Umiejętności
znajomość pakietu office w stopniu zaawansowanym (excel, power point, word)
zaawansowana znajomość programu AutoCAD,
znajomość programu CDN XL – wielomodułowego ,Zintegrowanego Systemu Informatycznego klasy ERP
Języki
angielski
dobry
Doświadczenie zawodowe
Koordynator ds. magazynu
- Kierowanie i nadzorowanie pracy w magazynie;
- Organizowanie i rozdzielanie prac na poszczególnych stanowiskach pracy celem zapewnienia rytmicznej i efektywnej pracy działu;
- Prowadzenie prac związanych z organizowaniem przywozu surowców i materiałów na potrzeby produkcji oraz wysyłki produktu gotowego środkami przewoźników zewnętrznych firmy oraz ich bieżąca analiza i rozliczanie;
- Inicjowanie i wdrażanie rozwiązań i usprawnień w zakresie logistyki oraz gospodarki magazynowej;
- Kontrola poprawności wysyłek oraz terminowości dostaw do Klientów firmy;
- Rozwijanie współpracy z zewnętrznymi firmami spedycyjnymi;
- Prowadzenie sprawozdawczości wewnętrznej dotyczącej kosztów transportu oraz ich optymalizacja;
- Kontrola właściwego zabezpieczenia obiektów magazynowych pod względem technicznym, BHP i PPoż;
- Opracowanie i aktualizacja procedur ISO w zakresie kierowanej komórki.
- Organizowanie i rozdzielanie prac na poszczególnych stanowiskach pracy celem zapewnienia rytmicznej i efektywnej pracy działu;
- Prowadzenie prac związanych z organizowaniem przywozu surowców i materiałów na potrzeby produkcji oraz wysyłki produktu gotowego środkami przewoźników zewnętrznych firmy oraz ich bieżąca analiza i rozliczanie;
- Inicjowanie i wdrażanie rozwiązań i usprawnień w zakresie logistyki oraz gospodarki magazynowej;
- Kontrola poprawności wysyłek oraz terminowości dostaw do Klientów firmy;
- Rozwijanie współpracy z zewnętrznymi firmami spedycyjnymi;
- Prowadzenie sprawozdawczości wewnętrznej dotyczącej kosztów transportu oraz ich optymalizacja;
- Kontrola właściwego zabezpieczenia obiektów magazynowych pod względem technicznym, BHP i PPoż;
- Opracowanie i aktualizacja procedur ISO w zakresie kierowanej komórki.
Specjalista ds. Przygotowania Produkcji
F.H.P. „PAK-GUM”
- Opracowywanie kalkulacji produktowych oraz przygotowywanie ofert pod katem technologicznym oraz cenowym dla klientów firmy,
- Przygotowywanie rysunków oraz schematów technologicznych dla prowadzonych projektów „handlowych”.
- Opracowanie specyfikacji materiałowej oraz aktualizacja dokumentacji technicznej,
- Tworzenie i bieżąca aktualizacja bazy danych klientów firmy (CRM).
- Prowadzenie i bieżąca kontrola zleceń od Klientów firmy,
- Opracowanie harmonogramu realizacji zlecenia produkcyjnego oraz pilotowanie terminów wykonania poszczególnych operacji produkcyjnych,
- Wykonanie kosztorysu powykonawczego oraz archiwizacja dokumentacji zlecenia.
- Zarządzanie łańcuchem dostaw części, podzespołów, komponentów i materiałów na potrzeby produkcji.
- Bieżąca kontrola zapotrzebowań w oparciu o aktualne stany magazynowe.
- Przygotowywanie rysunków oraz schematów technologicznych dla prowadzonych projektów „handlowych”.
- Opracowanie specyfikacji materiałowej oraz aktualizacja dokumentacji technicznej,
- Tworzenie i bieżąca aktualizacja bazy danych klientów firmy (CRM).
- Prowadzenie i bieżąca kontrola zleceń od Klientów firmy,
- Opracowanie harmonogramu realizacji zlecenia produkcyjnego oraz pilotowanie terminów wykonania poszczególnych operacji produkcyjnych,
- Wykonanie kosztorysu powykonawczego oraz archiwizacja dokumentacji zlecenia.
- Zarządzanie łańcuchem dostaw części, podzespołów, komponentów i materiałów na potrzeby produkcji.
