Umiejętności
Copywriting
Kreatywne rozwiązywanie problemów
Fotografia cyfrowa
Grafika
Komunikacja Marketingowa
Strategia marketingowa
relacje z mediami
Microsoft Office
Produkcja Muzyczna
Project Management
Kierownicy projektów
Public Relations
Social Media
Social Media Marketing
Strony WWW
zarządanie projektem
Organizowanie eventów
wnioski o dotacje
Zarządzanie treścią w systemach CMS
manager kultury
Organizacje pozarządowe
Języki
angielski
biegły
hiszpański
podstawowy
niemiecki
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
Rzecznik Prasowy
Bytomskie Centrum Kultury
1. Komunikacja i reprezentacja instytucji
- kształtowanie wizerunku instytucji poprzez opracowywanie, autoryzowanie i przekazywanie informacji i innych materiałów dla mediów - media relacje,
- organizacja i obsługa spotkań z przedstawicielami mediów,
- prowadzenie polityki informacyjnej instytucji, informowanie opinii publicznej o aktualnych wydarzeniach organizowanych przez instytucję, udzielanie odpowiedzi na wszelki zapytania dotyczące repertuaru i funkcjonowania instytucji osobom fizycznym i podmiotom prawnym,
- nadzór nad spójnością wizualną i merytoryczną przekazywanych na zewnątrz, w tym do mediów, treści i informacji,
- administracja oficjalnej witryny internetowej instytucji (www.becek.pl) oraz witryn projektowych, przygotowywanie propozycji zmian funkcjonowania i modernizacji w/w witryn
- zarządzanie i administracja kanałami instytucji w mediach społecznościowych (Facebook, Twitter, G+, Youtube)
- redakcja newslettera,
2. Promocja
- opracowywanie koncepcji akcji promocyjnych dla instytucji oraz dla projektów przez instytucję organizowanych,
- pozyskiwanie patronów medialnych wydarzeń i projektów instytucji, nadzór nad realizacją umów i zobowiązań związanych z tym tematem, monitoring mediów,
- opracowywanie treści materiałów promocyjnych instytucji,
- planowanie i opracowywanie długo i krótkoterminowych działań marketingowych i reklamowych, w tym pozyskiwanie przestrzeni reklamowych w mediach tradycyjnych oraz opracowywanie kampanii w mediach społecznościowych,
- monitoring akcji promocyjno – reklamowych, ewaluacja wyników,
- przygotowywanie i zarządzanie bazą danych kontaktowych instytucji,
- współpraca z innymi pracownikami BCK w zakresie prawidłowej realizacji zadań związanych z prowadzeniem polityki promocyjnej,
3. Pozostałe czynności związane z prawidłowym funkcjonowaniem instytucji
- administracja kontami mailowymi pracowniczymi,
- gromadzenie informacji medialnych dotyczących instytucji w postaci elektronicznej,
- prowadzenie archiwum foto,
- obsługa imprez własnych oraz komercyjnych wynajmów sal.
- kształtowanie wizerunku instytucji poprzez opracowywanie, autoryzowanie i przekazywanie informacji i innych materiałów dla mediów - media relacje,
- organizacja i obsługa spotkań z przedstawicielami mediów,
- prowadzenie polityki informacyjnej instytucji, informowanie opinii publicznej o aktualnych wydarzeniach organizowanych przez instytucję, udzielanie odpowiedzi na wszelki zapytania dotyczące repertuaru i funkcjonowania instytucji osobom fizycznym i podmiotom prawnym,
- nadzór nad spójnością wizualną i merytoryczną przekazywanych na zewnątrz, w tym do mediów, treści i informacji,
- administracja oficjalnej witryny internetowej instytucji (www.becek.pl) oraz witryn projektowych, przygotowywanie propozycji zmian funkcjonowania i modernizacji w/w witryn
- zarządzanie i administracja kanałami instytucji w mediach społecznościowych (Facebook, Twitter, G+, Youtube)
- redakcja newslettera,
2. Promocja
- opracowywanie koncepcji akcji promocyjnych dla instytucji oraz dla projektów przez instytucję organizowanych,
- pozyskiwanie patronów medialnych wydarzeń i projektów instytucji, nadzór nad realizacją umów i zobowiązań związanych z tym tematem, monitoring mediów,
- opracowywanie treści materiałów promocyjnych instytucji,
- planowanie i opracowywanie długo i krótkoterminowych działań marketingowych i reklamowych, w tym pozyskiwanie przestrzeni reklamowych w mediach tradycyjnych oraz opracowywanie kampanii w mediach społecznościowych,
- monitoring akcji promocyjno – reklamowych, ewaluacja wyników,
- przygotowywanie i zarządzanie bazą danych kontaktowych instytucji,
- współpraca z innymi pracownikami BCK w zakresie prawidłowej realizacji zadań związanych z prowadzeniem polityki promocyjnej,
3. Pozostałe czynności związane z prawidłowym funkcjonowaniem instytucji
- administracja kontami mailowymi pracowniczymi,
- gromadzenie informacji medialnych dotyczących instytucji w postaci elektronicznej,
- prowadzenie archiwum foto,
- obsługa imprez własnych oraz komercyjnych wynajmów sal.
