Barbara Gadomska

menadżer – kierownik Biura Obsługi Klienta, Eniro Polska
Piastów, mazowieckie

Umiejętności

Budowanie zespołu Zarządzanie relacjami z klientem organizacja pracy , umiejętność pracy w zespole, doskonałe umiejętności negocjacyjne doświadczenie w zarządzaniu dużym zespołem pracowników Budowanie relacji z klientem Znajomość programów Microsoft Office doskonałe umiejętności komunikacji interpersonalnej

Języki

angielski
podstawowy

Doświadczenie zawodowe

Eniro Polska
Customer Service Manager
- Współtworzenie, realizowanie oraz monitorowanie realizacji misji i celów strategicznych firmy.
- Dbałość o utrzymywanie pozytywnych i długofalowych relacji z Klientami
- Budowanie wizerunku i pozycji firmy w dziale.
- Ścisła współpraca z innymi działami w firmie w celu zapewnienia realizacji założonych efektów sprzedażowych i finansowych Pełna i zintegrowana obsługa klienta w zakresie:
 administracyjnej obsługi Klienta SEO w zakresie pozycjonowania stron
 posprzedażowej obsługi Klienta na infolinii
 posprzedażowej obsługi Klienta w zakresie fakturowania i rozliczeń finansowych
 obsługi reklamacji
 nadzorowania poprawności korespondencji wychodzącej pod względem standardów
- Nadzór i raportowanie budżetu finansowego
- Monitorowanie poziomu, jakości obsługi Klienta w Customer Service.
- Zarządzanie podległym zespołem pracowników
- Tworzenie zaangażowanego i lojalnego zespołu, z wysoką kulturą pracy, wyróżniającego się świadomością biznesową i wiedzą specjalistyczną.
- Motywowanie i dbanie o rozwój pracowników oraz ich zaangażowanie w osiągnięcie wysokiego poziomu obsługi klienta.
- Rekrutacja nowych pracowników
- Prowadzenie retreningów w zakresie:
 obsługi klienta reklamacyjnego
 telefonicznej obsługi trudnego klienta
 prowadzenia korespondencji biznesowej
- Szkolenia z produktów i procesów
- Raportowanie pracy działu.
- Analiza i kontrola stopnia zaawansowania wykonywanych prac w dziale.
- Nadzór nad prawidłowym obiegiem dokumentów, procedur.
- Udział w projektach
Magdalena Niewęgłowska
Magdalena Niewęgłowska · współpracownik
wystawiono
Basia jest wspaniałym kierownikiem. Doskonale zarządza podległą jej grupą osób. Jest bardzo zaangażowana i wspiera swoich pracowników nie tylko w wykonywaniu ich codziennych obowiązków, ale również w osobistym rozwoju. Dba o dobre relacje zarówno w grupie jak i poza nią. Tworzy fantastyczną atmosferę współpracy.
Janusz L.
Janusz L. · współpracownik
wystawiono
Znakomicie Profesjonalna :)
Eniro Polska
koordynator Biura Obsługi Klienta
- Obsługa reklamacyjna Klientów biznesowych i kluczowych,
- Inicjowanie działań Sekcji Obsługi Reklamacji i Bilingu,
- Monitorowanie rezerwy reklamacyjnej,
- Wdrażanie procedur i procesów związanych z obsługą Klienta i wyznaczanie standardów obsługi.
Eniro Polska
konsultant Biura Obsługi Klienta
- Współtworzenie Sekcji Infolinii,
- Pełna, profesjonalna i zintegrowana obsługa Klienta na Infolinii,
- Obsługa korespondencji przychodzącej i wychodzącej.
Eniro Polska
teleweryfikator Bazy Danych
- Telefoniczna weryfikacja bazy danych Eniro Polska,
- Weryfikacja danych w systemie produkcyjnym.
Eniro Polska
kontroler Informatora Podręcznego
- Telefoniczna weryfikacja danych Instytucji publicznych,
- Weryfikacja danych w systemie produkcyjnym.

Szkolenia i kursy

Szkolenia:
- Relacje w zarządzaniu, GB Resources Sp. z o.o. [2000]
- Komunikacja, motywacja i zarządzanie, GB Resources Sp. z o.o. [2000]
- Obsługa Kluczowego Klienta firmy na Infolinii, szkolenie wewnętrzne [2002]
- Obsługa Klienta w procesie reklamacyjnym, szkolenie wewnętrzne [2003]
- Tworzenie profilu kandydata oraz prowadzenie rozmów kwalifikacyjnych, szkolenie wewnętrzne [2008]
- Communicative Leadership / Komunikatywne Przywództwo, szkolenie wewnętrzne [2012]
- Obsługa trudnego Klienta w procesie reklamacji, Effect Group [2013]
- MILP szkolenie w umiejętności szkoleniowych, szkolenie wewnętrzne [2013]
- Performance Review / Analiza Efektywności Pracy, szkolenie wewnętrzne [2014]

Edukacja

Logo
Technik Ochrony Środowiska, inżynierskie
Technikum Ochrony Środowiska

Specjalizacje

Obsługa klienta
IT/Telekomunikacja
Obsługa klienta
Marketing/Reklama/Media

Zainteresowania

Dobra książka, film, fryzjerstwo, ludzie, wędrówki górskie

Inne

Znajomość pakietu MS Office, środowisko Windows (Word, Excel, Power Point), Google Apps

Osiągnięcia:
a) Wyróżnienie Dyrektora Generalnego za szczególne zaangażowanie i rozwój firmy
b) Wdrożenie korporacyjnych wartości kluczowych Core Values w Biurze Obsługi Klienta
c) Przeprowadzenie Warsztatów Jakości i wdrożenie rozwiązań poprawiających jakość obsługi Klienta

Grupy

1 wszystkich wypowiedzi
0 plusów
Call Center / Contact Center
Call Center / Contact Center
Grupa osób związanych z Call Center / Contact Center
Darmowe szkolenia
Darmowe szkolenia
Po prostu wymiana informacji na temat darmowych szkoleń..
Fryzjerstwo
Fryzjerstwo
Dla wszystkich, którzy interesują się fryzjerstwem
Kobiety
Kobiety
SUPER Grupa dla każdej Pani, a i również dla przystojnych Panów. Zapraszamy :o)
Młodzi przedsiębiorcy :-)
Młodzi przedsiębiorcy :-)
Młodzi przedsiębiorcy
Piastów
Piastów
Grupa dla wszystkich pracujących i mieszkających w Piastowie, zapraszam;)
Praca
Praca
Praca - grupa dla szukających pracy jak i headhunterow czy pracownikow HR poszukujacych pracownikow.
Sprzedaż
Sprzedaż
Grupa dla osób interesujących się praktykami sprzedażowymi, traktujących sprzedaż jako sztukę, mająca ciekawe doświadczenia w zakresie sprzedaży.