Umiejętności
rekrutacja
Reklama
szkolenia
Komunikacja
Obsługa komputera i urządzeń biurowych
Integracja
Redagowanie tekstów
Pisma urzędowe
Zaangażowanie Pracowników
Pozyskiwanie klientów, utrzymywanie relacji klient - firma,
Pisma procesowe
organizacja praktyk
poruszanie się po sieci internet i odnajdywanie informacji
Języki
polski
ojczysty
angielski
dobry
niemiecki
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
Współpracownik/Uczestnik/Alumn
Stowarzyszenie Szkoła Liderów w Warszawie
1) akcja Masz Głos Masz Wybór, Koordynator lokalny w Knurowie, luty - listopad 2010
www.maszglos.pl
2) Program Liderzy PAFW (Polsko-Amerykańskiej Fundacji Wolności) - Edycja VII, Uczestnik, czerwiec 2011 - czerwiec 2012,
www.liderzy.pl
3) Program Liderzy PAFW (Polsko - Amerykańskiej Fundacji Wolności), Alumn, czerwiec 2012 - nadal :
www.liderzy.pl / www.szkola-liderow.pl
- Seminarium dotyczące przywództwa kobiet, Uczestnik, Katowice/Czerwionka, 21-23.05.2012r.,
- Warsztat samorządowy "Liderki do samorządu", Uczestnik, Warszawa, 12-13.08.2013r.,
- inauguracja Programu samorządowego "Wybory 2014", Uczestnik, Warszawa, 20-21.11.2013r.,
- Komitet organizacyjno - doradczy w sprawie Zlotu, Współpracownik, Polska, grudzień 2013 - 21 lipiec 2014 roku
4) projekt Krajowa Sieć Konsultacyjna Liderów, Uczestnik, 25 sierpień 2014 rok - kwiecień 2015 roku oraz od maja 2016 roku do nadal;
www.kskl.eu
w Polsce
www.maszglos.pl
2) Program Liderzy PAFW (Polsko-Amerykańskiej Fundacji Wolności) - Edycja VII, Uczestnik, czerwiec 2011 - czerwiec 2012,
www.liderzy.pl
3) Program Liderzy PAFW (Polsko - Amerykańskiej Fundacji Wolności), Alumn, czerwiec 2012 - nadal :
www.liderzy.pl / www.szkola-liderow.pl
- Seminarium dotyczące przywództwa kobiet, Uczestnik, Katowice/Czerwionka, 21-23.05.2012r.,
- Warsztat samorządowy "Liderki do samorządu", Uczestnik, Warszawa, 12-13.08.2013r.,
- inauguracja Programu samorządowego "Wybory 2014", Uczestnik, Warszawa, 20-21.11.2013r.,
- Komitet organizacyjno - doradczy w sprawie Zlotu, Współpracownik, Polska, grudzień 2013 - 21 lipiec 2014 roku
4) projekt Krajowa Sieć Konsultacyjna Liderów, Uczestnik, 25 sierpień 2014 rok - kwiecień 2015 roku oraz od maja 2016 roku do nadal;
www.kskl.eu
w Polsce
asystent osób niepełnosprawnych
Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Knurowie
- realizacja usług asystenckich
*w ramach Programu Ministerstwa Rodziny, Pracy i Polityki Społecznej "Asystent osobisty osób niepełnosprawnych" edycja 2019-2020 finansowany ze środków Solidarnościowego Funduszu Wsparcia Osób Niepełnosprawnych
w Knurowie/na Śląsku
*w ramach Programu Ministerstwa Rodziny, Pracy i Polityki Społecznej "Asystent osobisty osób niepełnosprawnych" edycja 2019-2020 finansowany ze środków Solidarnościowego Funduszu Wsparcia Osób Niepełnosprawnych
w Knurowie/na Śląsku
Ankieter
Trawipol-AZ Sp. z o.o. w Gliwicach
w projekcie pn. "PI-PIW - Innowacyjna Platforma Współpracy na rzecz zatrudnienia osób niepełnosprawnych" współfinansowanym przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.
ZADANIA:
- przeprowadzenie wywiadów kwestionariuszowych wśród ankietowanych podmiotów, tj. pracodawców zatrudniających osoby niepełnosprawne, osób niepełnosprawnych, szkół specjalnych ponadgimnazjalnych w oparciu o przekazane przez Zamawiającego kwestionariusze,
- wprowadzenie danych z kwestionariuszy wywiadów do elektronicznego formularza w ilości nie więcej niż 28 sztuk
w województwie śląskim.
ZADANIA:
- przeprowadzenie wywiadów kwestionariuszowych wśród ankietowanych podmiotów, tj. pracodawców zatrudniających osoby niepełnosprawne, osób niepełnosprawnych, szkół specjalnych ponadgimnazjalnych w oparciu o przekazane przez Zamawiającego kwestionariusze,
- wprowadzenie danych z kwestionariuszy wywiadów do elektronicznego formularza w ilości nie więcej niż 28 sztuk
w województwie śląskim.
Koordynator lokalny
Polska Fundacja im. Roberta Schumana w Warszawie
w projekcie pn. "Spotkania z Parlamentem Europejskim" współfinansowanym przez Parlament Europejski.
ZADANIA:
1. Współpraca z trenerami wydelegowanymi przez Zleceniodawcę przy przygotowaniu scenariusza gry terenowej pod kątem specyfiki danej miejscowości a także podczas jego realizacji,
2. Rekrutacja i bieżący kontakt z uczestnikami gry (stanowiącymi grupę docelową projektu – w wieku 17-22 lata) oraz przedstawicielami lokalnego środowiska (m.in. instytucji publicznych, samorządów, placówek kultury) w ramach włączenia ich w przebieg gry,
3. Współpraca z trenerami wydelegowanymi przez Zleceniodawcę przy przygotowaniu scenariusza mini-happeningu pod kątem specyfiki danej miejscowości a także podczas jego realizacji, oraz pomoc w logistycznej realizacji tego przedsięwzięcia,
4. Wykonanie dokumentacji zdjęciowej ze wszystkich przeprowadzonych w trakcie trwania projektu działań lokalnych,
5. Przygotowanie delegacji na spotkanie kończące realizację projektu (10-11 maja 2013 roku)
w Knurowie / Warszawie.
ZADANIA:
1. Współpraca z trenerami wydelegowanymi przez Zleceniodawcę przy przygotowaniu scenariusza gry terenowej pod kątem specyfiki danej miejscowości a także podczas jego realizacji,
2. Rekrutacja i bieżący kontakt z uczestnikami gry (stanowiącymi grupę docelową projektu – w wieku 17-22 lata) oraz przedstawicielami lokalnego środowiska (m.in. instytucji publicznych, samorządów, placówek kultury) w ramach włączenia ich w przebieg gry,
3. Współpraca z trenerami wydelegowanymi przez Zleceniodawcę przy przygotowaniu scenariusza mini-happeningu pod kątem specyfiki danej miejscowości a także podczas jego realizacji, oraz pomoc w logistycznej realizacji tego przedsięwzięcia,
4. Wykonanie dokumentacji zdjęciowej ze wszystkich przeprowadzonych w trakcie trwania projektu działań lokalnych,
5. Przygotowanie delegacji na spotkanie kończące realizację projektu (10-11 maja 2013 roku)
w Knurowie / Warszawie.
Asystentka Koordynatora
Stowarzyszenie na Rzecz Poradnictwa Obywatelskiego "Dogma" w Mikołowie
1) Ankieter w projekcie pn. "MASZ PRAWO program edukacji obywatelskiej":
- dystrybucja ankiet dotyczących badań ilościowych i jakościowych w projekcie wśród mieszkańców powiatu mikołowskiego i oświęcimskiego.
W terminie: od 10 września 2012 roku do 30 listopada 2012 roku.
Projekt współfinansowany jest ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.
2) pomoc w zorganizowaniu Akademii Liderów Społecznych w Szczyrku dla przedstawicieli NGO z powiatu mikołowskiego w ramach projektu pn. "Centrum Inicjatyw Społecznych i Gospodarczych".
W terminie: od 22 do 23 września 2012 roku.
Projekt współfinansowany jest ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.
