Daria Kochańska

Project Manager
Warszawa, mazowieckie

Języki

angielski
dobry
francuski
podstawowy

Doświadczenie zawodowe

Logo
Project Manager
Netsi - Wallbrige Polska Sp. z o.o.
- nadzór pracy podległych pracowników - dział sprzedaży;
- nadzór nad promocją marketingową ogłoszeń nieruchomościowych klientów w internecie;
- przygotowywanie i nadzór nad ogłoszeniami nieruchomościowymi klientów (moich i pracowników);
- robienie i obróbka zdjęć nieruchomości klientów;
- praca z oprogramowaniem skierowanym do agencji nieruchomości (asariWEB; amer oraz Elaborat);
- szkolenie pracowników;
- opieka nad sprawami kadrowo-placowymi pracowników;
- szeroko pojęte raportowanie ilościowe i jakościowe (wraz z przygotowaniem stosownych narzędzi);
- negocjacje umów wpływających na koszty spółki;
- współtworzenie mailowych kampanii marketingowych;
- rekrutacja pracowników;
- znajdowanie i ścisła współpraca z partnerami firmy (drukarnie, IT, materiały reklamowe etc);
MANDARINE Project Partners
Project Manager
- organizacja szkoleń techniczna;
- nadzór nad sprzedażą szkoleń;
- rozliczanie rentowności szkoleń;
- negocjacje umów wpływających na koszty spółki;
- nadzór pracy podległych pracowników (dział sprzedaży oraz dział administracyjny);
- współtworzenie mailowych kampanii marketingowych;
- nadzór nad przebiegiem i rentownością mailowych kampanii marketingowych;
- szkolenie pracowników;
- planowanie strategi cyklu sprzedażowego szkoleń;
- planowanie całej ścieżki opieki nad klientem (przed i po szkoleniowej);
- opieka nad sprawami kadrowo-placowymi pracowników;
- znajdowanie i ścisła współpraca z partnerami firmy (drukarnie, hotele, IT, materiały reklamowe etc);
Learning Systems Poland Sp. z o.o.
Kierownik Projektu
- opieka nad zewnętrznymi partnerami firmy;
- opracowanie i prowadzenie szkoleń dla managmentu oraz konsultantów;
- przygotowanie i nadzór nad materiałami i programem szkoleń zarówno nowo zatrudnionych jak i obecnych pracowników;
- kontrola zyskowności zarządzanych projektów;
- wdrażanie nowych projektów;
- wdrażanie nowych systemów informatycznych;
- utrzymywanie jakości i poziomu serwisu;
- szeroko pojęte raportowanie ilościowe i jakościowe (wraz z przygotowaniem stosownych narzędzi);
- zarządzanie podległymi pracownikami;
- opracowanie i wdrażanie systemów kontroli jakości realizowanych produktów;
- tworzenie procedur i instrukcji;
- opracowanie siatki płac pracowników;
- przygotowanie comiesięcznych rozliczeń pracowników;
- rekrutacja pracowników.
Aneta K.
Aneta K. · współpracownik
wystawiono
Niewielu jest tak kompetentnych i pełnych energii menadżerów jak Daria. Optymizm, kreatywność, cel.
Profesjonalizm i charyzma.
Jedna z najlepszych współpracy w mojej karierze.
Learning Systems Poland Sp. z o.o.
Supervisor; Senior Supervisor
- koordynacja działań zespołu realizującego projekt;
D+S europe polska sp. z o.o.
Team Manager
- koordynacja działań zespołu realizującego projekt;
D+S europe polska sp. z o.o.
Konsultant Telefoniczny
- obsługa akcji telefonicznych wychodzących, sprzedażowych firmy telekomnikacyjnej
Arteria S.A.
Konsultant Telefoniczny
- obsługa akcji wychodzącej sprzedażowej wydawnictwa oraz obsługa infolinii przychodzącej;
Logo
Manager Fundacji
Fundacja EcoEdukacja
- organizacja aukcji charytatywnych;
- organizacja wolontariuszy do obsługi imprez plenerowych;
- organizacja imprez rozrywkowych dla podopiecznych Fundacji;
- nadzór nad pracą wolontariuszy;
- organizacja czasu pracy wolontariuszy;
- pozyskiwanie nowych wolontariuszy oraz niematerialna motywacja do pracy;
- prowadzenie i reprezentowanie Fundacji podczas spotkań biznesowych;
Call Center Poland
Konsultant Telefoniczny
- obsługa akcji wychodzących (sprzedażowych - wydawnictwo oraz ankiety motoryzacyjne);
TP Internet
Konsultant Telefoniczny
- obsługa akcji wychodzących (telesprzedażowych telekomunikacyjnych) oraz infoliniach przychodzących (kampania grupy hotelowej);

