Umiejętności
Reklama
blogowanie
Strategia biznesowa
Copywriting
Digital Marketing
Strategia cyfrowa
E-commerce
Ekonomika
Redagowanie
Angielski
Analiza rynku
Komunikacja Marketingowa
zarządzanie marketingiem
Badania marketingowe
Strategia marketingowa
Microsoft Office
Marketing internetowy
PowerPoint
Promocje
Badania
Social Media
Social Media Marketing
Social Networking
Planowanie strategiczne
Prawo jazdy kat B
Języki
angielski
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
Sociel Media Freelancer & Rekomendowany Fotograf Google
Czy wiesz jak rozwinąć społeczność woku swojej marki?
Dlaczego warto rozwijać społeczność razem ze mną?
W ciągu roku ponad 8-krotny przyrost fanów na fanpage (obecnie osiąga 1 milion fanów)
W ciągu roku ponad 3-krotny przyrost followersów na twitterze! (obecnie osiąga 10 000 śledzących)
Działam z pasji do tworzenia społeczności;
Mam bogate doświadczenie;
Jestem profesjonalny;
Wartość dodana do Twojej marki;
Działam ponieważ realizuje marzenia;
Co oferuję?
Tworzenie strategii działań dla marki w social media;
Analiza obecności marki w internecie;
Analiza działań konkurencji;
Strategiczne planowanie działań dla marki;
Zarządzanie społecznościami Facebook, G+, Twitter, GoldenLine, LinkedIn, Pinterest...
Szkolenia z obsługi social media;
Monitoring social media;
Relacjonowanie eventów na Facebook, G+, Twitter;
Bieżące informowanie co się dzieje na danym evencie;
Streaming online z G+ na YouTube;
Kampanie Facebook ads;
Kampanie AdWords;
Długofalowe dzialania, które są:
Spójne z kompleksową strategią firmy
Otwarte na potrzeby użytkowników
Przygotowane na niespodziewane zwroty akcji
Zgodne z regulaminem Facebooka
Dostosowane do aktualnych trendów
Nie trać czasu, napisz do mnie już teraz!
Dlaczego warto rozwijać społeczność razem ze mną?
W ciągu roku ponad 8-krotny przyrost fanów na fanpage (obecnie osiąga 1 milion fanów)
W ciągu roku ponad 3-krotny przyrost followersów na twitterze! (obecnie osiąga 10 000 śledzących)
Działam z pasji do tworzenia społeczności;
Mam bogate doświadczenie;
Jestem profesjonalny;
Wartość dodana do Twojej marki;
Działam ponieważ realizuje marzenia;
Co oferuję?
Tworzenie strategii działań dla marki w social media;
Analiza obecności marki w internecie;
Analiza działań konkurencji;
Strategiczne planowanie działań dla marki;
Zarządzanie społecznościami Facebook, G+, Twitter, GoldenLine, LinkedIn, Pinterest...
Szkolenia z obsługi social media;
Monitoring social media;
Relacjonowanie eventów na Facebook, G+, Twitter;
Bieżące informowanie co się dzieje na danym evencie;
Streaming online z G+ na YouTube;
Kampanie Facebook ads;
Kampanie AdWords;
Długofalowe dzialania, które są:
Spójne z kompleksową strategią firmy
Otwarte na potrzeby użytkowników
Przygotowane na niespodziewane zwroty akcji
Zgodne z regulaminem Facebooka
Dostosowane do aktualnych trendów
Nie trać czasu, napisz do mnie już teraz!
Marketing telefonii komórkowej
Analiza sprzedaży oferty postpaid w sklepie internetowym oraz Telesprzedaży;
Samodzielne prowadzenie (lub z pomocą BM) konkretnych projektów marketingowych poprzez współpracę z partnerami zewnętrznymi i wewnętrznymi w ramach zwiększenia sprzedaży w kanale e-shop i Telesprzedaży;
Analiza rynku konkurencji;
Przygotowanie i wprowadzanie artykułów na stronę internetową www.orange.pl;
Monitorowanie stanów magazynowych telefonó na magazynach;
Monitorowanie poprawności dokumentacji prawnej przekazywanej w wysyłce klientowi;
Koordynowanie prac mających na celu wprowadzenie sprzedaży ratalnej do kanału Telesprzedaży.
Samodzielne prowadzenie (lub z pomocą BM) konkretnych projektów marketingowych poprzez współpracę z partnerami zewnętrznymi i wewnętrznymi w ramach zwiększenia sprzedaży w kanale e-shop i Telesprzedaży;
Analiza rynku konkurencji;
Przygotowanie i wprowadzanie artykułów na stronę internetową www.orange.pl;
Monitorowanie stanów magazynowych telefonó na magazynach;
Monitorowanie poprawności dokumentacji prawnej przekazywanej w wysyłce klientowi;
Koordynowanie prac mających na celu wprowadzenie sprzedaży ratalnej do kanału Telesprzedaży.
