Anna Słota

Anna Słota

Sprzedaż/Marketing/PR

Sanok, podkarpackie

Podsumowanie

    Robiłam w życiu wiele rzeczy, pracowałam na kilku kontynentach,,mniej lub bardziej egzotycznych. Mam zamiar nieustannie się rozwijać i z pasją dążyć do realizacji wyznaczonych celów.
    Praca w różnych krajach i środowiskach, często wielokulturowych rozwinęła moje umiejętności oraz rozszerzyła horyzonty światopoglądowe. Stanowiska, na których pracowałam świadczą o tym, że, jestem osoba komunikatywną, otwartą a jeśli wymaga tego sytuacja asertywną i dyplomatyczną. Wiem, że pracując w bezpośrednim kontakcie z ludźmi robię to dobrze a fakt ten daje mi satysfakcję, poczucie spełnienia a stres dodatkowo mobilizuje. Dlatego nie bez powodu szukam zatrudnienia w branży, w której największym sukcesem jest zadowolony, uśmiechnięty i wdzięczny klient przy jednoczenym zadowoleniu pracodawcy, pracy w której można się wykazać asertywnością i dyplomacją.

    Wcześniejsi pracodawcy darzyli mnie dużym zaufaniem, czego dowodem był min. kontakt z różnymi środkami płatności, dokumentacją oraz powierzone zadania i stanowiska. Cenili także moją dyspozycyjność i pracowitość, o czym np. świadczy system, w jakim wcześniej pracowałam, mam na myśli nie tylko zarządzanie zasobami ludzkimi czy przebywanie w delegacjach ale również zmiany weekendowe, świąteczne i nocne. Jestem młodą, ale ambitną i odpowiedzialną kobietą.
    Moja pasja – podróże, które jak wiemy kształcą i które najczęściej organizuję sama również wpłynęły na moją osobowość nauczyły zaradności, samoorganizacji, dyscypliny i obycia w wielu sytuacjach, szczególnie tych awaryjnych oraz nieocenionego spojrzenia na świadczone przez nas – hotelarzy usługi. Wierzę, że jestem odpowiednią kandydatką do zatrudnienia mnie w branży, w której liczy się wiedza, inspiracja i pasja do wykonywanej pracy.
    Dyrektor sprzedaży i marketingu / Doradztwo w zarządzaniu

    Hotel*** SPA w Bieszczadach

    od czerwca 2011 (od 2 lat i 11 miesięcy)
    Budowanie strategii i planów sprzedażowych
    Realizacja założeń sprzedażowych
    Ustalanie celów dla pracowników działu i kontrola wyników
    Koordynacja pracy działu sprzedaży i współpraca z innymi działami hotelu
    Uczestnictwo w przygotowywaniu budżetu działu
    Dbanie o dobry wizerunek firmy, promowanie marki
    Rekrutacje, szkolenia i ocena pracowników
    Uczestnictwo w konferencjach, targach i wydarzeniach branżowych
    Przygotowanie strony internetowej, materiałów marketingowo-reklamowych, pod względem merytorycznym i graficznym.
    Dodatkowo:
    Przygotowanie obiektu do kategoryzacji, nadzór nad spełnieniem norm kategoryzacyjnych.
    Doradztwo w zarządzaniu hotelem i gastronomią.
    Rekrutacja i szkolenie personelu; wprowadzanie standardów obowiązujących w hotelach wyższej klasy.
    Koordynacja wszelkich MICE.
    Rekrutacja menadżerów.
    Przygotowanie obiektu do otwarcia i jego otwarcie.
    Sprzedaż/Marketing/PublicRelations

    Grand Hotel Rzeszów

    lipiec 2010 - czerwiec 2011 (przez 1 rok)
    • Tworzenie, planowanie oraz wdrażanie strategii sprzedażowo-marketingowej,
    • Rozwój relacji z istniejącymi klientami oraz pozyskiwanie nowych kontraktów poprzez odpowiednie zrozumienie potrzeb klientów i doradztwo,
    • Budowanie długoterminowych relacji biznesowych z partnerami firmy
    • Aktywna sprzedaż usług firmy przy pomocy zróżnicowanej strategii sprzedażowej,
    • Promowanie i budowanie dobrego wizerunku firmy poprzez działania sprzedażowo-marketingowe,
    • Przygotowywanie oraz prowadzenie działań marketingowych mających na celu kreowanie dobrego wizerunku firmy przy użyciu zintegrowanej kampanii promocyjnej,
    • Promocja oraz sprzedaż dwóch głównych usług: usługi hotelowej oraz restauracyjnej,
    • Przeprowadzanie analiz rynkowych w celu identyfikacji potrzeb i możliwości rynku,
    • Monitorowanie oraz skanowanie działań konkurencji,
    • Udział w targach oraz spotkaniach biznesowych,
    • Współpraca z zewnętrznymi agencjami marketingowymi,
    Kierownik Recepcji

    Malmaison Oxford - Hotel

    czerwiec 2009 - maj 2010 (przez 1 rok)
    Prowadzenie "front&back office". Dbanie o sprawne funkcjonowanie działu. Zarządzanie Recepcją, 14-osobowym zespołem (dziennej i nocnej zmiany). Ścisła współpraca z pozostałymi działami hotelu oraz pozostałymi obiektami w sieci. Wprowadzanie standardów i szkolenie pracowników, dbanie o ich rozwój, kierowanie ich pracą i karierą. Rekrutacja, selekcja i oraz zwalnianie pracowników. Ustalanie grafików. Prowadzenie ewidencji urlopów, kontrola raportów, współpraca z działem kadr i księgowości. Kontrola finansów recepcji. Poprzez szkolenia - uzmysłowienie personelowi wagi pozytywnego nastawienia na klienta, wpływu świadczonych usług na opinię o jakości firmy, nacisk na indywidualną opiekę nad rezydentami, dbanie o spełnianie próśb i potrzeb. Nacisk na jakość świadczonych usług i wpajanie pracownikom spersonalizowanej obsługi gościa oraz uświadamianie im jej konsekwencji.
    Specjalista do spraw hotelu

