Umiejętności
Zarządzanie Marką
Analiza rynku
Badania marketingowe
Badania ilościowe
SPSS
Trade Marketing
Języki
angielski
dobry
Doświadczenie zawodowe
Kierownik Marketingu i PR/ smartpozyczka.pl i pozyczkaplus.pl
Aventus Group
• budowa strategii komunikacji marketingowej i sprzedażowej dla kanału on-line
• sprzedaż i generowanie kontaktów przez internet
• realizacja promocji w kanale on-line (SEM, SEO, display, afiliacja, e-mail marketing, social media)
• analizy i badania rynkowe
• sprzedaż i generowanie kontaktów przez internet
• realizacja promocji w kanale on-line (SEM, SEO, display, afiliacja, e-mail marketing, social media)
• analizy i badania rynkowe
konsultant ds. marketingu i badań
TopAgrar Polska, Tygodnik Poradnik Rolniczy, Piękno i Pasje
wsparcie działu marketingu i sprzedaży bezpośredniej – strategia, analizy rynkowe, kampanie ATL i BTL, kreacja
wsparcie działu marketingu i sprzedaży bezpośredniej – strategia, analizy rynkowe, kampanie ATL i BTL, kreacja
Kierownik marketingu i PR
jeden z lokalnych liderów rynku pożyczek krótkoterminowych - 60 oddziałów w Polsce centralnej i wschodniej
• budowa strategii komunikacji marketingowej dla marek KredytOk, Activa500, Telekasa.pl
• zarządzanie marketingiem lokalnym dla 60 oddziałów
• tworzenie briefów, redakcja przekazu reklamowego, zamawianie produkcji spotów telewizyjnych i radiowych, materiałów prasowych, oraz innych materiałów; zakup mediów; opracowanie i zakup projektów badawczych
• zarządzanie zespołem kreatywnym w dziale marketingu
• zarządzanie projektami marketingowymi angażujące inne działy funkcjonalne, prowadzenie szkoleń, prezentacji
• budowa strategii komunikacji marketingowej dla marek KredytOk, Activa500, Telekasa.pl
• zarządzanie marketingiem lokalnym dla 60 oddziałów
• tworzenie briefów, redakcja przekazu reklamowego, zamawianie produkcji spotów telewizyjnych i radiowych, materiałów prasowych, oraz innych materiałów; zakup mediów; opracowanie i zakup projektów badawczych
• zarządzanie zespołem kreatywnym w dziale marketingu
• zarządzanie projektami marketingowymi angażujące inne działy funkcjonalne, prowadzenie szkoleń, prezentacji
Senior Marketing Manager Polo tv
Polo tv / Murator S.A.
współodpowiedzialny za sukces Polo tv - najpopularniejszego kanału muzycznego w Polsce
• zarządzanie działem sprzedaży, marketingu, badań i analiz Polo TV
• opracowywanie strategii komunikacji marketingowej dla kanału telewizyjnego Polo TV
• pozycjonowanie kanału, segmentacja widowni
• monitorowanie i analiza danych rynkowych, wsparcie działu programowego
• opracowanie strategii handlowej - negocjacje oraz sprzedaż akcji specjalnych
• współpraca z brokerami, agencjami badawczymi i eventowymi, mediami
• koordynowanie i opieka nad barterami marketingowymi, umowami sponsorskimi, w tym negocjowanie warunków umów i pilnowanie ich bieżącej realizacji
• zarządzanie działem sprzedaży, marketingu, badań i analiz Polo TV
• opracowywanie strategii komunikacji marketingowej dla kanału telewizyjnego Polo TV
• pozycjonowanie kanału, segmentacja widowni
• monitorowanie i analiza danych rynkowych, wsparcie działu programowego
• opracowanie strategii handlowej - negocjacje oraz sprzedaż akcji specjalnych
• współpraca z brokerami, agencjami badawczymi i eventowymi, mediami
• koordynowanie i opieka nad barterami marketingowymi, umowami sponsorskimi, w tym negocjowanie warunków umów i pilnowanie ich bieżącej realizacji
Marketing Manager
Media Express / Murator S.A.
