Anna Śmiech (Budzyńska)
Główny Księgowy
Kępno,
wielkopolskie
Umiejętności
Microsoft Excel
Microsoft Office
prawo jazdy
Księgowość
Rachunkowość finansowa
Analiza finansowa
Sprawozdawczość finansowa
budżetowanie
PKPiR
Podatki
Kontrole wewnętrzne
Planowanie finansowe
Podatek od towarów i usług
Certyfikat Ministra Finansów uprawniającego do usługowego prowadzenia ksiąg rachunkowych
dokumentacja podatkowa
VATUE
Rachunkowość zarządcza
Raporty analityczne
Rozliczenia wewnątrzwspólnotowe, import, eksport
VAT-REF zwrot z zagranicy
wniosek o wydanie indywidualnej interpretacji prawa podatkowego
Języki
niemiecki
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
Prowadzenie ksiąg rachunkowych
Przedsiębiorstwo Wielobranżowe ARKAMA
- sporządzanie i aktualizowanie dokumentacji dotyczącej zasad polityki rachunkowej firmy,
- prowadzenie ksiąg rachunkowych,
- sporządzanie deklaracji podatkowych (VAT, VAT-UE, PIT-36L),
- ewidencja środków trwałych oraz wartości niematerialnych i prawnych,
- sporządzanie sprawozdań finansowych rocznych.
- prowadzenie ksiąg rachunkowych,
- sporządzanie deklaracji podatkowych (VAT, VAT-UE, PIT-36L),
- ewidencja środków trwałych oraz wartości niematerialnych i prawnych,
- sporządzanie sprawozdań finansowych rocznych.
Główny Księgowy
Powiatowe Centrum Medyczne Spółka z o.o. NZOZ Szpital Powiatowy w Wieruszowie
- kierowanie działem ekonomiczno - finansowym spółki,
- nadzór nad gospodarką finansową spółki,
- organizowanie i sprawowanie kontroli wewnętrznej spółki,
- nadzór nad sprawami z zakresu zamówień publicznych,
- sporządzanie i aktualizowanie dokumentacji dotyczącej zasad polityki rachunkowej spółki, regulaminu obiegu dokumentacji w firmie oraz innych procedur mających na celu usprawnienie pracy,
- sporządzanie sprawozdań finansowych miesięcznych i rocznych, comiesięczna analiza wyników spółki, w tym poszczególnych komórek organizacyjnych oraz raportowanie do zarządu i rady nadzorczej,
- sporządzanie deklaracji podatkowych (VAT, CIT),
- prowadzenie dokumentacji spółki związanej z Krajowym Rejestrem Sądowym, w tym sporządzanie wniosków w sprawie zmian,
- sporządzanie planu finansowego spółki, budżetów poszczególnych komórek organizacyjnych oraz kontrola ich wykonania,
- sporządzanie sprawozdań do GUS, Ministerstwa Zdrowia (SSRMZ),
- rozliczanie umów z Narodowym Funduszem Zdrowia w zakresie możliwych przesunięć środków finansowych oraz comiesięczne sporządzanie raportu ze stopnia realizacji poszczególnych umów z NFZ,
- wycena procedur medycznych, opracowywanie kalkulacji kosztów dla poszczególnych komórek organizacyjnych: poradni, oddziałów.
- nadzór nad gospodarką finansową spółki,
- organizowanie i sprawowanie kontroli wewnętrznej spółki,
- nadzór nad sprawami z zakresu zamówień publicznych,
- sporządzanie i aktualizowanie dokumentacji dotyczącej zasad polityki rachunkowej spółki, regulaminu obiegu dokumentacji w firmie oraz innych procedur mających na celu usprawnienie pracy,
- sporządzanie sprawozdań finansowych miesięcznych i rocznych, comiesięczna analiza wyników spółki, w tym poszczególnych komórek organizacyjnych oraz raportowanie do zarządu i rady nadzorczej,
- sporządzanie deklaracji podatkowych (VAT, CIT),
- prowadzenie dokumentacji spółki związanej z Krajowym Rejestrem Sądowym, w tym sporządzanie wniosków w sprawie zmian,
- sporządzanie planu finansowego spółki, budżetów poszczególnych komórek organizacyjnych oraz kontrola ich wykonania,
- sporządzanie sprawozdań do GUS, Ministerstwa Zdrowia (SSRMZ),
- rozliczanie umów z Narodowym Funduszem Zdrowia w zakresie możliwych przesunięć środków finansowych oraz comiesięczne sporządzanie raportu ze stopnia realizacji poszczególnych umów z NFZ,
- wycena procedur medycznych, opracowywanie kalkulacji kosztów dla poszczególnych komórek organizacyjnych: poradni, oddziałów.
