Anna Wodzinowska

Anna Wodzinowska

Kierownik Działu Rozwoju Standardów, Polkomtel S.A.

Warszawa, mazowieckie

Podsumowanie

    Kierownik Zespołu ds. Rozwoju

    Polkomtel S.A.

    od maja 2009 (od 5 lat)
    Zadania:
    • Przygotowanie i zapewnienie realizacji strategii Departamentu Sieci Agencyjnej w obszarze programów rozwojowych dla pracowników Sieci Sprzedaży oraz pracowników Departamentu.
    • Współpraca z Agentami Sieci Sprzedaży w zakresie przygotowania i realizacji programów rozwojowych w celu.
    • Opracowanie i wdrożenie narzędzi kontroli jakości i efektywności realizacji programów rozwojowych.
    • Inicjowanie i koordynacja działań związanych z rozwojem platformy e-learning.
    • Inicjowanie i koordynacja procesów związanych z pozyskaniem środków na szkolenia i rozwój z Europejskich Funduszy Strukturalnych.
    • Planowanie budżetu i kontrola kosztów wydatkowanych na realizację programów rozwojowych pracowników Sieci Sprzedaży oraz pracowników Departamentu (szkolenia i rozwój; e-learning; EFS).

    Zrealizowane projekty:
    • 2010 - Opracowanie Załącznika do Umowy Partnerskiej w zakresie rozwoju kompetencji pracowników zewnętrznej Sieci Sprzedaży wraz z narzędziami wspierającymi realizację zapisów Umowy:
    o Procesem wdrożenia nowych pracowników;
    o Procesem certyfikacji Trenerów Partnerów do prowadzenia szkoleń;
    o Profilami kompetencyjnymi poszczególnych grup stanowiskowych.
    • 2009 – 2010 Wdrożenie platformy szkoleniowej dla pracowników Sieci Sprzedaży Saba, udostępnienie modułów: szkolenia e-learning; testy kompetencyjne; testy wiedzy; ścieżki wdrożenia; ścieżki rozwoju.
    Kierownik Działu Rozwoju Standardów w Biurze Wsparcia Biznesowego

    Polkomtel S.A.

    maj 2010 - maj 2012 (przez 2 lata i 1 miesiąc)
    Obowiązki:
    • Udział w projektach dotyczących wdrożeń nowych produktów i usług – opracowanie metody wdrożenia, harmonogramu, budżetu, mierników efektywności – kontrola realizacji, wdrażanie działań naprawczych.
    • Planowanie i kontrola realizacji budżetu przeznaczonego na utrzymanie i rozwój narzędzi wspierających rozwój kompetencji pracowników Sieci Sprzedaży.
    • Zarządzanie zadaniami Zespołu w zakresie:
    o Wdrożenia i utrzymania narzędzi wspierających rozwój kompetencji pracowników Sieci Sprzedaży.
    o Wdrożenia i egzekwowania realizacji procesu planowania i wykonania planów szkoleniowo-rozwojowych pracowników Sieci Sprzedaży.
    Zrealizowane/prowadzone projekty:
    • 2010 – udział w procesie certyfikacji Pionu Sprzedaży w zakresie normy ISO 9001 – opracowanie zapisów Księgi Jakości, komunikacja w projekcie – certyfikacja zgodnie z planem
    • 2011 – lider strumienia Szkolenia w projekcie Avocado – wdrożenie produktu zgodnie z planem – beneficjenci prac strumienia – Pion Sprzedaży, Pion Operacyjny, pracownicy partnera BZ WBK
    • 2011 – lider strumieni Szkolenia i Komunikacja w Programie Transformacji BSS Faza 1 – wdrożenie zgodnie z planem – beneficjenci prac strumienia – Cała Spółka
    Członek Zespołu Zarzadzania Zmianą

    Polkomtel S.A.

    styczeń 2009 - maj 2009 (przez 5 miesięcy)
    Wsparcie procesu zmiany:
    - współudział w realizacji komunikacji zmian do pracowników
    - rozwój i wsparcie pracownika w zakresie akceptacji procesu zmiany
    - edukacja pracownika w zakresie eweftywnego zarządzania zmianą
    Specjalista ds. Szkoleń

    Polkomtel S.A.

    maj 2007 - maj 2009 (przez 2 lata i 1 miesiąc)
    Zadania:
    • Planowanie z Dyrektorami poszczególnych komórek organizacyjnych Pionu Sprzedaży programów rozwoju kompetencji podległych pracowników.
    • Wybór dostawców szkoleń – opracowanie zapytania ofertowego, porównanie ofert/przetarg.
    • Opracowanie Umów jednorazowych/ramowych na realizację szkoleń przez wybranych dostawców.
    • Kontrola i raportowanie wykorzystania budżetu szkoleń Pionu Sprzedaży.
    • Raportowanie realizacji planu szkoleń.
    Zrealizowane projekty:
    • Udział w programie pozyskania środków z UE dla realizacji programu rozwoju kompetencji pracowników Punktów Sprzedaży (program realizowany w latach 2009-2010).
    • Udział w projekcie Transformacji IT – przedstawiciel Polkomtel w strumieniu Komunikacja – oddelegowanie do projektu 100% FTE – opracowanie planu Zarządzania Zmianą.
    Specjalista ds. Organizacyjnych

    Polkomtel S.A.

