Dawid Wnuk

Head of Creative Division | Performante
Warszawa, mazowieckie

Umiejętności

Advergaming Agile Methodolgy Reklama BTL Strategia kreatywna Gamification Edycja zdjęć Architektura informacji Marketing Zintegrowany Marketing Interaktywny Media interaktywne Strategia marketingowa Marketing Mobilny New Business Development Reklama online Fotografia Project Management Social Media Marketing User Experience Marketing wirusowy Zarządzanie zespołem Client Service Reklama ATL SEM / SEO Koncepcje kreatywne Ambient Marketing Nowe trendy i technologie

Języki

polski
ojczysty
angielski
biegły
niemiecki
dobry

Doświadczenie zawodowe

Performante
Head of Creative Division
Zarządzanie działem kreatywnej komunikacji w agencji interaktywnej Performante.

Samodzielne kierowanie nowo utworzonym działem, którego zadaniem jest tworzenie najwyższej jakości kreatywnej komunikacji we wszystkich kanałach interaktywnych / digital (w odróżnieniu od komunikacji i mediów performance - głównego obszaru działania Performante).

Odpowiedzialność za wszystkie aspekty zarządzania:
- tworzenie i wdrażanie strategii rozwoju działu,
- budowa nowego, kompletnego zespołu profesjonalistów w komunikacji interaktywnej, pokrywającego wszystkie kompetencje istotne w agencji reklamowej,
- kierowanie zespołem, wyszukiwanie i rozwój talentów, szkolenie i mentoring,
- zdefiniowanie pozycjonowania, brandingu i komunikacji agencji na nowym rynku,
- pozyskiwanie nowych projektów i klientów,
- dbałość o utrzymanie najwyższej jakości realizowanych projektów oraz obsługi klienta,
- osiąganie oczekiwanych wyników - zarządzanie obrotami, zyskiem i rozwojem działu.
Isobar Poland
Senior Account Manager
Zarządzanie realizacją dużych projektów reklamowych i marketingowych o charakterze zintegrowanym / 360° ze szczególnym naciskiem na sferę Interactive / New Media, w tym:
strony www (korporacyjne i microsite; na komputery i urządzenia mobilne), social media, kampanie (online, mobile i 360°), direct, aplikacje (www, social, mobile), SEM / SEO, viral, produkcja wideo, działania OOH, event oraz PR.
--
Odpowiedzialność za rentowność prowadzonych projektów i obsługiwanych klientów i za realizację planów budżetowych. Negocjacje kosztorysów i umów.
Zarządzanie dużymi zespołami projektowymi.
--
Najważniejsi klienci:
Total Group - Total;
Zott - Monte, Jogobella, Jogobella 0%;
Mondelēz - Jacobs, Milka, Tassimo;
Huawei;
Ghelamco - Warsaw Spire, Qbik.
--
Pozyskiwanie nowych Klientów (przygotowywanie i prezentacja propozycji i ofert przetargowych Agencji).
BBDO Warszawa
Project Manager / Interactive Account Manager
Zarządzanie oraz koordynacja dużych projektów reklamowych i marketingowych
z obszaru Interactive / Digital oraz projektów marketingu zintegrowanego (duże kampanie reklamowe online i 360°, strony www, aplikacje desktop i mobile, social media, gry i konkursy konsumenckie).
--
Odpowiedzialność za rentowność prowadzonych projektów, negocjacje kosztorysów i umów.
Kierowanie zespołami projektowymi z udziałem licznych zewnętrznych podwykonawców.
--
Najważniejsi Klienci:
PepsiCo / Frito Lay - Lay's, Pepsi, Cheetos;
Mars Inc. - M&Ms, Snickers, Mars, Twix, Pedigree, Whiskas;
Wrigley - Skittles, Orbit, Winterfresh, Airwaves;
Mercedes-Benz;
Bayer - Aspirin, Tabcin, Aleve;
Raiffeisen-Polbank;
Bacardi - Martini, Bacardi, William Lawson's.
--
Pozyskiwanie nowych Klientów (przygotowywanie i prezentacja propozycji i ofert przetargowych Agencji).
Udział w 33 przetargach (17 wygranych).
Kuba Papliński
Kuba Papliński · współpracownik
wystawiono
Współpraca z Dawidem to czysta przyjemność. Znakomicie zarządza swoim czasem i organizacją pracy przy projektach przez siebie prowadzonych. Niezależnie od sytuacji jest zawsze opanowany i pełen pozytywnej energii. Potrafi tworzyć bliskie relacje z ludźmi, zarówno ze współpracownikami jak i z klientami. Poza umiejętnościami organizacyjnymi i interpersonalnymi, Dawid posiada również szeroką wiedzę techniczną, którą chętnie przekazuje innym.
Piotrek Gardocki
Piotrek Gardocki · współpracownik
wystawiono
Dawid to najbardziej kompetentny PM z jakim pracowałem.
Oprócz świetnej organizacji pracy swojej i innych potrafi inspirować w kwestiach wykraczających daleko poza zakres jego zadań.

