Aleksandra Jakubowska

Aleksandra Jakubowska

Branch Manager, LOBO HR

Warszawa, mazowieckie

Podsumowanie

  • Direct Search
  • Szkolenia pracowników
  • Rekrutacje wysokiego szczebla
  • Rekrutacje IT
  • Zarządzanie
  • Negocjacje
  • Outsourcing
  • Zarządzanie Sprzedażą
  • Sprzedaż
  • Zarządzanie zespołem
  • Rekrutacje techniczne
  • asessment center


Obecnie poszukuję:

-> Dyrektor zarządzający, branża okienna, cała Polska

SPRZEDAŻ B2B:

-> Dyrektor ds. sprzedaży i eksportu (rynki wschodnie), branża tworzyw sztucznych dla budownictwa, cała Polska
-> Specjalista ds. sprzedaży, Białystok
-> Inżynier sprzedaży, branża aparatury pomiarowej, Warszawa
-> Przedstawiciel handlowy, branża poligraficzna, woj. pomorskie, małopolskie, śląskie oraz woj. mazowieckie, podlaskie
-> Account Manager, branża IT, Warszawa
-> Przedstawiciel handlowy, artykuły metalowe, woj. mazowieckie
-> Przedstawiciel handlowy, poligrafia, woj. łódzkie
-> Przedstawiciel handlowy, poligrafia, woj. wielkopolskie

STANOWISKA TECHNICZNE:

-.>Inżynier Serwisu, aparatura pomiarowa, centralna Polska
-> Projektant rusztowań, Rosja
-> Specjalista aplikacyjny, aparatura pomiarowa, centralna Polska
->...
Branch Manager

Lobo sp. z o.o. sp.k.

od czerwca 2014 (od 4 miesięcy)
- prowadzenie warszawskiego oddziału firmy zgodnie z przyjętą strategią firmy
- rozwój oddziału poprzez rekrutacje nowych pracowników i nadzór nad rozbudową istniejących zespołów
- motywowanie podległych pracowników poprzez regularne prowadzenie szkoleń, dzielenie się zdobytą wiedzą i umiejętnościami
- budowanie strategii sprzedaży i obsługa kluczowych klientów
- realizacja projektów rekrutacyjnych na stanowiska średniego i wyższego szczebla
Team Manager

Lobo sp. z o.o. sp.k.

lipiec 2013 - czerwiec 2014 (przez 1 rok)
- samodzielne prowadzenie projektów rekrutacyjnych
- koordynacja i nadzór nad prowadzonymi projektami oraz odpowiedzialność za ich realizację
- komunikacja z Klientami
- zarządzanie zespołem
- prowadzenie szkoleń dla pracowników
Koordynator ds. rekrutacji / Team leader

PGB Human Resources

październik 2011 - czerwiec 2013 (przez 1 rok i 9 miesięcy)
- samodzielne prowadzenie projektów rekrutacyjnych
- rekrutacja i selekcja kandydatów
- tworzenie i zarządzanie wewnętrzną bazą profili
- head hunting
- udział w tworzeniu strategii komunikacji z potencjalnym klientem
- komunikacja telefoniczna oraz mailowa z firmami
- negocjowanie warunków umów
- tworzenie i zarządzanie bazą klientów
- redagowanie i zamieszczanie ogłoszeń
- sporządzanie raportów
- budowanie zespołu
- wdrażanie nowych osób w obowiązki i bieżące koordynowanie działań zespołu
- prowadzenie szkoleń

wystawiono 22 stycznia 2013

Ola jest osobą bardzo otwartą, która dba o dobre relacje w zespole. Wykonuje wiele obowiązków związanych z prowadzeniem zespołu, sprzedażą jak i rekrutacją, bez uszczerbku dla jakości. Kiedy prowadzi projekt, oddaje mu się w pełni nawet jeśli oznacza to pracę po godzinach. Zawsze można liczyć na jej pomoc i radę.
Milena Kończak Milena Kończak , podwładny
Asystentka ds. rekrutacji i sprzedaży

PGB Human Resources

czerwiec 2011 - październik 2011 (przez 5 miesięcy)
-tworzenie bazy potencjalnych klientów
-komunikacja telefoniczna oraz e-mailowa z potencjalnymi klientami
-head-hunting
-udział w spotkaniach z potencjlanymi klientami
-prowadzenie procesów rekrutacyjnych

Specjalizacje

Human Resources/Zasoby ludzkie » Rekrutacja/Employer Branding

Human Resources/Zasoby ludzkie » Szkolenia/Rozwój

Human Resources/Zasoby ludzkie » Zarządzanie HR

Grupy

Wszystkich wypowiedzi: 4    (1 plusów)

Zobacz szczegóły »