)
- Śledzenie międzynarodowych trendów w internecie, poszukiwanie nowych kierunków rozwoju i sposobów dotarcia do użytkowników
- social media, widgety, wersja mobilna, e-commerce
- Odpowiedzialność za stworzenie dokumentacji funkcjonalnej dla wprowadzanych Forbes.pl i podserwisów internetowych (redakcyjnych, promocyjnych, reklamowych)
- Przygotowywanie projektów funkcjonalnych i wireframów stron WWW
- Współpraca z grafikami i programistami + odpowiedzialność za odbiór nadzorowanego projektu
- Współpraca z działem sprzedaży w zakresie nowych produktów, stałych modułów, widgetów
- Współpraca z redaktorem naczelnym w zakresie potrzeb contentowych (serwisy specjalne, widgety, wersja mobilna itp.)
- Przygotowywanie kampanii promocyjnych
- Współpraca z agencjami reklamowymi, podwykonawcami
- Zbieranie i analizowanie rezultatów działań marketingowych
- Przygotowywanie raportów dotyczących oglądalności witryny
- Współpraca z wybranymi działami w ramach firmy w zakresie realizowanych projektów
- Wsparcie redakcji w kwestiach: techniki dziennikarstwa internetowego, webusability, SEO
- Wsparcie działań sprzedażowych Forbes.pl
- Badanie potrzeb oraz satysfakcji Klientów
- Raportowanie do bezpośredniego przełożonego
- Odpowiedzialność za rozwój Forbes.pl
- Kontrola nad poprawnością wyświetlania się stron i podserwisów (reklamy, boxy, style itp.)
- Śledzenie międzynarodowych trendów w internecie, poszukiwanie nowych kierunków rozwoju i sposobów dotarcia do użytkowników
- social media, widgety, wersja mobilna, e-commerce
Product Manager Newsweek.pl
- Nadzór i praca nad rozwojem strony Newsweek.pl
- Przygotowywanie kampanii promocyjnych
- Bieżąca aktualizacja strony internetowej w zakresie promocyjnym i sprzedażowym
- Tworzenie podserwisów w zakresie promocyjnym i sprzedażowym
- Wsparcie redakcji w tworzeniu podserwisów w zakresie redakcyjnym
- Tworzenie treści na potrzeby serwisu
- Współpraca z agencjami reklamowymi, podwykonawcami
- Zbieranie i analizowanie rezultatów działań marketingowych
- Przygotowywanie raportów dotyczących oglądalności witryny
- Współpraca z wybranymi działami w ramach firmy w zakresie realizowanych projektów
- Badanie potrzeb oraz satysfakcji Klientów
- Wsparcie działań sprzedażowych Newsweek.pl
- Raportowanie do bezpośredniego przełożonego
- Przygotowywanie kampanii promocyjnych
- Bieżąca aktualizacja strony internetowej w zakresie promocyjnym i sprzedażowym
- Tworzenie podserwisów w zakresie promocyjnym i sprzedażowym
- Wsparcie redakcji w tworzeniu podserwisów w zakresie redakcyjnym
- Tworzenie treści na potrzeby serwisu
- Współpraca z agencjami reklamowymi, podwykonawcami
- Zbieranie i analizowanie rezultatów działań marketingowych
- Przygotowywanie raportów dotyczących oglądalności witryny
- Współpraca z wybranymi działami w ramach firmy w zakresie realizowanych projektów
- Badanie potrzeb oraz satysfakcji Klientów
- Wsparcie działań sprzedażowych Newsweek.pl
- Raportowanie do bezpośredniego przełożonego
koordynator marketingowych projektów internetowych
Newsweek.pl, Axel Springer
- koordynacja programów marketingowych oraz redakcyjnych akcji specjalnych w wersji internetowej
- analiza wyników
- analiza działań konkurencji
- kontakty z mediami (współpraca ze stacjami radiowymi o zasięgu lokalnym i ogólnopolskim)
- wsparcie przy pracach relaunchowych newsweek.pl
- analiza wyników
