Języki
angielski
biegły
Doświadczenie zawodowe
Sales Manager
ICE Kraków Congress Centre
- sprzedaż przestrzeni Centrum Kongresowego ICE Kraków
- zarządzanie kalendarzem imprez realizowanych w ICE Kraków,
- współpraca z instytucjami publicznymi oraz urzędami krakowskimi;
- przygotowywanie ofert handlowych oraz formułowanie odpowiedzi na zapytania ofertowe,
- negocjowanie, przygotowywanie, realizowanie i rozliczanie umów z klientami, partnerami oraz usługodawcami zewnętrznymi
- weryfikacja dokumentów przed i posprzedażowych
- analiza rynku, wskazywanie i realizowanie nowych możliwości sprzedażowo-marketingowych obiektu;
- utrzymywanie kontaktów z klientami i partnerami ICE Kraków oraz budowanie i rozwój relacji B2B
- udział w targach i spotkaniach branżowych
- opracowywanie raportów i analiz sprzedażowych
-
- zarządzanie kalendarzem imprez realizowanych w ICE Kraków,
- współpraca z instytucjami publicznymi oraz urzędami krakowskimi;
- przygotowywanie ofert handlowych oraz formułowanie odpowiedzi na zapytania ofertowe,
- negocjowanie, przygotowywanie, realizowanie i rozliczanie umów z klientami, partnerami oraz usługodawcami zewnętrznymi
- weryfikacja dokumentów przed i posprzedażowych
- analiza rynku, wskazywanie i realizowanie nowych możliwości sprzedażowo-marketingowych obiektu;
- utrzymywanie kontaktów z klientami i partnerami ICE Kraków oraz budowanie i rozwój relacji B2B
- udział w targach i spotkaniach branżowych
- opracowywanie raportów i analiz sprzedażowych
-
Sales&Event Manager
Turówka Hotel&SPA****
- kreowanie polityki cenowej oraz ofert kierowanych do rożnego rodzaju segmentów rynku,
- współpraca z OTA , obsługa hotelowych systemów rezerwacyjnych
- tworzenie strategii sprzedażowo - marketingowej hotelu,
- koordynacja i kompleksowa obsługa przebiegu spotkań, konferencji i imprez kluczowych klientów hotelu,
- pozyskiwanie klientów biznesowych,
- negocjowanie warunków umowy i organizacji imprezy,
- utrzymywanie wysokiej jakości świadczonych usług,
- ścisła współpraca z podwykonawcami oraz innymi działami hotelu zapewniająca najlepszy standard obsługi
- przygotowywanie ofert handlowych oraz formułowanie odpowiedzi na zapytania ofertowe,
- tworzenie strategii sprzedażowo-marketingowej hotelu,
- budowanie i utrzymywanie pozytywnych relacji z kluczowymi klientami i kooperantami,
- tworzenie raportów i analiz dotyczących postępów i osiąganych wyników.
- współpraca z OTA , obsługa hotelowych systemów rezerwacyjnych
- tworzenie strategii sprzedażowo - marketingowej hotelu,
- koordynacja i kompleksowa obsługa przebiegu spotkań, konferencji i imprez kluczowych klientów hotelu,
- pozyskiwanie klientów biznesowych,
- negocjowanie warunków umowy i organizacji imprezy,
- utrzymywanie wysokiej jakości świadczonych usług,
- ścisła współpraca z podwykonawcami oraz innymi działami hotelu zapewniająca najlepszy standard obsługi
- przygotowywanie ofert handlowych oraz formułowanie odpowiedzi na zapytania ofertowe,
- tworzenie strategii sprzedażowo-marketingowej hotelu,
- budowanie i utrzymywanie pozytywnych relacji z kluczowymi klientami i kooperantami,
- tworzenie raportów i analiz dotyczących postępów i osiąganych wyników.
specjalista d.s sprzedazy i rezerwacji
kierowanie działem centralnej rezerwacji 3 obiektów w Krakowie i 2 poza Krakowem (udzielanie informacji telefonicznych, korespondencja mailowa, wprowadzanie i potwierdzanie rezerwacji)
obsługa platform internetowych (aktualizacja cen i dostępności, promocji)
pozyskiwanie klientów, zarówno indywidualnych jak i korporacyjnych oraz biur podróży,
przygotowywanie umów, polityki cenowej dla poszczególnych klientów, przygotowywanie ofert dopasowanych do indywidualnych potrzeb klientów
pozyskiwanie nowych kanałów sprzedaży (pośredników), klientów korporacyjnych, negocjacje warunków współpracy
sprawdzanie i rozliczanie prowizji kontrahentów
obsługa platform internetowych (aktualizacja cen i dostępności, promocji)
pozyskiwanie klientów, zarówno indywidualnych jak i korporacyjnych oraz biur podróży,
przygotowywanie umów, polityki cenowej dla poszczególnych klientów, przygotowywanie ofert dopasowanych do indywidualnych potrzeb klientów
pozyskiwanie nowych kanałów sprzedaży (pośredników), klientów korporacyjnych, negocjacje warunków współpracy
sprawdzanie i rozliczanie prowizji kontrahentów
recepcja/rezerwacja
RT Hotels
obsługa klientów (check-in, check-out, udzielanie informacji turystycznych, dbanie o komfort klienta)
obsługa telefoniczna w zakresie informacji hotelowej i dostępności miejsc,
wystawianie rachunków, potwierdzanie i realizowanie rezerwacji indywidualnych i grupowych
przygotowywanie zestawień rezerwacji i faktur kontrahentów
przygotowywanie baz danych
kontakt z klientami, biurami podróży, pośrednikami, w sprawie rozliczeń finansowych,
współpraca z działem rezerwacji w zakresie aktualnych i przyszłych rezerwacji, form płatności, zaliczek, anulacji
obsługa telefoniczna w zakresie informacji hotelowej i dostępności miejsc,
wystawianie rachunków, potwierdzanie i realizowanie rezerwacji indywidualnych i grupowych
przygotowywanie zestawień rezerwacji i faktur kontrahentów
przygotowywanie baz danych
kontakt z klientami, biurami podróży, pośrednikami, w sprawie rozliczeń finansowych,
współpraca z działem rezerwacji w zakresie aktualnych i przyszłych rezerwacji, form płatności, zaliczek, anulacji
Szkolenia i kursy
Customer Service Care
How to write professional business emails
Quality Awarness Training
Profesjonalna Obsługa Klienta
Obsługa platform internetowych
Obsługa Chanel Managera (Rate Tiger, Upper CRS)
How to write professional business emails
Quality Awarness Training
Profesjonalna Obsługa Klienta
Obsługa platform internetowych
Obsługa Chanel Managera (Rate Tiger, Upper CRS)
Edukacja
Specjalizacje
Hotelarstwo/Gastronomia/Turystyka
Hotelarstwo
Zainteresowania
Literatura, podróże.
Inne
Umiejętność pracy w grupie jak i na samodzielnym stanowisku,
Umiejętność negocjacji i budowania dobrych relacji z klientem,
Dobra organizacja pracy
Prawo jazdy kat. B
Umiejętność negocjacji i budowania dobrych relacji z klientem,
Dobra organizacja pracy
Prawo jazdy kat. B