Agata Anioł

Agata Anioł

MENAGER ZARZĄDZANIA GRUPĄ KATEGORII
Kajetany, mazowieckie

Języki

angielski
podstawowy
rosyjski
podstawowy

Doświadczenie zawodowe

Grupa Eurocash
MENAGER KATEGORII PRODUKTÓW
Zarządzanie całością asortymentu dla sieci sklepów 1 Minute. Tworzenie strategi cenowej, polityki promocyjnej. Zarządzanie Działem Handlowym.
ELEA Polska sp. z o.o.
MENAGER KATEGORII PRODUKTU
od 07.2010, do chwili obecnej w Elea Polska, grupa kapitałowa Auchan

Menager Kategorii Produktu ( 07.2010- 07.2015)
Zakres obowiązków: ustalanie marży poszczególnych produktów, dobór oferty promocyjnej na placówki handlowe, monitorowanie oferty cenowej i asortymentowej konkurencji, dobór odpowiedniego asortymentu i blokada artykułów o bardzo małej rotacji, aktywna współpraca z placówkami handlowymi, opracowanie i wdrożenie projektu zarządzania półką w systemie Apollo (MEMRB). Raportowanie do Dyrektora Handlu i Marketingu.
MarcPol S.A.
Dyrektor Operacyjny
02.2000 do 06.2010 w MarcPol S.A w Warszawie, sieć sklepów
z branży FMCG

Dyrektor Operacyjny (02.2010-06.2010)
Zakres obowiązków: tworzenie standardów i procedur związanych z sprzedażą, nadzór nad prawidłowym funkcjonowaniem placówek handlowych, bieżąca analiza zwrotów towarów do dostawców oraz analiza braków towarowych, minimalizacja strat i ubytków, szczegółowy nadzór nad realizacją kosztów poszczególnych placówek handlowych w celu osiągnięcia założonego wskaźnika produktywności, kontrola wartości sprzedaży w poszczególnych placówkach, przygotowanie i otwarcie nowych placówek handlowych, kontola promocji, doboru asortymenu na poszczególne placówki. Zarządzanie kierownikami rejonu. Podlega bezpośrednio V-ce Prezesowi Firmy.

Dyrektor Handlowy (11.2006-02.2010)
Zakres obowiązków: tworzenie standardów i procedur związanych z zakupami
i sprzedażą, całościowy nadzór nad działem zakupów, sprzedaży, magazynem centralnym i placówkami handlowymi. Opracowanie i wdrożenie projektu zarządzania półką w systemie Apollo (MEMRB). Podlega bezpośrednio V-ce Prezesowi Firmy.

Dyrektor Działu Zakupów (05.2005-10.2006)
Zakres obowiązków: tworzenie standardów i procedur związanych z zakupami, rozpoznanie rynku dostawców produktów, nawiązywanie kontaktów z dostawcami, negocjacje i zawieranie umów, okresowa ocena dostawców, monitorowanie procesu zakupów oraz optymalizacja kosztów, zarządzanie ludźmi, analizy i raportowanie do zarządu firmy, współpraca z innymi działami firmy, monitorowanie oferty cenowej
i asortymentowej konkurencji, ustalanie promocji, ustalanie cen detalicznych, aktywna współpraca z placówkami handlowymi i magazynem centralnym, uczestnictwo i nadzór przy otwieraniu nowych placówek handlowych. Podlega bezpośrednio V-ce Prezesowi Firmy.

Z-ca Dyrektora Handlowego (08.2004-05.2005)
Zakres obowiązków: tworzenie strategii sprzedaży, monitorowanie oferty cenowej
i asortymentowej konkurencji, dobór odpowiedniego asortymentu i blokada artykułów
o bardzo małej rotacji, zarządzanie miejscami promocyjnymi i ekspozycyjnymi, ustalanie cen detalicznych, nadzór i kontrola stoków magazynowych oraz analiza współczynnika rotacji towarów w dniach, współpraca z producentami w category management, zarządzanie podległymi pracownikami, nadzór nad prawidłowym funkcjonowaniem placówek handlowych, bieżąca analiza zwrotów towarów
do dostawców oraz analiza braków towarowych, minimalizacja strat i ubytków, szczegółowy nadzór nad realizacją kosztów poszczególnych placówek handlowych
w celu osiągnięcia założonego wskaźnika produktywności, kontrola wartości sprzedaży w poszczególnych placówkach, przygotowanie i otwarcie nowych placówek handlowych. Podlega bezpośrednio Dyrektorowi Handlowemu.


Specjalista Ds. Handlowych - Kupiec (02.2000- 07.2004)
Zakres obowiązków: prowadzenie rozmów kontraktowych, rozpatrywanie ofert handlowych, wybór odpowiednich dostawców i zawieranie umów na dostawy, dobór odpowiedniego asortymentu towarowego na sklepy, ustalanie cen detalicznych oraz kontrola ich prawidłowości, ustalanie marży poszczególnych produktów, a także minimalnych i maksymalnych stanów magazynowych na placówkach handlowych i magazynie centralnym, sporządzanie zamówień oraz akceptacja zamówień
z placówek handlowych i magazynu centralnego, bieżący monitoring cen i ofert konkurencji, aranżacja nowo otwieranych placówek handlowych. Podlega bezpośrednio Dyrektorowi Zakupów

Szkolenia i kursy

12.2007 Szkolenie „Zarządzanie czasem pracy i delegowanie” DOOR
09.2007 Szkolenie „Rozwiązywanie konfliktów” DOOR
06.2007 Szkolenie „Zarządzanie prze cele” DOOR
01.2007 Szkolenie ”Coaching” DOOR
11.2006 Szkolenie ”Lider i Menedżer” DOOR.
06.2006 Szkolenie ”Skuteczne negocjacje w biznesie” GLOBAL BUSINESS CENTER.
03.2000 Szkolenie ”Nowoczesne metody i techniki działania w pracy handlowca – kupującego” CRDP.

Edukacja

Logo
Technologia Żywności, magisterskie
Uniwersytet Warmińsko-Mazurski w Olsztynie

Specjalizacje

Sprzedaż - FMCG
Zarządzanie sprzedażą - FMCG

Zainteresowania

Sport, turystyka, ogród.

Inne

Obsługa komputera MS Office i aplikacji SoftLab
Prawo jazdy kategorii B