pierwsza w Polsce agencja promocyjno-eventowa skierowana do grupy baby boomersów (wiek 50+). Organizacja kongresów, konferencji, szkoleń
• negocjacje oraz sprzedaż produktów m.in. pakiety mediowe, konferencje
• tworzenie koncepcji nowych rozwiązań marketingowych : targi, koncerty, konferencje
• koordynacja realizacji kreacji i produkcji materiałów promocyjnych, informacji prasowych, targów, konkursów, koordynacja projektów promocyjnych
• monitorowanie i analiza danych rynkowych dotyczących segmentu, konsumentów, przygotowywanie badań, raportów marketingowych i cenowych, akcji promocyjnych
• przygotowanie umów i koordynacja ich realizacji. Współpraca z podmiotami z grupy ZPR
• negocjacje oraz sprzedaż produktów m.in. pakiety mediowe, konferencje
• tworzenie koncepcji nowych rozwiązań marketingowych : targi, koncerty, konferencje
• koordynacja realizacji kreacji i produkcji materiałów promocyjnych, informacji prasowych, targów, konkursów, koordynacja projektów promocyjnych
• monitorowanie i analiza danych rynkowych dotyczących segmentu, konsumentów, przygotowywanie badań, raportów marketingowych i cenowych, akcji promocyjnych
• przygotowanie umów i koordynacja ich realizacji. Współpraca z podmiotami z grupy ZPR
Communication/Media Manager
• opracowywanie strategii komunikacji marketingowej dla produktów wydawniczych; bezpośrednia odpowiedzialność za promocję dziennika „Polska The Times”
• realizacja założeń biznesowych/poziom sprzedaży, wynik finansowy kolekcji/ oraz marketingowych /wskaźniki świadomościowe, deklaracje zakupu/
• koordynacja pracy domu mediowego, agencji kreatywnej, agencji badawczej
• tworzenie briefów, redakcja przekazu reklamowego, zamawianie produkcji spotów telewizyjnych i radiowych, materiałów prasowych, oraz innych materiałów; zakup mediów; opracowanie i zakup projektów badawczych
• zarządzanie zespołem kreatywnym w dziale marketingu
• koordynowanie i opieka nad barterami marketingowymi, umowami sponsorskimi, w tym negocjowanie warunków umów i pilnowanie ich bieżącej realizacji
• wsparcie działu sprzedaży, aktywna sprzedaż do kluczowych klientów
• zarządzanie projektami marketingowymi angażujące inne działy funkcjonalne, prowadzenie szkoleń, prezentacji
• realizacja założeń biznesowych/poziom sprzedaży, wynik finansowy kolekcji/ oraz marketingowych /wskaźniki świadomościowe, deklaracje zakupu/
• koordynacja pracy domu mediowego, agencji kreatywnej, agencji badawczej
• tworzenie briefów, redakcja przekazu reklamowego, zamawianie produkcji spotów telewizyjnych i radiowych, materiałów prasowych, oraz innych materiałów; zakup mediów; opracowanie i zakup projektów badawczych
• zarządzanie zespołem kreatywnym w dziale marketingu
• koordynowanie i opieka nad barterami marketingowymi, umowami sponsorskimi, w tym negocjowanie warunków umów i pilnowanie ich bieżącej realizacji
• wsparcie działu sprzedaży, aktywna sprzedaż do kluczowych klientów
• zarządzanie projektami marketingowymi angażujące inne działy funkcjonalne, prowadzenie szkoleń, prezentacji
Media Manager
• opracowywanie strategii mediowych typu direct response zapewniających realizacje założeń budżetowych
• optymalizacja media mix z wykorzystaniem narzędzi analitycznych i kontrola wykonania założonego planu kosztów w każdym z kanałów dystrybucji na poziomie pozyskiwania kontaktu przy ścisłej współpracy z innymi działami funkcjonalnymi: sprzedaży, aktuariatem, badań i rozwoju
• wsparcie agencji reklamowych przy tworzeniu założeń komunikacji direct response
• śledzenie trendów i nowości w komunikacji marketingowej pojawiających się w branży ubezpieczeniowo/finansowej w Polsce i na świecie