    sierpień 2006 - maj 2007 (przez 10 miesięcy)
    Obowiązki: opracowanie raportu tygodniowego z działalności Spółki na posiedzenia Zarządu (wszystkie Piony S-ki) analiza wyników, posumowania, porównanie do konkurencji. Bieżące prace asystenckie.
    Asystentka Dyrektora Departamentu Rozwoju Korporacyjnego

    Polkomtel S.A.

    wrzesień 2004 - sierpień 2006 (przez 2 lata)
    współtworzenie raportu tygodniowego z działalności Spółki na posiedzenia Zarządu, przygotowanie raportu Pionu Prezesa na posiedzenie Zarządu, redagowanie treści portala korporacyjnego.
    Asystentka Dyrektora Biura Zarządu

    Polkomtel S.A.

    czerwiec 2002 - wrzesień 2004 (przez 2 lata i 4 miesiące)
    obsługa posiedzeń Zarządu w zakresie dystrybucji materiałów, przygotowanie raportu Pionu Prezesa na posiedzenie Zarządu, obsługi technicznej posiedzeń Zarządu, sporządzania protokołów z posiedzeń Zarządu, comiesięczne przygotowywanie Biuletynu Prezesa.
    Specjalista ds. handlu i marketingu

    Projekty Bankowe POLSOFT Sp. z o.o.

    luty 2000 - marzec 2002 (przez 2 lata i 2 miesiące)
    Organizowanie udziału firmy w targach oraz przygotowanie konferencji i seminariów dla firm zewnętrznych.

    Wczesniej Asystentka Biura
    Organizacja biura w nowym oddziale Spółki. Telemarketing związany z pozyskaniem nowych klientów na zakup systemu CRM oraz z sektora bankowości.

    Edukacja

    Szkolenia i Rozwój, studia podyplomowe

    Akademia Leona Koźmińskiego

    wrzesień 2005 - czerwiec 2006 (przez 10 miesięcy)
    Gospodarka Turystyczna, magisterskie

    Wyższa Szkoła Ekonomiczna w Warszawie

    wrzesień 2001 - czerwiec 2003 (przez 1 rok i 10 miesięcy)
    Animacja Turystyki, licencjackie

    Wyższa Szkoła Hotelarstwa, Gastronomii i Turystyki w Warszawie

    wrzesień 1997 - czerwiec 2000 (przez 2 lata i 10 miesięcy)

    Języki

    Angielski

    dobry

    Niemiecki

    podstawowy

    Informacje dodatkowe

    Przebyte kursy

    WAŻNIEJSZE KURSY I SZKOLENIA:

    2000: Zarządzanie czasem – Vademecum
    2001: Techniki prezentacji handlowej – DOOR
    Przywództwo i komunikacja - Effecto Business Service
    Trening sprzedawania i negocjacji handlowych – Asylon
    2003: Ewolucja w telefonii komórkowej GSM
    PRK dla Kadry Niekierowniczej
    2004: Zaawansowana praca z arkuszem kalkulacyjnym Excel - Centrum Edukacji EduSoft
    Komunikacja jako narzędzie współdziałania w nowoczesnej organizacji – Norman Benett
    2005: Interpretacja wymagań normy ISO 9001:2000 – Kema Quality Polska
    Szkolenie na Auditorów Wewnętrznych ISO 9001:2000 – Kema Quality Polska
    ARIS - Toolset & Simulation – IDS Scheer
    Zarządzanie procesami. Mapowanie procesów biznesowych – Optima
    ARIS - Strategiczna Karta Wyników (BSC) – IDS Scheer
    2006: ARIS – Zarządzanie Kosztami Działań (ABC) – IDS Scheer
    Ratownictwo medyczne – poziom I - Nautica
    Zarządzanie projektami – Project Management Center
    2007: Coaching – metoda integracji zasobów – Norman Benett
    Efektywna współpraca w Zespole - Rival
    Zarządzanie szkoleniami – Human Factor
    2008: Ratownictwo medyczne – poziom II – Centrum Ratownictwa Medycznego
    Zarządzanie zmianą w organizacji – INFOR
    Profesjonalna prezentacja dla handlowca – GBResources
    Ratownictwo medyczne – poziom III – Centrum Ratownictwa Medycznego
    2009: ABC Menedżera – Zarządzanie Zespołem cz I - Solution in Human Resources
    ABC Menedżera – test Insight’s jako narzędzie Zarządzania Zespołem cz II - Insight’s Discovery
    ABC Menadżera – Zarządzanie Zespołem cz. III - Solution in Human Resources
    2010: Train the Trainer – Rozmowa rekrutacyjna i testy kompetencji - ProFirma
    Train the Trainer – Prowadzenie i analiza testów kompetencyjnych - ProFirma
    Insight’s Discovery - Mabor
    Siebel – obsługa procesów sprzedaży i utrzymania Klienta - Accenture
    2011: XI Sympozjum świata telekomunikacji i mediów
    Zarządzanie zmianą cz. I i II – Kancelaria gospodarcza „Euro-Infor”

    Organizacje

    Polkomtel S.A. ul. Postępu 3 02-676 Warszawa
    Projekty Bankowe POLSOFT Sp. z o.o.

    Hobby

    ratownictwo medyczne; rozwój kompetencji – narzędzia, metody, ocena efektywności; zarządzanie zmianą i wiedzą; nurkowanie.

    Grupy

    Zobacz szczegóły »