Agnieszka Strzelczak-Gacek

Sales Manager
Kraków, małopolskie

Języki

angielski
biegły

Doświadczenie zawodowe

Logo
Sales Manager
ICE Kraków Congress Centre
- sprzedaż przestrzeni Centrum Kongresowego ICE Kraków
- zarządzanie kalendarzem imprez realizowanych w ICE Kraków,
- współpraca z instytucjami publicznymi oraz urzędami krakowskimi;
- przygotowywanie ofert handlowych oraz formułowanie odpowiedzi na zapytania ofertowe,
- negocjowanie, przygotowywanie, realizowanie i rozliczanie umów z klientami, partnerami oraz usługodawcami zewnętrznymi
- weryfikacja dokumentów przed i posprzedażowych
- analiza rynku, wskazywanie i realizowanie nowych możliwości sprzedażowo-marketingowych obiektu;
- utrzymywanie kontaktów z klientami i partnerami ICE Kraków oraz budowanie i rozwój relacji B2B
- udział w targach i spotkaniach branżowych
- opracowywanie raportów i analiz sprzedażowych
-
Logo
Sales&Event Manager
Turówka Hotel&SPA****
- kreowanie polityki cenowej oraz ofert kierowanych do rożnego rodzaju segmentów rynku,
- współpraca z OTA , obsługa hotelowych systemów rezerwacyjnych
- tworzenie strategii sprzedażowo - marketingowej hotelu,
- koordynacja i kompleksowa obsługa przebiegu spotkań, konferencji i imprez kluczowych klientów hotelu,
- pozyskiwanie klientów biznesowych,
- negocjowanie warunków umowy i organizacji imprezy,
- utrzymywanie wysokiej jakości świadczonych usług,
- ścisła współpraca z podwykonawcami oraz innymi działami hotelu zapewniająca najlepszy standard obsługi
- przygotowywanie ofert handlowych oraz formułowanie odpowiedzi na zapytania ofertowe,
- tworzenie strategii sprzedażowo-marketingowej hotelu,
- budowanie i utrzymywanie pozytywnych relacji z kluczowymi klientami i kooperantami,
- tworzenie raportów i analiz dotyczących postępów i osiąganych wyników.
Laris Hotels Group
specjalista d.s sprzedazy i rezerwacji
 kierowanie działem centralnej rezerwacji 3 obiektów w Krakowie i 2 poza Krakowem (udzielanie informacji telefonicznych, korespondencja mailowa, wprowadzanie i potwierdzanie rezerwacji)
 obsługa platform internetowych (aktualizacja cen i dostępności, promocji)
 pozyskiwanie klientów, zarówno indywidualnych jak i korporacyjnych oraz biur podróży,
 przygotowywanie umów, polityki cenowej dla poszczególnych klientów, przygotowywanie ofert dopasowanych do indywidualnych potrzeb klientów
 pozyskiwanie nowych kanałów sprzedaży (pośredników), klientów korporacyjnych, negocjacje warunków współpracy
 sprawdzanie i rozliczanie prowizji kontrahentów
Logo
recepcja/rezerwacja
RT Hotels
 obsługa klientów (check-in, check-out, udzielanie informacji turystycznych, dbanie o komfort klienta)
 obsługa telefoniczna w zakresie informacji hotelowej i dostępności miejsc,
 wystawianie rachunków, potwierdzanie i realizowanie rezerwacji indywidualnych i grupowych
 przygotowywanie zestawień rezerwacji i faktur kontrahentów
 przygotowywanie baz danych
 kontakt z klientami, biurami podróży, pośrednikami, w sprawie rozliczeń finansowych,
 współpraca z działem rezerwacji w zakresie aktualnych i przyszłych rezerwacji, form płatności, zaliczek, anulacji

Szkolenia i kursy

Customer Service Care
How to write professional business emails
Quality Awarness Training
Profesjonalna Obsługa Klienta
Obsługa platform internetowych
Obsługa Chanel Managera (Rate Tiger, Upper CRS)

Edukacja

Logo
Turystyka i rekreacja, magisterskie
Akademia Wychowania Fizycznego im. Bronisława Czecha w Krakowie

Specjalizacje

Hotelarstwo/Gastronomia/Turystyka
Hotelarstwo

Zainteresowania

Literatura, podróże.

Inne

Umiejętność pracy w grupie jak i na samodzielnym stanowisku,
Umiejętność negocjacji i budowania dobrych relacji z klientem,
Dobra organizacja pracy
Prawo jazdy kat. B