Dariusz Garski

Menedżer ds.obsługi klienta
Rzeszów, podkarpackie

Umiejętności

Call Center Zarządzanie zmianą Umiejętności komunikacyjne Kierowanie ludźmi Microsoft Office Prawo jazdy kat B orientacja na wyniki i Klienta wywieranie wpływu Wiedza Techniczna orientacja na wynik, realizowanie celów sprzedażowych Orientacja na klienta, budowanie długotrwałych relacji, umiejętność skutecznego zarządzania czasem pracy, komunikatywność, przewodzenie zespołowi

Języki

angielski
dobry

Doświadczenie zawodowe

Adecco Poland
Lider
Odpowiedzialność nad utrzymywaniem odpowiedniego poziomu obsługi klienta. Nadzór nad grupą konsultantów, monitorowanie i raportowanie osiąganych wyników. Zarządzanie salą Call Center – bieżąca analiza ruchu telefonicznego.
Logo
Konstruktor
POL-MOT Zakłady Elektrotechniki Motoryzacyjnej S.A.
Opracowywanie i wdrażanie nowych rozwiązań konstrukcyjnych. Projektowanie i sporządzanie rysunków technicznych 2D/3D zbiorników płynów hamulcowych oraz modyfikacja istniejących rozwiązań – dokumentacja techniczna. Udział w ustaleniach technicznych z wykonawcami. Współpraca z innymi działami firmy podczas realizacji projektów.
Work Service S.A.
Doradca klienta indywidualnego
Telefoniczna obsługa klienta, wsparcie techniczne usług Telekomunikacji Polskiej - konfiguracja sprzętu, oprogramowania oraz rozwiązywanie problemów związanych z szerokopasmowym dostępem do sieci Internet. Obsługa modułu reklamacyjnego.
Politechnika Rzeszowska
Asystent
Politechnika Rzeszowska
Odpowiedzialność za prowadzenie ćwiczeń z przedmiotu mechaniki ogólnej zgodnie z programem nauczania. Rozwiązywanie zadań wraz z objaśnieniami rozwiązań. Ocenianie prac semestralnych.

Szkolenia i kursy

Jak słuchać i prowadzić spotkania
Podejmowanie decyzji: narzędzia i techniki
W laboratorium emocji – NPS w praktyce
Mądre zarządzanie sprzedażą
Rekrutacja i selekcja pracowników tymczasowych w Orange Polska
Chwal śmiało!
Etyka biznesowa w Orange Polska
Motywowanie do osiągnięć – zarządzanie przez cele/operacje
Jak wspierać pracownika w rozwoju
Wdrażanie i ocena decyzji
Motywować ale jak?
Konstruktywna komunikacja w zespole
Skuteczny Menedżer – kurs menedżerski zakończony certyfikatem
Nastawienie, emocje i coaching

Edukacja

Logo
mechanika i budowa maszyn, inżynierskie
Politechnika Rzeszowska im. Ignacego Łukasiewicza

Specjalizacje

Call Center
Konsultanci
Obsługa klienta
IT/Telekomunikacja
Sprzedaż
IT/Telekomunikacja

Zainteresowania

Technika – tablety, smartfony, system android. Muzyka rockowa, tenis stołowy, squash, boule, bowling, gry planszowe. Speedway – kibic żużlowy, modelarstwo – sklejanie modeli czołgów.