Języki
angielski
podstawowy
rosyjski
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
Regionalny kierownik sprzedaży
• Skuteczne zarządzanie zespołem przedstawicieli handlowych.
• Motywowanie do osiągania wyników sprzedaży ponad 100%.
• Prowadzenie rekrutacji, szkoleń sprzedażowych i coachingów.
• Prowadzenie negocjacji handlowych w ramach uzyskanych kompetencji.
• Efektywne zarządzanie powierzonym budżetem promocyjno – marketingowym.
• Motywowanie do osiągania wyników sprzedaży ponad 100%.
• Prowadzenie rekrutacji, szkoleń sprzedażowych i coachingów.
• Prowadzenie negocjacji handlowych w ramach uzyskanych kompetencji.
• Efektywne zarządzanie powierzonym budżetem promocyjno – marketingowym.
product manager
. opracowywanie i wdrażanie indywidualnych strategii sprzedażowych dla odbiorców
. analiza otoczenia firmy
. wsparcie przedstawicieli handlowych
. coaching terenowych sił sprzedaży
. analiza otoczenia firmy
. wsparcie przedstawicieli handlowych
. coaching terenowych sił sprzedaży
Regionalny Kierownik Sprzedaży
• Skuteczne zarządzanie zespołem przedstawicieli handlowych.
• Motywowanie do osiągania wyników sprzedaży ponad 100%.
• Prowadzenie rekrutacji, szkoleń sprzedażowych i coachingów.
• Prowadzenie negocjacji handlowych w ramach uzyskanych kompetencji.
• Efektywne zarządzanie powierzonym budżetem promocyjno – marketingowym.
• Motywowanie do osiągania wyników sprzedaży ponad 100%.
• Prowadzenie rekrutacji, szkoleń sprzedażowych i coachingów.
• Prowadzenie negocjacji handlowych w ramach uzyskanych kompetencji.
• Efektywne zarządzanie powierzonym budżetem promocyjno – marketingowym.
Regionalny Kierownik Sprzedaży
• Skuteczne zarządzanie zespołem przedstawicieli handlowych.
• Motywowanie do osiągania wyników sprzedaży ponad 100%.
• Prowadzenie negocjacji handlowych w ramach uzyskanych kompetencji.
• Efektywne zarządzanie powierzonym budżetem.
• Opracowywanie i przygotowywanie promocji handlowych .
• Czynne projektowanie nowych modeli organizacji pracy przedstawicieli handlowych.
• Prowadzenie rekrutacji, szkoleń sprzedażowych i coachingów.
• Motywowanie do osiągania wyników sprzedaży ponad 100%.
• Prowadzenie negocjacji handlowych w ramach uzyskanych kompetencji.
• Efektywne zarządzanie powierzonym budżetem.
• Opracowywanie i przygotowywanie promocji handlowych .
• Czynne projektowanie nowych modeli organizacji pracy przedstawicieli handlowych.
• Prowadzenie rekrutacji, szkoleń sprzedażowych i coachingów.
Specjalizacje
Sprzedaż - FMCG
Zarządzanie sprzedażą - FMCG