Daniel Ryciak

Specjalista ds. komunikacji, e-marketingu, organizacji eventów.
Gliwice, śląskie

Umiejętności

Copywriting Kreatywne rozwiązywanie problemów Fotografia cyfrowa Grafika Komunikacja Marketingowa Strategia marketingowa relacje z mediami Microsoft Office Produkcja Muzyczna Project Management Kierownicy projektów Public Relations Social Media Social Media Marketing Strony WWW zarządanie projektem Organizowanie eventów wnioski o dotacje Zarządzanie treścią w systemach CMS manager kultury Organizacje pozarządowe

Języki

angielski
biegły
hiszpański
podstawowy
niemiecki
podstawowy

Doświadczenie zawodowe

Logo
Właściciel
eviDenteR
Agencja reklamowa i PR, specjalizująca się przede wszystkim na kreacji wizerunki w sieci i e-marketingu. Ponadto organizot eventów, koncertów, festiwali od A do Z. Zapewnia kompleksową obsługę.
Logo
Rzecznik Prasowy
Bytomskie Centrum Kultury
1. Komunikacja i reprezentacja instytucji

- kształtowanie wizerunku instytucji poprzez opracowywanie, autoryzowanie i przekazywanie informacji i innych materiałów dla mediów - media relacje,
- organizacja i obsługa spotkań z przedstawicielami mediów,
- prowadzenie polityki informacyjnej instytucji, informowanie opinii publicznej o aktualnych wydarzeniach organizowanych przez instytucję, udzielanie odpowiedzi na wszelki zapytania dotyczące repertuaru i funkcjonowania instytucji osobom fizycznym i podmiotom prawnym,
- nadzór nad spójnością wizualną i merytoryczną przekazywanych na zewnątrz, w tym do mediów, treści i informacji,
- administracja oficjalnej witryny internetowej instytucji (www.becek.pl) oraz witryn projektowych, przygotowywanie propozycji zmian funkcjonowania i modernizacji w/w witryn
- zarządzanie i administracja kanałami instytucji w mediach społecznościowych (Facebook, Twitter, G+, Youtube)
- redakcja newslettera,

2. Promocja

- opracowywanie koncepcji akcji promocyjnych dla instytucji oraz dla projektów przez instytucję organizowanych,
- pozyskiwanie patronów medialnych wydarzeń i projektów instytucji, nadzór nad realizacją umów i zobowiązań związanych z tym tematem, monitoring mediów,
- opracowywanie treści materiałów promocyjnych instytucji,
- planowanie i opracowywanie długo i krótkoterminowych działań marketingowych i reklamowych, w tym pozyskiwanie przestrzeni reklamowych w mediach tradycyjnych oraz opracowywanie kampanii w mediach społecznościowych,
- monitoring akcji promocyjno – reklamowych, ewaluacja wyników,
- przygotowywanie i zarządzanie bazą danych kontaktowych instytucji,
- współpraca z innymi pracownikami BCK w zakresie prawidłowej realizacji zadań związanych z prowadzeniem polityki promocyjnej,

3. Pozostałe czynności związane z prawidłowym funkcjonowaniem instytucji

- administracja kontami mailowymi pracowniczymi,
- gromadzenie informacji medialnych dotyczących instytucji w postaci elektronicznej,
- prowadzenie archiwum foto,
- obsługa imprez własnych oraz komercyjnych wynajmów sal.
Logo
Prezes zarządu
Stowarzyszenie Muzyczne "Śląski Jazz Club"
Zarządzanie wszystkimi projektami organizacji, wdrażanie i nadzór nad realizacją projektów i rozwiązań systemowych związanych z działalnością organizacji, zarządzanie zasobami ludzkimi i reprezentowanie organizacji.
Logo
Konsultant, specjalista ds. mediów społecznościowych
Fundacja Integracji Kultury
Współpraca dotyczyła konsultacji i opracowania działań marketingowych
oraz promocyjnych, a także rozwiązań sprzedażowych, działań w Internecie, w „social media” oraz media relacji związanych z realizacją Międzynarodowego Festiwalu Palm Jazz w Gliwicach.
Logo
Członek zarządu, specjalista ds. public relations, koordynator projektów
Stowarzyszenie Muzyczne Śląski Jazz Club
Związany ze ŚJC od listopada 2007. Koordynacja projektów organizacji dotycząca określania zakresu działań, pozyskiwania grantów w konkursach ze środków publicznych oraz od prywatnych sponsorów, negocjacje cenowe z wykonawcami, koordynacja pracy wolontariuszy oraz pracowników podczas wydarzeń (fotograficy, filmowcy, graficy, etc), prowadzenie imprez (konferansjerka).

