Anna Machura (Michopulos)

Anna Machura (Michopulos)

Specjalista ds programów lojalnościowych

Wrocław, dolnośląskie

Podsumowanie

    Specjalista ds. marketingu - recepcjonista

    Lions S.A.

    czerwiec 2009 - grudzień 2012 (przez 3 lata i 7 miesięcy)
    Dokonywanie rezerwacji (telefonicznych, pisemnych) oraz profesjonalna obsługa gości i klientów firmy w zakresie udzielania informacji.
    Podpisywanie umów i współpraca z systemami rezerwacyjnymi.
    Pracownik Działu Centralnej Rezerwacji, Koordynator Programu Lojalnościowego

    Qubus Hotel Management

    sierpień 2004 - maj 2009 (przez 4 lata i 10 miesięcy)
    Dokonywanie rezerwacji (telefonicznych, pisemnych) oraz profesjonalna obsługa gości i klientów firmy w zakresie udzielania informacji.
    Zarządzanie bazą Gości lojalnościowych sieci Qubus Hotel; współpraca z hotelami dotycząca obsługi Gości lojalnościowych
    Specjalista ds. sprzedaży ofer t turystycznych

    Grupa BlizejSlonca.pl Sp. z o.o., portal turystyczny "Bliżej Słońca"

    maj 2004 - lipiec 2004 (przez 3 miesiące)
    kompleksowa obsługa klientów w zakresie rezerwacji imprez turystycznych
    Specjalista ds. turystyki

    Biuro podróży BIG BLUE

    marzec 2002 - wrzesień 2003 (przez 1 rok i 7 miesięcy)
    kompleksowa obsługa klientów w zakresie rezerwacji imprez turystycznych

    Edukacja

    Turystyka i Rekreacja, Specjalność Turystyka Aktywna, magisterskie

    Akademia Wychowania Fizycznego we Wrocławiu

    październik 2005 - wrzesień 2007 (przez 2 lata)

    Grupy

    Zobacz szczegóły »