Doświadczenie zawodowe
Doradca klienta
Aktywna sprzedaż dla OpenOnline i GetinOnline produktów finansowych, kont osobistych z naciskiem na pozyskanie nowego klienta oraz pozyskanie depozytu z zachowaniem wysokich standardów obsługi klientów grupy kapitałowej zgodnych z procedurą sprzedaży, budowanie i utrzymywanie długofalowych relacji z Klientami.
Kierownik Oddziału
Kierownik Oddziału
Aktywne zarządzanie zespołem sprzedażowym, nadzór nad funkcjonowaniem oddziału, budowanie i utrzymywanie długofalowych relacji z Klientami, rozpoznawanie potrzeb Klienta i opracowywanie pakietów rozwiązań finansowych odpowiadających indywidualnym ich potrzebom, aktywny udział w procesie rekrutacji na stanowiska sprzedażowe.
Aktywne zarządzanie zespołem sprzedażowym, nadzór nad funkcjonowaniem oddziału, budowanie i utrzymywanie długofalowych relacji z Klientami, rozpoznawanie potrzeb Klienta i opracowywanie pakietów rozwiązań finansowych odpowiadających indywidualnym ich potrzebom, aktywny udział w procesie rekrutacji na stanowiska sprzedażowe.
Conference Support Manager
Kierownik Wsparcia Konferencji
Odpowiedzialny za rozbudowę i rozwinięcie nowo powstałego działu Wsparcia Konferencji, koordynowanie działań logistycznych, zarządzanie materiałami konferencyjnymi, magazynem (zapewnianie dostaw gwarantujących terminową realizację planów produkcyjnych), rekrutacja pracowników oraz ich szkolenie. Dział liczący 15 osób, odpowiedzialny za monitoring i raportowanie sprzedaży, obsługą techniczną konferencji, ścisła współpraca z działem sprzedaży, marketingu i sponsoringu)
Odpowiedzialny za rozbudowę i rozwinięcie nowo powstałego działu Wsparcia Konferencji, koordynowanie działań logistycznych, zarządzanie materiałami konferencyjnymi, magazynem (zapewnianie dostaw gwarantujących terminową realizację planów produkcyjnych), rekrutacja pracowników oraz ich szkolenie. Dział liczący 15 osób, odpowiedzialny za monitoring i raportowanie sprzedaży, obsługą techniczną konferencji, ścisła współpraca z działem sprzedaży, marketingu i sponsoringu)
Edukacja
Grupy
Wyższa Szkoła Zarządzania / Polish Open University
W POU nie dajemy recept. Uczymy jak nawigować wśród praktyki i teorii zarządzania oraz jak sprostać wyzwaniom, które stoją przed współczesnymi menedżerami.
Business Marketing
Marketing Sekrety. Social Media Marketing. Marketing wirusowy, marketing szeptany, event marketing, experiential marketing, guerilla marketing, marketing doświadczeń, content marketing.
Prawo pracy i ubezpieczeń społecznych
GRUPA specjalistów, sympatyków i pasjonatów teorii oraz praktyki PRAWA PRACY i UBEZPIECZEŃ SPOŁECZNYCH czyli przede wszystkim ludzie od KADR, PŁAC, ZUS-u i PODATKÓW osobist