Umiejętności
Active Directory
ADK
Apache 2
ASP.NET
C#
CSI
CSS
DHCP
DNS
HTML
LAN-WAN
Linux
MDT
Microsoft SQL Server
MySQL
PHP 4/5
PostgreSQL
Powershell
Zarządzanie drukowaniem
Serwery druku
SharePoint
SharePoint Designer
Update Manager
VMware View
WDS
Stacje robocze
WSUS
MS Office
Helpdesk
Administracja systemami
office 2013
IBM SPSS Statistics
Wdrażanie oprogramowania
wsparcie techniczne
Sharepoint 2013
Helpdesk, administracja, serwis, bezpieczeństwo w IT
MS Exchange
Secunia
Urządzenia wielofunkcyjne
Dobra znajomość SPSS (Certyfikat SPPS Technology Expert)
Checkpoint Technologies
GPO policy
Nagios Core
Lync Server 2010/2013
wydruk poufny
Serwery Microsoft
Parallels 2x
Języki
polski
ojczysty
angielski
podstawowy
niemiecki
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
Mł. Specjalista ds. Bezpieczeństwa i Technologii Informatycznych
- Implementacja oraz zarządzanie systemami operacyjnymi i dostępowymi
- Implementacja oraz zarządzanie systemami pocztowymi, baz danych, intranetem korporacyjnym (Sharepoint 2013), serwerem wydruku.
- Realizacja II linii wsparcia dla użytkowników Końcowych (Helpdesk)
- Identyfikowanie i rozwiązywanie incydentów związanych z nieprawidłowym działaniem sieci oraz infrastruktury teleinformatycznej
- Monitorowanie poprawności działania infrastruktury teleinformatycznej
- Udział w projektach teleinformatycznych
- Wsparcie biznesu poprzez wykorzystanie nowoczesnych technologii informatycznych
- Współpraca z zewnętrznymi dostawcami sprzętu, oprogramowania oraz usług informatycznych
- Implementacja oraz zarządzanie systemami pocztowymi, baz danych, intranetem korporacyjnym (Sharepoint 2013), serwerem wydruku.
- Realizacja II linii wsparcia dla użytkowników Końcowych (Helpdesk)
- Identyfikowanie i rozwiązywanie incydentów związanych z nieprawidłowym działaniem sieci oraz infrastruktury teleinformatycznej
- Monitorowanie poprawności działania infrastruktury teleinformatycznej
- Udział w projektach teleinformatycznych
- Wsparcie biznesu poprzez wykorzystanie nowoczesnych technologii informatycznych
- Współpraca z zewnętrznymi dostawcami sprzętu, oprogramowania oraz usług informatycznych
Młodszy specjalista ds. Bezpieczeństwa i Technologii Informatycznych
Help desk dla użytkowników komputerów, zarządzanie sprzętem komputerowym, instalowanie, konfiguracja i administrowanie oprogramowaniem, zarządzanie serwerami i administracja pocztą elektroniczną, zarządzanie poziomami uprawnień itp..
Projekty
Wdrożenie systemu monitoringu OPManager
- Wdrożenie systemu monitoringu ManageEngine OP Manager
- Opracowanie niestandardowych skryptów monitorujących (Windows/Linux updates, monitorowanie zapytań SQL itp.)
- Wykorzystanie autorskiego systemu wysyłki SMS do celów powiadomień o awariach krytycznych usług i serwerów
Zakres obowiązków
- Analiza systemów monitoringu oraz wybór systemu- Wdrożenie systemu monitoringu ManageEngine OP Manager
- Opracowanie niestandardowych skryptów monitorujących (Windows/Linux updates, monitorowanie zapytań SQL itp.)
