Umiejętności
Zarządzanie zespołem
-prowadzenie prezentacji
-efektywne zarządzanie czasem pracy
- organizacja i zaangażowanie
Języki
angielski
dobry
Doświadczenie zawodowe
Branch menager
AkcjaJOB
• Realizowanie planu sprzedaży w danym regionie (województwa podkarpackie, małopolskie i lubelskie),
• Inicjowanie i kształtowanie długofalowych relacji z klientami,
• Tworzenie bazy potencjalnych klientów
• Kontakt telefoniczny oraz wizyty u potencjalnych klientów
• Przygotowywanie i prezentacja ofert handlowych,
• Realizacja polityki firmy i aktywny udział w budowaniu wizerunku firmy na rynku,
• Przygotowywanie raportów na potrzeby zarządu,
• Bieżąca kontrola nad realizacją kontraktów
• Współpraca z zespołem rekruterów oraz pracownikami pozostałych działów
• Inicjowanie i kształtowanie długofalowych relacji z klientami,
• Tworzenie bazy potencjalnych klientów
• Kontakt telefoniczny oraz wizyty u potencjalnych klientów
• Przygotowywanie i prezentacja ofert handlowych,
• Realizacja polityki firmy i aktywny udział w budowaniu wizerunku firmy na rynku,
• Przygotowywanie raportów na potrzeby zarządu,
• Bieżąca kontrola nad realizacją kontraktów
• Współpraca z zespołem rekruterów oraz pracownikami pozostałych działów
Doradca ds energetyki
Budowanie bazy klientów
Sprzedaż produktów
Budowanie relacji długofalowych
Rozwiązywanie potencjalnych problemów klientów
Realizacja planów sprzedażowych
Sprzedaż produktów
Budowanie relacji długofalowych
Rozwiązywanie potencjalnych problemów klientów
Realizacja planów sprzedażowych
Przedstawiciel ds. rozwoju sieci franczyzowej Perfect Body Center
-poszukiwanie nowych klientów biznesowych,
-wspieranie nowych klientów franczyzowych przy zakładaniu sklepu;
-obsługa obecnych klientów biznesowych,
-negocjowanie warunków transakcji,
-ustalanie szczegółowych warunków współpracy i nadzorowanie jej prawidłowego przebiegu,
-realizowanie zamówień klientów,
-reprezentowanie firmy na podległym terenie,
-prezentacja oferty handlowej i negocjacje umów,
-przestrzeganie realizacji planu sprzedaży:
-planowanie czasu pracy i kontaktów z klientami,
-mierzenie efektywności podejmowanych działań,
-przygotowywanie raportów z wykonywanych działań.
-monitorowanie rynku i działań konkurencji w celu rekomendowania zmian w produktach oraz strategii działań handlowych
-wspieranie nowych klientów franczyzowych przy zakładaniu sklepu;
-obsługa obecnych klientów biznesowych,
-negocjowanie warunków transakcji,
-ustalanie szczegółowych warunków współpracy i nadzorowanie jej prawidłowego przebiegu,
-realizowanie zamówień klientów,
-reprezentowanie firmy na podległym terenie,
-prezentacja oferty handlowej i negocjacje umów,
-przestrzeganie realizacji planu sprzedaży:
-planowanie czasu pracy i kontaktów z klientami,
-mierzenie efektywności podejmowanych działań,
-przygotowywanie raportów z wykonywanych działań.
-monitorowanie rynku i działań konkurencji w celu rekomendowania zmian w produktach oraz strategii działań handlowych
Przedstawiciel handlowy
Realizacja planów sprzedażowych (przygotowywanie ofert handlowych, negocjowanie warunków transakcyjnych, monitorowanie realizacji zamówień, monitorowanie rozliczeń finansowych);
Zapewnienie wzrostu sprzedaży na podległym terenie (najlepszy obrót IV kwartał 2009);
Pozyskiwanie do współpracy klientów z rynku
Budowanie i podtrzymywanie długofalowych relacji biznesowych;
Doradztwo i wsparcie działań klientów.
Prowadzenie prezentacji handlowych
Promocja zdrowego trybu życia
Zapewnienie wzrostu sprzedaży na podległym terenie (najlepszy obrót IV kwartał 2009);
Pozyskiwanie do współpracy klientów z rynku
Budowanie i podtrzymywanie długofalowych relacji biznesowych;
Doradztwo i wsparcie działań klientów.
Prowadzenie prezentacji handlowych
Promocja zdrowego trybu życia
Szkolenia i kursy
Auditor wewnetzrnego zarzadzania jakościa i srodowiskiem
Trener personalny
Trener personalny
Edukacja
Specjalizacje
Edukacja/Szkolenia
Szkoły
Zainteresowania
motory, samochody, spory i taniec
Grupy
Business Marketing
Marketing Sekrety. Social Media Marketing. Marketing wirusowy, marketing szeptany, event marketing, experiential marketing, guerilla marketing, marketing doświadczeń, content marketing.
E-Handel
Dla wszystkich, którzy Internet traktują jako narzędzie do robienia biznesu.
Tych, którzy nie widzą możliwości by zignorować to medium
Loter.pl fani tanich przelotów
Grupa zrzesza fanów tanich przelotów, a zarazem fanów portalu Loter.pl. Wymiana newsów o najlepszych promocjach lotniczych, dyskusje o lataniu... Inspirujmy się nawzajem do super-tanich podróży!
Sprzedaż
Grupa dla osób interesujących się praktykami sprzedażowymi, traktujących sprzedaż jako sztukę, mająca ciekawe doświadczenia w zakresie sprzedaży.