Poza tym robi świetne foty i nieźle gra w piłkarzyki!
Leo Burnett Warsaw
Project Manager / Interactive Account Manager
Samodzielne prowadzenie i koordynacja projektów o charakterze Interactive (strony www, kampanie online, social media, SEO/SEM, advergames, mobile, direct, CRM, viral, word-of-mouth, augmented reality) oraz z dziedziny marketingu zintegrowanego (360°).
--
Kierowanie wieloosobowymi zespołami projektowym i zewnętrznymi podwykonawcami. Negocjacje umów i kosztorysów.
--
Obsługa kluczowych globalnych klientów sieci Leo Burnett:
Grupa Fiat – Fiat, Alfa Romeo, Lancia, Abarth, Jeep, Chrysler, Dodge, Iveco;
Procter & Gamble – Always, Max Factor, Wizir / Tide, Dreft;
Diageo – Johnnie Walker, Smirnoff, Bailey's, Single Malts.
--
Przygotowywanie i prezentowanie propozycji i ofert przetargowych dla potencjalnych nowych Klientów.
Udział w 26 przetargach (14 wygranych).
Leo Burnett Warsaw / Arc Worldwide
Account Executive & Strategic Planner
Samodzielna obsługa Klientów. Koordynowanie realizacji szerokiego wachlarza projektów o charakterze Interactive, BTL, ATL (prasa, outdoor), direct, CRM, event, POS / shopper, oraz z zakresu marketingu zintegrowanego.
--
Opracowywanie strategii komunikacji dla obecnych i potencjalnych Klientów Agencji.
--
Najważniejsi Klienci:
Procter & Gamble – Always, Max Factor, Vizir/Tide, Oral B;
Diageo – Johnnie Walker, Smirnoff, Single Malts;
Grupa Żywiec - Żywiec, Heineken;
PZU S.A.;
Kraft Foods – Jacobs;
Orange.
--
Pozyskiwanie nowych Klientów - oferty i prezentacje przetargowe.
Udział w 29 przetargach (16 wygranych).
Leo Burnett Warsaw / Arc Worldwide
Junior Account Executive
Bieżąca obsługa Klientów w ramach projektów o charakterze Interactive, BTL, direct, event oraz CRM.
--
Udział w opracowywaniu strategii komunikacji dla obecnych i potencjalnych Klientów Agencji.
--
Najważniejsi Klienci:
Kraft Foods – Jacobs, Prince Polo;
Era Biznes i Prepaid;
IKEA;
Chipita – 7 Days;
Fortis Worldwide;
Orbis Travel.
--
Pozyskiwanie nowych Klientów - oferty i prezentacje przetargowe.
Udział w 7 przetargach (3 wygrane).

Szkolenia i kursy

Human Kind - szkolenie i warsztaty dotyczące nowoczesnego podejścia do tworzenia strategii reklamowych / marketingowych, w których centrum znajduje się człowiek (konsument).
--
Sztuka Prezentacji - szkolenie z profesjonalnego prezentowania i przygotowywania prezentacji, prowadzone przez House of Skills.
--
Game Industry Trends – największa polska konferencja poświecona grom (pudełkowym, przeglądarkowym, mobilnym) i ich potencjałowi marketingowemu oraz zjawiskom i trendom z grami związanym, jak np. gamification (grywalizacja) czy social gaming.
--
Google Search Marketing - cztery sesje warsztatów i prezentacji Google dotyczących możliwości działań marketingowych w wyszukiwarkach internetowych (SEO i SEM).
--
Journeys Into The Future – prowadzony przez TrendONE cykl warsztatów i prezentacji poświęconych najnowszym trendom, innowacjom i nowym technologiom, które będą kształtować przyszłość reklamy i marketingu.
--
Agile vs. PRINCE2 – prezentacja i warsztat poświęcony najpopularniejszym nowoczesnym metodykom zarządzania projektami.
--
Shopper/Retail Marketing - szkolenie o charakterze teoretycznym i praktycznym.
--
Cannes Lions: Active Advertising - konferencja i panel dyskusyjny.
--
Reklama w grach - konferencja i szkolenie z zakresu wykorzystywania gier komputerowych w marketingu (advergames, reklama dynamiczna, product placement, MMOG i wirtualne światy).
--
IPC Sessions (Internal Product Committee) – dziewięć całodniowych sesji szkoleniowych połączonych z prezentacją najnowszych i najlepszych prac agencji z sieci Leo Burnett.
--
Brief - szkolenie obejmujące zarówno tematykę czytania i rozumienia jak również tworzenia briefów reklamowych i marketingowych.

