Doświadczenie zawodowe
Management Board Assistant - Asystentka Zarządu
- uczestnictwo w posiedzeniach zarządu, naradach, spotkaniach zarządu (przygotowywanie dokumentów, raportów, prezentacji)
- wspomaganie pracy Członków Zarządu oraz wyższej kadry kierowniczej;
umawianie spotkań;
- przygotowywanie dokumentów komunikacji wewnętrznej i zewnętrznej;
- przygotowywanie ofert, pism, raportów i zestawień;
- archiwizacja dokumentów, prowadzenie wybranych zagadnień księgowych
logistyka podróży;
- zarządzanie obiegiem dokumentów w firmie, korespondencja przychodząca i wychodząca;
- wspomaganie pracy Członków Zarządu oraz wyższej kadry kierowniczej;
umawianie spotkań;
- przygotowywanie dokumentów komunikacji wewnętrznej i zewnętrznej;
- przygotowywanie ofert, pism, raportów i zestawień;
- archiwizacja dokumentów, prowadzenie wybranych zagadnień księgowych
logistyka podróży;
- zarządzanie obiegiem dokumentów w firmie, korespondencja przychodząca i wychodząca;
Specjalizacje
Administracja biurowa
Sekretariat/Recepcja
Administracja biurowa
Stanowiska asystenckie