Umiejętności
Rozwój działalności
Digital Marketing
media eletroniczne
Strategia cyfrowa
Zarządzanie
relacje z mediami
Zarządzanie wizerunkiem osobistym
Product Innovation
Wystąpienia publiczne
Badania
Prezentacje handlowe
Social Media Marketing
Monitoring Mediów Społecznościowych
Social Networking
Języki
polski
ojczysty
angielski
dobry
rosyjski
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
Head of Marketing & PR
• Reprezentowanie firmy na konferencjach w charakterze prelegenta;
• Współpraca z mediami, dziennikarzami i blogerami;
• Tworzenie oraz dystrybucja treści marketingowych i PR;
• Raport #FanpageTrends - współtworzenie;
• Realizacja projektów konsultingowych;
• I wiele innych.
• Współpraca z mediami, dziennikarzami i blogerami;
• Tworzenie oraz dystrybucja treści marketingowych i PR;
• Raport #FanpageTrends - współtworzenie;
• Realizacja projektów konsultingowych;
• I wiele innych.
Account Manager
Aktywne pozyskiwanie oraz obsługa Klientów w ramach usługi Sotrender.
Opracowywanie raportów oraz analiz w zakresie mediów społecznościowych.
Realizacja projektów konsultingowych.
Współpraca z osobami reprezentującymi takie firmy jak Atlas, Bank Zachodni WBK , Cheil Poland, ClickCommunity, Deep Sense, Five Media, Grupa Pracuj, Harder& Harder, Hypermedia Isobar, John Pitcher, Łuczak PR, Mediadem, Momentum Worldwide, Porty Lotnicze, Projekt PR, Walk & Talk i wiele innych.
Opracowywanie raportów oraz analiz w zakresie mediów społecznościowych.
Realizacja projektów konsultingowych.
Współpraca z osobami reprezentującymi takie firmy jak Atlas, Bank Zachodni WBK , Cheil Poland, ClickCommunity, Deep Sense, Five Media, Grupa Pracuj, Harder& Harder, Hypermedia Isobar, John Pitcher, Łuczak PR, Mediadem, Momentum Worldwide, Porty Lotnicze, Projekt PR, Walk & Talk i wiele innych.
Social Media Manager
Koordynacja działań projektowych, tworzenie i współtworzenie koncepcji komunikacji (w tym między innymi Social Media Policy), pomysły na aplikacje, nadzór nad tworzeniem aplikacji, analizy działań przeszłych i bieżących, czasem trochę futurologii.
Klienci:
- Nike Poland (Running&Football);
- Kompania Piwowarska S.A. (Lech);
- Codemedia.
Czasem "New Biznes".
Klienci:
- Nike Poland (Running&Football);
- Kompania Piwowarska S.A. (Lech);
- Codemedia.
Czasem "New Biznes".
wystawiono
Praca z Aleksandrem była samą przyjemnością. Jego wiedza i doświadczenie jest imponujące. Zawsze chętny do udzielania pomocy i dobrej rady.
wystawiono
Profesjonalista w każdym calu! Łączy wiedzę z zakresu komunikacji i analityki, dobrze radzi sobie z pracą w zespole. Nawet najcięższe projekty z nim współrealizowane to istny spacerek.
Cofounder
PinkUp
Przeróżne :)
klient
wystawiono
"Olek ogarnia" - tak w jednym krótkim zdaniu można podsumować jego pracę. Ogarnia, czyli brata się z najświeższymi trendami w social media na świecie. Ogarnia, czyli przyjaźni się ze statystykami i reaserchami, a liczby go kochają. Ogarnia, czyli sypia z nieszablonowymi pomysłami na nowe kampanie lub start-up'y. Nie ma drugiego takiego!
Junior Account Manager
Prowadzenie, współprowadzenie i realizacja projektów z zakresu komunikacji i reklamy w nowych mediach, w tym:
• wycena projektów i nadzór rozliczeń finansowych z klientami;
• nadzór nad:
o produkcjami w technologii flash i HTML;
o działaniami z zakresu Buzz Marketingu.
• budowanie i aktywizacja społeczności Play;
• wspieranie projektów w Second Life.
Klienci:
• P4 Sp. z o.o. – Play;
• New World Alternative Investments.
• wycena projektów i nadzór rozliczeń finansowych z klientami;
• nadzór nad:
o produkcjami w technologii flash i HTML;
o działaniami z zakresu Buzz Marketingu.