3) Specjalista ds. rekrutacji i kontaktu z Uczestnikami Projektu (UP) w projekcie pn. "@mbasadorzy języków obcych w powiecie mikołowskim":
- pomoc w przeprowadzeniu rekrutacji kandydatów do w/w projektu i podejmowanie działań w zakresie pierwszego kontaktu z osobami zwracającymi się do Biura informacyjnego,
- prowadzenie terminarza zajęć, opracowywanie grafików i harmonogramów zajęć,
- przygotowywanie i archiwizacja dokumentacji projektowej,
- wsparcie techniczne i organizacyjne osób zaangażowanych w projekcie w szczególności koordynatora projektu,
- przygotowywanie niezbędnych zestawień, raportów dla koordynatora i księgowej,
- zapewnienie realizacji działań promocyjnych i informacyjnych prowadzonych w ramach projektu,
- wykonywanie poleceń koordynatora projektu związanych z realizacją projektu,
- w trakcie nieobecności koordynatora projektu - przejmowanie jego obowiązków,
- prowadzenie ewidencji godzin realizowanych w ramach projektu.
W terminie: od 1 października 2012 roku do 30 listopada 2012 roku.
Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.
w Mikołowie.
- dystrybucja ankiet dotyczących badań ilościowych i jakościowych w projekcie wśród mieszkańców powiatu mikołowskiego i oświęcimskiego.
W terminie: od 10 września 2012 roku do 30 listopada 2012 roku.
Projekt współfinansowany jest ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.
2) pomoc w zorganizowaniu Akademii Liderów Społecznych w Szczyrku dla przedstawicieli NGO z powiatu mikołowskiego w ramach projektu pn. "Centrum Inicjatyw Społecznych i Gospodarczych".
W terminie: od 22 do 23 września 2012 roku.
Projekt współfinansowany jest ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.
3) Specjalista ds. rekrutacji i kontaktu z Uczestnikami Projektu (UP) w projekcie pn. "@mbasadorzy języków obcych w powiecie mikołowskim":
- pomoc w przeprowadzeniu rekrutacji kandydatów do w/w projektu i podejmowanie działań w zakresie pierwszego kontaktu z osobami zwracającymi się do Biura informacyjnego,
- prowadzenie terminarza zajęć, opracowywanie grafików i harmonogramów zajęć,
- przygotowywanie i archiwizacja dokumentacji projektowej,
- wsparcie techniczne i organizacyjne osób zaangażowanych w projekcie w szczególności koordynatora projektu,
- przygotowywanie niezbędnych zestawień, raportów dla koordynatora i księgowej,
- zapewnienie realizacji działań promocyjnych i informacyjnych prowadzonych w ramach projektu,
- wykonywanie poleceń koordynatora projektu związanych z realizacją projektu,
- w trakcie nieobecności koordynatora projektu - przejmowanie jego obowiązków,
- prowadzenie ewidencji godzin realizowanych w ramach projektu.
W terminie: od 1 października 2012 roku do 30 listopada 2012 roku.
Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.
w Mikołowie.
Asystentka
Przedsiębiorstwo Elektroenergetyczne ELTEAM w Paniówkach
- obsługa administracyjna biura techniczno-handlowego,
- wyszukiwanie ogłoszeń i przetargów, ofertowanie, korespondencję elektroniczną i pocztową,
- kontakt z Klientami (również wyjazdy),
- aktualizacja informacji na stronach www,
- organizacja szkoleń i pozyskiwanie uczestników,
- bieżące wsparcie sprzedaży produktów i usług przez pozyskiwanie nowych Klientów,
- prowadzenie bazy Klientów,
- koordynację realizacji zamówień, dostaw materiałów, itp.
w Knurowie.
- wyszukiwanie ogłoszeń i przetargów, ofertowanie, korespondencję elektroniczną i pocztową,
- kontakt z Klientami (również wyjazdy),
- aktualizacja informacji na stronach www,
- organizacja szkoleń i pozyskiwanie uczestników,
- bieżące wsparcie sprzedaży produktów i usług przez pozyskiwanie nowych Klientów,
- prowadzenie bazy Klientów,
- koordynację realizacji zamówień, dostaw materiałów, itp.
w Knurowie.
Przewodnicząca
Obwodowa Komisja Wyborcza nr 20 w Knurowie
- czuwa, kieruje, zwołuje posiedzenia i przewodniczy nad pracami komisji,
- podpisuje uchwały i sporządza protokoły z komisją,
- przygotowanie i wyposażenie lokalu wyborczego,
- odbiera i zabezpiecza karty do głosowania, formularzy protokołów, spisu wyborców, pieczęci komisji, obwieszczeń i innych materiałów wyborczych,
- wydaje członkom komisji dokument potwierdzający członkostwo i pełnione w komisji funkcje.
Zgodnie z paragrafem 11 Regulaminu Obwodowych Komisji Wyborczych, stanowiącego Załącznik Nr 2 do uchwały Państwowej Komisji Wyborczej z dnia 23 maja 2011r. w sprawie regulaminów okręgowych i obwodowych komisji wyborczych powołanych do przeprowadzenia wyborów do Sejmu Rzeczypospolitej Polskiej i Senatu Rzeczypospolitej Polskiej (M.P. Nr 44 z 2011 r., poz. 478).
w Knurowie.
- podpisuje uchwały i sporządza protokoły z komisją,
- przygotowanie i wyposażenie lokalu wyborczego,
- odbiera i zabezpiecza karty do głosowania, formularzy protokołów, spisu wyborców, pieczęci komisji, obwieszczeń i innych materiałów wyborczych,
- wydaje członkom komisji dokument potwierdzający członkostwo i pełnione w komisji funkcje.
Zgodnie z paragrafem 11 Regulaminu Obwodowych Komisji Wyborczych, stanowiącego Załącznik Nr 2 do uchwały Państwowej Komisji Wyborczej z dnia 23 maja 2011r. w sprawie regulaminów okręgowych i obwodowych komisji wyborczych powołanych do przeprowadzenia wyborów do Sejmu Rzeczypospolitej Polskiej i Senatu Rzeczypospolitej Polskiej (M.P. Nr 44 z 2011 r., poz. 478).
w Knurowie.
Aktor
- wystąpienie w filmie reklamowym pt. "Szlachetna Paczka 2011" dotyczącym projektu charytatywnego "Szlachetna Paczka" - organizowanego przez Stowarzyszenie WIOSNA - w roli wolontariusza Drużyny SuperW;
- celem filmu jest promowanie akcji charytatywnej "Szlachetna Paczka" , edycja XI - 2011
Film reklamowy jest dostępny pod adresem: http://www.youtube.com/watch?v=ayWBpxVPUA4
w Krakowie.
- celem filmu jest promowanie akcji charytatywnej "Szlachetna Paczka" , edycja XI - 2011
Film reklamowy jest dostępny pod adresem: http://www.youtube.com/watch?v=ayWBpxVPUA4
w Krakowie.
Lider Rejonu
w projekcie SZLACHETNA PACZKA.
ZADANIA:
1. rekrutacja wolontariuszy i liderów zespołów;
2. organizacja szkolenia dla liderów zespołu i wolontariuszy, kontrola zdawalności szkoleń e-learningowych;
3. organizacja zespołów, delegowanie i zarządzanie zadaniami dla wolontariuszy oraz raportowanie wyników z ich realizacji koordynatorowi regionalnemu;
4. utrzymywanie stałego kontaktu z liderami zespołu i wolontariuszami, w tym motywowanie, monitoring, bieżące konsultacje, szczególnie w sytuacjach problemowych, organizacja cyklicznych spotkań operacyjnych;
5. nadzór nad działaniami PRowymi i fundraisingowymi w rejonie. W szczególności:
- promocja działań Stowarzyszenia WIOSNA w lokalnym środowisku;
- pozyskiwanie rodzin i historii dla mediów,
- administrowanie podstroną rejonową,
- nawiązywanie relacji z lokalnymi mediami, instytucjami;
6. współpraca z instytucjami celem pozyskania adresów rodzin w potrzebie (np. szkoły, parafie), przekazanie pozyskanych adresów zespołom w rejonie;
7. nadzór nad przebiegiem wizyt u rodzin i kontaktem z darczyńcami;
8. organizacja zaplecza technicznego Projektu: pozyskanie lokali - magazynów, nawiązanie współpracy z kierowcami, monitorowanie pracy osób odpowiedzialnych za pracę magazynów;
9. administracja bazy danych rejonu: zapewnienie obiegu umów wolontarystycznych oraz innych dokumentów zgodnie z wytycznymi Stowarzyszenia WIOSNA, archiwizacja dokumentów dot. swojego rejonu;
10. nadzór nad jakością opisów rodzin umieszczanych w bazie danych w rejonie oraz terminowością i jakością ankiet zwrotnych od rodzin;
11. zakończenie pracy w rejonie - podsumowanie pracy wolontariuszy (wg arkuszy ocen) oraz przekazanie im zaświadczeń i certyfikatów;
12. ochrona danych osobowych przetwarzanych przez wolontariusza, w szczególności dbanie o przestrzeganie wewnętrznych procedur oraz przepisów obowiązującego prawa
w Knurowie.