Kompleksowa obsługa procesów komunikacji zewnętrznej i wewnętrznej organizacji. Opracowanie strategii komunikacji, wdrażanie, nadzór i ewaluacja osiągniętych rezultatów.

Realizacja projektów wydawniczych organizacji, produkcja muzyczna i filmowa - koordynacja produkcji, nadzór merytoryczny i finansowy, promocja.
Gliwicki Teatr Muzyczny
Współpraca zadaniowa
Współpraca zadaniowa (umowy o dzieło) obejmowała do tej pory prowadzenie XVI, XVII, XVIII i XX festiwalu „Jazz Sessions”, przygotowanie informacji prasowych o XVIII „Jazz Sessions”, współorganizacja oraz prowadzanie wydarzenia. W latach 2006 – 2009 oraz w roku 2011 prowadzenie koncertów po hasłem „Pożegnanie lata”, natomiast w latach 2007 i 2008 prowadzenie koncertów finałowych „Cymesów”.
Polskie Radio S.A
praktyka zawodowa
Logo
Specjalista ds. komunikacji, koordnator projektów
Centrum Kultury "Karolinka"
Opracowanie i wdrażanie projektów w zakresie promocji, zarządzanie procesem komunikacji zewnętrznej i wewnętrznej, dobór kanałów dystrybucji informacji, promocja i marketing (cele wizerunkowe i sprzedażowe), relacje z mediami, pozyskiwanie środków pozabudżetowych (konkursy grantowe, sponsorzy).

1. Tworzenie, upowszechnianie i ochrona kultury, wspieranie oraz promocja edukacji kulturalnej i inicjatyw kulturalnych
2. Kreowanie wizerunku instytucji poprzez opracowywanie i wdrażanie projektów w zakresie komunikacji, promocji i marketingu.
3. Zarządzania procesem komunikacji zewnętrznej i wewnętrznej instytucji, w tym
opracowywanie strategii medialnej, dbanie o zawartość i pozycjonowanie serwisów www,
monitoring Intranetu
4. Budowanie i utrzymywanie relacji z mediami, w tym monitorowanie publikacji medialnych
5. Dbanie o spójność identyfikacji wizualnej instytucji
6. Pozyskiwanie środków pozabudżetowych na realizację zadań w dziedzinie kultury i promocji
Logo
Specjalsita ds. public realtions
Agencja Reklamowa „Media Press”
1. Pozyskiwanie klientów w relacjach B2B z terenu całego kraju – oferta zakładała publikację artykułu sponsorowanego na łamach ogólnopolskiej gazety w tamach prezentacji biznesowej wybranego sektora, branży lub regionu Polski.
2. Przeprowadzenie wywiadu z osobą decyzyjną w firmie – podstawa do stworzenia artykułu
3. Przeprowadzanie negocjacji cenowych dotyczących powierzchni i miejsca artykułu w gazecie
4. Przygotowanie artykułu i uzyskanie autoryzacji klienta

Projekty

Jazz w Ruinach
Międzynarodowy Festiwal JAZZ W RUINACH to festiwal młodych wschodzących gwiazd muzyki jazzowej, około jazzowej i improwizowanej twórców z całego świata. Ale to także festiwal młodej sztuki graficznej, z całego świata.

