Artur Łeszczyński

Artur Łeszczyński

Marketing and PR Manager, Fracht FWO Polska

Warszawa, mazowieckie

Podsumowanie

  • Analityka
  • Corporate Branding
  • Komunikacja korporacyjna
  • Analiza klientów
  • Marketing bazodanowy
  • E-mail marketing
  • Komunikacja Marketingowa
  • Strategia marketingowa
  • Reklama online
  • Project Management
  • pr
  • Język angielski - zaawansowany
  • CSR - Społeczna Odpowiedzialność Biznesu
  • umiejętność obsługi autoresponderów do email marketingu
  • podstawowa znajomość html i systemów CMS np. Wordpress
  • podstawowa znajomość Adobe Photoshop, Gimp
Marketing and PR Manager

Fracht FWO Polska Sp z o.o.

od stycznia 2013 (od 1 roku i 9 miesięcy)
Koordynacja korporacyjnych działań w zakresie budowania corporate identity Grupy Fracht (we współpracy z zespołem utworzonym przez firmę Fracht AG), odpowiedzialność za strategię działań marketingowych oraz PR Fracht FWO Polska i jej realizacja, odpowiedzialność za rozwój i komunikację marki Fracht w Polsce, monitorowanie i analiza danych rynkowych dotyczących: branży i segmentu obejmującego grupę docelową, działań konkurencji i wyników usług oferowanych przez firmę (we współpracy z działem handlowym), tworzenie budżetu dla działań marketingowych i PR, zarządzanie podległym zespołem pracowników, koordynacja wdrożenia korporacyjnego systemu CRM.
Project Manager

Fracht FWO Polska Sp. z o.o.

od września 2011 (od 3 lat i 1 miesiąca)
koordynacja korporacyjnych działań w zakresie budowania corporate identity Grupy Fracht, kreacja strategii działań marketingowych firmy na rok 2012 i ich realizacja, określenie kierunków i sposobów rozwoju marki Fracht w Polsce, określenie potrzeb firmy w zakresie wewnętrznego systemu informatycznego, założenia budżetowe na rok 2012 dla ww. działań i ich wdrożenie.
Starszy Koordynator Marketingu i PR

Mary Kay Cosmetics Poland

styczeń 2008 - sierpień 2011 (przez 3 lata i 8 miesięcy)
zarządzanie zespołem ds. rozwoju i komunikacji marki w Internecie, w tym: kontakty z mediami, planowanie, wydatkowanie i kontrola budżetu marketingowo – PR-owego, kreacja strategii działań reklamowo – PR-owych w Internecie, nadzór nad procesem tworzenia formatów reklamowych, badania marketingowe, stały monitoring działań on-linowych konkurencji.
Ponadto: organizacja konferencji i spotkań z mediami, monitoring mediów, nadzór nad procesem opracowywania i produkcji publikacji firmowych, raportowanie działań do Centrali (Dallas, Teksas).
Administrator sieci komputerowej

Szkoła Biznesu Politechniki Warszawskiej

wrzesień 2006 - lipiec 2007 (przez 11 miesięcy)

Edukacja

Socjologia; Gospodarka Przestrzenna, magisterskie

Uniwersytet Warszawski

od październik 2002 (od 12 lat)

Specjalizacje

Internet/e-Commerce/Nowe media » E-marketing/SEM/SEO

Internet/e-Commerce/Nowe media » Media społecznościowe

Marketing » Komunikacja marketingowa

Języki

Angielski

biegły

Rosyjski

podstawowy

Informacje dodatkowe

Przebyte kursy

02.2012 – Ochrona danych osobowych – aktualne zagadnienia i obowiązki przedsiębiorców (Hogan Lovells)
02 ÷ 10.2010 – Rozwijanie umiejętności menedżerskich (ALTERNA – grupa konsultingowa)
07.2010 – Skuteczne negocjacje w biznesie (Norman Benett Group)
05 ÷ 06.2010 – Analiza finansowa – warsztaty praktyczne (Fundacja Rozwoju Rachunkowości w Polsce)
23/24.02.2009 – Sztuka prezentacji i wystąpień publicznych (ALTERNA – grupa konsultingowa)
10.2008 – Skuteczna i efektywna obecność marki w Internecie (MEDIARUN)

Hobby

- literatura (socjologiczna, filozoficzna, fantastyczna i fantastyczno-naukowa)
- fizyka jądrowa oraz fizyka cząstek elementarnych, astronomia, astrofizyka
- nowe technologie, informatyka
- ekonomia, geografia ekonomiczna, historia gospodarcza świata
- socjologia: społecznych reprezentacji, mikroświatów społecznych, dyskursów medialnych
- zagadnienia niewspółmierności, nieprzekładalności perspektyw światopoglądowych w społeczeństwie
- historia religii

Grupy

Zobacz szczegóły »