Konsultant, specjalista ds. mediów społecznościowych
Fundacja Integracji Kultury
Współpraca dotyczyła konsultacji i opracowania działań marketingowych
oraz promocyjnych, a także rozwiązań sprzedażowych, działań w Internecie, w „social media” oraz media relacji związanych z realizacją Międzynarodowego Festiwalu Palm Jazz w Gliwicach.
oraz promocyjnych, a także rozwiązań sprzedażowych, działań w Internecie, w „social media” oraz media relacji związanych z realizacją Międzynarodowego Festiwalu Palm Jazz w Gliwicach.
Członek zarządu, specjalista ds. public relations, koordynator projektów
Stowarzyszenie Muzyczne Śląski Jazz Club
Związany ze ŚJC od listopada 2007. Koordynacja projektów organizacji dotycząca określania zakresu działań, pozyskiwania grantów w konkursach ze środków publicznych oraz od prywatnych sponsorów, negocjacje cenowe z wykonawcami, koordynacja pracy wolontariuszy oraz pracowników podczas wydarzeń (fotograficy, filmowcy, graficy, etc), prowadzenie imprez (konferansjerka).
Kompleksowa obsługa procesów komunikacji zewnętrznej i wewnętrznej organizacji. Opracowanie strategii komunikacji, wdrażanie, nadzór i ewaluacja osiągniętych rezultatów.
Realizacja projektów wydawniczych organizacji, produkcja muzyczna i filmowa - koordynacja produkcji, nadzór merytoryczny i finansowy, promocja.
Kompleksowa obsługa procesów komunikacji zewnętrznej i wewnętrznej organizacji. Opracowanie strategii komunikacji, wdrażanie, nadzór i ewaluacja osiągniętych rezultatów.
Realizacja projektów wydawniczych organizacji, produkcja muzyczna i filmowa - koordynacja produkcji, nadzór merytoryczny i finansowy, promocja.
Współpraca zadaniowa
Współpraca zadaniowa (umowy o dzieło) obejmowała do tej pory prowadzenie XVI, XVII, XVIII i XX festiwalu „Jazz Sessions”, przygotowanie informacji prasowych o XVIII „Jazz Sessions”, współorganizacja oraz prowadzanie wydarzenia. W latach 2006 – 2009 oraz w roku 2011 prowadzenie koncertów po hasłem „Pożegnanie lata”, natomiast w latach 2007 i 2008 prowadzenie koncertów finałowych „Cymesów”.
Specjalista ds. komunikacji, koordnator projektów
Centrum Kultury "Karolinka"
Opracowanie i wdrażanie projektów w zakresie promocji, zarządzanie procesem komunikacji zewnętrznej i wewnętrznej, dobór kanałów dystrybucji informacji, promocja i marketing (cele wizerunkowe i sprzedażowe), relacje z mediami, pozyskiwanie środków pozabudżetowych (konkursy grantowe, sponsorzy).
1. Tworzenie, upowszechnianie i ochrona kultury, wspieranie oraz promocja edukacji kulturalnej i inicjatyw kulturalnych
2. Kreowanie wizerunku instytucji poprzez opracowywanie i wdrażanie projektów w zakresie komunikacji, promocji i marketingu.
