Adrianna Stolarczyk

Purchasing Manager, Telepizza Poland Sp. z o.o.
Warszawa, mazowieckie

Doświadczenie zawodowe

TelePizza Poland Sp. z o.o.
Purchasing Manager / Starszy Specjalista ds. Zakupów / Specjalista ds. Zakupów
- Współpraca z dostawcami.
- Wyszukiwanie i dobór dostawców, budowa struktury asortymentowej, nadzorowanie, cen zakupu i sprzedaży.
- Negocjowanie rocznych warunków z zakresu cen zakupu, warunki i tryb dostaw, rabaty, budżety marketingowe i logistyczne , promocje przy zakupie.
- Przygotowywanie rocznego planu budżetu.
- Współpraca z centrami logistycznymi dotycząca dostosowania zamówień do potrzeb lokali.
- Zapewnienie optymalnego pod względem jakości, cen, zaopatrzenia central produkcyjno - magazynowych i lokali gastronomicznych oraz realizowanie całokształtu prac związanych z dostawcami towarów i materiałów jak również niektórych usług.
- Nadzorowanie spraw związanych z zaopatrzeniem, składowaniem i dystrybucją materiałów i towarów handlowych, monitoring dostaw.
- Analiza rynku spożywczego z zakresu kluczowych produktów spożywczych typu ser, mąka, sos, tektura.
- Przygotowywanie umów handlowych
- Przygotowywanie szczegółowych analiz dotyczących obrotu towarowego oraz analiz zakupowych na potrzeby raportu dla Telepizza Hiszpania.
- Nadzór nad systemem magazynowy, aktualizowanie cen, wprowadzanie nowych produktów.
- Przygotowywanie i nadzór nad sprawozdaniem dotyczącym opłat za odpady opakowaniowe.
- Przygotowywanie analiz mających na celu zmniejszenie kosztów transportu w Telepizza.
- Prowadzenie sprawozdawczości dotyczącej opłat produktowych i emisji spalin
- Koordynacja importu własnego.
- Kontrola i akceptacja faktur magazynowych.
TelePizza Poland Sp. z o.o.
Księgowa
- Księgowanie faktur zakupowych i sprzedażowych oraz raportów sprzedazowych
- Rejestracja dokumentów księgowych
- Kontrola faktur magazynowych
- Prowadzenie kasy biura

Szkolenia i kursy

„Rachunkowość małych firm” 2000r.
„Microsoft Excel- zaawansowany” 2002r.
„Microsoft Word-zaawansowany”2003
„Auditora wewnętrznego HACCP” 2003
„Skuteczne negocjacje” 2008
„Zakupowe strategie negocjacyjne” 2008
„Negocjacje z dostawcami z elementami zarządzania zakupami” 2009

Edukacja

Logo
Ekonomia, magisterskie
Uczelnia Warszawska im Marii Skłodowskiej Curie

Specjalizacje

Finanse/Ekonomia
Księgowość

Grupy

Bielany Warszawa
Bielany Warszawa
No to jadziem na Bielany, cała paka rusza dziś - jak pisał poeta
Business Marketing
Business Marketing
Marketing Sekrety. Social Media Marketing. Marketing wirusowy, marketing szeptany, event marketing, experiential marketing, guerilla marketing, marketing doświadczeń, content marketing.
ITALIANO VERO
ITALIANO VERO
więcej niż szkoła języka włoskiego www.italianovero.com.pl
Kupcy
Kupcy
Miejsce, gdzie spotykają się ludzie zawodowo wydający cudze pieniądze.
Lublin w stolicy
Lublin w stolicy
Grupa dla ludzi pochodzących z Lublina i Lubelszczyzny, których losy rzuciły do stolicy.
Microsoft w Polsce
Microsoft w Polsce
Microsoft w Polsce
sushi
sushi
Forum ludzi kochających SUSHI. Nie jest nam obce wasabi, nori i futo maki!