- Bieżąca kontrola zapotrzebowań w oparciu o aktualne stany magazynowe.
Specjalista ds. Marketingu i Sprzedaży
F.H.P. „PAK-GUM”
- Współudział w tworzeniu strategii marketingowej produkowanych wyrobów i usług firmy,
- Opracowywanie kalkulacji produktowych oraz przygotowywanie ofert pod katem technologicznym oraz cenowym dla klientów firmy,
- Analiza określonych segmentów rynku pod kątem możliwości poszerzenia oferty,
- Monitorowanie rynku i reagowanie na zmiany cen i asortymentu.
- Tworzenie i bieżąca aktualizacja bazy danych klientów firmy (CRM).
- Opracowywanie kalkulacji produktowych oraz przygotowywanie ofert pod katem technologicznym oraz cenowym dla klientów firmy,
- Analiza określonych segmentów rynku pod kątem możliwości poszerzenia oferty,
- Monitorowanie rynku i reagowanie na zmiany cen i asortymentu.
- Tworzenie i bieżąca aktualizacja bazy danych klientów firmy (CRM).
Menadżer Produktu
SUPRABIT S. j.
- Tworzenie polityki handlowej w ramach powierzonej grupy produktowej, oraz opracowywanie strategii marketingowej,
- Planowanie kampanii reklamowych,
- Sporządzanie okresowych raportów z działalności marketingowej,
- Analiza rynku i otoczenia konkurencyjnego,
- Optymalizacja kosztów stanowiskowych,
- Pozyskiwanie nowych grup klientów.
- Planowanie kampanii reklamowych,
- Sporządzanie okresowych raportów z działalności marketingowej,
- Analiza rynku i otoczenia konkurencyjnego,
- Optymalizacja kosztów stanowiskowych,
- Pozyskiwanie nowych grup klientów.
Market Manager
ZA Nowag
Reprezentowanie firmy w sektorze B2B, Tworzenie polityki handlowej w ramach całego przedsiębiorstwa, Przygotowywanie ofert handlowych od strony technicznej, Opracowywanie kosztorysów oraz terminów realizacji wdrożenia prowadzonych projektów, Opracowywanie strategii marketingowej, Aktualizacja danych na stronie internetowej oraz tworzenie kart charakterystyki produktu oraz katalogów produktowych, Planowanie kampanii reklamowych, Sporządzanie okresowych raportów z działalności marketingowej i handlowej, Analiza sprzedaży i optymalizacja kosztów spółki.
PRODUCT MANAGER
- Tworzenie polityki handlowej na powierzonej grupie towarowej,
- Przygotowanie ofert handlowych od strony technicznej i cenowej,
- Prowadzenie procesów reklamacyjnych,
- Przeprowadzanie szkoleń dla klientów oraz pracowników z zakresu powierzonej grupy towarowej,
- Aktualizacja danych na stronie internetowej,
- Wdrażanie nowych produktów.
- Przygotowanie ofert handlowych od strony technicznej i cenowej,
- Prowadzenie procesów reklamacyjnych,
- Przeprowadzanie szkoleń dla klientów oraz pracowników z zakresu powierzonej grupy towarowej,
- Aktualizacja danych na stronie internetowej,
- Wdrażanie nowych produktów.
Szkolenia i kursy
„Negocjacje w Biznesie” – systemowy cykl szkoleń dla MSP organizowany przez Małopolski Instytut Samorządu Terytorialnego i Administracji.
„Zarządzanie sprzedażą na rynkach krajowych i zagranicznych” – szkolenie organizowane w ramach wsparcia rozwoju polskiego eksportu przez Europejską Grupę Doradczą.
„Zarządzanie Produktem” - szkolenie realizowane w ramach projektu „Marketing i informatyka – wzrost efektywności zarządzania przedsiębiorstwami w sektorze MSP”.
„Zarządzanie sprzedażą na rynkach krajowych i zagranicznych” – szkolenie organizowane w ramach wsparcia rozwoju polskiego eksportu przez Europejską Grupę Doradczą.
„Zarządzanie Produktem” - szkolenie realizowane w ramach projektu „Marketing i informatyka – wzrost efektywności zarządzania przedsiębiorstwami w sektorze MSP”.
Edukacja
Specjalizacje
IT - Rozwój oprogramowania
Zarządzanie projektem