ZADANIA:
1. rekrutacja wolontariuszy i liderów zespołów;
2. organizacja szkolenia dla liderów zespołu i wolontariuszy, kontrola zdawalności szkoleń e-learningowych;
3. organizacja zespołów, delegowanie i zarządzanie zadaniami dla wolontariuszy oraz raportowanie wyników z ich realizacji koordynatorowi regionalnemu;
4. utrzymywanie stałego kontaktu z liderami zespołu i wolontariuszami, w tym motywowanie, monitoring, bieżące konsultacje, szczególnie w sytuacjach problemowych, organizacja cyklicznych spotkań operacyjnych;
5. nadzór nad działaniami PRowymi i fundraisingowymi w rejonie. W szczególności:
- promocja działań Stowarzyszenia WIOSNA w lokalnym środowisku;
- pozyskiwanie rodzin i historii dla mediów,
- administrowanie podstroną rejonową,
- nawiązywanie relacji z lokalnymi mediami, instytucjami;
6. współpraca z instytucjami celem pozyskania adresów rodzin w potrzebie (np. szkoły, parafie), przekazanie pozyskanych adresów zespołom w rejonie;
7. nadzór nad przebiegiem wizyt u rodzin i kontaktem z darczyńcami;
8. organizacja zaplecza technicznego Projektu: pozyskanie lokali - magazynów, nawiązanie współpracy z kierowcami, monitorowanie pracy osób odpowiedzialnych za pracę magazynów;
9. administracja bazy danych rejonu: zapewnienie obiegu umów wolontarystycznych oraz innych dokumentów zgodnie z wytycznymi Stowarzyszenia WIOSNA, archiwizacja dokumentów dot. swojego rejonu;
10. nadzór nad jakością opisów rodzin umieszczanych w bazie danych w rejonie oraz terminowością i jakością ankiet zwrotnych od rodzin;
11. zakończenie pracy w rejonie - podsumowanie pracy wolontariuszy (wg arkuszy ocen) oraz przekazanie im zaświadczeń i certyfikatów;
12. ochrona danych osobowych przetwarzanych przez wolontariusza, w szczególności dbanie o przestrzeganie wewnętrznych procedur oraz przepisów obowiązującego prawa
w Knurowie.
Rachmistrz Spisowy
- udział w szkoleniach zorganizowanych przez Pracodawcę,
- przeprowadzenie w marcu 2011r. obchodu przedspisowego w ramach prac przygotowawczych do spisu,
- udział w odprawie przedspisowej,
- przeprowadzenie w dniach 8 kwietnia do 30 czerwca 2011r. - w badaniu reprezentacyjnym oraz badaniu pełnym - bezpośredniego wywiadu z osobą objętą spisem, o której mowa w art.9 ustawy z dnia 4 marca 2010r. o narodowym spisie powszechnym ludności i mieszkań w 2011r.;
- zebrania danych na elektronicznym formularzu tylko i wyłącznie w ramach bezpośredniego wywiadu, o którym mowa w pkt.4.
w Knurowie.
- przeprowadzenie w marcu 2011r. obchodu przedspisowego w ramach prac przygotowawczych do spisu,
- udział w odprawie przedspisowej,
- przeprowadzenie w dniach 8 kwietnia do 30 czerwca 2011r. - w badaniu reprezentacyjnym oraz badaniu pełnym - bezpośredniego wywiadu z osobą objętą spisem, o której mowa w art.9 ustawy z dnia 4 marca 2010r. o narodowym spisie powszechnym ludności i mieszkań w 2011r.;
- zebrania danych na elektronicznym formularzu tylko i wyłącznie w ramach bezpośredniego wywiadu, o którym mowa w pkt.4.
w Knurowie.
Regionalny Koordynator Programu PROJEKTOR - wolontariat studencki
Fundacja Rozwoju Wolontariatu w Lublinie
1. Pozyskiwanie uczestników Programu, a zwłaszcza:
- studentów,
- oraz szkół z miejscowości poniżej 20 tys. mieszkańców,
głównie poprzez utrzymywanie bezpośredniego kontaktu ze środowiskiem akademickim, szkołami i lokalnym samorządem;
2. Zapewnienie realizacji ustalonej liczby projektów edukacyjnych oraz dbałość o ich jakość.
W przypadku niezrealizowania przez RKP minimalnej-miesięcznej liczby projektów, zobowiązany jest on do poinformowania Biura Programu o przyczynie takiego stanu;
3. Przygotowanie studentów do działań w ramach Programu, w tym:
a) prowadzenie szkoleń z:
- zasad Programu,
- obsługi internetowej bazy projektów i innych narzędzi internetowych,
- podstaw metodyki prowadzenia zajęć edukacyjnych z dziećmi i młodzieżą, z wykorzystaniem form aktywizujących,
b) udzielanie pomocy i wsparcia merytorycznego dla studentów-wolontariuszy opracowujących propozycję (konspekty) zajęć edukacyjnych,
c) w porozumieniu z Fundacją, zapewnienie materiałów, pomocy, sprzętu i wyposażenia potrzebnego do właściwego zorganizowania i realizacji projektu;
4. Wspieranie działań wolontariuszy, np. poprzez udzielanie porad, udostępnienie zaplecza zapewniającego im sprawne korzystanie z internetowej bazy projektów oraz innych narzędzi IT niezbędnych do realizacji projektów;
5. Udzielanie informacji osobom zainteresowanym Programem, poprzez:
- prowadzenie spotkań informacyjnych (szkoły, uczelnie, Biura Karier etc.),
- narzędzia IT (portale studenckie, strony NGO, facebook etc.),
- prowadzenie dyżurów w siedzibie „biura informacji RKP”, w tym zamieszczanie informacji o godzinach pracy i innych niezbędnych danych kontaktowych;
6. Aktualizacja informacji o Programie na stronach internetowych, za pośrednictwem których RKP promuje Program (w zakresie umieszczenia bieżących informacji, aktualnego nazewnictwa, logotypów i bannerów);
7. Informowanie lokalnych mediów o bieżących akcjach promocyjnych i projektach edukacyjnych, realizowanych w ramach Programu;
8. Realizacja działań promujących Program w regionie działania RKP;
9. Współpraca z Biurem Programu w ramach pozyskiwania materiałów do promocji i na strony internetowe;
10. Pozyskiwanie szerokiego kręgu podmiotów i osób, wspierających działania w ramach Programu w środowisku lokalnym;
11. Prowadzenie komunikacji z Biurem Programu poprzez niezwłoczne udzielanie odpowiedzi na wysyłane do RKP maile bądź informacje telefoniczne;
12. Przeprowadzanie monitoringów projektów realizowanych przez studentów–wolontariuszy, zgodnie z zaleceniami FRW;
13. Realizacja innych działań na podstawie dodatkowych uzgodnień, pomiędzy FRW i RKP;
14. Nadsyłanie do FRW raportów z działalności RKP, zgodnie z przyjętymi ustaleniami
w województwie śląskim.