Szkolenia i kursy

2010 - NLP;
- Autoprezentacja w biznesie;
2009 - Zarządzanie i motywacja zespołu;
- Negocjacje handlowe;
- Sprzedażowe;
2008 - Zarządzanie firmą wirtualną;
- Zarządzanie zespołem;
2006 - Lidership – zarządzanie i motywacja zespołu;
2005 - profesjonalna obsługa telefoniczna;
2005 - ochrony danych osobowych GIODO;

Specjalizacje

Call Center
Zarządzanie Call Center
Edukacja/Szkolenia
Coaching

Zainteresowania

Kabarety, motoryzacja, nowości technologiczne, poduszkowce, gitara akustyczna, delfinoterapia, historia II Wojny Światowej.

Organizacje

Czynnie działam w Fundacji EcoEdukacja. Zakres moich obowiązków opisany powyżej.

Inne

Inne umiejętności i uprawnienia:
Komputer: Windows, Pakiet MS Office (bardzo dobra znajomość Excela).
Czynne prawo jazdy KAT.B

Grupy

1 wszystkich wypowiedzi
1 plus
ABY POMÓC W 48 GODZIN
ABY POMÓC W 48 GODZIN
Grupa ta ma na celu umożliwienie jej uczestnikom szybkie reagowanie na wzajemne potrzeby, nie tylko w wydaniu biznesowym. W założeniu skierowana do jak najszerszego ogrona osób, gdyż nigdy nie
Akademia Telemarketingu
Akademia Telemarketingu
Merytoryczna dyskusja na temat kompetencji pracowników w telemarketingu oraz funkcjonowania call center. Budujemy tu wiedzę i umiejętności, dzielimy się doświadczeniami.
Blog Marka Wojciechowskiego
Blog Marka Wojciechowskiego
Blog Marka Wojciechowskiego. psychologa biznesu, niezależnego konsultanta, trenera szkoleń.
Business Marketing
Business Marketing
Marketing Sekrety. Social Media Marketing. Marketing wirusowy, marketing szeptany, event marketing, experiential marketing, guerilla marketing, marketing doświadczeń, content marketing.
Call Center / Contact Center
Call Center / Contact Center
Grupa osób związanych z Call Center / Contact Center
Clienting
Clienting
NIE SPRZEDAWAJ! Spraw by kupowali...
coaching
coaching
Coaching to wyjątkowa i skuteczna forma pracy na różnych obszarów i osób które oczekują ,,czegoś" od zycia co pozwoli ,,złąpać wiatr w żagle" by móc dotrzeć tam gdzie czują się spełnieni i
Coaching sztuką możliwości
Coaching sztuką możliwości
Czym jest coaching? Tutaj się tego dowiesz i podniesiesz efektywność swoich działań :)
Darmowe szkolenia
Darmowe szkolenia
Po prostu wymiana informacji na temat darmowych szkoleń..
Delfiny
Delfiny
To przystań dla miłośników delfinów.
e-learning
e-learning
Elearning jest wyzwaniem dla trenerow, nauczycieli i uczacych sie. Tutaj podyskutujemy o wszystkich za i przeciw.