Jazz w Ruinach
Jazz w Ruinach festiwal interdyscyplinarny, to łączenie sztuk – młoda scena muzyczna, młoda fala twórców grafiki i plakatu. Festiwal jest platformą porozumienia pomiędzy muzyką a grafiką. Zarówno wśród muzyków, jak i grafików pojawiają się młode, wschodzące gwiazdy. To do nich należy przyszłość.
Zakres obowiązków
Dyrektor festiwalu. Pomysł, program, dobór kadr, nadzór nad realizacją, promocja-reklama, prowadzenie.
Czwartek Jazzowy z Gwiazdą
Czwartek Jazzowy z Gwiazdą to jeden z najstarszych cykli koncertowych realizowanych na Śląsku nieprzerwanie od kwietnia 2002 roku (czyli od ponad 15 lat) przez Stowarzyszenie Muzyczne Śląski Jazz Club, najstarsze stowarzyszenie jazzowe w Polsce.

Czwartek Jazzowy z Gwiazdą
Idea cyklu to prezentacja najwybitniejszych twórców światowej sceny jazzowej w warunkach klubowych, a więc niezwykle intymnych, pozwalających na bardzo bliski kontakt między artystą i odbiorcą i nawiązujących do tradycji, do czasów powstawania i kształtowania się zjawiska pod tytułem jazz za oceanem, w klubach Nowego Jorku i na Zachodnim Wybrzeżu USA.
Zakres obowiązków
Dyrektor festiwalu, nadzór nad realizacją projektu, pomysł, dobór kadr, realizacja, prowadzenie, promocja.
People Power Partnership
finansowany z funduszy UE
(lider projektu Teatr PAN.OPTIKUM z Niemiec).
Zakres obowiązków
Współpraca koordynacyjna w ramach instytucji partnerskiej - Bytomskie Centrum Kultury.
Power of Diversity - the Crossing Lines Project
współfinansowany przez Agencję Wykonawczą ds. Edukacji, Kultury i Sektora
Audiowizualnego Komisji Europejskiej (EACEA) w ramach programu Kreatywna
Europa (Creative Europe).
Zakres obowiązków
Współpraca jako specjalista ds. PR i wsparcie koordynatorskie poprzez instytucję partnerską - Bytomskie Centrum Kultury w Bytomiu.
JAZZtrzębie
JAZZtrzębie Festiwal to projekt organizowany pod auspicjami UNESCO, w ramach obchodzonego na cały świecie Międzynarodowego Dnia Jazzu.
Zakres obowiązków
Koordynacja projektu, pozyskiwaniu środków, nadzór nad realizacją, prowadzenie.

Szkolenia i kursy

HTML Certificate - wydany przez SoloLearn w kwietniu 2021 - link https://www.sololearn.com/Certificate/1014-20907887/pdf/

Szkolenie z zakresu udzielania pierwszej pomocy (2019) – organizator ERMed.

Certyfikat Google Ads z reklamy wideo Identyfikator Ukończenia: 55327921 ważny do 13 sierpnia 2021 https://bit.ly/33VXnI5


Certyfikat Google Ads z reklamy w sieci reklamowej, Identyfikator Ukończenia: 53244824, ważny do 11 sierpnia 2021 (link: https://bit.ly/2XPXT6R )

Certyfikat Google Ads z reklamy w sieci wyszukiwania Identyfikator Ukończenia: 53243740 Traci ważność: 8 sierpnia 2021
https://bit.ly/30E31wv

Google Internetowe Rewolucje – certyfikat potwierdzający pozytywny wynik egzaminu „Podstawy marketingu internetowego” (2019). Identyfikator certyfikatu: 5FG 97H YLY. Autentyczność certyfikatu można zweryfikować na stronie HTTPS://GOO.GL/StrUKg

Google Analytics Academy - Google Analytics dla początkujących – Certyfikat ważny do 26 października 2022 roku.

Google Analytics Academy - Google Analytics dla zaawansowanych – Certyfikat ważny do 4 kwietnia 2023.