- analiza działań konkurencji
- kontakty z mediami (współpraca ze stacjami radiowymi o zasięgu lokalnym i ogólnopolskim)
- wsparcie przy pracach relaunchowych newsweek.pl
koordynator newsweek.pl
Newsweek, Axel Springer
- kontrolowanie zawartości i poprawności wyświetlania strony www.newsweek.pl
- pozyskiwanie materiałów potrzebnych do aktualizacji informacji
- umieszczanie dodatkowych materiałów min. sondy, galerie, podcasty, filmy, tworzenie i obsługa nowych sekcji
- archiwizowanie wydania (+ fotoedycja)
- mailing (cotygodniowy przegląd Newsweeka, 'Z ostatniej chwili')
- kontakty z mediami (współpraca ze stacjami radiowymi o zasięgu lokalnym i ogólnopolskim)
- przygotowanie materiałów prasowych
-inne:
koordynator Radio Newsweek (do 06.2007)
koordynator www.matura.newsweek.pl (do 09.2007)
koordynator www.angielski.newsweek.pl (do 09.2007)
przygotowanie i obsługa sekcji 'Z ostatniej chwili' (+mailing)
koordynator podstron tematycznych m.im.:
- wersja elektroniczna dodatku Restauracje dla Biznesu 2006
- www.newsweek.pl/recenzje
- www.newsweek.pl/jedenprocent
- www.newsweek.pl/kobieta
- pozyskiwanie materiałów potrzebnych do aktualizacji informacji
- umieszczanie dodatkowych materiałów min. sondy, galerie, podcasty, filmy, tworzenie i obsługa nowych sekcji
- archiwizowanie wydania (+ fotoedycja)
- mailing (cotygodniowy przegląd Newsweeka, 'Z ostatniej chwili')
- kontakty z mediami (współpraca ze stacjami radiowymi o zasięgu lokalnym i ogólnopolskim)
- przygotowanie materiałów prasowych
-inne:
koordynator Radio Newsweek (do 06.2007)
koordynator www.matura.newsweek.pl (do 09.2007)
koordynator www.angielski.newsweek.pl (do 09.2007)
przygotowanie i obsługa sekcji 'Z ostatniej chwili' (+mailing)
koordynator podstron tematycznych m.im.:
- wersja elektroniczna dodatku Restauracje dla Biznesu 2006
- www.newsweek.pl/recenzje
- www.newsweek.pl/jedenprocent
- www.newsweek.pl/kobieta
koordynator forbes.pl
Forbes, Axel Springer
- Przygotowywanie kampanii promocyjnych
- Współpraca z wybranymi działami w ramach firmy w zakresie realizowanych projektów
- Bieżąca aktualizacja strony internetowej w zakresie promocyjnym, sprzedażowym oraz archiwum
- Kontrolowanie zawartości i poprawności wyświetlania strony
- Pozyskiwanie materiałów potrzebnych do aktualizacji informacji
- Współpraca z wybranymi działami w ramach firmy w zakresie realizowanych projektów
- Bieżąca aktualizacja strony internetowej w zakresie promocyjnym, sprzedażowym oraz archiwum
- Kontrolowanie zawartości i poprawności wyświetlania strony
- Pozyskiwanie materiałów potrzebnych do aktualizacji informacji
Szkolenia i kursy
2003r. Kurs wychowawcy w placówce wypoczynku dla dzieci i młodzieży szkolnej
2009r. warsztaty redakcyjne PRASA W INTERNECIE NOWE DOŚWIADCZENIA, organizator IWP
Szkolenia w ramach programu look@future Axel Springer:
*Warsztat Dziennikarski:
- Techniki dziennikarstwa wizualnego (04.2009)
- Techniki dziennikarstwa internetowego SEO COPYRIGHTING (05.2009)
*Train the Trauner:
- Metodyka pracy szkoleniowej (05.2009)
- Styl trenerski oraz trudne sytuacje w pracy trenera (08.2009)
*Dygitalizacja rynku mediowego:
- Specyfika i przyszłość mediów MODELE SPRZEDAŻY TREŚCI W INTERNECIE (09.2009)
- Specyfika i przyszłość mediów SEO COPYRIGHT (09.2009)
*Zarządzanie projektami w tym w obszarze Internetu:
- Podstawy zarządzania projektami (04.2009)