    Freelancing

    wrzesień 2008 - maj 2009 (przez 9 miesięcy)
    Ogólne obowiązki: Prowadzenie prac biurowych związanych z planowaną budową hotelu. Przygotowanie memorandum informacyjnego powstającego 4* hotelu i restauracji. Doradztwo na etapie projektowym, nawiązanie kontaktów z kontrahentami, analiza otoczenia makroekonomicznego i biznesowego miasta, analiza konkurencji, opis i wycena inwestycji, planowanie struktury zatrudnienia, opis stanowisk i planowanie wynagrodzeń, sporządzanie wniosków końcowych na podstawie analizy finansowej.
    Kierownik obiektu

    Freelancing

    luty 2008 - sierpień 2008 (przez 7 miesięcy)
    Przygotowanie ośrodka do otwarcia (pod względem technicznym, administracyjnym, personalnym, logistycznym, marketingowym)oraz jego otwarcie i opieka w pierwszym miesiącu działalności. Przeprowadzenie rekrutacji i zatrudnienie personelu. Organizacja pracy poszczególnym pracownikom. Szczegolna opieka nad dzialem kadr. Przygotowanie i prowadzenie akcji marketingowej. Przygotowanie imprez okolicznosciowych takich jak np. rozpoczynajacych dzialalnosc obiektu.
    recepcja/concierge

    Hotel typu Boutique, Kraków, 5*standard

    październik 2006 - luty 2008 (przez 1 rok i 5 miesięcy)
    połączenie obowiązków recepcjonistki z concierge (indywidualna opieka nad gośćmi hotelowymi), księgowością (wystawianie, korygowanie FV, rachunków, kontrola terminali płatniczych, raportów finansowych) i rezerwacją indywidualną i elektroniczną,(przyjmowanie, zakładanie, potwierdzanie), współpraca z kontrahentami, zapleczem konferencyjnym i gastronomicznym hotelu,
    Obsługa ruchu turystycznego w hotelu, z uwzględnieniem informacji turystyczno – kulturalnej i organizacją czasu spędzanego przez gości w Krakowie.
    administracja, recepcja,

    Hotel w Oxford, 5*standard

    sierpień 2004 - październik 2006 (przez 2 lata i 3 miesiące)
    Współuczestniczenie w zarządzaniu 34 apartamentowym hotelem w centrum Oxfordu, szczególna opieka nad rezerwacjami grupowymi, dbanie o dobro gości oraz firmy od strony kierownika, recepcjonisty, administratora
    pomoc gościom indywidualnym przy organizacji eventów, troska o ich komfort, spersonalizowana obsługa gości hotelowych i utrzymywanie z nimi kontaktu już na etapie przyjmowania rezerwacji.Ponieważ jest to kameralny hotel, obowiązki innych działów w dużo większej mierze należą do recepcji. Liczy się duża odporność na stres i bardzo dobra organizacja pracy. Przede wszystkim nastawienie na klienta. Ze względu na specyfikę hotelu, nieodzowna, ścisła współpraca z restauracja, nie tylka ta zlokalizowana w hotelu. Kontrola przebiegu konferencji. Częściowo prowadzenie akcji marketingowej, stały kontakt z pośrednikami. Sprzedaż pokoi, przyjmowanie rezerwacji (on-line, telefonicznych i bezpośrednich). Wykonywanie wszystkich obowiązków recepcjonistki włącznie z udzielaniem informacji turystyczno-krajoznawczych.

    Edukacja

    zarządzanie zasobami ludzkimi, magisterskie

    UE, Kraków

    od październik 2007 (od 6 lat i 7 miesięcy)
    turystyka, licencjackie

    WSTH, Kraków

    wrzesień 2001 - maj 2004 (przez 2 lata i 9 miesięcy)

    Języki

    Angielski

    biegły

    Ukraiński

    podstawowy

    Rosyjski

    podstawowy

    Informacje dodatkowe

    Przebyte kursy

    Zarządzanie w przedsiębiorstwie turystycznym-Polish Agency for Enterprise Development
    Policealne studium obsługi ruchu turystycznego-organizator turystyki,
    Język angielski, Oxford&Cherwell V.College
    Pilot wycieczek,
    Kurs dla kierowników placówek wypoczynku dla dzieci i
    młodzieży
    Prawo jazdy kat.B

    Organizacje

    Hospitality Club
    GOPR
    Turystyka Wspólna Sprawa

    Hobby

    podróże - w głównej mierze ukierunkowane na poznawanie skarbów nie tylko kulturalnych i biznesowych stolic świata ale
    również tradycji innych narodów, obcowanie z przyrodą, tubylcami, z naciskiem na wytwory natury charakterystyczne dla danych regionów, wyprawy wzbogacające o wiedzę krajoznawczą, oraz umożliwiające rozwijanie pasji związanych z:
    narciarstwem, zjazdowym, skiturowym oraz trekingowym zdobywaniem gór, wspinaczką skałkową, wspinaczką lodową.

    Grupy

    Wszystkich wypowiedzi: 17    (5 plusów)

    Zobacz szczegóły »