„Marketing internetowy w instytucjach kultury” – prowadzenie Kuba Nagórski, specjalista marketingu zintegrowanego i social media, firma Spin Digital
Organizator: Regionalny Instytut Kultury w Katowicach (2018)


Obsługa terminala do doładowań i pobierania opłat – szkolenie zrealizowane przez Asseco Poland S.A. w ramach programu „Śląska Karta Usług Publicznych” (2015)
(numer certyfikatu 75/08/2015/OTD)

„Kultura ku lepszemu tworzeniu unijnych racjonalnych aplikacji” – przygotowanie aplikacji związanych z finansowaniem przedsięwzięć kulturalnych z funduszy pomocowych Unii Europejskiej oraz innych źródeł (32 godziny)
- projekty inwestycyjne w ramach RPO (EFRR) oraz Norweskiego Mechanizmu Finansowych
- projekty miękkie, nie inwestycyjne, szkoleniowe w ramach POKL (EFS) oraz programów Kultura,
Obywatele dla Europy, Media 2007, Młodzież w Działaniu
Organizator: Regionalny Ośrodek Kultury w Katowicach (2007)

„Nowe przestrenia w kulturze” – seminarium organizowane przez Polskie Towarzystwo Kultury
oraz Regionalny Ośrodek Kultury w Katowciach (2006)

„Pozabudżetowe środki na działalność kulturalną. Warsztaty pisania wniosków”.
Organizator: Agencja Kapitałowo – Promocyjna „IRBA” S.A. Zajęcia prowadził Trener Regionalny Instytutu Adama Mickiewicza w Warszawie (2006)

„Pozyskiwanie środków europejskich na rozwój instytucji kultury” – organizator Fundacja Rozwoju Demokracji Lokalnej. Ośrodek Kształcenia Samorządu Terytorialnego im. W. Pańki w Katowicach. Prowadzący szkolenie: Grzegorz Mądry. (2005)

Specjalista menedżersko - administracyjny i finansowy firm. Praktyka: Śląska Wyższa Szkoła Zarządzania – Biuro Promocji (2003)

Edukacja

Logo
Komunikacja Perswazyjna, Reklama, Public Relations, Promocja Polityczna, studia podyplomowe
Uniwersytet Śląski w Katowicach
Logo
Instytut Jazzu , licencjackie
Akademia Muzyczna im. Karola Szymanowskiego w Katowicach

Specjalizacje

Marketing
Zarządzanie marką
Media/Sztuka/Rozrywka
Organizacja i obsługa imprez
Media/Sztuka/Rozrywka
Planowanie i zakup mediów
Media/Sztuka/Rozrywka
Produkcja i realizacja
Media/Sztuka/Rozrywka
Zarządzanie mediami/sztuką/rozrywką

Zainteresowania

muzyka barokowa, jazz, muzyka współczesna, fotografia, grafika

Organizacje

Stowarzyszenie Muzyczne Śląski Jazz Club

Grupy

Design aRT
Design aRT
Główna tematyką jest grafika 2D, webdesign, fotografia cyfrowa.
Eventy i animacja czasu wolnego
Eventy i animacja czasu wolnego
STAGEMAN jest dumny ze swoich Animatorów - dołącz do nas na www.stageman.pl i odważ się, by wejść do świata animacji czasu wolnego!
Fotografia
Fotografia
Grupa miłośników fotografii...
Fotografia Extremalna
Fotografia Extremalna
Fotografia Extremalna.
Google hacking
Google hacking
Co ciekawego można znaleźć za pomocą Google? Jakie tajemnicze strony, tajne pliki, boczne furtki i tylne drzwi do serwisów WWW pokazują się w wynikach wyszukiwania Google?
Jazz
Jazz
Jazz, funk, acid, modern, free, groove
jazz radio
jazz radio
milosnicy i kochankowie jazz radia warszawa 106.8 krakow 101 FM
Public Relations w praktyce
Public Relations w praktyce
Czym jest Public Relations? Jak działać najefektywniej, a zarazem efektownie?
Reklama, marketing, marka
Reklama, marketing, marka
Reklama, marketing, zarządzanie marką
Webdesign
Webdesign
Projektowanie WWW