Szkolenia i kursy
Specjalistyczny kurs barmański. Ogólnopolska szkoła Barmanów i Sommelierów. Uzyskanie tytułu zawodowego Barmana. Kwalifikacje do samodzielnego prowadzenia zakładu gastronomicznego typu barowego. Warszawa 14 sierpnia 2009
Udział w warsztatach: E-mail marketing - efektywne wsparcie sprzedaży
Udział w konferencji: Standardy Współczesnych Mediów organizowanych
Warsztaty “Internet jako nowe medium” oraz “Sporty elektroniczne - narzędzie marketingu na miarę XXI wieku”
Kurs komunikacji wizualnej
- Nowe media
- Psychologia reklamy
- Praktyka telewizji, radia i prasy
Uczestnictwo w warsztatach „Oko w oko z praktyką” i „Z teorią, w praktykę psychologii sportu” w ramach działalności w Kole Naukowym Psychologii Sportu
Kurs nauki szybkiego czytania organizowany przez Instytut „Impuls” w Warszawie
Udział w warsztatach: E-mail marketing - efektywne wsparcie sprzedaży
Udział w konferencji: Standardy Współczesnych Mediów organizowanych
Warsztaty “Internet jako nowe medium” oraz “Sporty elektroniczne - narzędzie marketingu na miarę XXI wieku”
Kurs komunikacji wizualnej
- Nowe media
- Psychologia reklamy
- Praktyka telewizji, radia i prasy
Uczestnictwo w warsztatach „Oko w oko z praktyką” i „Z teorią, w praktykę psychologii sportu” w ramach działalności w Kole Naukowym Psychologii Sportu
Kurs nauki szybkiego czytania organizowany przez Instytut „Impuls” w Warszawie
Edukacja
Specjalizacje
Internet/e-Commerce/Nowe media
Sprzedaż/e-Commerce
Zainteresowania
Fotografia
Informatyka
Tango argentyńskie
Sztuki walki (karate Kyokushin – 7 kyo)
Pływanie (stopień młodszego ratownika WOPR)
Informatyka
Tango argentyńskie
Sztuki walki (karate Kyokushin – 7 kyo)
Pływanie (stopień młodszego ratownika WOPR)
Organizacje
Stypendium twórcze za działalność artystyczną na rzecz SWPS
Laureat konkursu fotograficznego firmy Olympus „rajd.olympus.pl”
I miejsce w X Studenckiej Sesji Naukowej SWPS za przeprowadzenie badania naukowego z dziedziny psychologii
Autorskie wystawy fotograficzne: „Zbliżenia natury”, „Obóz karate Kyokushin Kołobrzeg 2005”, „Okolica SWPS”, „Natura, wschody i zachody”, „Natura, wschody i zachody”
Udział w konkursach fotograficznych: I miejsce w konkursie ”Moje wakacje ‘98” oraz ”Światło i cień”, III miejsce w konkursie fotograficznym pt. ”Architektura przyszłości”
Laureat konkursu fotograficznego firmy Olympus „rajd.olympus.pl”
I miejsce w X Studenckiej Sesji Naukowej SWPS za przeprowadzenie badania naukowego z dziedziny psychologii
Autorskie wystawy fotograficzne: „Zbliżenia natury”, „Obóz karate Kyokushin Kołobrzeg 2005”, „Okolica SWPS”, „Natura, wschody i zachody”, „Natura, wschody i zachody”
Udział w konkursach fotograficznych: I miejsce w konkursie ”Moje wakacje ‘98” oraz ”Światło i cień”, III miejsce w konkursie fotograficznym pt. ”Architektura przyszłości”
Inne
Znajomość programów komputerowych – MS Windows, Office – stopień zaawansowany
Projektowanie stron internetowych Macromedia Dreamweaver, Flash;
Edycja i poprawa plików graficznych w Adobe Photoshop i IrfanView;
Projektowanie w Corel Draw;
Programowanie w języku Delphi
Prawo jazdy – kategoria B
Projektowanie stron internetowych Macromedia Dreamweaver, Flash;
Edycja i poprawa plików graficznych w Adobe Photoshop i IrfanView;
Projektowanie w Corel Draw;
Programowanie w języku Delphi
Prawo jazdy – kategoria B
Grupy
Szkoła Wyższa Psychologii Społecznej
Szkoła Wyższa Psychologii Społecznej powstała w 1996 r. Wysokie miejsca rankingowe i oceny najbardziej prestiżowych instytucji w Polsce.
A co to jest PSYCHOLOGIA SUKCESU
Co to jest PSYCHOLOGIA SUKCESU?
Od czego zależy sukces osobisty?
CO ma wpływ na Twój sukces?
absolwenci SPIK
Grupa dla absolwentów Społecznej Psychologii Informatyki i Komunikacji (www.spik.swps.edu.pl).
Aby POMÓC W 24 GODZINY
Misją tej grupy jest szybka pomoc na potrzeby jej uczestników. Wskazanie w nazwie grupy 24 godzin. Wszystkie nagłe sprawy, które musicie wykonać natychmiast.
ABY POMÓC W 48 GODZIN
Grupa ta ma na celu umożliwienie jej uczestnikom szybkie reagowanie na wzajemne potrzeby, nie tylko w wydaniu biznesowym. W założeniu skierowana do jak najszerszego ogrona osób, gdyż nigdy nie
ABY ZYSKAĆ W 48 GODZIN
Bezpłatne, Gratisy, Rabaty, Zniżki, Promocje, Bonusy, Wyprzedaże, Vouchery, Wejściówki. Zakupy grupowe ze zniżką. Zyskaj klientów w 48 godzin.
AdSocial
Jesteśmy wchodzącą na rynek agencją reklamową działającą w social media.
Stawiamy na dokładną analizę potrzeb klienta i korzystanie z pełnego spektrum istniejących w sieci społeczności.
Naszą si