- studentów,
- oraz szkół z miejscowości poniżej 20 tys. mieszkańców,
głównie poprzez utrzymywanie bezpośredniego kontaktu ze środowiskiem akademickim, szkołami i lokalnym samorządem;
2. Zapewnienie realizacji ustalonej liczby projektów edukacyjnych oraz dbałość o ich jakość.
W przypadku niezrealizowania przez RKP minimalnej-miesięcznej liczby projektów, zobowiązany jest on do poinformowania Biura Programu o przyczynie takiego stanu;
3. Przygotowanie studentów do działań w ramach Programu, w tym:
a) prowadzenie szkoleń z:
- zasad Programu,
- obsługi internetowej bazy projektów i innych narzędzi internetowych,
- podstaw metodyki prowadzenia zajęć edukacyjnych z dziećmi i młodzieżą, z wykorzystaniem form aktywizujących,
b) udzielanie pomocy i wsparcia merytorycznego dla studentów-wolontariuszy opracowujących propozycję (konspekty) zajęć edukacyjnych,
c) w porozumieniu z Fundacją, zapewnienie materiałów, pomocy, sprzętu i wyposażenia potrzebnego do właściwego zorganizowania i realizacji projektu;
4. Wspieranie działań wolontariuszy, np. poprzez udzielanie porad, udostępnienie zaplecza zapewniającego im sprawne korzystanie z internetowej bazy projektów oraz innych narzędzi IT niezbędnych do realizacji projektów;
5. Udzielanie informacji osobom zainteresowanym Programem, poprzez:
- prowadzenie spotkań informacyjnych (szkoły, uczelnie, Biura Karier etc.),
- narzędzia IT (portale studenckie, strony NGO, facebook etc.),
- prowadzenie dyżurów w siedzibie „biura informacji RKP”, w tym zamieszczanie informacji o godzinach pracy i innych niezbędnych danych kontaktowych;
6. Aktualizacja informacji o Programie na stronach internetowych, za pośrednictwem których RKP promuje Program (w zakresie umieszczenia bieżących informacji, aktualnego nazewnictwa, logotypów i bannerów);
7. Informowanie lokalnych mediów o bieżących akcjach promocyjnych i projektach edukacyjnych, realizowanych w ramach Programu;
8. Realizacja działań promujących Program w regionie działania RKP;
9. Współpraca z Biurem Programu w ramach pozyskiwania materiałów do promocji i na strony internetowe;
10. Pozyskiwanie szerokiego kręgu podmiotów i osób, wspierających działania w ramach Programu w środowisku lokalnym;
11. Prowadzenie komunikacji z Biurem Programu poprzez niezwłoczne udzielanie odpowiedzi na wysyłane do RKP maile bądź informacje telefoniczne;
12. Przeprowadzanie monitoringów projektów realizowanych przez studentów–wolontariuszy, zgodnie z zaleceniami FRW;
13. Realizacja innych działań na podstawie dodatkowych uzgodnień, pomiędzy FRW i RKP;
14. Nadsyłanie do FRW raportów z działalności RKP, zgodnie z przyjętymi ustaleniami
w województwie śląskim.
Stażysta
w Dziale ds. Szkoleń, Instrumentów Rynku Pracy i Programów, Dotacji.
ZADANIA:
1. Wykonywanie prac kancelaryjno-biurowych Referatu ds. Szkoleń, EFS i Programów (przygotowywanie korespondencji do wysłania, prowadzenie rejestrów, redagowanie pism urzędowych, sporządzanie wezwań, rejestrowanie wniosków);
2. Obsługa osób bezrobotnych w związku z ubieganiem się o dotację na rozpoczęcie działalności gospodarczej:
- udzielanie informacji dotyczących dotacji;
3. Prowadzenie spraw związanych z przyznawaniem dotacji na rozpoczęcie działalności gospodarczej (przyjmowanie i analiza wniosków, sprawdzanie wniosków oraz rozliczeń pod względem merytorycznym);
4. Archiwizowanie dokumentacji;
5. Wprowadzanie danych do systemu komputerowego SYRIUSZ, analiza informacji zawartych w systemie oraz sporządzanie wydruków;
6. Obsługa urządzeń biurowych;
7. Udzielanie klientom informacji z zakresu obowiązującej ustawy;
8. Współpraca z innymi działami Urzędu
w Gliwicach.
ZADANIA:
1. Wykonywanie prac kancelaryjno-biurowych Referatu ds. Szkoleń, EFS i Programów (przygotowywanie korespondencji do wysłania, prowadzenie rejestrów, redagowanie pism urzędowych, sporządzanie wezwań, rejestrowanie wniosków);
2. Obsługa osób bezrobotnych w związku z ubieganiem się o dotację na rozpoczęcie działalności gospodarczej:
- udzielanie informacji dotyczących dotacji;
3. Prowadzenie spraw związanych z przyznawaniem dotacji na rozpoczęcie działalności gospodarczej (przyjmowanie i analiza wniosków, sprawdzanie wniosków oraz rozliczeń pod względem merytorycznym);
4. Archiwizowanie dokumentacji;
5. Wprowadzanie danych do systemu komputerowego SYRIUSZ, analiza informacji zawartych w systemie oraz sporządzanie wydruków;
6. Obsługa urządzeń biurowych;
7. Udzielanie klientom informacji z zakresu obowiązującej ustawy;
8. Współpraca z innymi działami Urzędu
w Gliwicach.
Koordynator Regionalny
w akcji SZLACHETNA PACZKA.
ZADANIA:
1. W zakresie zarządzenie ludźmi w regionie:
- wsparcie Koordynatora Wojewódzkiego w rekrutacji Liderów Rejonu,
- rekrutacja specjalisty ds. opisów,
- nadzór nad rekrutacją w rejonach - wolontariuszy, liderów zespołu, reporterów, monitoring pracy regionu na wszystkich etapach akcji,
- motywowanie i inicjowanie spotkań integrujących środowisko;
2. Zapewnienie koordynacji działań regionu, m.in. podczas:
- rozdysponowywania materiałów szkoleniowych i promocyjnych do rejonów,
- wprowadzania rodzin do bazy,
- wprowadzania ankiet zwrotnych do bazy,
- organizacji finału akcji,
- wysyłki dokumentacji,
- ewaluacji i podsumowania pracy;
3. W zakresie zarządzania jakością pracy w regionie:
- nadzór nad jakością szkolenia dla wolontariuszy,
- nadzór nad jakością doboru rodzin,
- nadzór nad jakością kontaktu z darczyńcą;
4. Nadzór nad obiegiem dokumentacji w regionie:
- kontrola dokumentacji regionu - umowy, listy ze szkoleń, faktury itp.,
- egzekwowanie prawidłowego dostarczania dokumentacji do biura Stowarzyszenia WIOSNA,
- nadzór nad terminowym zaopatrywaniem rejonów w materiały szkoleniowe, wzory umów, materiały promocyjne, certyfikaty itp.
w województwie śląskim - głównie w Knurowie, Gliwicach, Zabrzu, Rybniku i Mikołowie.
ZADANIA:
1. W zakresie zarządzenie ludźmi w regionie:
- wsparcie Koordynatora Wojewódzkiego w rekrutacji Liderów Rejonu,
- rekrutacja specjalisty ds. opisów,
- nadzór nad rekrutacją w rejonach - wolontariuszy, liderów zespołu, reporterów, monitoring pracy regionu na wszystkich etapach akcji,
- motywowanie i inicjowanie spotkań integrujących środowisko;
2. Zapewnienie koordynacji działań regionu, m.in. podczas:
- rozdysponowywania materiałów szkoleniowych i promocyjnych do rejonów,
- wprowadzania rodzin do bazy,
- wprowadzania ankiet zwrotnych do bazy,
- organizacji finału akcji,
- wysyłki dokumentacji,
- ewaluacji i podsumowania pracy;
3. W zakresie zarządzania jakością pracy w regionie:
- nadzór nad jakością szkolenia dla wolontariuszy,
- nadzór nad jakością doboru rodzin,
- nadzór nad jakością kontaktu z darczyńcą;
4. Nadzór nad obiegiem dokumentacji w regionie:
- kontrola dokumentacji regionu - umowy, listy ze szkoleń, faktury itp.,
- egzekwowanie prawidłowego dostarczania dokumentacji do biura Stowarzyszenia WIOSNA,
- nadzór nad terminowym zaopatrywaniem rejonów w materiały szkoleniowe, wzory umów, materiały promocyjne, certyfikaty itp.
w województwie śląskim - głównie w Knurowie, Gliwicach, Zabrzu, Rybniku i Mikołowie.
