Beata Partyka

Associate Director w IQVIA
Warszawa, mazowieckie

Doświadczenie zawodowe

IQVIA
Associate Director
Logo
Senior Manager Data Analytics
QuintilesIMS
Cegedim Group Poland Sp. z o.o.
Business Analysis Manager
Raportowanie bezpośrednio do centrali firmy w Paryżu
Zarządzanie 10 osobowym zespołem analityków
Zarządzanie międzynarodowymi badaniami rynku przeprowadzanymi wśród lekarzy specjalistów
Opracowanie i wprowadzenie korporacyjnych standardów przetwarzania i analizy danych z badań rynku
Doradztwo i szkolenia w zakresie zaawansowanych analiz statystycznych
Wdrożenie metodologii badań internetowych
Dendrite
Senior Analyst
Zarządzanie projektami międzynarodowymi; Analiza danych z badań marketingowych; Data mining; Rozwijanie narzędzi analizy danych, prezentacji wyników, tworzenie nowych produktów badawczych
TNS Polska
Analityk
Analizy statystyczne/ doradztwo w sprawie analiz i budowy kwestionariusza
Interpretacja uzyskanych wyników
Przygotowanie zbiorów w formacie klienta
Losowanie i opracowanie prób do badań

Edukacja

Logo
Metody ilościowe w ekonomii i systemy informacyjne, magisterskie
Szkoła Główna Handlowa w Warszawie

Specjalizacje

Marketing
Badania marketingowe

Grupy

BADANIA RYNKU.
BADANIA RYNKU.
Co badać? Jak badać? Dlaczego badać? Wszystko co chcesz wiedzieć o badaniach, ale bałeś się zapytać :):)
Szkoła Główna Handlowa w Warszawie
Szkoła Główna Handlowa w Warszawie
Szkoła Główna Handlowa w Warszawie
SGH
SGH
Grupa studentów/absolwentów Wielkiej Różowej:)
Sieci Społeczne - Social Network Analysis
Sieci Społeczne - Social Network Analysis
http://www.facebook.com/SocialNetworkAnalysis Grupa dedykowana jest wszystkim, którzy interesują się Analizą Sieci Społecznych ( Social Network Analysis ) i teorią sieci społecznych w ogóle. Wymieńmy