Damian Rutka

Damian Rutka

Manager, MULTIKINO ZŁOTE TARASY

Warszawa, mazowieckie

Podsumowanie

  • Catering
  • Zarządzanie
  • zarządzanie operacyjne
  • Organizacja i koordynacja eventów
DYREKTOR KOMPLEKSU KINOWEGO MULTIKINO ZŁOTE TARASY

MULTIKINO S.A.

od czerwca 2010 (od 3 lat i 11 miesięcy)
zarządzanie sprzedażą kina: bilety, gastronomia, konferencje, reklama w celu maksymalizacji przychodów, organizowanie i wprowadzanie akcji marketingowych i promocyjnych, uzyskiwanie niezbędnych decyzji i zezwoleń administracji Państwowej w celu prowadzenia działalności przez kino
Z-CA DYR KOMPLEKSU KINOWEGO MULTIKINO ZŁOTE TARASY

MULTIKINO S.A.

maj 2008 - maj 2010 (przez 2 lata i 1 miesiąc)
Organizacja pracy gastronomi kina: określenie i wykorzystanie potencajłu zaplecza kina w postaci smodzielnej kuchni, 3 barów alkoholowych oraz Popcorn Baru.
CATERING & EVENT MANAGER

PREMIUM FOOD RESTAURACJE SP. Z O.O.

sierpień 2007 - kwiecień 2008 (przez 9 miesięcy)
Stworzenie działu cateringu firmy, promowanie firmy i marki poprzez sprzedaż i współorganizację eventów, cateringów, tworzenie menu na potrzeby wydarzeń i dostosywanie do potrzeb klienta
KIEROWNIK RESTAURACJI

AMREST SP. Z O.O.

czerwiec 2005 - lipiec 2007 (przez 2 lata i 2 miesiące)
Budowanie sprzedaży restauracji poprzez zapewnienie 100% saysfakcji klienta dzięki efektywnej obsłudze, przeprowadzanie audytów restauracji w tym z realizacji systemu HACCP, ustalanie, motywowanie i kontrola celi SMART, wprowadzanie nowych produktw oraz całego menu do sprzedaży, samodzielne poprowadzenie projektu otwarcia restauracji KFC w CH Złote Tarasy od strony operacyjnej
KIEROWNIK RESTAURACJI

PIZZA EXPRESS POLSKA SP. Z O.O.

grudzień 1999 - luty 2005 (przez 5 lat i 3 miesiące)
Zapewnienie ciągłości pracy restauracji, kontorla pracy zepołu kierowników oraz pracowników z uwzględnieniem standardów, prowadzenie gospodarki magazynowej, kontakt z dostawcami, przygotowywanie zamówień, rozliczanie spisów inv, wprowadzanie promocji centralnych firmy

Edukacja

PRZEDSIĘBIORCZOŚĆ I ZARZĄDZANIE, licencjackie

Szkoła Wyższa im. B. Jańskiego w Warszawie

wrzesień 2000 - marzec 2004 (przez 3 lata i 7 miesięcy)

Języki

Angielski

dobry

Informacje dodatkowe

Przebyte kursy

HOFFMAN CONSULTING
TECHNIKI SPRZEDAŻY:
- KATEGORYZACJE KLIENTÓW
- ZARZĄDZANIE SPRZEDAŻĄ DO KLUCZOWYCH KLIENTÓW
- WYTYCZANIE CELÓW
- SZTUKA PREZENTACJI
- BUDOWANIE WIZERUNKU
- ASERTYWNOŚĆ

AMREST UNIVERSITY
- SZTUKA PREZENTACJI
- POZYCJONOWANIE MARKI
- JPA – OCENY PRACOWNICZE
- MODELE EARS ORAZ SMART

MOTYWUJĄCE CELE I COACHING

ZARZADZANIE ZMIANĄ W ORGANIZACJI

Hobby

PODRÓŻE, MOTORYZACJA

Grupy

Zobacz szczegóły »