• rozwój narzędzi analitycznych do planowania kampanii ATL oraz ułatwiających zarządzenie kampaniami direct marketingowymi z wykorzystaniem baz danych
• całościowy nadzór nad zakupem, wykorzystaniem, zgodnością z wymogami prawa zewnętrznych baz danych potencjalnych klientów
• prowadzenie projektów badawczych wspomagających tworzenie efektywnych strategii komunikacyjnych
• optymalizacja media mix z wykorzystaniem narzędzi analitycznych i kontrola wykonania założonego planu kosztów w każdym z kanałów dystrybucji na poziomie pozyskiwania kontaktu przy ścisłej współpracy z innymi działami funkcjonalnymi: sprzedaży, aktuariatem, badań i rozwoju
• wsparcie agencji reklamowych przy tworzeniu założeń komunikacji direct response
• śledzenie trendów i nowości w komunikacji marketingowej pojawiających się w branży ubezpieczeniowo/finansowej w Polsce i na świecie
• rozwój narzędzi analitycznych do planowania kampanii ATL oraz ułatwiających zarządzenie kampaniami direct marketingowymi z wykorzystaniem baz danych
• całościowy nadzór nad zakupem, wykorzystaniem, zgodnością z wymogami prawa zewnętrznych baz danych potencjalnych klientów
• prowadzenie projektów badawczych wspomagających tworzenie efektywnych strategii komunikacyjnych
Research manager
• zarządzanie działem badań rynkowych obsługującym kanały telewizyjne Discovery, Animal Planet, Cartoon Network, MTV, VIVA, MTV Classic
• współtworzenie polityki sprzedażowej firmy – cenniki, oferty
• wsparcie procesu tworzenia ramówek dla kanałów Discovery i Animal Planet
• kontakty i negocjacje z agencjami badawczymi
• projektowanie i zakup badań jakościowych i ilościowych
• odpowiedzialność za projekty międzynarodowe w Polsce /m.in. pozycjonowanie, segmentacja kanałów telewizyjnych/
• szkolenia i prezentacje w środowisku międzynarodowym
• współtworzenie polityki sprzedażowej firmy – cenniki, oferty
• wsparcie procesu tworzenia ramówek dla kanałów Discovery i Animal Planet
• kontakty i negocjacje z agencjami badawczymi
• projektowanie i zakup badań jakościowych i ilościowych
• odpowiedzialność za projekty międzynarodowe w Polsce /m.in. pozycjonowanie, segmentacja kanałów telewizyjnych/
• szkolenia i prezentacje w środowisku międzynarodowym
Specjalista ds. badań i analiz
Media Vest
• wsparcie analityczne procesu budowy strategii mediowej m.in. dla Polskiej Telefonii Cyfrowej, Avon, Wola Park
• odpowiedzialność za analizy, badania, pomysły podczas przetargów
• śledzenie trendów rynkowych, przygotowywanie prezentacji, media planów, raporty analiz
• wsparcie analityczne dla klientów agencji reklamowej D’Arcy
• odpowiedzialność za analizy, badania, pomysły podczas przetargów
• śledzenie trendów rynkowych, przygotowywanie prezentacji, media planów, raporty analiz
• wsparcie analityczne dla klientów agencji reklamowej D’Arcy
manager, analityk
Firma badawcza Finnegans Group
Wprowadzenie na rynek nowego, opartego na własnym pomyśle narzędzia do monitorowania i kontrolowania jakości ogólnopolskich kampanii reklamowych na wszelkiego typu nośnikach reklamy zewnętrznej. Współpracowaliśmy z : Philip Morris Polska, Bestfoods Polska, Grupa Żywiec, Corporate Profiles DDB. (artykuł o firmie w "Media&Marketing" z 4 maja 2000). Przygotowanie i prowadzenie prezentacji dla klientów. Opracowywanie analiz przeprowadzanych badań.
account manager
Koordynacja działań zmierzających do wprowadzenia w miastach Wrocław i Zielona Góra nowej formy komunikacji marketingowej w miejscach użyteczności publicznej (połączenie działań BTL z zaletami reklamy zewnętrznej)- ocena potencjału rynku, wyszukanie i nawiązanie współpracy z potencjalnymi dzierżawcami powierzchni pod nośnik reklamowy.
