Doświadczenie zawodowe
st. konsultant ds utrzymania klienta
Obsługa procesu retention abonentów sieci Era.
Raportowanie dziennych/miesięcznych i półrocznych wyników ilościowych i jakościowych Sekcji.
Przygotowywanie raportów z obsługiwanych w Sekcji procesów.
Coaching konsultantów.
Zastępowanie kierownika zespołu
Tworzenie procedur i instrukcji obowiązujących w sekcji.
Mapowanie procesów obowiązujących w sekcji.
Członek grupy Quality.
Członek grupy projektowej „Strategia obsługi klientów wg segmentów”
Raportowanie dziennych/miesięcznych i półrocznych wyników ilościowych i jakościowych Sekcji.
Przygotowywanie raportów z obsługiwanych w Sekcji procesów.
Coaching konsultantów.
Zastępowanie kierownika zespołu
Tworzenie procedur i instrukcji obowiązujących w sekcji.
Mapowanie procesów obowiązujących w sekcji.
Członek grupy Quality.
Członek grupy projektowej „Strategia obsługi klientów wg segmentów”
Konsultant d/s Utrzymania Klienta
Obsługa procesu retention abonentów sieci Era.
Przygotowywanie miesięcznych statystyk konsultantów w zespole.
Przygotowywanie miesięcznego raportu prezentacji wyników sekcji.
Współudział w tworzeniu procedur i instrukcji obowiązujących w sekcji.
Zastępowanie kierownika zespołu.
Członek grupy Quality.
Przygotowywanie miesięcznych statystyk konsultantów w zespole.
Przygotowywanie miesięcznego raportu prezentacji wyników sekcji.
Współudział w tworzeniu procedur i instrukcji obowiązujących w sekcji.
Zastępowanie kierownika zespołu.
Członek grupy Quality.
Szkolenia i kursy
Access –podstawy baz danych
Excel dla zaawansowanych
Access tworzenie profesjonalnych aplikacji bazodanowych
Negocjacje handlowe
Szkolenie z technik perswazji i negocjacji w kontakcie telefonicznym
Sztuka prezentacji
Zarządzanie Zespołem
Elementy Nowoczesnych Technik sprzedaży
Obsługa klienta wewnętrznego
Coaching rozmów sprzedażowych
Excel dla zaawansowanych
Access tworzenie profesjonalnych aplikacji bazodanowych
Negocjacje handlowe
Szkolenie z technik perswazji i negocjacji w kontakcie telefonicznym
Sztuka prezentacji
Zarządzanie Zespołem
Elementy Nowoczesnych Technik sprzedaży
Obsługa klienta wewnętrznego
Coaching rozmów sprzedażowych
Specjalizacje
Obsługa klienta
IT/Telekomunikacja
Sprzedaż
IT/Telekomunikacja
Zainteresowania
Sporty wodne (żeglarstwo, Windsurfing )
Muzyka
Książka
Muzyka
Książka
Inne
Instuktor Żeglarstwa Polskiego Związku Żeglarskiego
Jachtowy Sternik Morski
Sternik Motorowodny
Prawo jazdy kat. B
Jachtowy Sternik Morski
Sternik Motorowodny
Prawo jazdy kat. B
Grupy
Business Marketing
Marketing Sekrety. Social Media Marketing. Marketing wirusowy, marketing szeptany, event marketing, experiential marketing, guerilla marketing, marketing doświadczeń, content marketing.
EGIPT...
Grupa dla wszystkich, którzy w Egipcie byli, są :-) lub będą. W przyszłości dalszej lub bliższej... Którzy sa zauroczeni tym krajem, tymi ludźmi, klimatem
EXCEL w praktyce
Pytania, wskazówki, odpowiedzi, komentarze, usprawnienie pracy w EXCELu. Cel: wzajemna pomoc, wymiana doświadczeń, propozycje usprawnień pracy
FILMOHOLIK
Grupa dla miłośników muzyki filmowej i dobrego kina ale nie tylko.Pojawiać się bedą informację na co warto a na co nie warto iść do kina i teatru.
Przedsiębiorczość
Przedsiębiorcy, osoby przedsiębiorcze, współpraca biznesowa, przyjaciele biznesowi, rozwój osobisty i firmowy, pomoc, dotacje, biznesplany. Przedsiębiorczość