• budowanie i aktywizacja społeczności Play;
• wspieranie projektów w Second Life.
Klienci:
• P4 Sp. z o.o. – Play;
• New World Alternative Investments.
przełożony
wystawiono
Olek to wulkan zaangażowanej energii z poczuciem humoru. Lubił wiedzieć po co coś robi i rozmawiać o efektach. Lubił też się uczyć i aktywnie słuchać, a nowe media były dla niego pasją. Praca w FF to były początki kariery zawodowej Olka, z przyjemnością obserwuję jej dalszy rozwój.
Account Assistant
Współprowadzenie i realizacja projektów z zakresu komunikacji i reklamy w nowych mediach, w tym:
• tworzenie, obsługa i rozbudowa serwisów www.playmobile.pl i www.playfoto.pl;
• budowanie i aktywizacja społeczności;
• nadzór nad:
o produkcjami w technologii flash i HTML;
o działaniami z zakresu Buzz Marketingu.
Klienci:
P4 Sp. z o.o. – Play.
• tworzenie, obsługa i rozbudowa serwisów www.playmobile.pl i www.playfoto.pl;
• budowanie i aktywizacja społeczności;
• nadzór nad:
o produkcjami w technologii flash i HTML;
o działaniami z zakresu Buzz Marketingu.
Klienci:
P4 Sp. z o.o. – Play.
Projekty
Szkolenia i kursy
Jako prelegent uczestniczyłem w wielu wydarzeniach, takich jak:
Kongres Badaczy Rynku i Opinii, Czwartkowe Spotkania Social Media, Rewolucja w komunikacji, Blog Forum Gdańsk, Mentorzy e-Biznesu, Sektor 3.0, Otwarte Warsztaty click apps i wielu innych.
Szczegółowe informacje o wystąpieniach:
07 XI 2013 - Warsztaty: Mobile Marketing http://konferencje.pb.pl/konferencja/731,warsztaty-mobile-marketing
Kongres Badaczy Rynku i Opinii, Czwartkowe Spotkania Social Media, Rewolucja w komunikacji, Blog Forum Gdańsk, Mentorzy e-Biznesu, Sektor 3.0, Otwarte Warsztaty click apps i wielu innych.
Szczegółowe informacje o wystąpieniach:
07 XI 2013 - Warsztaty: Mobile Marketing http://konferencje.pb.pl/konferencja/731,warsztaty-mobile-marketing
Specjalizacje
Internet/e-Commerce/Nowe media
Media społecznościowe
Zainteresowania
Science fiction, political fiction, gaming, social media, guerrilla marketing, buzz marketing, virals
Organizacje
Warsztaty Analiz Socjologicznych www.warsztaty.org
Chi Kwadrat www.chikwadrat.pl
Young Professionals
Chi Kwadrat www.chikwadrat.pl
Young Professionals
Grupy
Akademia Leona Koźmińskiego
Niepubliczna szkoła wyższa o statusie akademii założona w 1993 r. Najbardziej akredytowana
i najwyżej notowana w międzynarodowym rankingu Financial Times szkoła biznesu w Europie
Środkowo-Wschodniej
Uniwersytet Warszawski
Uniwersytet Warszawski, założony w 1816 roku, jest największą polską
uczelnią i jednocześnie jedną z najlepszych w kraju.
Agencje interaktywne
Grupa dla wszystkich osób zawodowo związanych z agencjami interaktywnymi, oraz tych ciekawych świata e-marketingu.
bezinteresownie pomagamy sobie
W dzisiejszych czasach trudno o bezinteresowna pomoc, a może czas coś zmienic
Biznes: CZEGO ROBIĆ NIE WOLNO (pomysł na własny biznes, własna firma;jak odnieść sukces w biznesie)
DLACZEGO 80% FIRM UPADA W CIĄGU PIERWSZYCH 2 LAT SWOJEGO DZIAŁANIA? DLACZEGO TYLE FIRM NAWET JEŻELI ODNIESIE SUKCES NA POCZĄTKU PÓŹNIEJ WPADA W KŁOPOTY?
Blogi
Wszystko o blogach, nie tylko w działaniach reklamowych w Internecie: od koncepcji do realizacji.
Employer Branding
Grupa zrzesza osoby zainteresowane zawodowo lub naukowo Employer branding'iem czyli wizerunkiem pracodawców. Ma na celu wymianę informacji, badań, doświadczeń, dobrych praktyk i pomysłów z zakresu EB