Specjalista ds. Promocji w projekcie "Kadry NGO XXI Wieku"
Wektor Consulting s. c. w Mielcu
w projekcie "Kadry NGO XXI Wieku" współfinansowanym przez Unie Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego.
ZADANIA:
- przeprowadzenie akcji informacyjno - promocyjnej w ramach projektu, której celem będzie rekrutacja min. 120 aktywnych użytkowników (przez aktywnego użytkownika rozumieć będziemy Beneficjenta projektu, który zdał egzamin z przynajmniej jednego kursu oraz dostarczył ważną deklarację uczestnictwa w projekcie nie później niż dzień przed zakończeniem projektu), szkoleń e-learningowych oferowanych na portalu gongo.pl (zwanego dalej Portalem) pośród pracowników, członków i wolontariuszy z min. 30 organizacji pozarządowych (NGO) z terenu woj. śląskiego, poprzez:
- zamieszczanie ogłoszeń w branżowych i regionalnych portalach internetowych,
- tworzenie wzorcowych materiałów promocyjnych dla beneficjentów, dystrybucję materiałów promocyjnych,
- organizację i prowadzenie spotkań informacyjnych dla potencjalnych beneficjentów,
- udział w konferencjach dotyczących III sektora oraz ekonomii społecznej,
- spotkania z przedstawicielami mediów branżowych i regionalnych (negocjacje odnośnie umieszczania ogłoszeń lub tekstów sponsorowanych)
w województwie śląskim.
ZADANIA:
- przeprowadzenie akcji informacyjno - promocyjnej w ramach projektu, której celem będzie rekrutacja min. 120 aktywnych użytkowników (przez aktywnego użytkownika rozumieć będziemy Beneficjenta projektu, który zdał egzamin z przynajmniej jednego kursu oraz dostarczył ważną deklarację uczestnictwa w projekcie nie później niż dzień przed zakończeniem projektu), szkoleń e-learningowych oferowanych na portalu gongo.pl (zwanego dalej Portalem) pośród pracowników, członków i wolontariuszy z min. 30 organizacji pozarządowych (NGO) z terenu woj. śląskiego, poprzez:
- zamieszczanie ogłoszeń w branżowych i regionalnych portalach internetowych,
- tworzenie wzorcowych materiałów promocyjnych dla beneficjentów, dystrybucję materiałów promocyjnych,
- organizację i prowadzenie spotkań informacyjnych dla potencjalnych beneficjentów,
- udział w konferencjach dotyczących III sektora oraz ekonomii społecznej,
- spotkania z przedstawicielami mediów branżowych i regionalnych (negocjacje odnośnie umieszczania ogłoszeń lub tekstów sponsorowanych)
w województwie śląskim.
Audytor Regionalny
w akcji SZLACHETNA PACZKA.
ZADANIA:
1. Nadzorowanie procesu raportowania w regionie:
- delegowanie i zarządzanie zadaniami dla Liderów Rejonów, raportowanie Koordynatorowi Regionalnemu i Koordynatorowi Generalnemu wyników z ich realizacji,
- organizacja i monitoring pracy Liderów Rejonów (w tym m.in.: 1 raz w tygodniu - organizacja spotkań motywacyjno – weryfikacyjnych),
- analiza raportów pracy liderów zespołów i wolontariuszy – identyfikowanie problemów i zgłaszanie ich liderowi rejonu – weryfikacja realizacji planów naprawczych,
- zbieranie cyklicznych raportów od Liderów Rejonów,
- analiza danych wynikających z otrzymanych raportów,
- administracja i aktualizowanie bazy danych w swoim regionie,
- sporządzanie regularnych raportów dot. realizacji projektu w regionie, przekazywanie danych z raportów Koordynatorowi Regionalnemu oraz Koordynatorowi Generalnemu;
2. Rozwiązywanie problemów oraz określanie wskaźników akcji:
- konsultowanie z Koordynatorem Regionalnym rozwiązań problemów wynikających z danych otrzymanych w raportach,
- przekazywanie ustaleń i decyzji Liderom Rejonów,
- określanie – na podstawie raportów - oczekiwanych wyników akcji zgodnych z możliwościami wolontariuszy w regionie oraz uwarunkowaniami regionalno-społecznymi danego województwa
w województwie śląskim.
ZADANIA:
1. Nadzorowanie procesu raportowania w regionie:
- delegowanie i zarządzanie zadaniami dla Liderów Rejonów, raportowanie Koordynatorowi Regionalnemu i Koordynatorowi Generalnemu wyników z ich realizacji,
- organizacja i monitoring pracy Liderów Rejonów (w tym m.in.: 1 raz w tygodniu - organizacja spotkań motywacyjno – weryfikacyjnych),
- analiza raportów pracy liderów zespołów i wolontariuszy – identyfikowanie problemów i zgłaszanie ich liderowi rejonu – weryfikacja realizacji planów naprawczych,
- zbieranie cyklicznych raportów od Liderów Rejonów,
- analiza danych wynikających z otrzymanych raportów,
- administracja i aktualizowanie bazy danych w swoim regionie,
- sporządzanie regularnych raportów dot. realizacji projektu w regionie, przekazywanie danych z raportów Koordynatorowi Regionalnemu oraz Koordynatorowi Generalnemu;
2. Rozwiązywanie problemów oraz określanie wskaźników akcji:
- konsultowanie z Koordynatorem Regionalnym rozwiązań problemów wynikających z danych otrzymanych w raportach,
- przekazywanie ustaleń i decyzji Liderom Rejonów,
- określanie – na podstawie raportów - oczekiwanych wyników akcji zgodnych z możliwościami wolontariuszy w regionie oraz uwarunkowaniami regionalno-społecznymi danego województwa
w województwie śląskim.
Wolontariusz
Ośrodek Pomocy Społecznej w Gliwicach
w projekcie " Daj mi dłoń, bym mógł Ci pomóc" - wolontariat na rzecz dzieci.
ZADANIA:
- poprawa wyników szkolnych dziecku,
- zapewnienie dodatkowej pomocy w nauce na poziomie szkoły podstawowej,
- podnoszenie samooceny dziecka, wzmacnianie jego poczucia wartości,
- przekazywanie pozytywnych wzorców zachowania oraz pełnienia ról społecznych,
- monitorowanie obowiązku szkolnego dziecka objętego projektem
w Gliwicach.
ZADANIA:
- poprawa wyników szkolnych dziecku,
- zapewnienie dodatkowej pomocy w nauce na poziomie szkoły podstawowej,
- podnoszenie samooceny dziecka, wzmacnianie jego poczucia wartości,
- przekazywanie pozytywnych wzorców zachowania oraz pełnienia ról społecznych,
- monitorowanie obowiązku szkolnego dziecka objętego projektem
w Gliwicach.
Wolontariusz
Instytut Współpracy i Partnerstwa Lokalnego w Katowicach
w projekcie "Pomagając innym, pomagamy sobie" - wolontariat studencki przeciw wykluczeniu.
ZADANIA:
- pomoc w zorganizowaniu warsztatów dla osób bezrobotnych,
- asystowanie doradcy zawodowemu zajmującemu się osobami bezrobotnymi
w Katowicach.
ZADANIA:
- pomoc w zorganizowaniu warsztatów dla osób bezrobotnych,
- asystowanie doradcy zawodowemu zajmującemu się osobami bezrobotnymi
w Katowicach.
Współpracownik
w projekcie "Ogólnopolski monitoring finansowania kampanii wyborczej do Parlamentu Europejskiego".
ZADANIA:
- przeprowadzenie społecznej kontroli źródeł finansowania i sposobów wydatkowania środków przez komitety wyborcze wystawiające swoich kandydatów do Parlamentu Europejskiego
w Gliwicach i okolicach.
ZADANIA:
- przeprowadzenie społecznej kontroli źródeł finansowania i sposobów wydatkowania środków przez komitety wyborcze wystawiające swoich kandydatów do Parlamentu Europejskiego
w Gliwicach i okolicach.
Wolontariusz
Ośrodek Pomocy Społecznej w Gliwicach
w projekcie " Daj mi dłoń, bym mógł Ci pomóc" - wolontariat na rzecz dzieci.