- Realizacja i Ewaluacja projektu (06.2009)
- Planowanie i kontrola kosztów w projekcie (07.2009)
- Aspekty finansowe i prawne w zarządzaniu projektami (08.2009)
- Przywództwo i zarządzanie zespołem w strukturze projektowej (09.2009)
*Zatrudnianie pracowników, podstawy prawa pracy (01.2010)
*Światowe trendy w projektowaniu serwisów (03.2010)
*Światowe trendy w projektowaniu serwisów kobiecych (03.2010)
*CSR, Odpowiedzialny biznes, innowacje w pracy - Jak mogę na tym skorzystać? CSR w kreacji (03.2010)
2009r. warsztaty redakcyjne PRASA W INTERNECIE NOWE DOŚWIADCZENIA, organizator IWP
Szkolenia w ramach programu look@future Axel Springer:
*Warsztat Dziennikarski:
- Techniki dziennikarstwa wizualnego (04.2009)
- Techniki dziennikarstwa internetowego SEO COPYRIGHTING (05.2009)
*Train the Trauner:
- Metodyka pracy szkoleniowej (05.2009)
- Styl trenerski oraz trudne sytuacje w pracy trenera (08.2009)
*Dygitalizacja rynku mediowego:
- Specyfika i przyszłość mediów MODELE SPRZEDAŻY TREŚCI W INTERNECIE (09.2009)
- Specyfika i przyszłość mediów SEO COPYRIGHT (09.2009)
*Zarządzanie projektami w tym w obszarze Internetu:
- Podstawy zarządzania projektami (04.2009)
- Realizacja i Ewaluacja projektu (06.2009)
- Planowanie i kontrola kosztów w projekcie (07.2009)
- Aspekty finansowe i prawne w zarządzaniu projektami (08.2009)
- Przywództwo i zarządzanie zespołem w strukturze projektowej (09.2009)
*Zatrudnianie pracowników, podstawy prawa pracy (01.2010)
*Światowe trendy w projektowaniu serwisów (03.2010)
*Światowe trendy w projektowaniu serwisów kobiecych (03.2010)
*CSR, Odpowiedzialny biznes, innowacje w pracy - Jak mogę na tym skorzystać? CSR w kreacji (03.2010)
Edukacja
Specjalizacje
IT - Rozwój oprogramowania
Zarządzanie projektem
Inne
- umiejętność obsługi systemów zarządzania treścią (CMS)
- znajomość podstaw HTML
- obsługa programów: pakiet Ms Office/ Quark/ Adobe - Photoshop, Acrobat
- znajomość środowiska: Windows, Mac OS
- Internet
- obsługa urządzeń biurowych
- umiejętność pracy w grupie i komunikowania się
- umiejętność pracy samodzielnej
- skrupulatność i przywiązywania uwagi do szczegółów
- umiejętność analizowania przyczyn błędów i ich szybkiego rozwiązywania
- chęć uczenia się i stałego podnoszenia kwalifikacji
- prawo jazdy kat. B
- znajomość podstaw HTML
- obsługa programów: pakiet Ms Office/ Quark/ Adobe - Photoshop, Acrobat
- znajomość środowiska: Windows, Mac OS
- Internet
- obsługa urządzeń biurowych
- umiejętność pracy w grupie i komunikowania się
- umiejętność pracy samodzielnej
- skrupulatność i przywiązywania uwagi do szczegółów
- umiejętność analizowania przyczyn błędów i ich szybkiego rozwiązywania
- chęć uczenia się i stałego podnoszenia kwalifikacji
- prawo jazdy kat. B
Grupy
Uniwersytet Warszawski
Uniwersytet Warszawski, założony w 1816 roku, jest największą polską
uczelnią i jednocześnie jedną z najlepszych w kraju.
Business Marketing
Marketing Sekrety. Social Media Marketing. Marketing wirusowy, marketing szeptany, event marketing, experiential marketing, guerilla marketing, marketing doświadczeń, content marketing.
Darmowe ebooki
Będąc członkiem tej grupy, będziesz otrzymywać informacje o pojawiających się darmowych e-bookach i audiobookach.
Marketing Interaktywny
Grupa dla osób zainteresowanych tematyką dynamicznie rozwijającej się branży IT i Nowych Mediów