Agnieszka Muszyńska (Tomaszewska)

Agnieszka Muszyńska (Tomaszewska)

Store Manager, Sephora Polska Sp z o.o.

Warszawa, mazowieckie

Podsumowanie

Store Manager

Sephora Polska Sp. z o.o. / miejsce pracy: Warszawa

od października 2011 (od 3 lat i 2 miesięcy)
Kierownik Perfumerii w Sephora - Jest odpowiedzialny za monitorowanie sprzedaży co korzystnie wpływa na zyski.Ma wszystkie detale: od handlu po jakość, ale jednocześnie nie traci z pola widzenia najważniejszego celu: by usatysfakcjonować klienta. Wymaga wiele od swojego zespołu jak i od siebie. Jest sprawiedliwy i umie docenić ciężką pracę.

Październik 2011 - marzec 2013 - SEPHORA SADYBA
Marzec 2013 - do teraz - SEPHORA ARKADIA
Kierownik sklepu

Ultimate Fashion Sp. z o.o. (MANGO)

wrzesień 2010 - sierpień 2011 (przez 1 rok)
1. Znajomość produktu (kontrola zapasów i obrotu produktu, identyfikowanie trendów sprzedaży).
2. Organizacja produktu w sklepie (organizacja i produktywność dostaw, organizacja i kontrola magazynu oraz dopełnień produktu na sali sprzedaży).
3. Wygląd sklepu i visual merchandising, dbałość o wygląd witryn sklepowych.
4. Analiza raportów sprzedaży.
5. Rotacja towaru, celem zwiększenia sprzedaży.
6. Motywowanie personelu, celem osiągnięcia wysokiej jakości obsługi klienta, wyznaczanie priorytetów dla personelu.
7. Rekrutacje, układanie harmonogramów pracy i planowanie urlopów personelu, kontrola budżetu godzin, kontrola spraw administracyjno-kadrowych, ocena personelu, coaching oraz adaptacja nowych pracowników.
8.Prowadzenie ewidencji czasu pracy podległego personelu oraz znajomość systemu TETA.
Kierownik sklepu

KAN Sp. z o.o. (Tatuum)

grudzień 2009 - sierpień 2010 (przez 9 miesięcy)
Zastępca kierownika sklepu

KAN Sp. z o.o. (Tatuum)

sierpień 2009 - grudzień 2009 (przez 5 miesięcy)
Zastępca kierownika działu

ZARA POLSKA Sp. z o.o

marzec 2007 - sierpień 2009 (przez 2 lata i 6 miesięcy)
-Zarządzanie podległym zespołem, sklepem.
-Motywowanie pracowników sklepu.
-Wdrażanie w życie aspektów prawidłowego funkcjonowania sklepu.
-Kreowanie wizerunku firmy na najwyższym poziomie.
-Utrzymywanie wysokiego poziomu obsługi klienta.
-Rekrutacja i szkolenie pracowników.
-Stała kontrola i analiza budżetu sprzedaży jak i budżetu godzin przyznawanych dla sklepu.
-Dbałość o zaspokojenie potrzeb i wymagań klientów.
-Współpraca z członkami zespołu jak i kontakt ze strukturami regionalnymi.
-Składanie zamówień.
-Koordynacja sklepu.
-Przyjmowanie dostaw jak i transferów z innych sklepów.

Edukacja

Zarządzanie zasobami ludzkimi, licencjackie

Wyższa Szkoła im.Bogdana Jańskiego w Warszawie

od październik 2008 (od 6 lat i 2 miesięcy)

Informacje dodatkowe

Przebyte kursy

kurs usprawniający pamięć, koncentrację uwagi, spostrzegawczość oraz myślenie logiczne i twórcze.

Grupy

Zobacz szczegóły »