Edukacja

Logo
Marketing w Przedsiębiorstwie - dodatkowa ścieżka naukowa, magisterskie
Szkoła Główna Handlowa w Warszawie
Logo
Zarządzanie Zespołem - dodatkowa ścieżka naukowa, magisterskie
Szkoła Główna Handlowa w Warszawie
Logo
Zarządzanie i Marketing; specjalizacja: Marketing/Reklama; ukończ. z wyróżnieniem; stypendia naukowe na każdym semestrze, magisterskie
Szkoła Główna Handlowa w Warszawie

Specjalizacje

Marketing
Marketing internetowy i mobilny
Reklama/Grafika/Kreacja/Fotografia
Fotografia
Reklama/Grafika/Kreacja/Fotografia
Reklama

Zainteresowania

Fotografia artystyczna i obróbka zdjęć (www.dawidwnuk.com); liczne nagrody i wyróżnienia.
--
Psychologia w reklamie i marketingu.
--
Muzyka rockowa i jazzowa (gra na gitarze elektrycznej; pisanie muzyki i tekstów).
--
Literatura (science-fiction, fantasty, historyczna, kryminalna).
--
Sport (tenis stołowy – sekcja AZS SGH, indywidualne i drużynowe sukcesy w ogólnopolskich rozgrywkach akademickich; tenis ziemny; narciarstwo; jazda na rowerze).

Organizacje

WPO - World Photography Organization, od 2009r.
CPS / CPN - Canon Professional Network (Gold Membership), od 2008r.

Inne

Kreatywność: umiejętności twórcze, poczucie graficznej estetyki.
--
Znajomość aplikacji komputerowych: Adobe Photoshop i InDesign (różne wersje), pakiet Office (w tym Microsoft Project), aplikacje wspomagające prowadzenie projektów (Redmine, Mantis, Basecamp) większość popularnych gier komputerowych; podstawy języka programowania HTML i CSS.
--
Marketingowe zastosowanie stron internetowych i aplikacji, w szczególności o charakterze społecznościowym (Facebook, Twitter, Instagram, YouTube, Google+, NK.pl, FourSquare, Pinterest, LinkedIn).
--
Znajomość najnowszych trendów marketingu internetowego, społecznościowego, mobilnego, wirusowego, bezpośredniego, budowania relacji oraz zintegrowanego.
--
Umiejętność pracy w zespole i kierowania zespołem (ukończona ścieżka naukowa w SGH, doświadczenie w kierowaniu dużymi zespołami projektowymi na stanowisku Project Manager).
--
Umiejętności profesjonalnego i efektywnego zarządzania projektami, znajomość metodyki PRINCE2 i Agile.
--
Dobra organizacja pracy przy wielu równoległych projektach.
--
Prawo jazdy kategorii B.

Grupy

1 wszystkich wypowiedzi
1 plus
Agencje Reklamowe
Agencje Reklamowe
Kryzys jest jak Yeti...
Business Marketing
Business Marketing
Marketing Sekrety. Social Media Marketing. Marketing wirusowy, marketing szeptany, event marketing, experiential marketing, guerilla marketing, marketing doświadczeń, content marketing.
Copywriters Group
Copywriters Group
Słowa zamieniać w czyny... Grupa dla osób z widocznym zdjęciem profilowym.
Fotografia
Fotografia
Grupa miłośników fotografii...
Fotografia uliczna
Fotografia uliczna
grupa zrzeszająca pasjonatów i praktyków szczególnego gatunku fotografii jaką jest fotografia uliczna...
FOTOGRAFIKA
FOTOGRAFIKA
Fotografia: sztuka, trendy, znani fotografowie.
Gitara
Gitara
Szarpać struny - yeah
Global Project Management
Global Project Management
Are you working on global projects or programmes, and looking for ways to improve the efficiency of your team? This area presents a framework of good practices that can improve the effectiveness o
Kreatywna reklama
Kreatywna reklama
Pomysłodajnia :) Jest zlecienie, nie ma pomysłu? Towarzysze, pomożecie? POMOŻEMY!!!!
Marketing Internetowy
Marketing Internetowy
Profesjonalisci z branzy digital marketing, polaczmy swe sily i umiejetnosci zeby ksztaltowac polski rynek.
Marketing szeptany
Marketing szeptany
Marketing szeptany, viral i buzz
Neuromarketing
Neuromarketing
O tym, jak marketing się rozwija; siła podświadomości, psychologia i neurobiologia w marketingu, buy-button, kontrowersje, inspiracje, dyskusje...a przede wszystkim - Twoje zdanie!