ZADANIA:
- poprawa wyników szkolnych dziecku,
- zapewnienie dodatkowej pomocy w nauce na poziomie szkoły podstawowej,
- podnoszenie samooceny dziecka, wzmacnianie jego poczucia wartości,
- przekazywanie pozytywnych wzorców zachowania oraz pełnienia ról społecznych,
- monitorowanie obowiązku szkolnego dziecka objętego projektem
w Gliwicach.
ZADANIA:
- poprawa wyników szkolnych dziecku,
- zapewnienie dodatkowej pomocy w nauce na poziomie szkoły podstawowej,
- podnoszenie samooceny dziecka, wzmacnianie jego poczucia wartości,
- przekazywanie pozytywnych wzorców zachowania oraz pełnienia ról społecznych,
- monitorowanie obowiązku szkolnego dziecka objętego projektem
w Gliwicach.
Wolontariusz
Ośrodek Pomocy Społecznej w Gliwicach
w projekcie " Daj mi dłoń, bym mógł Ci pomóc" - wolontariat na rzecz osób starszych i niepełnosprawnych."
ZADANIA:
- umożliwienie podopiecznemu (osobie starszej i niepełnosprawnej) wyjście poza własne mieszkanie,
- przeciwdziałanie poczuciu osamotnienia i izolacji poprzez czynny udział w codziennym życiu podopiecznego,
- pomoc w odzyskaniu u podopiecznego poczucia potrzeby bycia dla innych
w Gliwicach.
ZADANIA:
- umożliwienie podopiecznemu (osobie starszej i niepełnosprawnej) wyjście poza własne mieszkanie,
- przeciwdziałanie poczuciu osamotnienia i izolacji poprzez czynny udział w codziennym życiu podopiecznego,
- pomoc w odzyskaniu u podopiecznego poczucia potrzeby bycia dla innych
w Gliwicach.
Szkolenia i kursy
1. Szkoła Komputerowa w roku szkolnym 2001/2002 – organizowana przez Agencję Informatyczno-Edukacyjną CD-PLUS Gierałtowice
2. Kurs Pierwszej Pomocy w dniach 24-25.10. 2005r. – organizowany przez Zarząd Rejonowy Polski Czerwony Krzyż , Knurów
3. Kurs języka angielskiego w dniach 5.10.2005r do 19.06.2006r. – organizowany przez Szkołę Języków Obcych LEVEL, Knurów
4. Kurs języka angielskiego w dniach 1.10.2006r. do 15.04.2007r. – organizowany przez Szkołę Języków Obcych LEVEL, Knurów
5. Podstawy prowadzenia kampanii na rzecz zmiany w dniach 25-27.01.2008r. – organizowany przez Związek Biur Porad Obywatelskich, Warszawa
6. Podstawy prawa dla doradców – co każdy doradca BPO wiedzieć powinien cz.2 w dniach 28-30.03.2008r. – organizowany przez Związek Biur Porad Obywatelskich, Warszawa
7. Szkolenie podstawowe z pierwszej pomocy oparte na wytycznych 2005 Europejskiej Rady Resuscytacji w dniu 13.05.2008r. – organizowany przez Ośrodek Szkolenia Pierwszej Pomocy i Medycznego Zabezpieczenia Imprez, Gliwice
8. Prawo do informacji publicznej w dniu 17.04.2008r. – organizowany przez Polski Klub Ekologiczny , Gliwice
9. III Gliwickie Forum Europejskie Młodzi Obywatele wobec wyzwań wielokulturowej Europy. Spotkania plenerowo-warsztatowe: Tolerancja, edukacja, aktywizacja. Tak dla Tolerancji Nie dla Dyskryminacji w dniu 14.06.2008r. – organizowany przez Dom Współpracy Polsko-Niemieckiej, Gliwice
10. Asertywność i autoprezentacja w dniu 3.07.2008r. – organizowany przez Młodzieżowe Centrum Kultury, Gliwice
11. Podstawowe umiejętności doradcze w dniach 12-14.09.2008r. – organizowany przez Związek Biur Porad Obywatelskich, Warszawa
12. Zwierzęta nasi przyjaciele w dniu 25.09.2008r. – organizowany przez Stowarzyszenie na Rzecz Odpowiedzialnej Opieki nad Zwierzętami Domowymi, Gliwice
13. Równe prawa – przeciwdziałanie dyskryminacji na tle rasowym, narodowościowym i etnicznym w dniach 24-26.10.2008r. – organizowany przez Związek Biur Porad Obywatelskich, Warszawa
14. Podstawy prawa dla doradców – co każdy doradca BPO wiedzieć powinien cz.1 w dniach 17-19.10.2008r. – organizowany przez Związek Biur Porad Obywatelskich, Warszawa
15. Polskie i Europejskie Prawo Gospodarcze , styczeń-luty 2009 – organizowany przez Akademicki Inkubator Przedsiębiorczości przy Wydziale Zamiejscowym Informatyki PJWSTK, Bytom
16. Pozyskiwanie funduszy na działalność NGO – dotacje, sponsoring, fundraising w dniach 26-27.02.2009r. – organizowany przez Inkubator Trzeciego Sektora, Zabrze
17. Kurs przygotowawczy dla kandydatów na wychowawców placówek wypoczynku dzieci i młodzieży w dniach 28.02-8.03.2009r. – organizowany przez firmę Kreatywna Edukacja, Chorzów
18. Planowanie projektów w dniach 24-26.04.2009r. – organizowany przez Związek Biur Porad Obywatelskich, Warszawa
19. Zarządzanie sobą w czasie w dniu 6.05.2009r. – organizowany przez Akademię Żyj Wygodniej, on-line
20. Prawo pracy, maj 2009 –organizowany przez Fundację Instytut Innowacji, on-line
21. Narkomania – czy nadążamy za zmianami w dniu 17.06.2009r. – organizowany przez Stowarzyszenie Promocji Zdrowia i Trzeźwego Stylu Życia SZANSA, Gliwice
22. Asertywność w dniu 21.06.2009r. – organizowany przez Akademię Żyj Wygodniej, on-line
23. GRANGO – gra strategiczna dla organizacji pozarządowych w dniach 8-9.07.2009r. – organizowany przez Fundację Rozwoju Świętochłowic, Świętochłowice
24. Szkoła Liderów Społeczności Lokalnych, maj-lipiec 2009r. –organizowany przez Stowarzyszenie Współpracy Regionalnej, Knurów-Chorzów
25. Rozwój organizacji pozarządowej – kreowanie zmian w dniach 17-19.07.2009r. – organizowany przez Instytut Inicjatyw Pozarządowych, Zakopane
26. Zarządzanie organizacją pozarządową w dniach 17-18.09.2009r. – organizowany przez Inkubator Trzeciego Sektora, Zabrze
27. Szkoła Animatorów Lokalnych w dniach 15.07-31.12.2009r. – organizowany przez Stowarzyszenie Współpracy Regionalnej, Chorzów
28. Partnerstwa krajowe, wrzesień 2009 – organizowany przez Fundację Edukacja dla Demokracji, on-line
29. Szkoła Jakości Organizacji Pozarządowych, wrzesień 2009-luty 2010 – organizowany przez Stowarzyszenie Wspierania Inicjatyw Pozarządowych MERITUM, Katowice
30. Jak przygotować i zorganizować Żywą Bibliotekę w dniach 11-15.04.2010r. – organizowany przez Dom Spotkań im. A. Silesiusa, Wrocław
31. Skuteczne motywowanie – pozafinansowe metody pozyskiwania wolontariuszy i pracowników w NGO w dniu 24.04.2010r. – organizowany przez Instytut Inicjatyw Pozarządowych, Gliwice
32. E-learningowe kursy w ramach cykli szkoleniowych z następujących obszarów: Prawo i księgowość dla NGO oraz Fundraising dla NGO, 30.09.2010r. – organizowany przez Wektor Consulting s.c., Mielec
33. Tworzenie, wdrażanie i rozliczanie projektów, marzec 2011 – Wyższa Szkoła Pedagogiczna TWP w Warszawie – oddział w Katowicach
34. Nie taki problem straszny… Jak TWÓRCZO radzić sobie z trudnościami podczas projektu, 10-14 maj 2011 i grudzień 2011, organizowany przez Fundację Rozwoju Systemu Edukacji w Konstancinie-Jeziornej
35. Forum Wolontariatu, 28-29.11.2011r., organizowany przez Stowarzyszenie Centrum Wolontariatu w Warszawie
36. Seminarium dotyczące przywództwa kobiet , Stowarzyszenie Szkoła Liderów w Katowicach/Czerwionce, 21-23.05.2012r.
37. Organizacja wydarzenia sportowego w ramach ogólnopolskiej kampanii NowWeMove – Tydzień Ruchu wspieranej przez Komisję Europejską, 13-14.09.2013r., organizowany przez Fundację v4 Sport we Wrocławiu
37. Organizacja wydarzenia sportowego w ramach ogólnopolskiej kampanii NowWeMove – Tydzień Ruchu wspieranej przez Komisję Europejską, 13-14.09.2013r., Fundacja v4 Sport, Wrocław, 13-14.09.2013r.