Szkolenia i kursy
2010 Studia podyplomowe Management 2010 Canadian International Management Institiut oraz Harvard Business School Publishing.
1997 - 2002 Studia doktoranckie w Instytucie Niskich Temperatur i Badań Strukturalnych PAN we Wrocławiu, doktor nauk fizycznych (5 prac naukowych w polskich i zachodnich periodykach).
1999 - 2000 Studia podyplomowe w Polsko - Francuskim Studium Podyplomowym Zarządzania Systemami Przemysłowymi przy Politechnice Wrocławskiej. (wersja polskojęzyczna).
2010 ICAN Institute „Management 2010”: Wprowadzenie do przywództwa; Zarządzanie zespołami; Zarządzanie podwładnymi; Wprowadzenie do zarządzania strategicznego; Strategiczne zarządzanie zmianą; Formułowanie i implementacja strategii; Marketing strategiczny; Obsługa klienta i marketing relacjonalny; Analiza finansowa i budowa wartości firmy; Zarządzanie przychodami i kosztami; Skuteczne zarządzanie projektami; Menedżer jako negocjator.
2009 "Czas chaosu - czas nowych możliwości: najnowsze koncepcje w obszarze marketingu i biznesu." Seminarium prof. P. Kotlera
2008 BAV Consulting „ Consumer Insight – rozumienie potrzeb konsumenckich.”
2007 Polskapresse - „Serwisy społecznościowe w sieci.”
2006 Essentis – „Controlling marketingowy w praktyce – nowe strategie.”
Acxiom – „Korzystanie z marketingowych baz danych a prawo.”
2005 „Jak budować wartość marki i czerpać z niej zyski. Najnowsze trendy, możliwości i zagrożenia.". (w tym seminarium Martina Lindstroma)
2005 Broker FM – „Warsztaty planowania kampanii radiowych.”
2004 AGB Polska – „Planowanie kampanii telewizyjnych.”
2003 Chiltren Consultancy International – „Profesjonalizm prezentacji.”
2002 Profesja Consulting – „Sztuka negocjacji.”
1997 - 2002 Studia doktoranckie w Instytucie Niskich Temperatur i Badań Strukturalnych PAN we Wrocławiu, doktor nauk fizycznych (5 prac naukowych w polskich i zachodnich periodykach).
1999 - 2000 Studia podyplomowe w Polsko - Francuskim Studium Podyplomowym Zarządzania Systemami Przemysłowymi przy Politechnice Wrocławskiej. (wersja polskojęzyczna).
2010 ICAN Institute „Management 2010”: Wprowadzenie do przywództwa; Zarządzanie zespołami; Zarządzanie podwładnymi; Wprowadzenie do zarządzania strategicznego; Strategiczne zarządzanie zmianą; Formułowanie i implementacja strategii; Marketing strategiczny; Obsługa klienta i marketing relacjonalny; Analiza finansowa i budowa wartości firmy; Zarządzanie przychodami i kosztami; Skuteczne zarządzanie projektami; Menedżer jako negocjator.
2009 "Czas chaosu - czas nowych możliwości: najnowsze koncepcje w obszarze marketingu i biznesu." Seminarium prof. P. Kotlera
2008 BAV Consulting „ Consumer Insight – rozumienie potrzeb konsumenckich.”
2007 Polskapresse - „Serwisy społecznościowe w sieci.”
2006 Essentis – „Controlling marketingowy w praktyce – nowe strategie.”
Acxiom – „Korzystanie z marketingowych baz danych a prawo.”
