Języki
angielski
dobry
niemiecki
dobry
Doświadczenie zawodowe
Specjalista ds. sprzedaży i marketingu
RT HOTELS S.A.
Specjalista ds. Marketingu i Sprzedaży RT Hotels S.A. Kraków
Hotel RT Monopol***, RT Galicya***, RT Regent***
11.2008 – 08.2010
Pracownik Centralnej Rezerwacji i Marketingu RT Hotels S.A. Kraków
Hotel RT Monopol***, RT Galicya***, RT Regent***, RT Rezydent***
06.2007 – 10.2008
Hotel RT Monopol***, RT Galicya***, RT Regent***
11.2008 – 08.2010
Pracownik Centralnej Rezerwacji i Marketingu RT Hotels S.A. Kraków
Hotel RT Monopol***, RT Galicya***, RT Regent***, RT Rezydent***
06.2007 – 10.2008
Szkolenia i kursy
Szkolenie „Wzrost adaptacyjności mikro, małych i średnich przedsiębiorstw poprzez zarządzanie strategiczne” (50 godzin doradztwa oraz 200 godzin szkoleń) z następującymi modułami:
1. Strategiczne zarządzanie firmą
2. Elastyczne formy organizacji pracy
3. Wzrost adaptacyjności pracowników
4. Innowacyjne produkty, nowe trendy w rozwoju branży turystycznej w kontekście zarządzania zmianą
W ramach doradztwa opracowano strategie rozwoju firmy Hotel Panorama Sp. z o.o.
Organizator: Instytut Turystyki Kraków, Związek Pracodawców Lewiatan
06.2014 – 06.2015
Szkolenie „Organizacja, marketing i zarządzanie gospodarką turystyczną i obiektami hotelarskimi” (60 godzin) w ramach projektu „Chlebem i Solą” – podnoszenie kwalifikacji zawodowych osób pracujących, związanych z branżą turystyczną”
Organizator: Fundacja Pomocy Osobom Niepełnosprawnym w Stróżach w partnerstwie ze Szkołą Wyższą im. Bogdana Jańskiego w Krakowie
09.2012
Szkolenie “Seniorzy wśród nas. Doskonalenie kadry turystycznej z zakresu obsługi grup seniorów”
Organizator: Małopolska Organizacja Turystyczna na zlecenie ministerstwa Sportu i Turystyki
11.2012
Szkolenie „ Profesjonalne Zarządzanie gościnnością usługową w hotelu i restauracji”
Organizator: Polska Akademia Gościnności, Międzynarodowa Fundacja Branżowa i Proedukacyjna
2011
1. Strategiczne zarządzanie firmą
2. Elastyczne formy organizacji pracy
3. Wzrost adaptacyjności pracowników
4. Innowacyjne produkty, nowe trendy w rozwoju branży turystycznej w kontekście zarządzania zmianą
W ramach doradztwa opracowano strategie rozwoju firmy Hotel Panorama Sp. z o.o.
Organizator: Instytut Turystyki Kraków, Związek Pracodawców Lewiatan
06.2014 – 06.2015
Szkolenie „Organizacja, marketing i zarządzanie gospodarką turystyczną i obiektami hotelarskimi” (60 godzin) w ramach projektu „Chlebem i Solą” – podnoszenie kwalifikacji zawodowych osób pracujących, związanych z branżą turystyczną”
Organizator: Fundacja Pomocy Osobom Niepełnosprawnym w Stróżach w partnerstwie ze Szkołą Wyższą im. Bogdana Jańskiego w Krakowie
09.2012
Szkolenie “Seniorzy wśród nas. Doskonalenie kadry turystycznej z zakresu obsługi grup seniorów”
Organizator: Małopolska Organizacja Turystyczna na zlecenie ministerstwa Sportu i Turystyki
11.2012
Szkolenie „ Profesjonalne Zarządzanie gościnnością usługową w hotelu i restauracji”
Organizator: Polska Akademia Gościnności, Międzynarodowa Fundacja Branżowa i Proedukacyjna
2011
Specjalizacje
Hotelarstwo/Gastronomia/Turystyka
Hotelarstwo
Hotelarstwo/Gastronomia/Turystyka
Zarządzanie turystyką
Zainteresowania
Jazda na nartach
Literatura
Literatura
Grupy
Hotelarskie ciekawostki
Informacje , ciekawostki, najnowsze newsy ze świata hotelarskiego. Najświeższe fakty, nowe otwarcia i coś na wesoło - humor hotelarski.