38. Kurs trenerski I stopnia, wrzesień – listopad 2013r., Fundacja 11 Muz, Warszawa/Łódź/Knurów
39. Szkolenie dla osób ubiegających się o wydanie licencji detektywa, kwiecień-maj 2014r., Ośrodek Szkoleniowy O’CHIKARA, Katowice
40. Szkolenie z problematyki cyber zagrożeń, sierpień 2016, Stowarzyszenie „Miasta w Internecie”, Katowice
41. Konwent Bezpiecznie INTER@KTYWNI, 8-9 listopad 2016, Stowarzyszenie „Miasta w Internecie”, Warszawa
42. Konwent Bezpiecznie INTER@KTYWNI, 8-9 listopad 2017, Stowarzyszenie „Miasta w Internecie”, Warszawa
43. Kryminalistyczna i sądowo-lekarska rekonstrukcja zdarzenia, 6-7.02.2018r., CKiMS, Katowice
44. Specyfika działania sprawców zabójstw i ich postępowanie ze zwłokami, 17-18.03.2018r., CkiMS, Poznań
45. Dziennikarstwo i komunikacja społeczna, kwiecień 2020r., Europejskie Centrum Edukacyjno-Dydaktyczne Global Mentor, Kraków/zdalnie/Knurów
2. Kurs Pierwszej Pomocy w dniach 24-25.10. 2005r. – organizowany przez Zarząd Rejonowy Polski Czerwony Krzyż , Knurów
3. Kurs języka angielskiego w dniach 5.10.2005r do 19.06.2006r. – organizowany przez Szkołę Języków Obcych LEVEL, Knurów
4. Kurs języka angielskiego w dniach 1.10.2006r. do 15.04.2007r. – organizowany przez Szkołę Języków Obcych LEVEL, Knurów
5. Podstawy prowadzenia kampanii na rzecz zmiany w dniach 25-27.01.2008r. – organizowany przez Związek Biur Porad Obywatelskich, Warszawa
6. Podstawy prawa dla doradców – co każdy doradca BPO wiedzieć powinien cz.2 w dniach 28-30.03.2008r. – organizowany przez Związek Biur Porad Obywatelskich, Warszawa
7. Szkolenie podstawowe z pierwszej pomocy oparte na wytycznych 2005 Europejskiej Rady Resuscytacji w dniu 13.05.2008r. – organizowany przez Ośrodek Szkolenia Pierwszej Pomocy i Medycznego Zabezpieczenia Imprez, Gliwice
8. Prawo do informacji publicznej w dniu 17.04.2008r. – organizowany przez Polski Klub Ekologiczny , Gliwice
9. III Gliwickie Forum Europejskie Młodzi Obywatele wobec wyzwań wielokulturowej Europy. Spotkania plenerowo-warsztatowe: Tolerancja, edukacja, aktywizacja. Tak dla Tolerancji Nie dla Dyskryminacji w dniu 14.06.2008r. – organizowany przez Dom Współpracy Polsko-Niemieckiej, Gliwice
10. Asertywność i autoprezentacja w dniu 3.07.2008r. – organizowany przez Młodzieżowe Centrum Kultury, Gliwice
11. Podstawowe umiejętności doradcze w dniach 12-14.09.2008r. – organizowany przez Związek Biur Porad Obywatelskich, Warszawa
12. Zwierzęta nasi przyjaciele w dniu 25.09.2008r. – organizowany przez Stowarzyszenie na Rzecz Odpowiedzialnej Opieki nad Zwierzętami Domowymi, Gliwice
13. Równe prawa – przeciwdziałanie dyskryminacji na tle rasowym, narodowościowym i etnicznym w dniach 24-26.10.2008r. – organizowany przez Związek Biur Porad Obywatelskich, Warszawa
14. Podstawy prawa dla doradców – co każdy doradca BPO wiedzieć powinien cz.1 w dniach 17-19.10.2008r. – organizowany przez Związek Biur Porad Obywatelskich, Warszawa
15. Polskie i Europejskie Prawo Gospodarcze , styczeń-luty 2009 – organizowany przez Akademicki Inkubator Przedsiębiorczości przy Wydziale Zamiejscowym Informatyki PJWSTK, Bytom
16. Pozyskiwanie funduszy na działalność NGO – dotacje, sponsoring, fundraising w dniach 26-27.02.2009r. – organizowany przez Inkubator Trzeciego Sektora, Zabrze
17. Kurs przygotowawczy dla kandydatów na wychowawców placówek wypoczynku dzieci i młodzieży w dniach 28.02-8.03.2009r. – organizowany przez firmę Kreatywna Edukacja, Chorzów
18. Planowanie projektów w dniach 24-26.04.2009r. – organizowany przez Związek Biur Porad Obywatelskich, Warszawa
19. Zarządzanie sobą w czasie w dniu 6.05.2009r. – organizowany przez Akademię Żyj Wygodniej, on-line
20. Prawo pracy, maj 2009 –organizowany przez Fundację Instytut Innowacji, on-line
21. Narkomania – czy nadążamy za zmianami w dniu 17.06.2009r. – organizowany przez Stowarzyszenie Promocji Zdrowia i Trzeźwego Stylu Życia SZANSA, Gliwice
22. Asertywność w dniu 21.06.2009r. – organizowany przez Akademię Żyj Wygodniej, on-line
23. GRANGO – gra strategiczna dla organizacji pozarządowych w dniach 8-9.07.2009r. – organizowany przez Fundację Rozwoju Świętochłowic, Świętochłowice
24. Szkoła Liderów Społeczności Lokalnych, maj-lipiec 2009r. –organizowany przez Stowarzyszenie Współpracy Regionalnej, Knurów-Chorzów
25. Rozwój organizacji pozarządowej – kreowanie zmian w dniach 17-19.07.2009r. – organizowany przez Instytut Inicjatyw Pozarządowych, Zakopane
26. Zarządzanie organizacją pozarządową w dniach 17-18.09.2009r. – organizowany przez Inkubator Trzeciego Sektora, Zabrze
27. Szkoła Animatorów Lokalnych w dniach 15.07-31.12.2009r. – organizowany przez Stowarzyszenie Współpracy Regionalnej, Chorzów
28. Partnerstwa krajowe, wrzesień 2009 – organizowany przez Fundację Edukacja dla Demokracji, on-line
29. Szkoła Jakości Organizacji Pozarządowych, wrzesień 2009-luty 2010 – organizowany przez Stowarzyszenie Wspierania Inicjatyw Pozarządowych MERITUM, Katowice
30. Jak przygotować i zorganizować Żywą Bibliotekę w dniach 11-15.04.2010r. – organizowany przez Dom Spotkań im. A. Silesiusa, Wrocław
31. Skuteczne motywowanie – pozafinansowe metody pozyskiwania wolontariuszy i pracowników w NGO w dniu 24.04.2010r. – organizowany przez Instytut Inicjatyw Pozarządowych, Gliwice
32. E-learningowe kursy w ramach cykli szkoleniowych z następujących obszarów: Prawo i księgowość dla NGO oraz Fundraising dla NGO, 30.09.2010r. – organizowany przez Wektor Consulting s.c., Mielec
33. Tworzenie, wdrażanie i rozliczanie projektów, marzec 2011 – Wyższa Szkoła Pedagogiczna TWP w Warszawie – oddział w Katowicach
34. Nie taki problem straszny… Jak TWÓRCZO radzić sobie z trudnościami podczas projektu, 10-14 maj 2011 i grudzień 2011, organizowany przez Fundację Rozwoju Systemu Edukacji w Konstancinie-Jeziornej
35. Forum Wolontariatu, 28-29.11.2011r., organizowany przez Stowarzyszenie Centrum Wolontariatu w Warszawie
36. Seminarium dotyczące przywództwa kobiet , Stowarzyszenie Szkoła Liderów w Katowicach/Czerwionce, 21-23.05.2012r.
37. Organizacja wydarzenia sportowego w ramach ogólnopolskiej kampanii NowWeMove – Tydzień Ruchu wspieranej przez Komisję Europejską, 13-14.09.2013r., organizowany przez Fundację v4 Sport we Wrocławiu
37. Organizacja wydarzenia sportowego w ramach ogólnopolskiej kampanii NowWeMove – Tydzień Ruchu wspieranej przez Komisję Europejską, 13-14.09.2013r., Fundacja v4 Sport, Wrocław, 13-14.09.2013r.