3. Zarządzania procesem komunikacji zewnętrznej i wewnętrznej instytucji, w tym
opracowywanie strategii medialnej, dbanie o zawartość i pozycjonowanie serwisów www,
monitoring Intranetu
4. Budowanie i utrzymywanie relacji z mediami, w tym monitorowanie publikacji medialnych
5. Dbanie o spójność identyfikacji wizualnej instytucji
6. Pozyskiwanie środków pozabudżetowych na realizację zadań w dziedzinie kultury i promocji
1. Tworzenie, upowszechnianie i ochrona kultury, wspieranie oraz promocja edukacji kulturalnej i inicjatyw kulturalnych
2. Kreowanie wizerunku instytucji poprzez opracowywanie i wdrażanie projektów w zakresie komunikacji, promocji i marketingu.
3. Zarządzania procesem komunikacji zewnętrznej i wewnętrznej instytucji, w tym
opracowywanie strategii medialnej, dbanie o zawartość i pozycjonowanie serwisów www,
monitoring Intranetu
4. Budowanie i utrzymywanie relacji z mediami, w tym monitorowanie publikacji medialnych
5. Dbanie o spójność identyfikacji wizualnej instytucji
6. Pozyskiwanie środków pozabudżetowych na realizację zadań w dziedzinie kultury i promocji
Specjalsita ds. public realtions
Agencja Reklamowa „Media Press”
1. Pozyskiwanie klientów w relacjach B2B z terenu całego kraju – oferta zakładała publikację artykułu sponsorowanego na łamach ogólnopolskiej gazety w tamach prezentacji biznesowej wybranego sektora, branży lub regionu Polski.
2. Przeprowadzenie wywiadu z osobą decyzyjną w firmie – podstawa do stworzenia artykułu
3. Przeprowadzanie negocjacji cenowych dotyczących powierzchni i miejsca artykułu w gazecie
4. Przygotowanie artykułu i uzyskanie autoryzacji klienta
2. Przeprowadzenie wywiadu z osobą decyzyjną w firmie – podstawa do stworzenia artykułu
3. Przeprowadzanie negocjacji cenowych dotyczących powierzchni i miejsca artykułu w gazecie
4. Przygotowanie artykułu i uzyskanie autoryzacji klienta
Projekty
Jazz w Ruinach
Międzynarodowy Festiwal JAZZ W RUINACH to festiwal młodych wschodzących gwiazd muzyki jazzowej, około jazzowej i improwizowanej twórców z całego świata. Ale to także festiwal młodej sztuki graficznej, z całego świata.
Jazz w Ruinach
Jazz w Ruinach festiwal interdyscyplinarny, to łączenie sztuk – młoda scena muzyczna, młoda fala twórców grafiki i plakatu. Festiwal jest platformą porozumienia pomiędzy muzyką a grafiką. Zarówno wśród muzyków, jak i grafików pojawiają się młode, wschodzące gwiazdy. To do nich należy przyszłość.
Jazz w Ruinach
Jazz w Ruinach festiwal interdyscyplinarny, to łączenie sztuk – młoda scena muzyczna, młoda fala twórców grafiki i plakatu. Festiwal jest platformą porozumienia pomiędzy muzyką a grafiką. Zarówno wśród muzyków, jak i grafików pojawiają się młode, wschodzące gwiazdy. To do nich należy przyszłość.
Zakres obowiązków
Dyrektor festiwalu. Pomysł, program, dobór kadr, nadzór nad realizacją, promocja-reklama, prowadzenie.
Czwartek Jazzowy z Gwiazdą
Czwartek Jazzowy z Gwiazdą to jeden z najstarszych cykli koncertowych realizowanych na Śląsku nieprzerwanie od kwietnia 2002 roku (czyli od ponad 15 lat) przez Stowarzyszenie Muzyczne Śląski Jazz Club, najstarsze stowarzyszenie jazzowe w Polsce.
Czwartek Jazzowy z Gwiazdą
Idea cyklu to prezentacja najwybitniejszych twórców światowej sceny jazzowej w warunkach klubowych, a więc niezwykle intymnych, pozwalających na bardzo bliski kontakt między artystą i odbiorcą i nawiązujących do tradycji, do czasów powstawania i kształtowania się zjawiska pod tytułem jazz za oceanem, w klubach Nowego Jorku i na Zachodnim Wybrzeżu USA.
Czwartek Jazzowy z Gwiazdą
Idea cyklu to prezentacja najwybitniejszych twórców światowej sceny jazzowej w warunkach klubowych, a więc niezwykle intymnych, pozwalających na bardzo bliski kontakt między artystą i odbiorcą i nawiązujących do tradycji, do czasów powstawania i kształtowania się zjawiska pod tytułem jazz za oceanem, w klubach Nowego Jorku i na Zachodnim Wybrzeżu USA.
