Artur Herod

E - commerce & Marketing Manager
Warszawa, mazowieckie

Umiejętności

Marketing

Doświadczenie zawodowe

Avans Sp.z o.o.
E - commerce & Marketing Manager
• zarządzanie kanałami komunikacji ATL / BTL / E - commerce
• rozwój i implementacja nowych rozwiązań e-commerce
• tworzenie konceptów sprzedaży i marketingu dla marki Avans
• odpowiedzialność za realizację wszelkich aktywności promocyjnych i marketingowych
- kampanie tv (strategia & zakup mediów)
- kampanie radiowe
- kampanie internetowe na wszelkich polach aktywności e-commerce

• odpowiedzialność za strategię i wizerunek marki
Avans International Sp. z o.o.
Unit Sales Manager
• wypracowanie strategii organizacji struktur sprzedaży
• przygotowanie i wdrożenie standardów promowania ofert dla klientów
• analiza, przygotowanie i realizacja kampanii promocyjnych
• przygotowywanie taktycznych działań marketingowych
• odpowiedzialność za realizację strategi szkoleń (tradycyjne i e-learning) dla całej sieci sprzedaży
• prowadzenie szkoleń z zakresu taktycznych aspektów technik sprzedaży / nowych usług i produktów
• przygotowywanie systemów motywacyjnych dla pracowników
• permanente budowanie struktury asortymentowej dla sieci sprzedaży
• kontrola realizacji wdrażania standardów (cenowy, asortymentowy, obsługi)
Avans International Sp. z o.o.
Project Manager (Rozwój sieci & Marketing)
• wdrażanie standardów zwiększających wartość biznesu (ekspozycyjny, cenowy, obslugi klienta)
• planowanie i nadzór nad rozwojem sieci sprzedaży
• implementacja wszelkich rozwiązań ukierunkowanych na wzrost ekspansji i jakości sieci sprzedaży
• zarządzanie ekspozycją / jakością obslugi / trade marketingiem sieci detalicznej
T-Mobile Polska S.A.
Product Communications Manager / B2B Communications Manager / Concept Store Manager
• budowanie strategii i zarządzanie komunikacją marketingową ofert
sprzedażowych
• wielopłaszczyznowe budowanie strategii wizerunku brandu
• opracowywanie koncepcji kreatywnych i strategicznych (ATL, BTL, multimedia, projekty interaktywne, direct marketingowe, lojalnościowe, CRM)
• przygotowywanie i realizacja programów sprzedażowych dla klienta masowego i biznesowego
• tworzenie i nadzór kampanii sprzedażowych
• realizacja lokalnych i ogólnopolskich sprzedażowych działań taktycznych:
zwiększających sprzedaż i lojalizujących konsumenta
• prowadzenie szkoleń produktowych, zajęć coachnigowych, motywacyjnych
• planowanie i zarządzanie procesem wizerunku marki, ekspozycji produktów we wszystkich kanałach sprzedaży sieci Era oraz punktach partnerskich (wizualizacja wewnętrzna i zewnętrzna)
• zarządzanie relacjami B2B – wszystkie segmenty klienta biznesowego

Grupy

4 wszystkich wypowiedzi
1 plus
Analiza sprzedaży
Analiza sprzedaży
Forum dla ludzi związanych z analizą sprzedaży
Copywriters Group
Copywriters Group
Słowa zamieniać w czyny... Grupa dla osób z widocznym zdjęciem profilowym.
e-learning
e-learning
Elearning jest wyzwaniem dla trenerow, nauczycieli i uczacych sie. Tutaj podyskutujemy o wszystkich za i przeciw.
Freelancer
Freelancer
Każdy kto uważa się za freelancera :)
Psychologia biznesu.
Psychologia biznesu.
Wszystko co chciałeś wiedzieć, ale nie wiedziałeś, kogo o to zapytać.
Stowarzyszenie E-learningu
Stowarzyszenie E-learningu
Zapraszamy wszystkie osoby zainteresowane tematyką edukacji zdalnej - e-learningiem
Webdesign
Webdesign
Projektowanie WWW
Zołzy
Zołzy
"Zołza to kobieta niezależna, która będąc w związku z mężczyzną nie przestaje być sobą.Ma poczucie humoru i życzliwy charakter. Nie kłamie, nie gra, nie manipuluje. Zna swoją wartość. Mówi, co myśli,