- Wykorzystanie autorskiego systemu wysyłki SMS do celów powiadomień o awariach krytycznych usług i serwerów
Wdrożenie ADSelfService Plus w grupie Amica
- opracowanie systemu wysyłającego wiadomości SMS z kodem autentykacji do użytkownika
- roll out systemu na spółki córki za granicą (2017 rok)
Portal do samodzielnego odblokowania konta i zmiany hasła przez użytkownika
Zakres obowiązków
- wdrożenie portalu w centrali (2016 rok)- opracowanie systemu wysyłającego wiadomości SMS z kodem autentykacji do użytkownika
- roll out systemu na spółki córki za granicą (2017 rok)
System Zarządzania Obrazami - Wdrożenie infrastruktury na potrzeby Windows 10
Przygotowanie uniwersalnego obrazu Microsoft Windows 10
Instalacja w obrazie z customizowanej wersji Microsoft Office 2013 Multilanguage
Wdrożenie Microsoft Deployment Toolkit
Konfiguracja systemu MDT
Wdrożenie Microsoft Windows Deployment Services
Stworzenie nienadzorowalnego boot image na potrzeby WDSa
Przygotowanie repozytorium sterowników
Przygotowanie repozytorium aplikacji
Przygotowanie kilkunastu GPO na potrzeby projektu
Przygotowanie rozwiązania do automatycznej aktualizacji obrazu o poprawki Windows
Instalacja w obrazie z customizowanej wersji Microsoft Office 2013 Multilanguage
Wdrożenie Microsoft Deployment Toolkit
Konfiguracja systemu MDT
Wdrożenie Microsoft Windows Deployment Services
Stworzenie nienadzorowalnego boot image na potrzeby WDSa
Przygotowanie repozytorium sterowników
Przygotowanie repozytorium aplikacji
Przygotowanie kilkunastu GPO na potrzeby projektu
Przygotowanie rozwiązania do automatycznej aktualizacji obrazu o poprawki Windows
Szkolenia i kursy
Parallels Remote Application Server Certification
SPSS Technology Expert
MS-20696 - Administering System Center Configuration Manager and Intune
MS-20488 Developing Microsoft SharePoint® Server 2013 Core Solutions
MS-20410 - Installing and Configuring Windows Server 2012
Wdrażanie klienckich systemów operacyjnych z wykorzystaniem Windows Deployment Services i SCCM
MS 20331 - CORE SOLUTIONS OF MICROSOFT SHAREPOINT SERVER 2013
MS6293A - Troubleshooting and Supporting Windows 7 in the Enterprise
MS6419 - Configuring, Managing, and Maintaining Windows Server 2008 R2 Servers
Projekt rozwoju kompentencji profesjalnego konsultanta:
1. Dobre porozumienie kluczem do sukcesu. Rozwój umiejętności komunikacyjnych.
2. Klient nasz partner w biznesie. Rozwój postawy asertywnej i proaktywnej
3. Profesjonalny konsultant. Rozwijanie kompetencji związanych z obsługą klienta.
SPSS Technology Expert
MS-20696 - Administering System Center Configuration Manager and Intune
MS-20488 Developing Microsoft SharePoint® Server 2013 Core Solutions
MS-20410 - Installing and Configuring Windows Server 2012
Wdrażanie klienckich systemów operacyjnych z wykorzystaniem Windows Deployment Services i SCCM
MS 20331 - CORE SOLUTIONS OF MICROSOFT SHAREPOINT SERVER 2013
MS6293A - Troubleshooting and Supporting Windows 7 in the Enterprise
MS6419 - Configuring, Managing, and Maintaining Windows Server 2008 R2 Servers
Projekt rozwoju kompentencji profesjalnego konsultanta:
1. Dobre porozumienie kluczem do sukcesu. Rozwój umiejętności komunikacyjnych.
2. Klient nasz partner w biznesie. Rozwój postawy asertywnej i proaktywnej
3. Profesjonalny konsultant. Rozwijanie kompetencji związanych z obsługą klienta.
Edukacja
Specjalizacje
IT - Administracja
Administrowanie systemami
IT - Administracja
Wsparcie techniczne/Helpdesk
IT - Rozwój oprogramowania
Inne
Zainteresowania
Sport, komputery, gry, muzyka,instrumenty muzyczne itp..
Inne
prawo jazdy kat. B
Uprawnienia w zakresie Eksploatacji urządzeń do 1 kV
Uprawnienia w zakresie Eksploatacji urządzeń do 1 kV