Zakres obowiązków
Dyrektor festiwalu, nadzór nad realizacją projektu, pomysł, dobór kadr, realizacja, prowadzenie, promocja.
Power of Diversity - the Crossing Lines Project
współfinansowany przez Agencję Wykonawczą ds. Edukacji, Kultury i Sektora
Audiowizualnego Komisji Europejskiej (EACEA) w ramach programu Kreatywna
Europa (Creative Europe).
Audiowizualnego Komisji Europejskiej (EACEA) w ramach programu Kreatywna
Europa (Creative Europe).
Zakres obowiązków
Współpraca jako specjalista ds. PR i wsparcie koordynatorskie poprzez instytucję partnerską - Bytomskie Centrum Kultury w Bytomiu.
Szkolenia i kursy
HTML Certificate - wydany przez SoloLearn w kwietniu 2021 - link https://www.sololearn.com/Certificate/1014-20907887/pdf/
Szkolenie z zakresu udzielania pierwszej pomocy (2019) – organizator ERMed.
Certyfikat Google Ads z reklamy wideo Identyfikator Ukończenia: 55327921 ważny do 13 sierpnia 2021 https://bit.ly/33VXnI5
Certyfikat Google Ads z reklamy w sieci reklamowej, Identyfikator Ukończenia: 53244824, ważny do 11 sierpnia 2021 (link: https://bit.ly/2XPXT6R )
Certyfikat Google Ads z reklamy w sieci wyszukiwania Identyfikator Ukończenia: 53243740 Traci ważność: 8 sierpnia 2021
https://bit.ly/30E31wv
Google Internetowe Rewolucje – certyfikat potwierdzający pozytywny wynik egzaminu „Podstawy marketingu internetowego” (2019). Identyfikator certyfikatu: 5FG 97H YLY. Autentyczność certyfikatu można zweryfikować na stronie HTTPS://GOO.GL/StrUKg
Google Analytics Academy - Google Analytics dla początkujących – Certyfikat ważny do 26 października 2022 roku.
Google Analytics Academy - Google Analytics dla zaawansowanych – Certyfikat ważny do 4 kwietnia 2023.
„Marketing internetowy w instytucjach kultury” – prowadzenie Kuba Nagórski, specjalista marketingu zintegrowanego i social media, firma Spin Digital
Organizator: Regionalny Instytut Kultury w Katowicach (2018)
Obsługa terminala do doładowań i pobierania opłat – szkolenie zrealizowane przez Asseco Poland S.A. w ramach programu „Śląska Karta Usług Publicznych” (2015)
(numer certyfikatu 75/08/2015/OTD)
„Kultura ku lepszemu tworzeniu unijnych racjonalnych aplikacji” – przygotowanie aplikacji związanych z finansowaniem przedsięwzięć kulturalnych z funduszy pomocowych Unii Europejskiej oraz innych źródeł (32 godziny)
- projekty inwestycyjne w ramach RPO (EFRR) oraz Norweskiego Mechanizmu Finansowych
- projekty miękkie, nie inwestycyjne, szkoleniowe w ramach POKL (EFS) oraz programów Kultura,
Obywatele dla Europy, Media 2007, Młodzież w Działaniu
Organizator: Regionalny Ośrodek Kultury w Katowicach (2007)
„Nowe przestrenia w kulturze” – seminarium organizowane przez Polskie Towarzystwo Kultury
oraz Regionalny Ośrodek Kultury w Katowciach (2006)
„Pozabudżetowe środki na działalność kulturalną. Warsztaty pisania wniosków”.
Organizator: Agencja Kapitałowo – Promocyjna „IRBA” S.A. Zajęcia prowadził Trener Regionalny Instytutu Adama Mickiewicza w Warszawie (2006)
„Pozyskiwanie środków europejskich na rozwój instytucji kultury” – organizator Fundacja Rozwoju Demokracji Lokalnej. Ośrodek Kształcenia Samorządu Terytorialnego im. W. Pańki w Katowicach. Prowadzący szkolenie: Grzegorz Mądry. (2005)
Specjalista menedżersko - administracyjny i finansowy firm. Praktyka: Śląska Wyższa Szkoła Zarządzania – Biuro Promocji (2003)
Szkolenie z zakresu udzielania pierwszej pomocy (2019) – organizator ERMed.
