Umiejętności
Reklama
Organizacja imprez
Social Media
ATL/BTL Projects
media relation
Języki
angielski
dobry
Doświadczenie zawodowe
Senior Account Executive
Kompleksowa obsługa Klienta, koordynacja projektów ATL-owych, BTL-owych oraz kampanii 360, współpraca z
działem kreatywnym, strategią oraz produkcją, realizacja i przygotowanie materiałów.
Klient: Carrefour
Osiągnięcia:
- Brąz w KTR w kategorii Reklama korporacyjna za ŻYCZENIA OD KONIA dla Carrefour Polska
- Złote Effie za „Bonjour w Carrefour” w kategorii retail/kanały sprzedaży
działem kreatywnym, strategią oraz produkcją, realizacja i przygotowanie materiałów.
Klient: Carrefour
Osiągnięcia:
- Brąz w KTR w kategorii Reklama korporacyjna za ŻYCZENIA OD KONIA dla Carrefour Polska
- Złote Effie za „Bonjour w Carrefour” w kategorii retail/kanały sprzedaży
Account Executive
Kompleksowa obsługa klientów (zarządzanie projektami), współpraca z działem kreatywnym, strategią oraz produkcją, realizacja i przygotowanie materiałów ATL, BTL oraz promocyjnych, organizacja i koordynacja eventów, koordynacja podwykonawców, przygotowywanie planów komunikacyjnych, estymacji kosztów działań, content management, przygotowanie i wysyłka newsletterów, obsługa stron www oraz profili klientów na Facebooku, Instagramie, Issuu, Youtube, zarządzanie kampaniami na Facebooku, organizacja konkursów
Klienci: CH Złote Tarasy, Domy Towarowe WSJ, Galeria Mazovia, mBank, Green Caffe Nero
Klienci: CH Złote Tarasy, Domy Towarowe WSJ, Galeria Mazovia, mBank, Green Caffe Nero
Junior account executive - Cohn & Wolfe
Obsługa klientów (zarządzanie projektami), współpraca z działem kreatywnym oraz strategią, przygotowanie materiałów BTL dla klientów, prowadzenie biura prasowego - przygotowywanie materiałów prasowych i promocyjnych, monitoring mediów, współpraca z mediami i blogerami, organizacja i koordynacja eventów, koordynacja podwykonawców, przygotowywanie planów komunikacyjnych, estymacji kosztów działań, content management, przygotowanie i wysyłka newsletterów, obsługa stron www oraz profili klientów na Facebooku, Instagramie, Issuu oraz Youtube, zarządzanie kampaniami na Facebooku, organizacja konkursów, custom publishing
Klienci: CH Złote Tarasy, Domy Towarowe WSJ, Galeria Mazovia, CH Ogrody, Teknos, Liberty Ubezpieczenia, American Eagle Outfitters, Dorothy Perkins, Topshop, Cyfrowy Polsat i Plus
Klienci: CH Złote Tarasy, Domy Towarowe WSJ, Galeria Mazovia, CH Ogrody, Teknos, Liberty Ubezpieczenia, American Eagle Outfitters, Dorothy Perkins, Topshop, Cyfrowy Polsat i Plus
Stażysta
Wsparcie przy obsłudze klienta, organizacja i koordynacja eventów, przygotowanie materiałów prasowych oraz promocyjnych, kontakt z mediami i blogerami, monitoring mediów
Klienci: American Eagle Outfitters
Wsparcie przy projektach: Sensodyne Odbudowa i Ochrona, Lipton, Borges, Crumpets Warburtons, Sudtirol, EOS, GEFCO, biuro prasowe dla marek: Ipanema, Grendene
Klienci: American Eagle Outfitters
Wsparcie przy projektach: Sensodyne Odbudowa i Ochrona, Lipton, Borges, Crumpets Warburtons, Sudtirol, EOS, GEFCO, biuro prasowe dla marek: Ipanema, Grendene
Edukacja
Specjalizacje
Obsługa klienta
Marketing/Reklama/Media
Zainteresowania
Internet, podróże, fitness, narciarstwo, motoryzacja, literatura
Inne
Obsługa komputera: MS-Office
Prawo jazdy: Kategoria B (od 2008)
Prawo jazdy: Kategoria B (od 2008)
Grupy
sggw
SGGW to jedna z najstarszych polskich uczelni. Zawsze wysoko w rankingach. Otrzymała tytuł „Najbardziej innowacyjnej i kreatywnej uczelni w Polsce”.
Uniwersytet Warszawski
Uniwersytet Warszawski, założony w 1816 roku, jest największą polską
uczelnią i jednocześnie jedną z najlepszych w kraju.
Network Marketing
MLM, Multi Level Marketing, Marketing Sieciowy, Affiliate Marketing, Marketing Wielopoziomowy, Marketing Internetowy. Wspólne budowanie struktur MLM.
Przedsiębiorczość
Przedsiębiorcy, osoby przedsiębiorcze, współpraca biznesowa, przyjaciele biznesowi, rozwój osobisty i firmowy, pomoc, dotacje, biznesplany. Przedsiębiorczość
Reklama w Internecie
W sieci nie działają prawa grawitacji, ale konkurencja jest równie zażarta, co w realu. Jednak marketing internetowy rządzi się trochę innymi zasadami, niż klasyczne strategie, musi bowiem uwzględniać