Główny Księgowy
Zakład Mięsny sp. z o.o.
- sporządzanie i aktualizowanie dokumentacji dotyczącej zasad polityki rachunkowej spółki, regulaminu obiegu dokumentacji w firmie, dokumentacji podatkowej – podmioty powiązane oraz innych procedur mających na celu usprawnienie pracy działów obsługi klienta i księgowości,
- prowadzenie ksiąg rachunkowych,
- ewidencja środków trwałych oraz wartości niematerialnych i prawnych,
- dokonywanie wyceny aktywów i pasywów, analiza i weryfikacja kont,
- sporządzanie sprawozdań finansowych miesięcznych i rocznych, comiesięczna analiza wyników spółki,
- sporządzanie deklaracji podatkowych (VAT, VAT-UE, CIT, PIT i inne, podatki lokalne),
- sporządzanie sprawozdań do GUS;
- współpraca z biegłym rewidentem,
- współpraca z instytucjami finansowymi i ubezpieczycielami,
- pozyskiwanie i dobór finansowania (kredyt, leasing, faktoring),
- gromadzenie i przechowywanie dowodów księgowych, archiwizacja dokumentów,
- protokołowanie zgromadzeń wspólników spółki z o.o., sporządzanie dokumentacji do KRS.
- prowadzenie ksiąg rachunkowych,
- ewidencja środków trwałych oraz wartości niematerialnych i prawnych,
- dokonywanie wyceny aktywów i pasywów, analiza i weryfikacja kont,
- sporządzanie sprawozdań finansowych miesięcznych i rocznych, comiesięczna analiza wyników spółki,
- sporządzanie deklaracji podatkowych (VAT, VAT-UE, CIT, PIT i inne, podatki lokalne),
- sporządzanie sprawozdań do GUS;
- współpraca z biegłym rewidentem,
- współpraca z instytucjami finansowymi i ubezpieczycielami,
- pozyskiwanie i dobór finansowania (kredyt, leasing, faktoring),
- gromadzenie i przechowywanie dowodów księgowych, archiwizacja dokumentów,
- protokołowanie zgromadzeń wspólników spółki z o.o., sporządzanie dokumentacji do KRS.
KSIĘGOWA
Przedsiębiorstwo Wielobranżowe „Kamiński”
- samodzielne prowadzenie księgi przychodów i rozchodów,
- sporządzanie deklaracji podatkowych (VAT, PIT),
- sporządzanie sprawozdań do GUS,
- sporządzanie deklaracji ZUS, sporządzanie listy płac pracowników,
- nadzór nad kasami fiskalnymi i gospodarką magazynową.
- sporządzanie deklaracji podatkowych (VAT, PIT),
- sporządzanie sprawozdań do GUS,
- sporządzanie deklaracji ZUS, sporządzanie listy płac pracowników,
- nadzór nad kasami fiskalnymi i gospodarką magazynową.
Główny Księgowy
Zakład Usług Gastronomiczno-Hotelarskich „Zajazd Wielkopolski” Sp. z o.o.
- samodzielne prowadzenie pełnej księgowości firmy
- sporządzanie deklaracji podatkowych (VAT, CIT, PIT, podatki lokalne),
- sporządzanie sprawozdań do GUS,
- sporządzanie sprawozdań finansowych miesięcznych i rocznych,
- prowadzenie spraw kadrowo-płacowych (sporządzanie listy płac pracowników, sporządzanie deklaracji ZUS)
- prowadzenie ewidencji środków trwałych
- prowadzenie gospodarki kasowej
- nadzór nad kasa fiskalną i gospodarką magazynową,
- gromadzenie i przechowywanie dokumentów księgowych, archiwizacja.
- sporządzanie deklaracji podatkowych (VAT, CIT, PIT, podatki lokalne),
- sporządzanie sprawozdań do GUS,
- sporządzanie sprawozdań finansowych miesięcznych i rocznych,
- prowadzenie spraw kadrowo-płacowych (sporządzanie listy płac pracowników, sporządzanie deklaracji ZUS)
- prowadzenie ewidencji środków trwałych
- prowadzenie gospodarki kasowej
- nadzór nad kasa fiskalną i gospodarką magazynową,
- gromadzenie i przechowywanie dokumentów księgowych, archiwizacja.
