Bartosz Piński

Digital Marketing Manager, Philips Polska Sp. z o.o.
Warszawa, mazowieckie

Umiejętności

Digital Marketing Marketing Zintegrowany Strategia marketingowa Planowanie mediów Marketing Mobilny Social Media Social Media Marketing Planowanie strategiczne User Experience Web Analytics

Języki

angielski
biegły

Doświadczenie zawodowe

Philips Polska Sp. z o.o.
Digital Marketing Manager
Deloitte Digital CE
Senior Strategy Consultant
Logo
Strategy Manager
Opcom Grupa Eskadra Sp. z o.o
Zarządzałem działem strategii oraz prowadziłem brand opcom connect.
Michał Banaszewski
Michał Banaszewski · współpracownik
wystawiono
Bartek uosabia podejście strategiczne, które zawsze stanowiło i stanowi ogromne wsparcie przy każdym briefie i przy każdej prezentacji.

To strategia mająca podstawy w statystykach, oparta na świetnej analizie i dogłębnym research'u, odpowiednio skrojona dla potrzeb Klienta, a przy tym błyskotliwa i przez to często zaskakująca (np. takiego accounta, jak ja).

Dobrze się z Nim pracuje, ciekawie dyskutuje i przyjemnie wygrywa przetargi. Interesująco się je również przegrywa, ale to już zupełnie inna historia, o tym, jak wyciągać odpowiednie wnioski. Uwaga: to też potrafi...
Logo
Strategy Planner
Opcom Grupa Eskadra Sp. z o.o.
Logo
Junior Strategy Planner
Opcom Grupa Eskadra Sp. z o.o.
Piotr Friedberg
Piotr Friedberg · przełożony
wystawiono
Z Bartkiem pracuje się zawodowo. Jest zaangażowany w swoją pracę, dokładny, bardzo szybko wyciąga właściwe wnioski z przygotowywanych analiz. Trzymam kciuki za dalszy rozwój.

Edukacja

Logo
Socjologia, licencjackie
Akademia Górniczo-Hutnicza im. Stanisława Staszica w Krakowie
Logo
Politologia, magisterskie
Uniwersytet Jagielloński w Krakowie

Specjalizacje

Internet/e-Commerce/Nowe media
E-marketing/SEM/SEO
Marketing
Komunikacja marketingowa
Marketing
Marketing internetowy i mobilny