Doświadczenie zawodowe
Kierownik Działu Rekrutacji
Zarządzanie zespołem rekrutacji,
Tworzenie harmonogramu realizacji projektów rekrutacyjnych,
Realizacja strategii personalnej zgodnie z polityką Firmy,
Dbanie o realizację celów przez dział rekrutacji,
Analiza, interpretacja i ocena efektywności rekrutacji,
Budowanie pozytywnego wizerunku firmy w lokalnym środowisku biznesowym i prezentowanie go podczas najważniejszych wydarzeń branżowych,
Prowadzenie procesów rekrutacyjnych na stanowiska wyższego szczebla,
Inicjowanie nowych rozwiązań rekrutacyjnych wspierających skuteczność i efektywność,
On-boarding nowych pracowników.
Tworzenie harmonogramu realizacji projektów rekrutacyjnych,
Realizacja strategii personalnej zgodnie z polityką Firmy,
Dbanie o realizację celów przez dział rekrutacji,
Analiza, interpretacja i ocena efektywności rekrutacji,
Budowanie pozytywnego wizerunku firmy w lokalnym środowisku biznesowym i prezentowanie go podczas najważniejszych wydarzeń branżowych,
Prowadzenie procesów rekrutacyjnych na stanowiska wyższego szczebla,
Inicjowanie nowych rozwiązań rekrutacyjnych wspierających skuteczność i efektywność,
On-boarding nowych pracowników.
Starszy Specjalista ds. Rekrutacji i Szkoleń
Nadzór nad realizacją procesu rekrutacji na kampaniach biznesowych,
Prowadzenie procesu rekrutacji na stanowiska specjalistyczne i kierownicze.
Poszukiwanie nowych źródeł pozyskiwania kandydatów,
Prowadzenie szkoleń i warsztatów rozwojowych dla pracowników Call Center,
Badanie potrzeb rozwojowych pracowników oraz prowadzenie szkoleń dla kadry managerskiej dotyczących m.in zarządzania i przywództwa w grupach sprzedażowych.
Bieżąca współpraca z koordynatorami zakresie planowania i realizacji działań sprzedażowych,
Projektowanie i realizacja programów rozwojowych dla Koordynatorów Grup Sprzedażowych, Wsparcie koordynatorów w obszarze zarządzania zespołami,
Aktywne uczestnictwo w rozmowach dyscyplinujących czy motywacyjnych.
Opracowywanie i wdrażanie efektywnych modeli sprzedażowych w zespołach.
Prowadzenie procesu rekrutacji na stanowiska specjalistyczne i kierownicze.
Poszukiwanie nowych źródeł pozyskiwania kandydatów,
Prowadzenie szkoleń i warsztatów rozwojowych dla pracowników Call Center,
Badanie potrzeb rozwojowych pracowników oraz prowadzenie szkoleń dla kadry managerskiej dotyczących m.in zarządzania i przywództwa w grupach sprzedażowych.
Bieżąca współpraca z koordynatorami zakresie planowania i realizacji działań sprzedażowych,
Projektowanie i realizacja programów rozwojowych dla Koordynatorów Grup Sprzedażowych, Wsparcie koordynatorów w obszarze zarządzania zespołami,
Aktywne uczestnictwo w rozmowach dyscyplinujących czy motywacyjnych.
Opracowywanie i wdrażanie efektywnych modeli sprzedażowych w zespołach.
Specjalista ds. Rekrutacji i Szkoleń
*Przygotowanie i kompleksowe prowadzenie bieżących projektów rekrutacyjnych pracowników Call Center, m.in telefonicznych konsultantów oraz team leaderów)
Opracowanie i prowadzenie szkoleń dla pracowników Call Center, m.in
- Profesjonalna obsługa klienta,
- Proces sprzedaży - taktyki języka perswazji
- Interdyscyplina w obszarze telefonicznej obsługi Klienta
- Myślenie zorientowane na wynik, zarządzanie sobą poprzez cele,
- Obszar i interes negocjacyjny
- Zarządzanie i przywództwo w działach handlowych,
Prowadzenie instruktaży/ coachingów z pracownikami sprzedaży
Opracowanie i prowadzenie szkoleń dla pracowników Call Center, m.in
- Profesjonalna obsługa klienta,
- Proces sprzedaży - taktyki języka perswazji
- Interdyscyplina w obszarze telefonicznej obsługi Klienta
- Myślenie zorientowane na wynik, zarządzanie sobą poprzez cele,
- Obszar i interes negocjacyjny
- Zarządzanie i przywództwo w działach handlowych,
Prowadzenie instruktaży/ coachingów z pracownikami sprzedaży
Nauczyciel matematyki, wychowawca
Zespół Szkół w Jerzmanowicach
Uczyłam tak, aby uczeń sam zaczął się uczyć...:)
Nauczyciel to zawód i powołanie, to zdolności wrodzone i wyuczone, to odpowiedni zbiór cech osobowości temperamentu, to umiejętność poświęcania się dla dobra innych osób, to miłość do dzieci (...)
Nauczyciel to zawód i powołanie, to zdolności wrodzone i wyuczone, to odpowiedni zbiór cech osobowości temperamentu, to umiejętność poświęcania się dla dobra innych osób, to miłość do dzieci (...)
Specjalizacje
Call Center
Zarządzanie Call Center
Edukacja/Szkolenia
Coaching
Edukacja/Szkolenia
Rozwój osobisty
Human Resources/Zasoby ludzkie
Rekrutacja/Employer Branding
Human Resources/Zasoby ludzkie
Zarządzanie HR
Grupy
Business Marketing
Marketing Sekrety. Social Media Marketing. Marketing wirusowy, marketing szeptany, event marketing, experiential marketing, guerilla marketing, marketing doświadczeń, content marketing.
Mistrzowie Sprzedaży
sprzedaż - jeżeli masz coś wspólnego z tym słowem, to jest to grupa dla Ciebie. Znajdziesz tutaj wszystko czego szukasz. Szkolenia, wymiana doświadczeń ale także informacje co zrobić w wolnym czasie
Orange
Orange to grupa dla wszystkich pracowników, klientów, sympatyków i przeciwników tej sieci :-]
PORTAL SZKOLEŃ
Zapraszam wszystkie zainteresowane osoby oraz firmy do promowania prowadzonych przez siebie szkoleń, seminarów, warsztatów, kursów.
Szkolenia EFS
Grupa dla wszystkich osób korzystających, organizujących i planujących skorzystać ze szkoleń współfinansowanych z Europejskiego Funduszu Społecznego (EFS)
Trenerski START
grupa dla początkującyh trenerów,poszukujących swoich pierwszych zleceń, rekomendacji czyli okazji rozpoczęcia działalności szkoleniowej
Trenerzy Biznesu/Szkolenia "miękkie"
Grupa poświęcona zagadnieniom związanym z działaniami szkoleniowymi w organizacjach.