38. Kurs trenerski I stopnia, wrzesień – listopad 2013r., Fundacja 11 Muz, Warszawa/Łódź/Knurów
39. Szkolenie dla osób ubiegających się o wydanie licencji detektywa, kwiecień-maj 2014r., Ośrodek Szkoleniowy O’CHIKARA, Katowice
40. Szkolenie z problematyki cyber zagrożeń, sierpień 2016, Stowarzyszenie „Miasta w Internecie”, Katowice
41. Konwent Bezpiecznie INTER@KTYWNI, 8-9 listopad 2016, Stowarzyszenie „Miasta w Internecie”, Warszawa
42. Konwent Bezpiecznie INTER@KTYWNI, 8-9 listopad 2017, Stowarzyszenie „Miasta w Internecie”, Warszawa
43. Kryminalistyczna i sądowo-lekarska rekonstrukcja zdarzenia, 6-7.02.2018r., CKiMS, Katowice
44. Specyfika działania sprawców zabójstw i ich postępowanie ze zwłokami, 17-18.03.2018r., CkiMS, Poznań
45. Dziennikarstwo i komunikacja społeczna, kwiecień 2020r., Europejskie Centrum Edukacyjno-Dydaktyczne Global Mentor, Kraków/zdalnie/Knurów
Edukacja
Specjalizacje
Administracja biurowa
Stanowiska asystenckie
Badania i rozwój
Badania Opinii Publicznej
Edukacja/Szkolenia
Szkolenia
Zainteresowania
- wolontariat, organizacje pozarządowe (NGO)
- Public Relations
- przywództwo, liderstwo, rozwój osobisty
- muzyka
- pomoc społeczna, psychologia, zarządzanie ludźmi
- polityka samorządowa
- detektywi styka
- badania
- Public Relations
- przywództwo, liderstwo, rozwój osobisty
- muzyka
- pomoc społeczna, psychologia, zarządzanie ludźmi
- polityka samorządowa
- detektywi styka
- badania
Organizacje
Stowarzyszenie Cztery Pory Roku w Knurowie;
Fundacja Szkoła Liderów z Warszawy
Fundacja Szkoła Liderów z Warszawy
Inne
* jestem w grupie autorów z Knurowa - k'@rTKA - i Wydawcą powieści epistolarnej pt. "Sprawdź Go zanim się zakochasz" (www.przed-zakochaniem.blogspot.com);
* prowadzę osobistego bloga pod adresem: www.anetanowakknurow.blogspot.com;
* posiadam uprawnienia na wychowawcę kolonijnego
* posiadam uprawnienia na Trenera I stopnia
*posiadam Licencję Detektywa nr 0005101 wystawioną 15.07.2014 roku przez Śląskiego Komendanta Wojewódzkiego Policji.
Plebiscyty, tytuły i konkursy:
- pn. Zwykły bohater organizowanym w 2011 roku przez Bank BPH;
- pn. Idę na wybory organizowanym jesienią 2011 roku przez Fundację im. S. Batorego i Koalicję Masz Głos Masz Wybór, spotkanie z Małżonką Prezydenta RP Panią Anną Komorowską;
- tytuł Przyjaciel TRION-u;
- pn. Człowiek Roku 2011 Gliwic i Powiatu Gliwickiego organizowanym na przełomie stycznia/lutego 2012 roku przez redakcję Dziennika Zachodniego, w tzw. Złotej dziesiątce;
- pn. Diana 2012 - w II etapie organizowanym w maju 2012 roku przez redakcję Nowiny Gliwickie i Forum Kobiet Ziemi Gliwickiej;
- Społecznik Roku 2013 organizowanego przez redakcję Tygodnik Newsweek Polska, do którego zostałam zgłoszona przez Gliwicką Wyższą Szkołę Przedsiębiorczości z Gliwic, ale przez Jury nie zostałam wybrana
* prowadzę osobistego bloga pod adresem: www.anetanowakknurow.blogspot.com;
* posiadam uprawnienia na wychowawcę kolonijnego
* posiadam uprawnienia na Trenera I stopnia
*posiadam Licencję Detektywa nr 0005101 wystawioną 15.07.2014 roku przez Śląskiego Komendanta Wojewódzkiego Policji.
Plebiscyty, tytuły i konkursy:
- pn. Zwykły bohater organizowanym w 2011 roku przez Bank BPH;
- pn. Idę na wybory organizowanym jesienią 2011 roku przez Fundację im. S. Batorego i Koalicję Masz Głos Masz Wybór, spotkanie z Małżonką Prezydenta RP Panią Anną Komorowską;
- tytuł Przyjaciel TRION-u;
- pn. Człowiek Roku 2011 Gliwic i Powiatu Gliwickiego organizowanym na przełomie stycznia/lutego 2012 roku przez redakcję Dziennika Zachodniego, w tzw. Złotej dziesiątce;
- pn. Diana 2012 - w II etapie organizowanym w maju 2012 roku przez redakcję Nowiny Gliwickie i Forum Kobiet Ziemi Gliwickiej;
- Społecznik Roku 2013 organizowanego przez redakcję Tygodnik Newsweek Polska, do którego zostałam zgłoszona przez Gliwicką Wyższą Szkołę Przedsiębiorczości z Gliwic, ale przez Jury nie zostałam wybrana
Grupy
UEK
Uniwersytet Ekonomiczny w Krakowie, założony w 1925 roku, to jedna z najlepszych państwowych uczelni ekonomicznych w Polsce, a jednocześnie największa uczelnia ekonomiczna w Europie Środkowej.
Wyższa Szkoła Przedsiębiorczości i Administracji w Lublinie
Najstarsza prywatna uczelnia w Lublinie. Kształcimy na studiach licencjackich, inżynierskich , magisterskich i podyplomowych. Można studiować w języku polskim i angielskim a także on-line!
CSR i społeczne zaangażowanie pracodawców
Dla tych pracodawców, którzy w sposób odpowiedzialny, etyczny, zaangażowany uwzględniają interesy społeczne i ochrony środowiska w swoich strategiach działań na rynku, a także w s
A co to jest PSYCHOLOGIA SUKCESU
Co to jest PSYCHOLOGIA SUKCESU?
Od czego zależy sukces osobisty?
CO ma wpływ na Twój sukces?
A Ja Szukam Pracy
Grupa dla osób szukających obecnie pracy. Członkowie grupy mogą wymieniać się tu doświadczeniami jak i rozwiązywać wspólnie problemy.
Aby pomóc....akcje społeczne
Grupa poświęcona zmianom otaczającej nas rzeczywistości w wymiarze społecznym, na poziomie zarówno lokalnym, ogólnopolskim jak również globalnym.
Business Marketing
Marketing Sekrety. Social Media Marketing. Marketing wirusowy, marketing szeptany, event marketing, experiential marketing, guerilla marketing, marketing doświadczeń, content marketing.
Charytatywnie
Jeśli potrzebujesz pomocy lub jeśli potrzebujesz pomóc... "Pomóż mi" to trudne słowo...
Cztery Pory Roku w Knurowie
31 maja 2010r. Sąd Rejonowy X Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego zarejestrował Cztery Pory Roku jako Stowarzyszenie.