Beata Hernik

Account Manager, Media Direction Digital
Warszawa, mazowieckie

Umiejętności

Zarządzanie klientami Reklama B2B CRM Analiza danych Digital Marketing Facebook Facebook API Facebook Fan Page Creation Leadership Management Marketing Strategia marketingowa Reklama online Rozwój produktu Project Management Social Media Social Networking Zarządzanie zespołem Facebook - menedżer reklam Fanpage Facebook,

Języki

angielski
biegły
niemiecki
podstawowy
włoski
podstawowy

Doświadczenie zawodowe

Media Direction Digital
Account Manager
- prowadzenie kampanii internetowych i social mediowych, w tym projektów międzynarodowych
- zarządzanie wsparciem reklamowym
- przygotowywanie prezentacji przetargowych i strategii komunikacyjnych (w języku polskim i angielskim), harmonogramów, podsumowań statystycznych, analiz konkurencji oraz planowanie budżetów
- zarządzanie zmianami na stronie internetowej (obsługa CMSa)
- pełna obsługa konkursów prowadzonych na Facebooku i stronach WWW (m.in. tworzenie mechaniki, przygotowywanie regulaminów, organizacja i rozliczanie nagród)
- stała moderacja fanpage’y klientów na Facebooku i tworzenie contentu
- moderacja profili Klientów na Pinterest i YouTube
- utrzymywanie stałych kontaktów i długoterminowych relacji z klientami, nadzorowanie terminów
- współpraca z działem SEM, media planning, działem finansowym i prawnym
- współpraca z blogerami, podwykonawcami, wydawcami, agencjami zagranicznymi i centralą agencji w Londynie
Gong Sp z o.o.
Account Manager
- prowadzenie kampanii internetowych ze wsparciem ATL i BTL
- przygotowywanie prezentacji przetargowych, kosztorysów i podsumowań statystycznych
- organizacja i nadzorowanie shootów
- stała moderacja profilu Klienta na Nk.pl
- utrzymywanie stałych kontaktów z klientami, nadzorowanie terminów
- współpraca przy obsłudze kanału Klienta na YouTubie oraz fanpage’a na Facebooku
- współpraca z działem graficznym, produkcyjnym, finansowym i prawnym
- współpraca z podwykonawcami, domami mediowymi i wydawcami
Logo
Account Executive
EURO RSCG WARSAW
- prowadzenie projektów ATL i BTL, kampanii 360⁰
- współpraca przy prezentacjach przetargowych
- współpraca przy projektach internetowych i sesjach foto / shootach
- utrzymywanie stałych kontaktów z klientami, nadzorowanie terminów
- przygotowywanie analiz konkurencji (w języku polskim i angielskim)
- przygotowywanie tłumaczeń
- współpraca z działem graficznym, produkcyjnym, strategicznym, interaktywnym i finansowym
- współpraca z podwykonawcami, domami mediowymi oraz centralą agencji we Francji
Publicis
Junior Account Executive
- prowadzenie projektów ATL i BTL, kampanii 360⁰
- przygotowywanie tłumaczeń
- przygotowywanie analiz konkurencji (w języku polskim i angielskim)
- utrzymywanie stałych kontaktów z klientami, nadzorowanie terminów
- współpraca z działem graficznym, produkcyjnym, strategicznym i finansowym
- współpraca z podwykonawcami oraz centralą agencji we Francji
Wyeth Sp. z o.o.
praktykantka w dziale marketingu i reklamy
- współpraca przy modyfikacji i pozycjonowaniu produktowej strony internetowej
- pomoc przy innych projektach firmy
McCann Worldgroup Sp. z o.o.
stażystka w dziale Client Service
- pomoc przy obsłudze kluczowych klientów agencji
- pomoc przy kampaniach reklamowych
- robienie tłumaczeń
Logo
praktykanka
Instytut Badania Rynku i Opinii Publicznej SMG/KRC Millward Brown Co.
- udział w szkoleniu z technik ankieterskich
Logo
dział marketingu i reklamy
magazyn studencki Semestr
- współpraca przy sprzedaży powierzchni reklamowych
Logo
asystentka biura
Euro American Konsocjum Sp. z o.o.
- księgowość i dokumentacja klientów
- nadzorowanie korespondencji biura i prowadzenie sekretariatu

Szkolenia i kursy

Szkolenia:
• 11-2013 – „Dane osobowe i ich wykorzystywanie w mediach internetowych (social media, e-commerce, marketing)”
• 07-2013 – „Działania w mediach społecznościowych zgodnie z obowiązującymi przepisami"
• 09-2011 – „Ochrona danych osobowych”
• 11-2007 – „Budowanie relacji z klientem”
• 11-2007 – „Kreatywne myślenie”

Edukacja

Logo
Psychologia społeczna, magisterskie
Szkoła Wyższa Psychologii Społecznej w Warszawie

Specjalizacje

Internet/e-Commerce/Nowe media
Media społecznościowe
Internet/e-Commerce/Nowe media
Zarządzanie produktem
Sprzedaż
Marketing/Reklama/Media

Zainteresowania

Reklama i marketing
Gotowanie
Taniec
Narciarstwo i tenis

Inne

Obsługa MS Office
Obsługa narzędzi statystycznych (G.Analytics, Cheesecat, Brand24, ClickTale, GroupHigh, Brandwatch)
Prawo jazdy kat. B (od 2001r.)

Grupy

Szkoła Wyższa Psychologii Społecznej
Szkoła Wyższa Psychologii Społecznej
Szkoła Wyższa Psychologii Społecznej powstała w 1996 r. Wysokie miejsca rankingowe i oceny najbardziej prestiżowych instytucji w Polsce.
Business Marketing
Business Marketing
Marketing Sekrety. Social Media Marketing. Marketing wirusowy, marketing szeptany, event marketing, experiential marketing, guerilla marketing, marketing doświadczeń, content marketing.
Publicis
Publicis
Grupa Sympatyków Agencji Publicis