Umiejętności
B2C marketing
Cross-functional Team Leadership
Management Consulting
Marketing
Project Management
Trade Marketing
Planowanie strategiczne
Strategia biznesowa
Procurement Management
B2B Sales
B2B, B2C
Marketing B2B
Języki
francuski
ojczysty
angielski
biegły
polski
dobry
Doświadczenie zawodowe
Customer Service Professional
- Koordynator rynku francuskojęzycznego
- Ustanowienie nowych procesów wewnętrznych między działami
- Organizowanie i prowadzenie szkoleń nowych agentów & nowych osób zatrudnionych
- Portfolio 1500 głównych agentów (Europa, Afryka, Bliski Wschód) i pod-agentów
- Analiza & rozwiązywanie transakcji finansowych & kwestii rozrachunkowych ► 4500 przypadków/rok
- Ustanowienie nowych procesów wewnętrznych między działami
- Organizowanie i prowadzenie szkoleń nowych agentów & nowych osób zatrudnionych
- Portfolio 1500 głównych agentów (Europa, Afryka, Bliski Wschód) i pod-agentów
- Analiza & rozwiązywanie transakcji finansowych & kwestii rozrachunkowych ► 4500 przypadków/rok
Procurement and Trade Marketing Manager
- 180 franczyzobiorców
- 1 Mln opon /rok ► tylko region z pozytywnym wynikiem w 2013, 2014
- Rozwój portfolio dostawców opon z sukcesem
- Wprowadzenie usługi serwisowania samochodów & portfolio produktów poza oponami
- Stworzenie Intranetu w każdym kraju, konferencji regionalnych
- Wyzwania zachęcające
- Prezentacja zdarzeń ze sprzedaży z wiarygodnym, jakościowym & przystępnym przesłaniem
- Pierwsze cyfrowe kampanie marketingowe zapoczątkowane w 2013 ►+35% sprzedaży
- Cyfrowy marketing połączony z marketingiem tradycyjnym
- 1 Mln opon /rok ► tylko region z pozytywnym wynikiem w 2013, 2014
- Rozwój portfolio dostawców opon z sukcesem
- Wprowadzenie usługi serwisowania samochodów & portfolio produktów poza oponami
- Stworzenie Intranetu w każdym kraju, konferencji regionalnych
- Wyzwania zachęcające
- Prezentacja zdarzeń ze sprzedaży z wiarygodnym, jakościowym & przystępnym przesłaniem
- Pierwsze cyfrowe kampanie marketingowe zapoczątkowane w 2013 ►+35% sprzedaży
- Cyfrowy marketing połączony z marketingiem tradycyjnym
Procurement and Marketing Director
- Członek Zarządu
- 20 sklepów 16000 m2 – obrót 32 M€
- 6 sklepów otwartych w latach 2007 i 2009
- 11 osób (zakupy, marketing, logistyka, merchandising)
- Skuteczna reorganizacja działów i stanowisk ► duplikacja w siedzibie we Francji
- Portfolio : 100 rodzin produktowych 10000 SKUs
- Osiągnięcie zyskowności przy nietypowym podejściu przy budowie gam, jakości zapasu i poziomu zapasu
- Wskaźnik marży ► +2 punkty
- Rabaty z tyłu ► +3 punkty
- Stworzenie wizerunku marki firmy
- Wpływ zmiany podejścia do klienta na szkolenie działu sprzedaży ► Satysfakcja klientów>90%
- Wprowadzenie działań handlowo marketingowych z dostawcami (Bridgestone, Michelin, Sony, Castrol)
- 20 sklepów 16000 m2 – obrót 32 M€
- 6 sklepów otwartych w latach 2007 i 2009
- 11 osób (zakupy, marketing, logistyka, merchandising)
- Skuteczna reorganizacja działów i stanowisk ► duplikacja w siedzibie we Francji
- Portfolio : 100 rodzin produktowych 10000 SKUs
- Osiągnięcie zyskowności przy nietypowym podejściu przy budowie gam, jakości zapasu i poziomu zapasu
- Wskaźnik marży ► +2 punkty
- Rabaty z tyłu ► +3 punkty
- Stworzenie wizerunku marki firmy
- Wpływ zmiany podejścia do klienta na szkolenie działu sprzedaży ► Satysfakcja klientów>90%
- Wprowadzenie działań handlowo marketingowych z dostawcami (Bridgestone, Michelin, Sony, Castrol)
Procurement and Marketing Director
- Członek Zarządu
- 20 sklepów 22000 m2 – obrót 45 M€
- Przejęcie głównego konkurenta
- Wzrost porównywalnego obrotu ► +8%
