Andrzej Ambroży

Trener w ABC Szkolenia i Credit Agricole Bank Polska SA
Wrocław, dolnośląskie

Umiejętności

Call Center ochrona danych osobowych zarządzanie sobą w czasie Szkolenia pracowników Sprzedaż negocjacje handlowe Sprzedaż B2B szkolenia miękkie Rozwój menadżerów Szkolenia sprzedażowe sprzedaż b2c Asertywność i komunikacja Rozwój pracowników Outdoor

Języki

angielski
dobry
niemiecki
podstawowy

Doświadczenie zawodowe

Logo
Trener
Cotel Call Center
Planowanie, organizacja, prowadzenie i ewaluacja szkoleń miękkich i produktowych dla sprzedawców Call Center.
Logo
Doradca ds. obsługi klienta
Cotel Call Center
Telefoniczna obsługa klienta dla partnera z branży telekomunikacyjnej. Sprzedaż usług telekomunikacyjnych.

Szkolenia i kursy

Szkoła Trenerów Biznesu - Moderator we Wrocławiu

Edukacja

Logo
Coaching, studia podyplomowe
Szkoła Wyższa Psychologii Społecznej w Warszawie
Logo
Zarządzanie i Marketing,, magisterskie
Politechnika Wrocławska
Logo
zarządzanie i marketing,, licencjackie
Politechnika Wrocławska

Specjalizacje

Bankowość
Bankowość detaliczna
Call Center
Konsultanci
Edukacja/Szkolenia
Rozwój osobisty
Edukacja/Szkolenia
Szkolenia
Sprzedaż
Inne

Grupy

3 wszystkich wypowiedzi
14 plusów
Szkoła Wyższa Psychologii Społecznej
Szkoła Wyższa Psychologii Społecznej
Szkoła Wyższa Psychologii Społecznej powstała w 1996 r. Wysokie miejsca rankingowe i oceny najbardziej prestiżowych instytucji w Polsce.
Call Center / Contact Center
Call Center / Contact Center
Grupa osób związanych z Call Center / Contact Center
Trenerzy Biznesu/Szkolenia "miękkie"
Trenerzy Biznesu/Szkolenia "miękkie"
Grupa poświęcona zagadnieniom związanym z działaniami szkoleniowymi w organizacjach.