Języki
angielski
dobry
Doświadczenie zawodowe
Kierownik Centrum Utrzymania Klienta
Zarządzanie wynikami pracy oraz organizacją pracy działu w celu realizacji celów utrzymaniowych.
Zarządzanie zasobami w celu zapewnienia realizacji kampanii utrzymaniowych działu.
Współtworzenie procesów utrzymania Klientów B2C i SME.
Współtworzenie i zarządzanie budżetem działu.
Zarządzanie zasobami w celu zapewnienia realizacji kampanii utrzymaniowych działu.
Współtworzenie procesów utrzymania Klientów B2C i SME.
Współtworzenie i zarządzanie budżetem działu.
Koordynator Centrum Utrzymania Biznesu
Zapewnienie zgodnej ze standardami obsługi Klienta realizację zadań związanych z utrzymaniem relacji z klientami SOHO oraz SME, poprzez monitorowanie, rozliczanie wyników oraz prowadzenie coachingu osób w podległym zespole.
- Zarządzanie podległym zespołem – organizacja i nadzór pracę podległego zespołu w celu realizacji założonych KPI
- Monitorowanie jakości wykonywanych przez zespół czynności oraz prowadzenie coachingu podległego zespołu
- Szkolenie podległego zespołu
- Zarządzanie podległym zespołem – organizacja i nadzór pracę podległego zespołu w celu realizacji założonych KPI
- Monitorowanie jakości wykonywanych przez zespół czynności oraz prowadzenie coachingu podległego zespołu
- Szkolenie podległego zespołu
Szkolenia i kursy
Profesjonalna obsługa klienta - Netia SA
Program menadżerski - Krauthammer
Program menadżerski - Krauthammer
Specjalizacje
Call Center
Zarządzanie Call Center
Obsługa klienta
IT/Telekomunikacja
Sprzedaż
IT/Telekomunikacja
Zainteresowania
Wędkarstwo, muzyka, film, Internet, rozwój technologii.