- 16 osób (zakupy, marketing, logistyka, merchandising)
- Promowanie i szkolenie najlepszych pracowników w celu podwyższenia ich poziomu i nadania większej odpowiedzialności & samodzielności
- Portfolio : 100 rodzin produktowych 7000 SKUs
- Uzyskanie zyskowności poprzez nietypowe podejście w budowie gam, jakości i poziomu zapasów
- Wskaźnik marży ► +3 punkty Poziom zapasów ► -15%
- Wprowadzenie rabatów liczonych od tyłu
- Rozwój marki własnej z międzynarodowymi & lokalnymi źródłami ►25% udziałów
- Wprowadzenie obiecujących dostawców z zewnątrz (marek lub producentów)
- Strategia marketingowa skoncentrowana na zachowaniu klientów kupujących ► innowacje, ćwierć kolekcji
- Działania handlowo marketingowe (Adidas, Nike, Reebok, Giant, Rossignol) ►+6 punktów wartości marży w sprzedaży
- 20 sklepów 22000 m2 – obrót 45 M€
- Przejęcie głównego konkurenta
- Wzrost porównywalnego obrotu ► +8%
- 16 osób (zakupy, marketing, logistyka, merchandising)
- Promowanie i szkolenie najlepszych pracowników w celu podwyższenia ich poziomu i nadania większej odpowiedzialności & samodzielności
- Portfolio : 100 rodzin produktowych 7000 SKUs
- Uzyskanie zyskowności poprzez nietypowe podejście w budowie gam, jakości i poziomu zapasów
- Wskaźnik marży ► +3 punkty Poziom zapasów ► -15%
- Wprowadzenie rabatów liczonych od tyłu
- Rozwój marki własnej z międzynarodowymi & lokalnymi źródłami ►25% udziałów
- Wprowadzenie obiecujących dostawców z zewnątrz (marek lub producentów)
- Strategia marketingowa skoncentrowana na zachowaniu klientów kupujących ► innowacje, ćwierć kolekcji
- Działania handlowo marketingowe (Adidas, Nike, Reebok, Giant, Rossignol) ►+6 punktów wartości marży w sprzedaży
Footwear Procurement Stock Manager
Go Sport France
- 110 sklepów – obrót 600 M€
- Stworzenie stanowiska ► proces, raportowanie, negocjacje – szkolenie nowych menadżerów ds. zapasów
- Wprowadzenie pierwszych negocjacji z podziałem amortyzacji ► +100 K€ marża na sezon w asortymencie obuwniczym
- Poprawa rotacji zapasów ► -50 dni
- Stworzenie stanowiska ► proces, raportowanie, negocjacje – szkolenie nowych menadżerów ds. zapasów
- Wprowadzenie pierwszych negocjacji z podziałem amortyzacji ► +100 K€ marża na sezon w asortymencie obuwniczym
- Poprawa rotacji zapasów ► -50 dni
Edukacja
Specjalizacje
Łańcuch dostaw
Zarządzanie łańcuchem dostaw
Marketing
Marketing handlowy
Marketing
Zarządzanie marką
Sprzedaż - Sieci handlowe
Category Management
Zakupy
Inne
Zainteresowania
• Muzyka: gitarzysta, zespoły, kompozytor
• Sport: bieganie, rugby, nurkowanie, sporty walki
• Sport: bieganie, rugby, nurkowanie, sporty walki
Inne
Grupy
ABY ZYSKAĆ W 48 GODZIN
Bezpłatne, Gratisy, Rabaty, Zniżki, Promocje, Bonusy, Wyprzedaże, Vouchery, Wejściówki. Zakupy grupowe ze zniżką. Zyskaj klientów w 48 godzin.
Anglosphere music
A group to discuss all kinds of music in English:
Rock, pop, classical, even disco polo.
Business Marketing
Marketing Sekrety. Social Media Marketing. Marketing wirusowy, marketing szeptany, event marketing, experiential marketing, guerilla marketing, marketing doświadczeń, content marketing.
Category Management
Grupa Category Management jest grupą nieformalną. Zrzesza osoby zawodowo związane z Category Managementem, czyli pracą nad wzrostem sprzedaży kategorii produktów. Ma na celu wymianę informacji, opinii
Francais en Pologne
Club d'échanges, de discussions et de rencontres pour la communauté francophone établie en Pologne.
Jazz Cafe
Grupa miłośników jazzu i bluesa, gdzie odnajdziesz informacje o ciekawych wydarzeniach, obiecujących wykonawcach i wartym polecenia sprzęcie nie tylko dla audiofilii.