Certyfikat Google Ads z reklamy wideo Identyfikator Ukończenia: 55327921 ważny do 13 sierpnia 2021 https://bit.ly/33VXnI5
Certyfikat Google Ads z reklamy w sieci reklamowej, Identyfikator Ukończenia: 53244824, ważny do 11 sierpnia 2021 (link: https://bit.ly/2XPXT6R )
Certyfikat Google Ads z reklamy w sieci wyszukiwania Identyfikator Ukończenia: 53243740 Traci ważność: 8 sierpnia 2021
https://bit.ly/30E31wv
Google Internetowe Rewolucje – certyfikat potwierdzający pozytywny wynik egzaminu „Podstawy marketingu internetowego” (2019). Identyfikator certyfikatu: 5FG 97H YLY. Autentyczność certyfikatu można zweryfikować na stronie HTTPS://GOO.GL/StrUKg
Google Analytics Academy - Google Analytics dla początkujących – Certyfikat ważny do 26 października 2022 roku.
Google Analytics Academy - Google Analytics dla zaawansowanych – Certyfikat ważny do 4 kwietnia 2023.
„Marketing internetowy w instytucjach kultury” – prowadzenie Kuba Nagórski, specjalista marketingu zintegrowanego i social media, firma Spin Digital
Organizator: Regionalny Instytut Kultury w Katowicach (2018)
Obsługa terminala do doładowań i pobierania opłat – szkolenie zrealizowane przez Asseco Poland S.A. w ramach programu „Śląska Karta Usług Publicznych” (2015)
(numer certyfikatu 75/08/2015/OTD)
„Kultura ku lepszemu tworzeniu unijnych racjonalnych aplikacji” – przygotowanie aplikacji związanych z finansowaniem przedsięwzięć kulturalnych z funduszy pomocowych Unii Europejskiej oraz innych źródeł (32 godziny)
- projekty inwestycyjne w ramach RPO (EFRR) oraz Norweskiego Mechanizmu Finansowych
- projekty miękkie, nie inwestycyjne, szkoleniowe w ramach POKL (EFS) oraz programów Kultura,
Obywatele dla Europy, Media 2007, Młodzież w Działaniu
Organizator: Regionalny Ośrodek Kultury w Katowicach (2007)
„Nowe przestrenia w kulturze” – seminarium organizowane przez Polskie Towarzystwo Kultury
oraz Regionalny Ośrodek Kultury w Katowciach (2006)
„Pozabudżetowe środki na działalność kulturalną. Warsztaty pisania wniosków”.
Organizator: Agencja Kapitałowo – Promocyjna „IRBA” S.A. Zajęcia prowadził Trener Regionalny Instytutu Adama Mickiewicza w Warszawie (2006)
„Pozyskiwanie środków europejskich na rozwój instytucji kultury” – organizator Fundacja Rozwoju Demokracji Lokalnej. Ośrodek Kształcenia Samorządu Terytorialnego im. W. Pańki w Katowicach. Prowadzący szkolenie: Grzegorz Mądry. (2005)
Specjalista menedżersko - administracyjny i finansowy firm. Praktyka: Śląska Wyższa Szkoła Zarządzania – Biuro Promocji (2003)
Edukacja
Specjalizacje
Marketing
Zarządzanie marką
Media/Sztuka/Rozrywka
Organizacja i obsługa imprez
Media/Sztuka/Rozrywka
Planowanie i zakup mediów
Media/Sztuka/Rozrywka
Produkcja i realizacja
Media/Sztuka/Rozrywka
Zarządzanie mediami/sztuką/rozrywką
Zainteresowania
muzyka barokowa, jazz, muzyka współczesna, fotografia, grafika
Organizacje
Stowarzyszenie Muzyczne Śląski Jazz Club
Grupy
Eventy i animacja czasu wolnego
STAGEMAN jest dumny ze swoich Animatorów - dołącz do nas na www.stageman.pl i odważ się, by wejść do świata animacji czasu wolnego!
Google hacking
Co ciekawego można znaleźć za pomocą Google? Jakie tajemnicze strony, tajne pliki, boczne furtki i tylne drzwi do serwisów WWW pokazują się w wynikach wyszukiwania Google?
Public Relations w praktyce
Czym jest Public Relations? Jak działać najefektywniej, a zarazem efektownie?