PRACOWNIK UMYSŁOWY
Zakład Usług Rolno-Przemysłowych
- księgowanie bieżących dokumentów księgowych,
- współpraca z Głównym Księgowym przy zamknięciu miesiąca oraz zamknięciu roku,
- sporządzanie deklaracji podatkowych (VAT, podatek dochodowy, podatki lokalne),
- sporządzanie sprawozdań do GUS,
- wystawianie faktur sprzedażowych.
- współpraca z Głównym Księgowym przy zamknięciu miesiąca oraz zamknięciu roku,
- sporządzanie deklaracji podatkowych (VAT, podatek dochodowy, podatki lokalne),
- sporządzanie sprawozdań do GUS,
- wystawianie faktur sprzedażowych.
Szkolenia i kursy
15.04.2007 Kurs dla kandydatów na głównych księgowych SKwP
12.2012 – 01.2013 Bilans 2012 – przygotowanie do zamknięcia roku w aspekcie rachunkowym i podatkowym (SKwP)
08.2013-10.2013 Analityk finansowy
12.2013-02.2014 Optymalizacja kosztów MMŚP
06-07/2014 Podatki w obrocie międzynarodowym
07/2014 Arkusze kalkulacyjne w biurze i księgowości
09/2014 Praktyczne zarządzanie personelem w MŚP -PARP (certyfikat)
09/2014 Kalendarz dobrego księgowego - PARP (certyfikat)
12/2017 Bilans 2017 – przygotowanie do zamknięcia roku w aspekcie rachunkowym i podatkowym (SKwP)
12.2012 – 01.2013 Bilans 2012 – przygotowanie do zamknięcia roku w aspekcie rachunkowym i podatkowym (SKwP)
08.2013-10.2013 Analityk finansowy
12.2013-02.2014 Optymalizacja kosztów MMŚP
06-07/2014 Podatki w obrocie międzynarodowym
07/2014 Arkusze kalkulacyjne w biurze i księgowości
09/2014 Praktyczne zarządzanie personelem w MŚP -PARP (certyfikat)
09/2014 Kalendarz dobrego księgowego - PARP (certyfikat)
12/2017 Bilans 2017 – przygotowanie do zamknięcia roku w aspekcie rachunkowym i podatkowym (SKwP)
Edukacja
Specjalizacje
Finanse/Ekonomia
Audyt/Podatki
Finanse/Ekonomia
Księgowość
Finanse/Ekonomia
Zarządzanie finansami
Organizacje
Stowarzyszenie Księgowych w Polsce
Inne
07.01.2008 Certyfikat księgowy uprawniający do usługowego prowadzenia ksiąg rachunkowych - Minister Finansów (egzamin)
Grupy
ACCA
czy ktoś z was jest może studentem ACCA?
lub chciałby nim być?
a może ktoś ma już te kwalifikacje?
IIC POLSKA – SZKOLENIA I ZAJĘCIA
Forum o Polsce i z Polski oraz
dla osób powiązanych z IIC zajmujący się Kontrolą wewnętrzną w Polsce (na podstawie COSO 2013 - Internal Control), GRC, audytem wewnętrznym.
CONTROLLING Wiedza i narzedzia praktyczne
Grupa redakcji Controlling Wiedza i narzędzia praktyczne
www.magazyncontrolling.pl
EXCEL w praktyce
Pytania, wskazówki, odpowiedzi, komentarze, usprawnienie pracy w EXCELu. Cel: wzajemna pomoc, wymiana doświadczeń, propozycje usprawnień pracy
FUNDACJA EDMUNDA J. SAUNDERSA – FEJS
FUNDACJA EDMUNDA J. SAUNDERSA - FEJS
Celem FEJS jest prowadzenie działalności w zakresie dotyczącej: audytu wewnętrznego, kontroli wewnętrznej, GRC, zapobiegania oszustwom i korupcji.
Fraud i Przestępstwa Gospodarcze, i Korupcja oraz Organizacje Antyfraudowskie
Zapobieganie i wykrywanie oszustw i nadużyć oraz przestępstw gospodarczych. Przeciwdziałanie Korupcji. Organizacje antyfraudowskie.
GRC. Governance. Risk Management. Compliance
Grupa ta służy osobom zajmującymi się GRC - czyli Governance, Risk Management, Compliance, Kontrolą wewnętrzną, Etyka
Institute for Internal Controls – IIC
The Institute for Internal Controls (IIC) oraz IIC Poland Chapter (IIC Polska), Polski Oddział międzynarodowego Instytutu ds. Kontroli Wewnętrznych - The IIC