2005 „Jak budować wartość marki i czerpać z niej zyski. Najnowsze trendy, możliwości i zagrożenia.". (w tym seminarium Martina Lindstroma)
2005 Broker FM – „Warsztaty planowania kampanii radiowych.”
2004 AGB Polska – „Planowanie kampanii telewizyjnych.”
2003 Chiltren Consultancy International – „Profesjonalizm prezentacji.”
2002 Profesja Consulting – „Sztuka negocjacji.”
Edukacja
Specjalizacje
Marketing
Badania marketingowe
Marketing
Komunikacja marketingowa
Marketing
Zarządzanie marką
Zainteresowania
Nowe technologie, fizyka kwantowa, ekonomia, psychologia reklamy, piłka nożna, siatkówka,
Inne
Członek grupy doradczej ds. cyfryzacji przy Ministerstwie Administracji i Cyfryzacji
Konsultant strategii programowej dla Eska.tv
Juror konkursu Media Trendy 2009 „Konkurs Innowacji w planowaniu mediów”;
„Najlepszy Marketer BTL” roku 2006 przyznany w konkursie Golden Arrow za działania na polu zewnętrznych baz danych i wykorzystania narzędzi do ich optymalizacji;
Usługi doradcze dla zarządu i kierownictwa stacji telewizyjnych, m.in. TVPuls oraz VIVA Polska. Analizy rynkowe, case studies, szkolenia dla pracowników;
Organizacja i zarządzanie ofertami przetargów dla agencji reklamowych, domów mediowych, agencji badawczych;
Współpraca z organizacjami studenckimi UW i SWPS – wykłady, szkolenia; Członkostwo w MMC Harvard Business Review Polska;
Doktorat z fizyki /wykorzystanie metod tomografii komputerowej w interpretacji zjawisk fizycznych/. Pięć prac w międzynarodowych periodykach.
Konsultant strategii programowej dla Eska.tv
Juror konkursu Media Trendy 2009 „Konkurs Innowacji w planowaniu mediów”;
„Najlepszy Marketer BTL” roku 2006 przyznany w konkursie Golden Arrow za działania na polu zewnętrznych baz danych i wykorzystania narzędzi do ich optymalizacji;
Usługi doradcze dla zarządu i kierownictwa stacji telewizyjnych, m.in. TVPuls oraz VIVA Polska. Analizy rynkowe, case studies, szkolenia dla pracowników;
Organizacja i zarządzanie ofertami przetargów dla agencji reklamowych, domów mediowych, agencji badawczych;
Współpraca z organizacjami studenckimi UW i SWPS – wykłady, szkolenia; Członkostwo w MMC Harvard Business Review Polska;
Doktorat z fizyki /wykorzystanie metod tomografii komputerowej w interpretacji zjawisk fizycznych/. Pięć prac w międzynarodowych periodykach.
Grupy
Anioły Pracy
Jesteśmy społecznością ludzi pomagających sobie nawzajem w znalezieniu pracy zgodnej z naszymi umiejętnościami, predyspozycjami (talentami) i indywidualnymi priorytetami.
Business Consulting
Grupa firm branży KONSULTING / DORADZTWO. Liderzy i Eksperci. Wydarzenia branżowe rynku konsultingowego i doradczego. Doradztwo finansowe, inwestycyjne, biznesowe, personalne. Consulting, Konsul
Business Marketing
Marketing Sekrety. Social Media Marketing. Marketing wirusowy, marketing szeptany, event marketing, experiential marketing, guerilla marketing, marketing doświadczeń, content marketing.
Energia Solar PV Taniej
pracujemu nad tanimi rozwiazaniam domowych instalacji fotowoltaicznych jak i nad duzym farmami slonecznymi.
HEADHUNT INTERNATIONAL
Zapraszamy wszystkich tych, którzy są zainteresowani nowymi możliwościami pracy.
Praca w mediach
Dla szukających i dla tych których ktoś szuka. Ale też aby pogadać o kuchni branży i ponarzekać na realia pracy w mediach i reklamie.